Partyflock
 
Forumonderwerp · 768810
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 september 2005 om 08:01:
nee uit het oog uit het hart

Tsssssss..........
 
wie??
 
Lu
 
Ja, Ik mis hem toch ook wel een beetje hoor!
Respect!:jaja:
Artiest Bisbee
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 16:41:
Niet dat ik weet hoeveel P2 heeft uitgegeven,,
Maar als deze punten allemaal uitgevoerd moeten worden, dan lijkt t me dat dat best nog wel eens wat centjes zou gaan kunnen kosten, niet?!

Als je berekent hoeveel deze onkosten dan weer in de toekomst gaat besparen dan loont het zich!!

Want er word idd teveel uitgegeven aan de volgende 6 punten
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 22:09:
Het leger afschaffen en 1 vredesmacht van maken.

Gespreid plaatsen van etnische minderheden ivm betere scholing en integratie.

Geen cent meer uitgeven dan Paars II

De miljoen mensen in de WAO opnieuw laten keuren.

Een strenger integratiebeleid waarbij niet iedereen ( tot de 3e graad ) zomaar binnen kan komen.

De EU Contributie omlaag halen.

Nu wat investeren in hercontrole en orde!
en daarvan de vruchten van weer pakken, leverd je in een paar jaar en voor de toekomst weer veel geld op wat eindelijk is naar de zorg, veiligheid en studie heen kan.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 14:30:
Tuurlijk vergeten we hem niet
 
Tis alleen jammer dat de tegenstanders altijd met hun grote mond blijven rondlopen van: "zie je wel, het was toch niets geworden met hem", terwijl er geen 1 tegenstander van Fortuyn durft toe te geven dat Nederland een historische kans heeft gemist door deze man geen kans te geven.

Als je een hond wilt slaan, kun je altijd wel een stok vinden...


Uitspraak van [ULTRA]QUATRO-10 op woensdag 6 juli 2005 om 17:46:
Pim was maar een raar mannetje...hij had z`n eigen huis helemaal vol staan met portretten van zichzelf en een borstbeeld van zichzelf...wat zegt een psycholoog over zo`n iemand?

Jammer dat er dan zulke domme uitspraken worden gedaan. Jemig zeg. Kom eens bij een artiest ofzo thuis. Zie je ook alleen maar gouden platen en posters van henzelf. En Fortuyn had ook genoeg bereikt om trots op zichzelf te zijn. En who cares dat hij een borstbeeld en foto's van zichzelf had? Heb jij geen foto's van jezelf aan de muur hangen?

Een psycholoog zou over een persoon zoals jou zeggen: 'get a life, think normal en stop being so goddamn stupid':respect:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 17:11:
Nederland een historische kans

ookal zou hij een paar opmerkelijke veranderingen maken, maakt t dat gelijk historisch?

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 17:11:
Kom eens bij een artiest ofzo thuis.

we praten niet over een artiest maar over een man die ons landje moet leiden..
Wat iedereen vind moeten ze lekker zelf weten!!
Ik zal hem cker nooit vergeten!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 17:28:
we praten niet over een artiest maar over een man die ons landje moet leiden..

Zijn ego verade zijn zelfvertrouwen, en wat is nu het meest belangrijkst voor een minister!!
vertouwen in hemzelf, waardoor die eerlijker, oprechter en beter funcioneert, toch??

Had Pim graag in het huidige regering willen hebben!!
laatste aanpassing
 
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
PIM 4-ever!

Had hem echt nu wel eens willen zien regeren! Denk dat hij het WEL beter had gemaakt
 
JA we zijn hem onderhand meer dan vergeten :)


slotje (6)
Uitspraak van Wiel Lutjes op donderdag 8 september 2005 om 23:43:
PIM 4-ever!

Had hem echt nu wel eens willen zien regeren! Denk dat hij het WEL beter had gemaakt

Thing again.

Denk eens na, wat heeft Pim Fortuyn eigenlijk nog wel voor onze politiek kunnen betekenen? Hij heeft zijn partij gevormt en daar mensen in gestoken om hem te helpen. Een land kan je namelijk niet in je 1tje regeren, daar heb je een hele boel mensen voor nodig.

En wat hebben die mensen er na zijn dood van gebakken? Herinneren we ons het kabinet Balkende 1 nog? Pim Fortuyn of niet, een puinhoop was het geworden! En wie is daar verantwoordelijk voor? Wie heeft die idioten in de LPF gezet?

Precies, meneer de fortunist himself. At your service my ass!
 
:respect: Pim :respect:

echt jammer dat hij er niet meer is..:yes:
laatste aanpassing
 
^
|
|

:gaap:
of je voegt wat nuttigs toe waarom wel of juist niet,
maar die deze kortzichtige opmerkingen van jou slaan echt nergens op..!
laatste aanpassing
 
Zoals afgelopen week maar eens weer bleek, en zoals het al jarenlang gaat:

Donner blundert.

