Partyflock
 
Forumonderwerp · 942684
Hier zijn nog allemaal kaarten beschikbaar voor DefQon, maar iemand ervaring hier met Ticket2????
greetz Ray

www.ticket2.nl
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 16:48:
dan kun je idg altijd nog voor de deur gaan liggen en heb je gelijk iets tastbaars in handen..

Dat voor de deur liggen heeft ook zijn charmes :)
En ja ik heb liever ook iets tastbaars in handen.
Artiest {SHOWLIST artist 8798, 85633}
gheheh ik begrijp niet dat iedereen zoveel geld wil betalen voor dit feest
Artiest {SHOWLIST artist 169295, 68437, 59028, 53364, 60556}
Printscreen van het gebouw waar tbn/ticket2 gevestigd zou moeten zitten.... (link voor eits groter formaat: http://img69.imageshack.us/img69/8247/tbnbeheeras4.jpg )

laatste aanpassing
en nu??? nu we weten war het zit???
 
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op maandag 16 april 2007 om 17:11:
Printscreen van het gebouw waar tbn/ticket2 gevestigd zou moeten zitten.... (link voor eits groter formaat: http://img69.imageshack.us/img69/8247/tbnbeheeras4.jpg )

kun je daar ook bommen op af sturen?
 
hele vage site.. gister dan 4 kaarten besteld.. met onder kopje vooruitbetalen.. staat nergens bij hoe en wat... vandaag hele dag proberen te bellen maar nemen idd niet op... wat een vage shit:S en nee ik ga geen 95 euro voor een defqon kaart uitgeven:frusty:
tja... mssn wel mssn niet laat m'n bestelling staan en maak gewoon nix over ;)
 
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op maandag 16 april 2007 om 17:19:
Uitspraak van !banaantje! op maandag 16 april 2007 om 17:17:
en nu??? nu we weten war het zit???

Kijk is goed, lijkt wel een rijtjes huis..... Begin ook steeds meer het gevoel te krijgen dat't een oplichter is.

Controleer dan het kvk nummer.. Dat het een rijtjes huis is maakt toch niets uit.. Er zijn genoeg ondernemingen / zelfstandigen die vanuit thuis werken.. Waarschijnlijk is dit gewoon iemand die dit erbij doet..

En je kan niet zien vanaf boven aan of het een winkel is of niet..



spoorsingel
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 17:37:
Controleer dan het kvk nummer.. Dat het een rijtjes huis is maakt toch niets uit.. Er zijn genoeg ondernemingen / zelfstandigen die vanuit thuis werken.. Waarschijnlijk is dit gewoon iemand die dit erbij doet..

En je kan niet zien vanaf boven aan of het een winkel is of niet

Nee okay, maar toch.... Heb je je kaartje hier besteld?....
 
Iedereen zou hun gwn moeten boycotten!! Niets geen 95 euro..gwn 60 ja!! Bij ID&T is het bedrijf ook helemaal niet bekend en zij hun hebben alleen kaarten beschikbaar gesteld aan ticketonline!! Ik ben iig terug gebeld door die man van ticket2 met het verhaal dat de site vanochtend nog niet officieel was en dat die prijs van 60 euro n dummie was?! :S Is er nog iemand terug gebeld met zo'n raar verhaal!?
Weet iemand in hoe je precies bent verzekerd als je met master card betaald? je bent toch verzekerd tegen diefstal enz enz. En zou je het eventueel kunnen terug draaien?
greetz Ray
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 17:46:
Iedereen zou hun gwn moeten boycotten!! Niets geen 95 euro..gwn 60 ja!! Bij ID&T is het bedrijf ook helemaal niet bekend en zij hun hebben alleen kaarten beschikbaar gesteld aan ticketonline!! Ik ben iig terug gebeld door die man van ticket2 met het verhaal dat de site vanochtend nog niet officieel was en dat die prijs van 60 euro n dummie was?! Is er nog iemand terug gebeld met zo'n raar verhaal!?

wtf?, die gast lult onzin! dat kan dus echt niet, want bij kvk staat zelf dat ticket2 staat geregistreerd sinds 2006.:S

Mmm volgend mij begint hij hem te knijpen, plus in mijn mial staat 60 euro en als het meer is betaal ik gewoon niet!
Wat een gezeik met die kaartjes (N)

