Partyflock
 
Forumonderwerp · 824208

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}


Mindgames Events & CB Bookings present

Hardhouse for Pakistan

18 november, Club LA, Amsterdam (vlakbij het Leidseplein)

Lineup:
Fausto b2b Tommy Pulse
Danny D 🇬🇧 b2b JP
Alex Kidd 🇬🇧
Charly b2b First-Base
Nazzz b2b MvDJ
Higgens
Raven


Speciaal om de slachtoffers een klein beetje te helpen, organiseren Mindgames Events en CB Bookings dit feest om geld in te zamelen. De artiesten werken allemaal belangeloos mee en alle opbrengsten gaan naar Giro 800800, zodat de mensen die het zo verschrikkelijk hard nodig hebben ook op de steun van de Nederlandse dancescene kunnen rekenen.

De entree is 10 euro per persoon, maar dat is slechts het startbedrag. Iedereen mag een hogere entreeprijs betalen indien gewenst, ook al die opbrengsten gaan dus direct naar Giro 800800.

Dus.... wie van jullie gaat zijn/haar steentje bijdragen door hierbij aanwezig te zijn?
laatste aanpassing
Uitspraak van ®aven op vrijdag 18 november 2005 om 19:35:
fiets ! OV zuigt :yes:

Je hebt gelijk :yes:

En het scheelt toch weer 10-15 eurie aan een taxi :D

Thanx Reef :flower: Dat duwtje in de rug had ik ff nodig!
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 18 november 2005 om 19:43:
We lekker warm aankleden, denk dat ik mijn skipak vanavond aan doe B)

:kwijl: Geil man :yes:

Zal ik hem ook aan doen dan!

Of gaat het dan te veel op een skihut feestje lijken?
laatste aanpassing
Wees om 8 uur 1 minuut stil voor onze grote vriend, De Mus! die helaas aan een bruut eind is gekomen door iemand die kijkcijfers belangerijker vind als een leven.

R.I.P. MUS (f)
Je bedoelt die Ugg's ofzo!

Ik vind die toch lelijk! Maar ja, das mijn mening.

Ik vind het ook koud :s

*gaat kachel nog hoger zetten*

Zo ff GTST kijken, douchen, omkleden en dan............................

Hardhouse for Pakistan here I come :cheer:
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op vrijdag 18 november 2005 om 19:54:
Wees om 8 uur 1 minuut stil voor onze grote vriend, De Mus! die helaas aan een bruut eind is gekomen door iemand die kijkcijfers belangerijker vind als een leven.

R.I.P. MUS (f)

:nocheer:

Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 18 november 2005 om 19:54:
Je bedoelt die Ugg's ofzo!

Ik vind die toch lelijk! Maar ja, das mijn mening.

nee, bedoel echt die mosterlijke grote kolossen, ik heb ze heel vroeger gehad, dan kan je ook niet op je bek gaan in de sneeuw, of beter gezegd je gleed niet zo makkeljk weg

Uggs zijn inderdaad, wat mij betreft ook, sowieso errug lelijk, goie naam voor die dingen :yes:

Ik heb al gedoucht en zit nu te koukleeumen achter mijn pc :s Maar het is ook ittitant koud op mijn werk, ben best beetje verkleumd. Douche was vet lekker :lief:

oooooh telefoon
Uitspraak van LIBOH op vrijdag 18 november 2005 om 19:39:
Nou ik pak gewoon de tram.

Dus binnenkort zien we je ook met allemaal verschillende trams op de foto?
Uitspraak van X-Field op vrijdag 18 november 2005 om 20:20:
Dus binnenkort zien we je ook met allemaal verschillende trams op de foto?

:respect:
Uitspraak van X-Field op vrijdag 18 november 2005 om 20:20:
Dus binnenkort zien we je ook met allemaal verschillende trams op de foto?

LOL.
Nog een kwartiertje en dan de deur uit :yes:

Zo'n ZIN :yes: :cheer: :woop:
Ik ga denk ik met een minuutje of tieen de deur uit, ff wiet halen onderweg en dan jeeeeeeeeeeeeeeeej dansen, dansen, dansen, dansen de hele nacht voor Pakistan :cheer:
Ik zou willen dat ik altijd aan het dansen was voor een goed doel :yes:

Zouden we veeeeel vaker moeten doen!!!

Zie je zo Daaan :D
Ik niet hoor, wordt ik zo moe van.

*edit*
Prima muziekjes hier btw:d
laatste aanpassing
Bel me toch maar niet voor de after hoor. Ga zo maar eens op huis aan. Was om 18:00 klaar maar heb m'n huis nog niet gezien. Maar wel erg lekkere muziekjes gehoord:)
Was weer een bere goed feessie mensen. Thanks all voor de sfeer en de gezelligheid.

