Partyflock
 
Forumonderwerp · 942684
­ Nederland
Hier zijn nog allemaal kaarten beschikbaar voor DefQon, maar iemand ervaring hier met Ticket2????
greetz Ray

www.ticket2.nl
laatste aanpassing
 
Super van jullie!! (Y)
Ben erg benieuwd naar z'n reactie hierop..!!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 13:37:
Zou ik doen: Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd, in afwachting van uw reactie verblijf ik, hoogachtend... etc.

Hopende zou ik niet gebruiken dat klinkt namelijk onzeker.

Ik gebruik altijd (op werk)

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zie uw antwoord met belangstelling tegemoet.
 
je gaat toch geen 92 euro uitgeven aan zo'n kaartje terwijl ze normaal 52 euro koste
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 14:13:
je gaat toch geen 92 euro uitgeven aan zo'n kaartje terwijl ze normaal 52 euro koste

we hebben het wel over HET outdoor feest van de zomer goos
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Bulters op woensdag 18 april 2007 om 14:47:
we hebben het wel over HET outdoor feest van de zomer goos

Nooit op Nature One geweest :lol:
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 14:09:
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zie uw antwoord met belangstelling tegemoet.

Ja, kan ook idd. Ik gebruik op m'n werk altijd wat ik schreef :)

Maar om het wat 'dwingender' te laten voorkomen, zou ik het laatste deel van de zin wat anders formuleren.

Niet dat je belangstelling hebt in het antwoord, maar dat je zonder antwoord stappen zult ondernemen bijvoorbeeld :)
 
Uitspraak van Bulters op woensdag 18 april 2007 om 14:47:
we hebben het wel over HET outdoor feest van de zomer goos

Ja dat wel maar dan nog die kaartjes zijn al duur genoeg lijkt mij.. tenminste 52 euro ex v om alleen al binnen te staan vind ik al meer dan genoeg! dus dan ga ik echt geen 100 euro neertellen..
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 14:51:
Niet dat je belangstelling hebt in het antwoord, maar dat je zonder antwoord stappen zult ondernemen bijvoorbeeld

Jij hebt helemaal gelijk :yes::yes:
 
Uitspraak van Jesse Digital Skills op woensdag 18 april 2007 om 14:57:
dat is vet he?

Van de bijna 350 feesten in m'n archief, heb ik geen vettere mee mogen maken :D
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 15:18:
Van de bijna 350 feesten in m'n archief, heb ik geen vettere mee mogen maken

Nou het beste feest voor mij is Thunderdome "Global Hardcore Nation" :D
Ticket2.nl




Rekeningnummer :8458568
Ten name van :STG Derdengelden INZ Multipay.
Woonplaats :Amsterdam

International Bank Account Number (IBAN) :NL30PSTB0008458568
Bank Identifier Code (BIC) : PSTBNL 21
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 169295, 68437, 59028, 53364, 60556}
Uitspraak van mr Dutchie op woensdag 18 april 2007 om 15:47:
Rekeningnummer :8458568
Ten name van :STG Derdengelden INZ Multipay.
Woonplaats :Amsterdam

International Bank Account Number (IBAN) :NL30PSTB0008458568
Bank Identifier Code (BIC) : PSTBNL 21

Weer anders:O
 
Uitspraak van mr Dutchie op woensdag 18 april 2007 om 15:47:
Ticket2.nl




Rekeningnummer :8458568
Ten name van :STG Derdengelden INZ Multipay.
Woonplaats :Amsterdam

International Bank Account Number (IBAN) :NL30PSTB0008458568
Bank Identifier Code (BIC) : PSTBNL 21

Heb je dit zojuist terug gekregen in n mail van ticket2 of heb je dit ergens op de site gevonden!?
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 15:25:
Nou het beste feest voor mij is

beide jaren defqon zonder twijfel en dit jaar dus helaas (nog) geen kaartje :(
Uitspraak van mr Dutchie op woensdag 18 april 2007 om 12:59:
De volgende brief gaat vandaag naar ticket2.nl....­­­ graag zou ik van iedereen de daar tickets heeft­ ­b­esteld welke vervolgens afgekeurd werden een m­ai­lt­je krijgen. Samen hebben we zeer grote kans ­dat­ ze­ voor tickets tegen het gevraagde bedrag v­an 6­0 eu­ro moeten zorgen.....