Ik snap dat kut Q-dance ook niet :/ waarom moet alles nou online verkocht worden? Het ging toch perfect met ticketbox, sinds ze dat online doen is er alleen maar gezeik mee :looser:
heb net met postbank card (mastercard) gebeld, is nog geen geld afgeschreven, en als ze dat toch doen kan ik het gelijk terug laten storten. Mocht het nou zo zijn dat ze opeens falliet zijn ben ik daar voor verzekerd met wel eigen bijdragen van 50 euro, maar dat gaat zo snel niet werd mij verteld.
laatste aanpassing
Uitspraak van Gandalf op maandag 16 april 2007 om 17:59:
heb net met postbank card (mastercard) gebeld, is nog geen geld afgeschreven, en als ze dat toch doen kan ik het gelijk terug laten storten. Mocht het nou zo zijn dat ze opeens falliet zijn ben ik daar voor verzekerd met wel eigen bijdragen van 50 euro, maar dat gaat zo snel niet werd mij verteld

Had je automatische incasso gedaan?
nee creditcard.

Maar normaal word het meteen van me kaart afgeschreven, maar dit is niet gedaan, dus waarscheinlijk heeft hij het gewoon(gelukkig) meteen gecanceld, in de hoop voor meer geld.
laatste aanpassing
Creditcard :yes: :bounce: heb er zin innnnn kaartje is binneeee
Uitspraak van Jochem-29 op maandag 16 april 2007 om 18:12:
Creditcard heb er zin innnnn kaartje is binneeee

verklaar je nader?!!?
 
Artiest The Carcass
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op maandag 16 april 2007 om 18:14:
hmm is kijken wanneer je je kaartej binnen krijgt

hahaha jah
als pasen en pinksteren op 1 dag vallen zeker :P


vanavond allemaal naar Kassa kijken :P
misschien zeggen ze daar wel wat erover :devil:
Site is ineens flink aangepast..

Admin gedeelte is weg (shit, was nog niet klaar met scannen ;)) en ook zijn er vele tekstregels gewijzigd.
Ja en gister stond er 60 euro, nu ineens 95 :vaag:
Als ik dit zo allemaal hoor vertrouw ik ticket2 sowieso niet meer.
En bij mij doet die website het niet eens.
ik vond het ook geen zuivere koffie

ik heb er 11 besteld voor 660...
maar... ik heb vandaag contact opgenomen met consuementenbondm, kamer van koophandel en ticketonline... kamer van koophandel klopt... tis een egt bedrijf... dus ze zullen ten alle tijde aansprakelijk zijn...

ticketonline melde aan de telefoon dat er diverse bedrijven waren die kaarten hadden opgekocht...
maar het vanuit privacy redenen niej de namen van de bedrijven mochten noemen...

tevens heb ik een orderbevestiging toegestuurd gekregen per mail... en waarom er niets bijstaat van een rekening nummer is omdat je erst een factuur krijgt thuisgestuurd


pas daar krijg je de specifieke gegevens.

dus...

ik vond het ook vreemnd... maar k denk wel dat dit juiste kaarten zijn
Wij verzenden uw bestelling binnen Nederland aangetekend via TNT Post.
De verzendkosten voor zendingen binnen Nederland zijn:
- Per zending 15,- euro

dit had ik ook nog niet gezien, dit gaat ook echt nergens over!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Mental Maarten op maandag 16 april 2007 om 20:30:
diverse bedrijven waren die kaarten hadden opgekocht...

en mogen die dan ook maar 4 stuks bestellen
anders richt ik volgend jaar ook een "bedrijfje" op ...... :devil:
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 17:19:
Uitspraak van Lancher op maandag 16 april 2007 om 17:11:
Printscreen van het gebouw waar tbn/ticket2 gevestigd zou moeten zitten.... (link voor eits groter formaat: http://img69.imageshack.us/img69/8247/tbnbeheeras4.jpg )

kun je daar ook bommen op af sturen?

tuurlijk.

Kan altijd op rotterdam!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Mental Maarten op maandag 16 april 2007 om 20:30:
ticketonline melde aan de telefoon dat er diverse bedrijven waren die kaarten hadden opgekocht...

ja wat is dit voor onzin! Q dance kan er beter voor zorgen dat ze hun publiek bereiken.. wat heeft Q dance eraan dat er nog meer bedrijven meeteren op hun suc6 damsz.. wat een kutsysteem zeg!
 