En laten we de mensen van Pakistan maar een wens doen dat ze heel sterk mogen zijn voor de komende periode.
 
wa denkte zelf nou eej!
kben gekkuh harietjuh nie denk je da ze voor ons ok gaan
stampuh als er hier een of andere wereld rampkomt!
 
ja, dat vind ik nou ook! :yes:
En t ging maar door en door en door! :jaja:
Super vet feest! :respect:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 05:47:
wa denkte zelf nou eej!
kben gekkuh harietjuh nie denk je da ze voor ons ok gaan
stampuh als er hier een of andere wereld rampkomt!

:gaap: maak eerst je school maar af want dit nergens over!
 
Het was weer pcies zo'n feest dat alles in zich heeft waar ik zo van hou bij die HH feestjes. :cheer:

thanx voor de goeie sfeer.

En die Alex Kidd is helemaal loco :D
I (L) die DJ booth! Dat geluid is echt uber daar, lekker dicht op je oren, t was alsof ik in mn eigen kamertje thuis stond!
 
t was wél jammer dat ik niet helemaal los kon gaan omdat ik vandaag een kerstshowtje moet monteren, maar t was zeer gezellig :yes: en ik was erg blij dat t feestje wat langer duurde dan stond aangekondigd... ik hoefde nu dus maar een kwartier op te trein te wachten in plaats van 1½ uur :D
Zoooooooooooooooo Daaan is weer wakker en heeft er zin in :cheer:
Stortte nogal in elkaar rond 9 uur sochtends jeeeeeeeej hoe zou dat nou komen, viel zowat zittend in slaap whahahahah
:vaag:
Lekker feestje hoor, moeten we vaker zo doen, beviel Daaan wel!! :yes:
Heb echt zo een gevoel dat ik de hele nacht door Club La gezwierd heb ofzo glimlach heel blij enzo ofzo hoei!

Ik ga maar eens een bakje koffie zetten hoezee hoezee hoezee
Iedereen bedankt die hierbij aanwezig was. Wij vonden het iig geweldig om dit te hebben georganiseerd. Vanwege dat een deel van de organisatie op zaterdag weer een andere afspraak hadden zijn wij niet helemaal tot het einde gebleven. Hierbij was er niet echt een vast moment (op het einde) om de mix-cd die wij aanbieden te kopen, hierbij onze excuses als deze melding niet goed is aangekomen door de MC of door een van ons.

De CD is alsnog te koop, maar dan via Email (postmaster@mind-games.nl) of via de telefoon (06-45106069). De prijs van de CD is €5,- inc. verzendkosten, wij nemen dan de verzendkosten voor onze rekening. Op de site hebben we een preview mp3 player (in Flash gemaakt) Waar je van alle tracks een 30sec voorbeeld kan beluisteren

Geïnteresseerd? Mail of bel dan de volgende gegevens door! En nemen dan z.s.m contact met je op. Over de betaling (overboeking) en verzending van de CD.

* Naam
* Straat + Huisnummer
* Postcode
* Plaats
* Telefoonnummer (optional)
laatste aanpassing
Lees even mn mail Robert, zit in jouw en Dennis' hotmail en in Stijn zn gmail.


Vanwege een fout in de cd is deze NIET meer te koop. De fout is gemaakt door de organisatie en niet door Coen en mij; er is bij het branden namelijk een pauze van 2 seconden tussen elke overgang gelaten, wat in een mix dus totaal niet klinkt. Vanwege deze fout zijn de exemplaren die alsnog door Mindgames verstrekt worden dus zonder onze toestemming. Als je een exemplaar wil kopen, kun je Coen of mij even een mailtje sturen, dan zorgen wij dat je de cd krijgt en dat de door jou betaalde 5 euro alsnog naar Giro 800800 gaan.

