Partyflock
 
Forumonderwerp · 824208

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}


Mindgames Events & CB Bookings present

Hardhouse for Pakistan

18 november, Club LA, Amsterdam (vlakbij het Leidseplein)

Lineup:
Fausto b2b Tommy Pulse
Danny D 🇬🇧 b2b JP
Alex Kidd 🇬🇧
Charly b2b First-Base
Nazzz b2b MvDJ
Higgens
Raven


Speciaal om de slachtoffers een klein beetje te helpen, organiseren Mindgames Events en CB Bookings dit feest om geld in te zamelen. De artiesten werken allemaal belangeloos mee en alle opbrengsten gaan naar Giro 800800, zodat de mensen die het zo verschrikkelijk hard nodig hebben ook op de steun van de Nederlandse dancescene kunnen rekenen.

De entree is 10 euro per persoon, maar dat is slechts het startbedrag. Iedereen mag een hogere entreeprijs betalen indien gewenst, ook al die opbrengsten gaan dus direct naar Giro 800800.

Dus.... wie van jullie gaat zijn/haar steentje bijdragen door hierbij aanwezig te zijn?
laatste aanpassing
 
gewoon op 9 december nog een doos meenemen?
Uitspraak van actief op maandag 21 november 2005 om 13:26:
maar wat koste zo´n speciale tent ookalweer?

Ook iets van 1000 euro per tent geloof ik?!
snap zo'n feest niet :S

Ze (Pakistan) kunnen wel atoomwapens en al die shit maken, maar niet eens hun eigen mensen helpen?
Geven wij ze nu steun en geld, zodat ze ons later kunnen opblazen??
laatste aanpassing
Uitspraak van EinoeL op maandag 21 november 2005 om 18:55:
zodat ze ons later kunnen opblazen

moeten ze wel een sterke adem hebben..
Uitspraak van EinoeL op maandag 21 november 2005 om 18:55:
Geven wij ze nu steun en geld, zodat ze ons later kunnen opblazen??laatste aanpassing 21 november 2005 18:56

Goh goh goh, beetje kortzichtig. Denk je dat mensen die geen eten hebben, geen huis etc. naar europa komen om ons op te blazen *zucht*

Daarbij is niet iedereen die uit een islamitisch land komt een terrorist.

En, JIJ hoeft ook niks te geven. Dat doen mensen die wel om anderen geven wel.
snap zo'n feest niet


Laat die volle c cup van je maar lekker stuiteren bij luna terwijl je er over nadenkt ....
Uitspraak van First-Base op maandag 21 november 2005 om 19:11:
Laat die volle c cup van je maar lekker stuiteren bij luna terwijl je er over nadenkt ....

:respect:
Uitspraak van EinoeL op maandag 21 november 2005 om 18:55:
Ze (Pakistan) kunnen wel atoomwapens en al die shit maken, maar niet eens hun eigen mensen helpen?
Geven wij ze nu steun en geld, zodat ze ons later kunnen opblazen??

Jezus :S
Atoomwapens maken de slachtoffers toch niet? Dat doet de regering! Het geld gaat naar de slachtoffers! Zo moeilijk is het toch niet om daarover na te denken? Of zie jij iedereen die getroffen is als terroristen?
Uitspraak van First-Base op maandag 21 november 2005 om 19:11:
Laat die volle c cup van je maar lekker stuiteren bij luna terwijl je er over nadenkt ....

:D :respect:
Go Coen, go Coen, go Coen :woep:
Niet snel terug laten storten he?




;p
laatste aanpassing
Zo ben ik niet. Heb echt puur voor pakistan gedaan. Het is maar een druppel op een hete plaat, maar alle beetjes helpen.

Trouwens een tent kost €100,-, dus we kunnen hiermee 8 families de winter mee doorhelpen
Uitspraak van First-Base op maandag 21 november 2005 om 19:11:
Laat die volle c cup van je maar lekker stuiteren bij luna terwijl je er over nadenkt

Waar draait Luna. ;p
 
Uitspraak van Electrolicious op maandag 21 november 2005 om 19:42:
Het is maar een druppel op een hete plaat, maar alle beetjes helpen.

ik denk dat t voor die 8 gezinnen die nu wél een tent krijgen een heeeeeel verschil zal maken ;)

(en misschien klinkt 800 euro niet als heel erg veel, maar dan zeg je gewoon 1760 gulden)
laatste aanpassing
Uitspraak van EinoeL op maandag 21 november 2005 om 18:55:
snap zo'n feest niet

Ze (Pakistan) kunnen wel atoomwapens en al die shit maken, maar niet eens hun eigen mensen helpen?
Geven wij ze nu steun en geld, zodat ze ons later kunnen opblazen??