Idd!, al gestuurd?:)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 14:50:
Nooit op Nature One geweest

haha idd nature one is veel leuker!! :D daar ga ik dit jaar ook zeker weer heen!
De gegevens zijn afkomstig van de website, heb een mail naar ticket2 gestuurd met de vraag of deze gegevens kloppen.
Ben overigens gebelt door een persoon van ticket2 welke mij direct begon aan te vallen over dreigende taal in mijn eerste mailtje, en dat ze daar bij ticket2 niet van onderde indruk waren. ....heb hem toen onderbroken en verteld dat het gesprek de verkeerde kant opging, en dat hij zijn reactie maar moets mailen. daarna verteld dat ik het gesprek zou beeindigen en vervolgens opgehangen.

het volgende staat ook nog op hun website


Retourneren/ Annuleren

Conform artikel 3.2 van de Europese Richtlijn 97-7 van 20 mei 1997 en artikel 7:46 d lid 1 BW zijn alle boekingen via Ticket2 definitief. De zogenoemde ´afkoelingsperiode´, die in de wet ´kopen op afstand´ wordt genoemd, is niet van toepassing op boekingen die via Ticket2 worden gemaakt.



wat nomaals benadrukt dat zij verplicht zijn te leveren zodra wij betaald hebben....
en nog een ander rekening nummer van ze

Bankdetails:
Ticket2
Postbank N.V.
Rekeningnummer : 25.91.240
IBAN : NL08PSTB0002591240
BIC : PSTBNL21
 
Uitspraak van mr Dutchie op woensdag 18 april 2007 om 16:12:
Ben overigens gebelt door een persoon van ticket2 welke mij direct begon aan te vallen over dreigende taal in mijn eerste mailtje, en dat ze daar bij ticket2 niet van onderde indruk waren.

Ik heb ook n gast gesproken die idd niet erg netjes aan de tel was?! :S

Uitspraak van mr Dutchie op woensdag 18 april 2007 om 12:59:
De volgende brief gaat vandaag naar ticket2.nl....­­­ graag zou ik van iedereen de daar tickets heeft­ ­b­esteld welke vervolgens afgekeurd werden een m­ai­lt­je krijgen. Samen hebben we zeer grote kans ­dat­ ze­ voor tickets tegen het gevraagde bedrag v­an 6­0 eu­ro moeten zorgen.....

Heb mn mail ook zojuist naar je toegestuurd!! :D
laatste aanpassing
 
Uitspraak van mr Dutchie op woensdag 18 april 2007 om 16:12:
en dat ze daar bij ticket2 niet van onderde indruk waren

'Ze'??

Hij werkt maar in z'n eentje en anders kloppen z'n gegevens niet bij de KvK :lol:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 16:16:
Uitspraak van mr Dutchie op woensdag 18 april 2007 om 12:59:
De volgende brief gaat vandaag naar ticket2.nl....­­­ graag zou ik van iedereen de daar tickets heeft­ ­b­esteld welke vervolgens afgekeurd werden een m­ai­lt­je krijgen. Samen hebben we zeer grote kans ­dat­ ze­ voor tickets tegen het gevraagde bedrag v­an 6­0 eu­ro moeten zorgen.....

Heb mn mail ook zojuist naar je toegestuurd!!

Welke mail moet ik sturen?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 16:28:
Uitspraak van Lancher op woensdag 18 april 2007 om 16:24:
Welke mail moet ik sturen?

De bevestigings mail die je van ticket2 heb gehad dat de order besteld is!

naar welk adres?:) (heb namelijk ook nog 6 maten van die daar ook ahdden besteld!)

naar je mail?:)
laatste aanpassing
 
Opmerkelijk :o
 
kut hoeren daaro.. ben der klaar mee :p
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 21:42:
kut hoeren daaro.. ben der klaar mee

Jij had daar toch geen kaarten besteld of wel?
Heb e-mail terug van ze gekregen, had ik niet verwacht!

Geachte heer/mevrouw,

Zoals reeds medegedeeld in onze e-mail d.d. 17 april 2007 delen wij u
nogmaals mede dat om de reeds bekende redenen de bestellingen voor
12:35 op 16 april 2007 nietig zijn.

U bent, alvorens u aanvraag, expliciet akkoord gegaan met onze
algemene voorwaarden.

De algemene voorwaarden kunt u ook terugvinden op onze website.

Vertrouwend u afdoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

Ticket2.nl


>>From: Raymon17@hotmail.com
>>To: info@ticket2.nl

> Ik zal er alles aan doen dat mensen op de hoogte worden gesteld van wat
> voor
> bedrijf jullie zijn!!!
> heb nog nooit zo'n stelletje trieste sukkels mee gemaakt. En wist niet dat
> Rotterdamers zulke joden streken uit haalde!
> ik verwacht natuurlijk geen reactie terug,
> Dus mogen jullie aan de kanker bezwijken!
> Vriendelijke groet....
Uitspraak van Gandalf op donderdag 19 april 2007 om 17:46:
Heb e-mail terug van ze gekregen, had ik niet verwacht!