Mensen die de cd al gekocht hebben kunnen contact met mij opnemen, dan zorg ik dat je de sets op de juiste manier krijgt.
laatste aanpassing
Ik heb hier 20cd's getest random en allemaal hebben ze geen pauzes. Dus ik begrijp het niet. Ik zou graag willen weten bij wie die fout zit. Er zit idd wel een overslag, maar die duurd 0,1sec en dat is soms te horen
 
hmmmz... misschien bij afspelen iets met automatisch pauze invoegen of juist weglaten?

om die mini-pauzetjes te voorkomen moet je zorgen dat de border-markers exact op de grens van een frame (1/75 seconde, kleinste eenheid op een CD) staan... staan ze daar niet, dan wordt zo'n onvolledig frame met een pauze tot een volledig frame aangevuld, omdat anders je burner en CD-speler er niks mee kunnen

*weet er iets van af want maakt CD-masters als werk* ;)
laatste aanpassing
Ik bied mijn excuses hiervoor aan en besluit idd, om alle cd's te controleren en is dit echt een probleem dan gaat hij uit de verkoop!
BRAKKKKKKK!!!!:gaap:

Maar het was weer super, super, super gezellig!!
Alleen op het laatst flink de weg kwijt geloof ikO:)

Nu nog steeds me telefoon niet terug grrrr:[
Was echt weer een topavond:D ben sinds een paar uur weer in de bewoonde wereld. gelukkig geen kater (y) dus ik ga door waar ik gister gebeleven was:cheer:
Zometeen begint deel 2 van t partyweekend. :)

Maar gister was echt the Bomb! :jaja:
Artiest Raven
Sodejuh ; Ik werd net wakker en was gewoon echt even in de war :D

" huh ? waar ben ik ? hoe laat is het ? welke dag is het ? wat moet ik doen ? " :D

Rrrrrrrrrrrrrrrright... :P

Anyway ; Ik vond het een geslaagd feestje ! :jaja: Persoonlijk vond ik het voor mij draaigewijs beetje tegenvallen ; Maar dat kan gebeuren lijkt me zo :)

Was erg gezellig ook :jaja: Uber lol gehad met die banken boven..... ;P ;P ;P :P

Ik ga zo even eten en dan maar beginnen met de foto's :jaja:
Ook echt supertof dat het tot 5 uur doorging in plaats van 4 en dat we twee one more hadden wahooooooooo

*doet een dansje, vieieieieieieiert feest*
Uitspraak van ®aven op zaterdag 19 november 2005 om 19:06:
Persoonlijk vond ik het voor mij draaigewijs beetje tegenvallen ; Maar dat kan gebeuren lijkt me zo

Dan heb je wat goed te maken volgende week;)

Blehhh het is gewoon Zaterdag maar heb het gevoel dat het Zondag is!!
Vanavond dus maar eens een keertje vroeg naar bed.. Ik weet het slapen is voor mietjes maar ik zou het op dit moment niet erg vinden
Uitspraak van ®aven op zaterdag 19 november 2005 om 19:06:
Sodejuh ; Ik werd net wakker en was gewoon echt even in de war :D

" huh ? waar ben ik ? hoe laat is het ? welke dag is het ? wat moet ik doen ? " :D

Rrrrrrrrrrrrrrrright... :P

Anyway ; Ik vond het een geslaagd feestje ! :jaja: Persoonlijk vond ik het voor mij draaigewijs beetje tegenvallen ; Maar dat kan gebeuren lijkt me zo :)

Was erg gezellig ook :jaja: Uber lol gehad met die banken boven..... ;P ;P ;P :P

Ik ga zo even eten en dan maar beginnen met de foto's :jaja:

Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefje ik vind je :lief:
Uitspraak van ®aven op zaterdag 19 november 2005 om 19:06:
Persoonlijk vond ik het voor mij draaigewijs beetje tegenvallen

gebeurd iedereen...ik had er vorige week ook last van helaas
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zaterdag 19 november 2005 om 19:10:
Blehhh het is gewoon Zaterdag maar heb het gevoel dat het Zondag is!!
Vanavond dus maar eens een keertje vroeg naar bed.. Ik weet het slapen is voor mietjes maar ik zou het op dit moment niet erg vinden

Zullen we gaan joggen?
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zaterdag 19 november 2005 om 19:10:
Dan heb je wat goed te maken volgende week;)

Jaaaa volgende week kan ik mooi volgas :) Dus wat dat betreft zit ik dan veel meer in mijn nopjes :P Maar dat lijkt me duidelijk :D

" Don't think twice... " :cheer: :)
Uitspraak van CeLL op zaterdag 19 november 2005 om 19:20:
gebeurd iedereen...ik had er vorige week ook last van helaas

Ja en bij jou merkte ik er dus ook weinig van om eerlijk te zijn :) Dus ik denk dat het gewoon een DJ eigen is :jaja: :P

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 19 november 2005 om 19:19:
Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefje ik vind je :lief:

Ik jou ook hoor (L) :)

Zo schattig hoe je gister je jointje aan het draaien was :D ;P

Heb je tich keer weer beetje wakker moeten schudden

" moet je je jointje niet draaien daaantje? "
" jaja... dat ga ik nu doen ! "
* 10 sec later *
* Daaan valt bijna in slaap *

:D