:gaap:

Uitspraak van First-Base op maandag 21 november 2005 om 19:11:
Laat die volle c cup van je maar lekker stuiteren bij luna terwijl je er over nadenkt ....

:respect:
 
zullen we t gewoon verder maar negeren, dat bericht?

*wij* hebben een leuk feestje gehad en 8 gezinnen hebben daardoor nu een tent

punt uit klaar :P
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 22:02:
*wij* hebben een leuk feestje gehad en 8 gezinnen hebben daardoor nu een tent

punt uit klaar :p

precies :jaja:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 20:13:
(en misschien klinkt 800 euro niet als heel erg veel, maar dan zeg je gewoon 1760 gulden)

En bedankt, nu heb ik weer heimweer naar die lieve goede oude guldentjes:(
Uitspraak van First-Base op maandag 21 november 2005 om 19:11:
Laat die volle c cup van je maar lekker stuiteren bij luna terwijl je er over nadenkt ....

hahaha thanx dat jij er zo over denkt. blijkt wel dat jij niet veel wijzer bent!!


Uitspraak van KRL op maandag 21 november 2005 om 19:14:
Atoomwapens maken de slachtoffers toch niet? Dat doet de regering!

en waarom kunnen DIE hun mensen dan niet helpen???



Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 21 november 2005 om 19:01:
En, JIJ hoeft ook niks te geven. Dat doen mensen die wel om anderen geven wel.

heb genoeg gegeven aan de slachtoffers van andere rampen!! die het echt slecht hebben!!
Uitspraak van EinoeL op dinsdag 22 november 2005 om 16:37:
heb genoeg gegeven aan de slachtoffers van andere rampen!! die het echt slecht hebben!!

Jij hebt duidelijk fe beelden niet gezien! En het volk is misschien zelf ook wel slachtoffer van de politiek daar. Daar wel eens over nagedacht?

Vast niet!
laatste aanpassing
Artiest Raven
Uitspraak van EinoeL op dinsdag 22 november 2005 om 16:37:
heb genoeg gegeven aan de slachtoffers van andere rampen!! die het echt slecht hebben!!

Hoe weet jij dat die mensen het ECHT slecht hebben , en die mensen in pakistan niet ? Ben je er zelf geweest ?

Oh nee wacht ; Je hebt natuurlijk alles gezien op het nieuws ( waar dus ook dezelfde zooi komt wat betreft nucleare wapens en pakistan )... Nee , Dat maakt alles een stuk duidelijker (Y)

Ik weet een beter idee voor een benefiet feest... Speciaal voor jou een zieleknijper ; Want op jouw leeftijd nog met Br33Z@H taal een nickname en zulke onzin verklaren op internet... Dat is simpel gezegd Dr. Phil waardig :jaja:
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 22 november 2005 om 16:39:
Jij hebt duidelijk niet de beelden gezien! Ook het volk is misschien wel slachtoffer van de politiek daar. Daar wel eens over nagedacht?

Vertel mij nou eens waarom de regering dan niet eens hun eigen mensen kan helpen???
En waarom WIJ dat moeten doen???
Mensen/slachtoffers die het echt nodig hebben, steun ik maar al te graag!!!

En wie steunt ons, als bij ons zoiets gebeurd...daar wel eens over nagedacht????
Uitspraak van ®aven op dinsdag 22 november 2005 om 16:41:
Oh nee wacht ; Je hebt natuurlijk alles gezien op het nieuws ( waar dus ook dezelfde zooi komt wat betreft nucleare wapens en pakistan )... Nee , Dat maakt alles een stuk duidelijker

Ik heb wel iets meer kennis van hoe het tegenwoordig in de wereld gaat dan jij, maar goed jij bent helderziend he om over mij te oordelen, wie is er nou dr.phil waardig....??
Uitspraak van EinoeL op dinsdag 22 november 2005 om 16:42:
En waarom WIJ dat moeten doen???

Wij MOETEN niks doen, wij WILLEN iets doen!
*negeert H@rDsTyLeB­@be*
*Negeert haar dubbel en dwars*

:woop: GO REEF :woop:

Uitspraak van ®aven op dinsdag 22 november 2005 om 16:41:
Dat is simpel gezegd Dr. Phil waardig

Denk niet dat Dr Phil dit onderwerp aan kan
Hey hey, Dr Phil rules he! :D

MiSsChIeN iN bR3EzAhTaAl PrAtUh, WiL NoG Wel Us HeLpUh BiJ MeNsUh DiE HuN NaAm O0wK zOw HeBbUh GuSgReVuH :P
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 22 november 2005 om 16:54:
MiSsChIeN iN bR3EzAhTaAl PrAtUh, WiL NoG Wel Us HeLpUh BiJ MeNsUh DiE HuN NaAm O0wK zOw HeBbUh GuSgReVuH :p