Geachte heer/mevrouw,

Zoals reeds medegedeeld in onze e-mail d.d. 17 april 2007 delen wij u
nogmaals mede dat om de reeds bekende redenen de bestellingen voor
12:35 op 16 april 2007 nietig zijn.

U bent, alvorens u aanvraag, expliciet akkoord gegaan met onze
algemene voorwaarden.

De algemene voorwaarden kunt u ook terugvinden op onze website.

Vertrouwend u afdoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

Ticket2.nl


>>From: Raymon17@hotmail.com
>>To: info@ticket2.nl

> Ik zal er alles aan doen dat mensen op de hoogte worden gesteld van wat
> voor
> bedrijf jullie zijn!!!
> heb nog nooit zo'n stelletje trieste sukkels mee gemaakt. En wist niet dat
> Rotterdamers zulke joden streken uit haalde!
> ik verwacht natuurlijk geen reactie terug,
> Dus mogen jullie aan de kanker bezwijken!
> Vriendelijke groet....

uuhm, die voorwaarden? ja daar hebben we wat aan als ze de dag erna zijn veranderd.....
Zowel W.Boek 6, artikel 217, alsmede artikel 2.5 uit de voorwaarden van ticket2 geven aan dat de verkoop bindend is.

Ze kunnen bij ticket2 hoog en laag springen maartickets leveren moeten ze!

Ik heb ze in mn laatste brief, waarin ik voor alle bij mij aangemelde personen spreek, 4dgn de tijd gegeven om hun mening te herzien.
Tja en doen ze dit niet dan zullen verdere stappen ondernomen worden....

.......WORD VERVOLGT.......
 
Toch apart dat ticket2.nl opeens uit de lucht is gehaald :/

Heeft iemand misschien hun tel. nr?? :bloos:
laatste aanpassing
Ze zijn niet uit de lucht hoor en hun tel staat op de site
010 466 9191 maareee ze geven geen gehoor... al dagen lang...
 
hij doet het!!! Er neemt een of andere turk op met "goedenavond ticket2"

spammen maar! :cheer:


010 466 9191
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Gandalf op donderdag 19 april 2007 om 17:46:
Zoals reeds medegedeeld in onze e-mail d.d. 17 april 2007 delen wij u
nogmaals mede dat om de reeds bekende redenen de bestellingen voor
12:35 op 16 april 2007 nietig zijn.

dat was natuurlijk omdat om 12:35 de kaarten 95 euro werden :S
Uitspraak van mr Dutchie op donderdag 19 april 2007 om 19:15:
Zowel W.Boek 6, artikel 217, alsmede artikel 2.5 uit de voorwaarden van ticket2 geven aan dat de verkoop bindend is.

Ze kunnen bij ticket2 hoog en laag springen maartickets leveren moeten ze!

Ik heb ze in mn laatste brief, waarin ik voor alle bij mij aangemelde personen spreek, 4dgn de tijd gegeven om hun mening te herzien.
Tja en doen ze dit niet dan zullen verdere stappen ondernomen worden....

.......WORD VERVOLGT.......

:)
 
Uitspraak van "Lot" op donderdag 19 april 2007 om 10:27:
Jij had daar toch geen kaarten besteld of wel?

Jahwel ;) .. :P
Uitspraak van [H³] op woensdag 18 april 2007 om 05:39:
Ze MOETEN leveren, en ze MOETEN leveren voor 60 euri.
Valse, en misleidende reclame is dit. Als de site niet officieel in de lucht zou zijn, hadden ze hem niet online moeten zetten.
Ze waren in de lucht, je kon bestellen, ze zijn verplicht te leveren voor die prijs.
Ik zou er werk van maken, serieus. Anders blijven ze er mee wegkomen.

ik ben het met je eens! 100% er is vast wel iets dat hier iets uit kan halen!
maar ik weet het niet zeker of dit hierbij het geval is en onder reclame valt, maar ik heb ff het een en ander opgezocht in t wetboek:

BW 7, afdeling 7, art.39
Recht van Reclame - 1. De verkoper van een roerende, aan de koper afgeleverde zaak die niet een registergoed is, kan, indiende de prijs niet betaald is en in verband daarmee aan de vereisten voor een ontbinding als bedoeld in artikel 265 van Boek 6 is voldaan, de zaak door een tot de koper gerichte schriftelijke verklaring terugvorderen. Door deze verklaring wordt de koop ontbonden en eindigt het recht van de koper of zijn rechtsverkrijger.

hm, tis maar een beetje recht wat ik op de HBO heb gehad, maar dit staat er wel...
laatste aanpassing
Uitspraak van mr Dutchie op donderdag 19 april 2007 om 19:15:
Zowel W.Boek 6, artikel 217, alsmede artikel 2.5 uit de voorwaarden van ticket2 geven aan dat de verkoop bindend is.

