Partyflock
 
Forumonderwerp · 824208

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}


Mindgames Events & CB Bookings present

Hardhouse for Pakistan

18 november, Club LA, Amsterdam (vlakbij het Leidseplein)

Lineup:
Fausto b2b Tommy Pulse
Danny D 🇬🇧 b2b JP
Alex Kidd 🇬🇧
Charly b2b First-Base
Nazzz b2b MvDJ
Higgens
Raven


Speciaal om de slachtoffers een klein beetje te helpen, organiseren Mindgames Events en CB Bookings dit feest om geld in te zamelen. De artiesten werken allemaal belangeloos mee en alle opbrengsten gaan naar Giro 800800, zodat de mensen die het zo verschrikkelijk hard nodig hebben ook op de steun van de Nederlandse dancescene kunnen rekenen.

De entree is 10 euro per persoon, maar dat is slechts het startbedrag. Iedereen mag een hogere entreeprijs betalen indien gewenst, ook al die opbrengsten gaan dus direct naar Giro 800800.

Dus.... wie van jullie gaat zijn/haar steentje bijdragen door hierbij aanwezig te zijn?
laatste aanpassing
RJ, luister nou toch. Je kan kiezen uit muziek uit de jaren 90 en bijvoorbeeld je grote vriend Fausto!

Je wil wel naar Londen afreizen om Faust te zien, maar je wil geen jaren 90 feest opgeven om Faust te zien :s

Snap ik niet!

Om nog maar niet te spreken over de rest van de lijn omhoog! Daar kan een jaren 90 feest toch niet tegenop?

Of ben ik nou gek?
Kijk eens in m'n feestarchief... Week in, week uit hardhouse, hardhouse en nog eens hardhouse. Reden genoeg voor weer eens een avondje wat anders toch?
 
erg goed initiatief, maar moet er echt voor elke ramp een benefietparty worden gehouden?
magoed, hopelijk brengt het wat op
Uitspraak van X-Field op dinsdag 8 november 2005 om 12:19:
Kijk eens in m'n feestarchief... Week in, week uit hardhouse, hardhouse en nog eens hardhouse. Reden genoeg voor weer eens een avondje wat anders toch?

Daar heb je ook wel gelijk in. Maar zo'n goed initiatief verdient toch juist steun uit de hardhouse scene. En daarbij vind ik heb gewoon supergezellig als je er bent.

Maar goed, ik zal je dus moeten missen :(
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 8 november 2005 om 12:24:
Maar zo'n goed initiatief verdient toch juist steun uit de hardhouse scene.

Verdient steun van alle scenes:jaja: Vind trouwens wel dat de wereld wat scheef aan het worden is. Morgenavond is er een benefiet voor een of andere vrouw met een slecht hart. Is in de HMH met tal van artiesten:o

Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 8 november 2005 om 12:24:
En daarbij vind ik heb gewoon supergezellig als je er bent.

:bloos: Ik ben ook heel gezellig:jaja:

Had dit al net ff eerder afgesproken. Avondje op stap met de blauwe apen leek me ook wel eens gezellig:d
Uitspraak van X-Field op dinsdag 8 november 2005 om 12:34:
Morgenavond is er een benefiet voor een of andere vrouw met een slecht hart. Is in de HMH met tal van artiesten :O

Klopt. Ze was geloof ik bij win it or in it ofzo van Carlo boshard om geld te verdienen voor een hartoperatie in USA (volgens mij zou ze anders ook niet lang leven, maar helemaal zeker weet ik het niet). Maar uiteindelijk verloor ze! Dit is gezien door een artiest en die heeft dit in gang gezet. Is eigenlijk wel lief.

Tja, ach het is natuurlijk ook gezellig, een jaren '90 feest, maar toch jammer :yes:
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 8 november 2005 om 13:07:
Dit is gezien door een artiest en die heeft dit in gang gezet. Is eigenlijk wel lief.

Ontzettend lief. Alleen zoveel artiesten en gedoe voor een persoon. Als je dan kijkt naar die duizenden mensen in Pakistan...
Staat ook nog een verhaaltje op UDC site.
Gaaf dat t er al zo snel op staat! Laat weer eens zien hoe belangrijk dit is, absoluut niet lullig bedoeld richting UDC, maar ze plaatsen niet zo heel vaak persberichten van externe organisaties of feesten die gedeeltelijk door externe organisaties worden georganiseerd.
Dank je. anders moet ik het weer intoetsen en dan word die lijst weer langer. heb ik geen zin in:no:
Zeker kicke zo'n stukje op de site van UDC :respect:
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op dinsdag 8 november 2005 om 19:18:
Dank je. anders moet ik het weer intoetsen en dan word die lijst weer langer. heb ik geen zin in