:respect:
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 22 november 2005 om 16:54:
MiSsChIeN iN bR3EzAhTaAl PrAtUh, WiL NoG Wel Us HeLpUh BiJ MeNsUh DiE HuN NaAm O0wK zOw HeBbUh GuSgReVuH

Het is besmettelijk geloof ik?
Snap allebei de partijen wel, alleen niet waarom er weer zo opgefokt moet worden gereageerd hier. :/
Beetje jammer vindt ik.
Uitspraak van LIBOH op dinsdag 22 november 2005 om 16:59:
Snap allebei de partijen wel, alleen niet waarom er weer zo opgefokt moet worden gereageerd hier.
Beetje jammer vindt ik.

Hevb je weer een nieuwe ex gevonden?
*Negeert haar dubbel en dwars*


Echt niet .. relle met delle !!! :o
Uitspraak van LIBOH op dinsdag 22 november 2005 om 16:59:
Snap allebei de partijen wel

ik niet.

Je ontneemt dus in principe elke bevolking die in nood is hulp, enkel en alleen om het feit dat het beleid van de regering je niet aanstaat.

Erg zwak, dat is nou een vies smerig ranzig excuus om niks te doen.

Ik ben het totaal niet eens met het beleid dat de Amerikaanse regering voert. Zouden we de (veelal zwarte) bevolking van New Orleans dan maar moeten laten rotten????

Ben het ook niet eens met de corrupte zakkenvullers in Afrika....moeten we de bevolking maar laten sterven aan hongersnood en aids?????

En hoe haal je het in je hoofd hardstylebabe om dit te zeggen?:


Uitspraak van EinoeL op dinsdag 22 november 2005 om 16:42:
En wie steunt ons, als bij ons zoiets gebeurd...daar wel eens over nagedacht????

Je bent godverdomme welvarend. Elk weekend tientallen zoniet honderden euro's aan feesten/alcohol/drugs.

En dan een beetje gaan lopen piepen dat er misschien...heeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien iets zodanig fout kan gaan dat miljoenen mensen hier in Nederland dakloos geraken.

Wie NL dan gaat helpen? Wat dacht je van onze bondgenoten? Die zijn tenslotte ook erg welvarend. Om maar niet te spreken van ons rampenfonds....we zijn rijk weet je, vergeet dat niet.

Flikker toch op man, kopieer de mening van mensen die niet nadenken uit de 'actueel-sectie' maar.


p.s: baal ervan dat ik er niet bij kon zijn, maar steun dit initiatief zeker. Wil die CD trouwens ook wel hebben.
Uitspraak van EinoeL op dinsdag 22 november 2005 om 16:44:
Ik heb wel iets meer kennis van hoe het tegenwoordig in de wereld gaat dan jij, maar goed jij bent helderziend he om over mij te oordelen, wie is er nou dr.phil waardig....??

Ik oordeel alleen over jouw meningen en hoe je je hier voor doet.

Maar als jij toch wat meer kennis hebt erover... Waarom laat je dat niet eens zien en begin je bij jezelf :jaja:
Uitspraak van EinoeL op dinsdag 22 november 2005 om 16:42:
En wie steunt ons, als bij ons zoiets gebeurd...daar wel eens over nagedacht????

Hebben wij nu hulp nodig dan ? MOCHT het zo ver komen , Dan heb ik er vertrouwen genoeg in dat er landen in zullen schakelen om ons te helpen ; Dus ik zie het probleem niet zo wat dit betreft.

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op dinsdag 22 november 2005 om 17:52:
Hevb je weer een nieuwe ex gevonden?

hehehehehe :D Die hield waarschijnlijk niet van de KFC ;)
 
he, gezellig
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 22 november 2005 om 18:03:
p.s: baal ervan dat ik er niet bij kon zijn, maar steun dit initiatief zeker. Wil die CD trouwens ook wel hebben.

Wij hebben in iedergeval een heerlijk drank+dansje gedaan voor je:flower:
:respect: Hassan :respect:

Ben het dus voor de volle 100% met je post eens van 18:03

je hoort met anderen om te gaan zoals je zelf zou willen dat er met je omgegaan zou moeten worden :yes:
Uitspraak van ®aven op dinsdag 22 november 2005 om 18:05:
Die hield waarschijnlijk niet van de KFC

:respect:


Een beetje laat, maar met terugwerkende kracht HAHAHA
Doet me meteen aan een liedje denken!!

*De pizza hut, De pizza hut..... TRALAALA*
Echt zo'n schijtnummer wat uren in je kop kan blijven zitten:(