Partyflock
 
Forumonderwerp · 943219
De volgende brief gaat vandaag naar ticket2.nl....­­ graag zou ik van iedereen de daar tickets heeft ­b­esteld welke vervolgens afgekeurd werden een mai­lt­je krijgen. Samen hebben we zeer grote kans dat­ ze­ voor tickets tegen het gevraagde bedrag van 6­0 eu­ro moeten zorgen.....

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°­°°°°°­°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Gea­chte heer, mevrouw,

Met uw beslissing, alle bes­tellingen geplaatst voor maandag 16 april 2007
12­:35 nietig te verklaren, ben ik het niet eens.

­Ik heb 2 tickets besteld op uw website, waarbij de­ prijs al boven de normale verkoopprijs lag.
U he­bt aangegeven dat de website enkel als test online­ was, dit stond echter niet op de website aangegev­en en is zodoende ook niet als verweer te noemen.
­
Dat u de desbetreffende tickets na maandag 16 apr­il 2007
12:35 aanbied met een prijsstijging van r­uim 58% benadrukt dit des te meer.

Ik wil u dan­ ook vriendelijk doch dringend verzoeken uw rekeni­ng gegevens vrij te geven zodat een betaling van m­ijn zijde kan worden voldaan.
Ook wil ik u dringe­nd verzoeken om mij, na ontvangst van het door mij­ te betalen bedrag, de gewenste tickets zo spoedig­ mogelijk toe te sturen.



Mocht u aan mijn v­erzoek geen gehoor geven dan zal ik mij genoodzaak­t zien verdere stappen te ondernemen, waarbij de g­emaakte kosten geheel op u zullen worden verhaald.­

Ik verwacht dat u het niet zo ver zult laten k­omen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te h­ebben geïnformeerd en zie uw antwoord met belangst­elling tegemoet.

hoogachtend
laatste aanpassing
 
en dan?
dan heb je nog steeds je kaartjes voor DefQon niet,
en daar is je het tenslotte allemaal om te doen!:p
laatste aanpassing
dan tik je een hele nette, formele brief

en dan sluit je af met
Uitspraak van mr Dutchie op woensdag 18 april 2007 om 12:21:
Met vriendelijke groet,

:no:

dat moet zijn

Hoogachtend,

en ik denk dat je een klein detail over het hoofd ziet
jij verlangt van hun een dienst waar je nog niet eens voor betaald hebt :)
laatste aanpassing
 
Ik zou alleen wel even het prijsverschil in je brief vermelden ;)

Daar gaat het tenslotte om toch? :)
Pas geleden kwam een soortgelijk probleem bij de wehkamp voor ... LCD´s voor een paar euro... iedereen dus bestellen... in dit geval vond de rechter dat de prijs zo laag dat de klant had moeten begrijpen dat het om een fout ging. In het geval van ticket2 is de pprijs niet te laag, maar zelfs iets hoger ... zij zijn verplicht de kaarten te leveren zodra wij betaald hebben... moeten ze alleen nog ff de mogelijkheid geven te betalen ...


niet geschoten is altijd mis....

Grtz Dutchie
 
Ik denk dat als je het zo wil doen, je het beste eerst de Kamer van Koophandel over hun kunt inlichten....

denk wel dat je maar een kleine kans hebt dat je je kaartje nog krijgt
niet wehkamp maar de OTTO ;)
laatste aanpassing door een beheerder
oeps ... nou ja de Otto dan ... hahaha
 
Uitspraak van Tonnie :loser: op woensdag 18 april 2007 om 12:25:
en ik denk dat je een klein detail over het hoofd ziet
jij verlangt van hun een dienst waar je nog niet eens voor betaald hebt

Zij bieden een dienst aan waar je niet voor kunt betalen omdat ze geen bankgegevens op de site hadden staan en niet in de bevestigingsmail meesturen.

Terwijl ze een product aanbieden, dat is misleiding :jaja:

Maar hij gebruikt een beetje hetzelfde argument als Otto.nl met die flatscreen-tv's.
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 12:37:
Ik denk dat als je het zo wil doen, je het beste eerst de Kamer van Koophandel over hun kunt inlichten....

Is al contact over geweest. bedrijf bestaat gewoon en is ingeschreven, alsmede 4 andere bedrijven op dat adres.

Spoorsingel 88 in R'dam.
→ als beheerder
Ik geloof dat ik iets te snel was met het dichtgooien van dit topic. Sorry! (F)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 13:51:
Uitspraak van O.L.D. :bounce: Bianca :bounce: op woensdag 18 april 2007 om 13:46:
geloof dat ik iets te snel was met het dichtgooien van dit topic

zoals wel vaker

moet je het niet snel weghalen!
ken je niet tegen kritiek of in dit geval DE WAARHEID!:p
  → als beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 13:53:
moet je het niet snel weghalen!
ken je niet tegen kritiek of in dit geval DE WAARHEID!

Zou je niet eens ontopic moeten posten, en kritiek niet in een topic bespreken waar dat niet voor bedoelt is. DE WAARHEID!

(F)

De volgende posts kunnen bestraft worden als ze niet ontopic zijn.
 
Uitspraak van mr Dutchie op woensdag 18 april 2007 om 12:21:
Geachte h­eer, mevrouw,

moet zijn

Geachte heer/mevrouw,
 
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 18 april 2007 om 14:24:
Geachte heer/mevrouw,

Of gewoon L.S. :)
 
Weten jullie al meer?