Partyflock
 
Forumonderwerp · 1124207
Rockstar heeft vandaag de langverwachte Grand Theft Auto V aangekondigd. Veel is er nog niet bekend, want wanneer je naar hun website gaat zie je alleen het logo van de game met daaronder de melding dat er een trailer zal verschijnen op 2 november van dit jaar.

Over precies zeven dagen weten we wat de nieuwe GTA5 voor ons in petto heeft. Nog even geduld dus.



Bron: http://games.fok.nl/nieuws/470020/1/1/50/grand-theft-auto-v-aangekondigd.html
laatste aanpassing door een beheerder
duurt dus nog 2 jaar voordat ie komt, maar goed... iig goed nieuws!
San Andreas 2.0...

Weet niet zeker of ik daar blij van wordt. Iets compleet nieuws zou ook wel tof zijn, maar eerst maar even afwachten.
In ieder geval: GTA:respect:
Als je nog meer dingen kan dan in San Andreas lijkt me het wel lachen!
 
Vet! die moet ik zeker hebben als die op de xbox te verkrijgen zal zijn.
Uitspraak van Trancepim op dinsdag 25 oktober 2011 om 15:32:
Wie zegt dat?


Aardig wat semi-betrouwbare bronnen. Los Santos en Vinewood zouden er sowieso weer in zitten.
maar dan zou het toch gta IV-vice city en gta IV-San andreas worden?
VC is ook wel erg uitgemolken en de SA map was gewoon erg tof.

Trouwens, ik vond IV niet heel veel overeenkomsten hebben met het Liberty City uit GTA III.
Uitspraak van Too Many Daves op dinsdag 25 oktober 2011 om 15:44:
Aardig wat semi-betrouwbare bronnen. Los Santos en Vinewood zouden er sowieso weer in zitten.


Heb het gelezen inderdaad. Aangezien Hollywood een wijk is van Los Angelas, zou het maar zo kunnen dat ze die stad net zo gruwelijk uitbouwen als in GTA IV.
 
Werkzaam bij Partyflock
Beter geen 2e San Andreas, enige leuke daarvan waren die workouts in de gym en het vliegen. Verhaal van IV was echt heel dik. Verwacht hoe dan ook weer een masterpiece.
Wat was er nou leuk aan trainen in de gym?:/

Alleen 'leuk' was het feit dat je door eigen acties jezelf dik/lui of gespierd kon maken..
Maar dat hoeft van mij echt niet terug:nee:

Voice-acting was iig wel heel dik in GTA SA!
Met de grote wereld en verhaal had het wel veel sfeer!

Maar de stad van GTA IV was echt :respect:
Uitspraak van actief op dinsdag 25 oktober 2011 om 17:43:
enige leuke daarvan waren die workouts in de gym


:| Dat was juist gaar. De radiozenders, het verhaal, de characters...SA was best sterk.
 
Uitspraak van [D]aan.. op dinsdag 25 oktober 2011 om 17:47:
Wat was er nou leuk aan trainen in de gym?


Het trainen opzich niet, maar het was wel een leuke toevoeging.
Uitspraak van The Whisper op dinsdag 25 oktober 2011 om 19:34:
Beter zijn die weer op het niveau van SA en VC, in IV vond ik die echt om te huilen.


Agreed. Alleen Vladivostok FM vond ik leuk.
 
Artiest Natrion
Uitspraak van actief op dinsdag 25 oktober 2011 om 17:43:
en het vliegen


straaljager gevechten ftw B)
Uitspraak van Gila Selectah op woensdag 26 oktober 2011 om 13:27:
San Andreas was en blijft de beste van de reeks.


Idd, vond IV eigelijk tegenvallen, vooral die vliegtuigen miste ik. En die gangwars van SA was gewoon geweldig! :)
 
Ze moeten nu toch echt es eigenlijk een goede multiplayer van GTA maken...
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2011 om 22:02:
Ze moeten nu toch echt es eigenlijk een goede multiplayer van GTA maken...


Multiplayer van gta4 was zwaar bad-ass, alleen werd het te weinig gespeeld door de menigte.

Zelf zou ik willen dat ze wat doen aan de besturing van het spel, die vond ik zo omslachtig en zwabberig.
Beter de feeling van de voorgaande gta's of alle andere sandbox games.

Plus het rondrennen wat soepeler maken. hoe vaak je wel niet triest ten val kwam door een stoeprand in gta 4 :lol:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 15:14:
Plus het rondrennen wat soepeler maken. hoe vaak je wel niet triest ten val kwam door een stoeprand in gta 4


Hahaha ja klopt, dacht dat het aan mij lag :D
 
dat was gewoon echt bagger. Is wel verbeterd in onder andere de engine van la noire en RDR maar soepeler mag zeker wel. Gewoon de zelfde soepele besturing als gta 3, VC en SA
Over besturing vana gta 4 gesproken. Weet iemand van jullie of de controls van gta 4 voor de pc zijn te veranderen, want het is ondraaglijk om de auto te volgen met je muis, omdat anders de camera niet verandert.
vond gta 4 erg realistisch, dit maakte het een erg goed spel. alleen de politie ja em 6 mensen doodrijden en geen politie achter je aan :P

mogen van mij wel wat extra dingen bij komen zoals auto's pimpen en dat soort troep vond dat wel erg leuk enzo
Hoop dat ze eindelijk eens licenties krijgen voor echte merken.. Op de PC heb je mod's voor IV voor Ferrari's, BMW etc etc.. Jammer dat dat voor de consoles niet werkt :(
 
beter doen ze een gta in europa , en dat de steden echt net zo groot ijn als in het echt, plus dat het net zo druk moet zij .