Je hebt ook zo'n mooi knopje!! Push the button en alles is weg:P
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 9 november 2005 om 07:47:
Top stukje op UDC

thanks :P

Hij staat nu ook op PF en waarschijnlijk vandaag nog op veel andere sites.
Mn mix is klaar, paar trackies (teaser :D)
Organ Donors - Turntablism
Technikal - Sumassault
Scot Project vs Marco V - Definitely G.O.D.D. (Charly's Mashed Up Mix)
Artiest {SHOWLIST artist 62105, 11259}
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 9 november 2005 om 13:32:
Organ Donors - Turntablism
Technikal - Sumassault
Scot Project vs Marco V - Definitely G.O.D.D. (Charly's Mashed Up Mix)

:kwijl:
en dat zijn nog de minst goeie (niet echt goed Nederlands maar je weet wat ik bedoel)
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 9 november 2005 om 16:40:
dat zijn nog de minst goeie (niet echt goed Nederlands maar je weet wat ik bedoel)

:cheer:
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 9 november 2005 om 16:40:
en dat zijn nog de minst goeie (niet echt goed Nederlands maar je weet wat ik bedoel)

Dacht al, anders is die best waardeloos. ;)
 
*zucht* waat eine sirk
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 17:07:
waat eine sirk

ik versta veel dialecten, maar dit gaat me te ver :D

Uitspraak van LIBOH op woensdag 9 november 2005 om 17:02:
Dacht al, anders is die best waardeloos.

:P 8 tracks in 34:48 minuten, mn record :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 17:07:
*zucht* waat eine sirk

Nee hoef er geen frietsaus bij:/
waat eine sirk

Dit is veel leuker als het circus ;)
laatste aanpassing
Ook weer foto voor een euro ofzo? In de pot voor pakistan. Liep de vorige keer ook wel goed geloof ik.
Uitspraak van the dancing party man op zaterdag 12 november 2005 om 23:16:
Ook weer foto voor een euro ofzo? In de pot voor pakistan. Liep de vorige keer ook wel goed geloof ik.

Ben je nou sarcastisch????
laatste aanpassing
Ook weer foto voor een euro ofzo? In de pot voor pakistan. Liep de vorige keer ook wel goed geloof ik.

Deze dingen gaan te ver!
Ow oke!

Ik schrok al een beetje.
Artiest Raven
Uitspraak van Electrolicious op zondag 13 november 2005 om 11:38:
Deze dingen gaan te ver!

Hoezo ? Is best een goed idee hoor :)

Gewoon zo van ; Een foto ? 1 euro ! Maar dan zonder verplichting. Hoeft niet , Maar als je het wel doet dan komt de foto wel 100% zeker online.

M.a.w , Care voor iedere foto :jaja:

Niet tevreden met de foto ? Opnieuw ! :jaja:

Dan alle eurotjes die ik hiermee vang komt ook in de pot terecht :)

In het geval dat de foto alsnog niet echt plaatsbaar word ( just a precaution ) dan stuur ik het orgineel naar de mensen op :)
laatste aanpassing
ja .. en pissen kost ook 5 euro dan ..
Uitspraak van First-Base op maandag 14 november 2005 om 08:44:
ja .. en pissen kost ook 5 euro dan ..

Dan zorg ik iig voor dat ik niet zo veel drink anders moet ik 100 keer naar de plee en ben ik binnen een uur al weer blut:(
Ik heb dan niet eens het geld om te plassen :s
100 x €5,00 kan ik echt niet opbrengen.
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 14 november 2005 om 12:06:
Dan zorg ik iig voor dat ik niet zo veel drink anders moet ik 100 keer naar de plee en ben ik binnen een uur al weer blut:(

Dus jij gaat altijd stappen met 500 euro op zak:o
Uitspraak van ®aven op maandag 14 november 2005 om 06:02:
Gewoon zo van ; Een foto ? 1 euro ! Maar dan zonder verplichting. Hoeft niet , Maar als je het wel doet dan komt de foto wel 100% zeker online.

M.a.w , Care voor iedere foto

Niet tevreden met de foto ? Opnieuw !

Dan alle eurotjes die ik hiermee vang komt ook in de pot terecht

ik vind t een goed plan :jaja:

Moet je alleen wel bij mij een stuk of 12 keer overnieuw een foto maken :P
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 14 november 2005 om 14:41:
Nog 4 nachtjes en dan heb ik eindelijk me grote vriend terug

Mobiel verslaafde.