Oppositie zegt: AFTREDEN!

Coalitie zegt: Kom maar hoor, wij houden je het handje wel boven het hoofd.


Van dat soort extreem-linkse ouwe lullen politiek zijn de mensen in dit land meer dan zat.

Zodra je zegt wat je echt op je hart hebt, word je meteen van alle kanten bestookt en gedemoniseerd. Zo zal het in de toekomst ook nog genoeg mensen vergaan.
Feit is dat de burger in Nederland al jaren in de steek gelaten is/word door de zogenaamde "kloof" tussen de Kamer en de burger zelf.

Neem nu vandeweek: Balkenende koopt een nieuwe beveiligde auto van 400.000 euro ( uit de staatskas ) en Kamervoorzitter Weisglas zegt: 'Dat valt niet aan de burger uit te leggen.'

Nou dan weet ik genoeg.

A: Weisglas mag van mij meteen vertrekken door zulke abjecte uitspraken over de Nederlandse bevolking te doen. Een man die zo'n positie bekleed moet zich doodschamen en de eer aan zichzelf houden nadat hij de intelligentie en het begrip van de burger compleet negeert. "Waait wel weer over" zal hij wel denken.

B: Is het verwonderlijk dat ze niet eens de moeite nemen om zo'n uitgave te verantwoorden? Nee. En waarom niet? Omdat het ook niet uit valt te leggen aan de burgers van Nederland die elke cent om moeten draaien, niet in het ziekenhuis terecht kunnen door de hoge ziektekosten, de benzinekosten en alle onmogelijk hoge uitgaven die daar nog meer bij komen kijken.

Het probleem is dat Nederlanders zich totaal niet betrokken voelen bij het hele politieke bestel.

Ik had dat gevoel bij Fortuyn wel. Hij sprak over de burgers en hij was in zijn bewoording soms hard, maar hij zei wat hij voelde en dacht. En dan gaat het er niet om of je het eens bent of niet. Maar de manier waarop hij het deed, valt zeer te prijzen en daar kunnen andere politici nog wat van leren.

Burgers willen niet als kleine kinderen behandeld worden. We willen eigen verantwoordelijkheid, no nonsens als het gaat om excuses van politici tegenover de burger ( want hoe vaak zien wij politici ENORME fouten en blunders toegeven om vervolgens de eer aan zichzelf te houden? ) In de top van het bedrijfsleven worden ook grote fouten gemaakt. Die fouten worden afgestraft met ontslagen etc. Waarom is dat niet het geval bij de mensen die het land moeten besturen? Mogen zij zomaar zulke grove fouten maken en vervolgens verder modderen?

Om de 3 jaar verkiezingen houden zou daarom ook helemaal niet misstaan in het huidige 2005. Mensen zijn flauw van dit kabinet dat de duimschroeven nog harder probeert aan te draaien dan het kabinet van Wim "uitzuiger" Kok.

Daadkracht, eerlijkheid, openheid, zorg voor de burger. Dat zijn eigenschappen die we veel te weinig zien in de huidige Kamer.

Ik heb het gevoel dat de mensen in de Tweede Kamer er soms gewoon zitten om zo snel mogelijk hun zakken te vullen en meer niet. Aangezien de "volksverneukende" regel nog steeds geld, dat wanneer je 1 dag in de Kamer hebt gezeten, je de rest van je leven een extra bonusuitkering krijgt.

Met dank aan de bureaucratie van de Haagse achterkamertjes.
laatste aanpassing
 
Door het achterstallig onderhoud te herstellen doen ze niets meer goed in dit land maakt niet uit wie er regeert. Pim had ook deze klappen moeten opvangen en kosten wat kost bezuinigen.
Ach wie geeft er nu wel om de burger. Men is indirect met de burger bezig ipv direct. Door de economie op te schroeven zal alles wel hersteld worden en is er ook weer geld voor :S
Helaas leert iedereen hier maar mee leven en zal het in mijn ogen niet meer veranderen. Ik zal straks heus niet van 45 pleuro in eens weer 30 gaan betalen aan premie :frusty:
Van dat soort extreem-linkse ouwe lullen politiek zijn de mensen in dit land meer dan zat.

Ik geloof nog altijd dat 2 van de 3 coalitiepartijen gewoon rechts zijn, en dat de D66 ergens in het midden zweeft. Dus wat lul je nou met je extreem linkse politiek?

De sp blehrt als hardste over het constante falen van de overheid, en het gegraai van politici. (want wie gaf er als eerste kritiek op het voorstel voor een auto met chauffeur voor ieder kamerlid? Juist, een SP'er). Dus gaat nou niet weer af lopen geven op linkse partijen, zeker niet als die amper iets er mee te maken hebben.
 
Uitspraak van Nosh op zondag 18 september 2005 om 00:59:
Van dat soort extreem-linkse ouwe lullen politiek zijn de mensen in dit land meer dan zat.