Ze kunnen bij ticket2 hoog en laag springen maartickets leveren moeten ze!

maar omdat ze "zeggen" dat de site die tijd "proefdraaide" kunnen ze terugvallen op het maken van "reclame"
want dat is het eigenlijk, reclame.
Er is inderdaad iets aan te doen maar dan hadden we met meer mensen moeten zijn ...

spijtig maar waar...


Grtz
Werkzaam bij X-Tase
Artiest {SHOWLIST artist 48505, 27533}
Ticket2 vraagt gewoon 105 euro voor een kaartje!
Beetje belachelijk!
Dit soort bedrijven moeten ze aanpakken, want ze lichten je op bij het leven!
Beetje bijna het dubbele vragen voor een kaartje, ik vind het niet kunnen en koop er dan ook niet.
Wordt overigens ook afgeraden, het is geen erkend voorverkooppunt ;)
Ik heb net ook zo'n Tinus van Ticket2 aan de telefoon gehad, omdat ik op 17 April 2 kaarten heb besteld á €95, maar deze nog niet ontvangen heb. Ik heb hem toen gevraagd waar deze bleven.
De man vertelde mij dat ik ze twee weken voor het feest thuis zou krijgen of als dat niet zou lukken (waarom weet ik ook niet die homo's hebben verdomme 2 maanden de tijd gehad) Dan zou ik 10 dagen voor het feest een afhaalbericht ontvangen via de e-mail en daarmee zou ik de kaarten op kunnen halen op de locatie van het feest zelf (Daar zou dan een medewerker van hun staan)
Nou ik vind het allemaal heel apart en het enige wat ik op dit moment kan doen is blijven hopen. Mocht het nou toch allemaal een grote nepzooi zijn dan wil ik je wel helpen mr Dutchie om wat tegen die flikkers te doen. Heb ook alle bevestigings emails en dergelijke bewaard!!
ticket2 bestaat niet, deze grafhonden mogen allemaal dooddonderstralen, ik heb al diverse mensen gesproken die door hen zijn opgelicht..


Schandalig..


Radar! uitzending, of opsporing verzocht...

klootzakken!
Ik heb het in dat andere topic ook al aangegeven, maar ik stond met 30 ticket2 klanten bij de ingang te wachten en we hebben alle 30 een echt kaartje gekregen en een top feest gehad, zie hieronder mijn eerdere post:

---
Een maat van had ook een kaartje via ticket2, geen enkel probeleem, keurig kaartje ontvangen. Ze hadden een lijst bij zich waarmee ze codes controleerden en kreeg daarna gewoon het kaartje, hup naar binnen, scannen, bliep, groen lampje en het feest kon beginnen!

Ze waren alleen een beetje laat :S, half 2 om precies te zijn. Kwam door de file, combineer dat met slecht bereik van de telefoons. Die gasten hebben nog hun excuses aangeboden.

Voor ons geen slecht woord over ticket2, want het was een topdag!


Dus voor de duidelijkheid: Ticket2 was niet nep, je had alleen wat geduld moeten hebben...

---
Voor degene die niet tot half 2 gewacht hebben, kreeg vandaag wel een mail van hun..staat hier onder:

Geachte heer/mevrouw, Wij hebben onlangs uw bestelling ontvangen van Defqon 2007. Debestellingen zouden afgehandeld worden op de locatie in Almere. Dooromstandigheden buiten onze macht om is de afhandeling helaas niet helemaalcorrect verlopen. Door o.a. een slechte en overbelast netwerkverbindingzijn wij niet in staat geweest om alle bestellingen naar tevredenheid afte handelen. Tevens door miscommunicatie met de organisatie van Defqon washet de organisatie niet duidelijk dat Ticket2.nl haar bestellingen op delocatie zou afhandelen, waardoor er een aantal klanten door de organisatieonterecht naar huis zijn gestuurd. Er zijn 15 bestellingen welke nietzijn opgehaald. Valt uw bestelling hieronder neem dan gaarne binnen 7dagen na heden per email contact met ons op. Wij zullen uw reactie metuiterst zorgvuldigheid en op een correcte manier afhandelen. Ticket2.nlbiedt aan deze klanten haar welgemeende excuses aan. Met vriendelijke groet,Ticket2.nl
laatste aanpassing