haha de kaarten zijn nog niet eens geprint .
had vanmiddag al met ticket online gebeld
en hebben we het over deze website gehad.
de orginele kaarten zijn alleen bij ticket online verkocht.
en dat was dus uit verkocht.
had de kaarten op ticket2.nl besteld toen ze nog 60 waren.
1x F5 drukken .. en ze waren in 1x 95 euro.
bank rekening stond er niet bij. en kreeg ook niet direct een mailtje met gegevens erin . ze namen de telefoon niet op terwijl k 3 andere nummers heb poberen te bereiken.
dus je kan mij niet vertellen dat dit allemaal echt is , k ga er teminste niet van uit :).
laatste aanpassing
Uitspraak van Mental Maarten op maandag 16 april 2007 om 20:30:
en waarom er niets bijstaat van een rekening nummer is omdat je erst een factuur krijgt thuisgestuurd

pas daar krijg je de specifieke gegevens.

oh.. hoe ben je hier dan achter gekomen??
Uitspraak van Axel! op maandag 16 april 2007 om 22:56:
Uitspraak van [AE] Hakkuhbrilsmurf (l) mandytje [AE] op maandag 16 april 2007 om 20:30:
en waarom er niets bijstaat van een rekening nummer is omdat je erst een factuur krijgt thuisgestuurd

pas daar krijg je de specifieke gegevens.

oh.. hoe ben je hier dan achter gekomen??

en wat dacht je dta ik gister dacht! precies hetzelfde! en in me mail stond ook geen rekeningnummer alleen dit:

00-000-000-00 ofzo iets.
rabobank

en nu:

postbank + rekeningnummer .....
 
die site vertrouw ik echt voor g1 meter lekker bestellen straks ben je je geld kwijt zal wel weer zo oplichter zijn:/
laatste aanpassing
 
Die lui kijken mee met dit topic ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 22:52:
ticket2.nl

de naam zegt het toch al. ze willen met de opbrengsten die ze van goedgelovige mensen innen een ticket naar nederland kopen :vaag:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 02:28:
Die lui kijken mee met dit topic

Hoe weet jij dat nou? :/
 
Ik heb het ook geprobeerd te bestellen via deze site, kreeg ook keurig een bevestiging, maar toen ik op vorige klikte, kon ik van iedereen allemaal bestellingen zien, met alle adresgegevens van andere mensen :S

Ik vertrouw het ook niet helemaal, wacht maar af!
De website doet het niet eens in firefox! :O
Alleen de layout van de wesite al ziet er niet uit :/
 
Uitspraak van "Lot" op dinsdag 17 april 2007 om 08:12:
Hoe weet jij dat nou?

Als eigenaar van een site(en anderen ook) is het relatief simpel om te kijken waarvandaan de meeste bezoekers komen naar jouw site toe. Waar de meeste 'referrells' op staan ;)

Dus kan hij zo zien dat de link naar zijn site vaak is voorgekomen en ter sprake is gekomen op Partyflock, dan zal hij ook vast wel kunnen zien dat we het hier hebben over hem.

Hij hoeft alleen maar z'n log-gegevens te checken, naar PF te gaan, zoekfunctie: ticket2 en je zit in deze topic ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 09:03:
Als eigenaar van een site(en anderen ook) is het relatief simpel om te kijken waarvandaan de meeste bezoekers komen naar jouw site toe. Waar de meeste 'referrells' op staan

Dus kan hij zo zien dat de link naar zijn site vaak is voorgekomen en ter sprake is gekomen op Partyflock, dan zal hij ook vast wel kunnen zien dat we het hier hebben over hem.

Hij hoeft alleen maar z'n log-gegevens te checken, naar PF te gaan, zoekfunctie: ticket2 en je zit in deze topic

En wat kan ons dat schelen dan?
Dan weet hij tenminste hoe we erover denken ;)
 
Uitspraak van "Lot" op dinsdag 17 april 2007 om 09:13:
Dan weet hij tenminste hoe we erover denken

:yes:
 
en budgetticket dan?? mensen hier ervaring mee?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 10:23:
en budgetticket dan?? mensen hier ervaring mee?

1 X googlen en ik krijg al te zien dat Tros Radar en een heel topic over heeft met klachten. ;)

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=37370

Ook heeft iemand een website gemaakt om mensen te waarschuwen niet via die site te bestellen:

http://budgetticket.gaonline.nl/
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Remmco87 op dinsdag 17 april 2007 om 10:30:
1 X googlen en ik krijg al te zien dat Tros Radar en een heel topic over heeft met klachten.

oke dank je wel
laatste aanpassing
 
Uitspraak van "Lot" op dinsdag 17 april 2007 om 09:13:
En wat kan ons dat schelen dan?
Dan weet hij tenminste hoe we erover denken

Daar heb ik het toch niet over.

Ik geef alleen antwoord op jouw vraag:
Uitspraak van "Lot" op dinsdag 17 april 2007 om 08:12:
Hoe weet jij dat nou?

(F)