Dat je overdag bijna niet de stad doorkomt, plus kleine kinderen en fietsers etc
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 01:45:
beter doen ze een gta in europa , en dat de steden echt net zo groot ijn als in het echt


Steden? Hoe wil je dat doen dan?

Van Amsterdam naar Londen naar Parijs ofzo?:/

Gewoon 1 dikke stad net als Liberty City/New York:respect:

Te druk is ook frustrerend om door te rijden, kinderen, tsja dan krijg je weer al die pauperhippies die gaan huilen dat dat niet kan:cry:
En fietsers had je in SA ook maar voegt eerlijk gezegd weinig toe(y)

Qua stad is NY gewoon het meest baas:respect:

GTA in London zou ook wel iets hebben, maar word wss gewoon een dikke Amerikaanse stad(y)
 
Uitspraak van [D]aan.. op vrijdag 28 oktober 2011 om 01:54:
Qua stad is NY gewoon het meest baas


NY is indd vet ja , maar in het echt is die stad natuurlijk veel groter .
Het moet gwn echt zo realistisch mogelijk zijn , alsof je gta speelt met google earth ofzo
Maar dat lijkt me wel heel erg onrealistisch:lol:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 02:00:
Het moet gwn echt zo realistisch mogelijk zijn


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 02:00:
alsof je gta speelt met google earth ofzo


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 02:00:
Maar dat lijkt me wel heel erg onrealistisch:lol:


uhh psychonaut, ben jij het?

Grotere stad is altijd leuker, maar vond GTA 4 toch al aardig baas

Moet ook wel 'rendabel' zijn..

LA Noire heeft een ziek grote speelwereld, maar was geen zak te beleven/de helft zag je niet als je niet vrijwillig rond ging rijden (wat niet leuk was in LA Noire)

Dan heb je er nog geen cunt aan:nee:
 
Uitspraak van [D]aan.. op vrijdag 28 oktober 2011 om 01:54:
GTA in London zou ook wel iets hebben, maar word wss gewoon een dikke Amerikaanse stad(y)


Gaan gewoon weer san andreas doen of vice city
GTA in Amsterdam :D Beetje fietsen jatten, naar de hoeren gaan, naar de coffeeshop, winkeltjes overvallen. Voel je je net een stereotype crimineeltje die in Amsterdam woont
Uitspraak van Trancepim op donderdag 27 oktober 2011 om 21:29:
Weet iemand van jullie of de controls van gta 4 voor de pc zijn te veranderen, want het is ondraaglijk om de auto te volgen met je muis, omdat anders de camera niet verandert.


Moet je gewoon je muis loslaten, na een paar seconden trekt de camera automatisch achter je auto. Je kan ook proberen een paar keer op v te drukken.
Uitspraak van Too Many Daves op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:47:
Moet je gewoon je muis loslaten, na een paar seconden trekt de camera automatisch achter je auto


Al geprobeerd, het duurt echt te lang voordat de camera terug is achter je auto ;)
Uitspraak van Trancepim op vrijdag 28 oktober 2011 om 14:45:
Al geprobeerd, het duurt echt te lang voordat de camera terug is achter je auto


Niet zo ongeduldig man :P
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 01:45:
Dat je overdag bijna niet de stad doorkomt, plus kleine kinderen en fietsers etc


Lekker met je monstertruck over de file heenrijden, ditdat. b)
Uitspraak van Richard op donderdag 27 oktober 2011 om 21:48:
Hoop dat ze eindelijk eens licenties krijgen voor echte merken.. Op de PC heb je mod's voor IV voor Ferrari's, BMW etc etc.. Jammer dat dat voor de consoles niet werkt


zou het wel afmaken jaah :jaja:
 
Vind die eigen wagens wel charme hebben. moeten ze niet veranderen. komen ook een hoop problemen bij kijken qua vernielingen en dat de fabrikanten niet in de game willen etc
Ik vond het realistische karakter van GTA IV juist top.
Als ze dat maar niet gaan veranderen. Wel kan inderdaad de besturing wat beter.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 21:04:
Vind die eigen wagens wel charme hebben.


:yes: blista is gewoon een koningswagen, kan alleen maar slechter worden met een merkje.
 
san andreas blijft uiteraard de beste:respect: vanwege je eigen status , respect, muscle, sex appeal .
4 is ook vet , maar het rijden vind ik zo verkankerd:s
Uitspraak van Too Many Daves op vrijdag 28 oktober 2011 om 23:30:
:yes: blista is gewoon een koningswagen, kan alleen maar slechter worden met een merkje.


Das toch gewoon de Honda CRX, in SA wel een bazenwagen B) Al denk ik de prioriteit van GTA niet echt ligt bij licenties van echte merken, die zijn nogal duur en hebben veel restricties mbt schade en "imagoschade" door het doodrijden van mensen met auto's.

Hoop dat ze de extra's van SA weer toevoegen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2011 om 00:34:
status , respect, muscle, sex appeal


en die schijtirritante telefoon dumpen incl. het "relaties onderhouden"