Ik geloof nog altijd dat 2 van de 3 coalitiepartijen gewoon rechts zijn, en dat de D66 ergens in het midden zweeft. Dus wat lul je nou met je extreem linkse politiek?

De sp blehrt als hardste over het constante falen van de overheid, en het gegraai van politici. (want wie gaf er als eerste kritiek op het voorstel voor een auto met chauffeur voor ieder kamerlid? Juist, een SP'er). Dus gaat nou niet weer af lopen geven op linkse partijen, zeker niet als die amper iets er mee te maken hebben.

CDA is centrum rechts, dat is wat anders.

En misschien moet er anno 2005 maar een andere betekenis aan het woord rechts gegeven worden. Of een andere beoordeling. Wilders is rechts, het CDA niet.
 
Centrum rechts zit nog steeds ver van het extreem links....PVDA, GL en SP zijn links en een coalitie tussen CDA en PVDA zat er tijdens de formatie niet in, dat bleek gewoon onmogelijk.

Dus, waar jij op doelt met dit:
Van dat soort extreem-linkse ouwe lullen politiek zijn de mensen in dit land meer dan zat.

Heeft niets met extreem-links te maken, maar misschien wel met ouwe lullen politiek ;) Als we een rechtse coalitie hadden, zou die ook haar eigen ministers beschermen en 'een hand boven het hoofd houden'
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2005 om 12:03:
Wilders is rechts, het CDA niet.

wilders zal de teringzooi nog groter maken, dan dat pim achtergelaten heeft..

dus mekker niet zo (6)
 
Uitspraak van inactief op zondag 18 september 2005 om 15:27:
Uitspraak van Professor Salomon Krizal op zondag 18 september 2005 om 12:03:
Wilders is rechts, het CDA niet.

wilders zal de teringzooi nog groter maken, dan dat pim achtergelaten heeft..

dus mekker niet zo

Dat is ook een manier van "discussie" voeren hier he, de ander aanvallen om niets. Maar goed, om het toch nog een beetje volwassen te houden:

Hoe weet jij dat?
Leef jij al 2020 ofzo dan?
Heb jij enig idee wat Wilders' plannen zijn?
Doe jij altijd zo in discussies?
CDA is centrum rechts, dat is wat anders.

En misschien moet er anno 2005 maar een andere betekenis aan het woord rechts gegeven worden. Of een andere beoordeling. Wilders is rechts, het CDA niet

Centrum rechts heeft nog altijd niks te maken met Extreem-links. Sowieso is extreem-links nauwelijks echt vertegenwoordigd in de tweede kamer. Hoogstens de SP, en zelfs die partij heeft concessies gedaan, omdat hun programma anders te ver van de kiezer af zou staan.
 
Uitspraak van Nosh op zondag 18 september 2005 om 15:41:
CDA is centrum rechts, dat is wat anders.

En misschien moet er anno 2005 maar een andere betekenis aan het woord rechts gegeven worden. Of een andere beoordeling. Wilders is rechts, het CDA niet

Centrum rechts heeft nog altijd niks te maken met Extreem-links. Sowieso is extreem-links nauwelijks echt vertegenwoordigd in de tweede kamer. Hoogstens de SP, en zelfs die partij heeft concessies gedaan, omdat hun programma anders te ver van de kiezer af zou staan.

Ik bedoel met het extreemlinkse ouwe lullen politiek het feit dat iedereen in de coaltie elkaar t handje boven het hoofd houd. Daar ben ik zo moe van.

Jij ook neem ik aan.

Wat ga je stemmen volgende verkiezingen?
 
Heb jij enig idee wat Wilders' plannen zijn?

Ik toevallig wel en ik kan je verzekeren dat zijn plannen echt 3 keer nergens over gaan.
Ik bedoel met het extreemlinkse ouwe lullen politiek het feit dat iedereen in de coaltie elkaar t handje boven het hoofd houd. Daar ben ik zo moe van.

Jij ook neem ik aan.

Wat ga je stemmen volgende verkiezingen?

Tuurlijk ben ik daar moe van, heb mijn vertrouwen in de politiek al een hele tijd geleden opgegeven. Allen al het feit dat die clown van een Donner nog steeds minister is, is al een grote grap.

Als ik stem is het waarschijnlijk SP. Doen tenminste niet zo knuffelig als de groenlinks (die komen niet verder dan discussiegroepjes en buurthuizen :P), en hun houding tegenover de asociale plannen van het kabinet staan me wel aan.
Maar denk dat ik niet eens ga stemmen, uiteindelijk komt er nooit wat van al die beloftes.
Huh??? Als ik het plaatje gebruik dat hier bovenin staat voor in mijn persoonlijke tekst, krijg ik een automatisch gegenereerde waarschuwing. Mag dat ook al niet? Dat is toch niet kwetsend of beledigend?

Jammer. :-(
 
Hehe Pim Fortuin vervolg :D:D:D

Er is weer veel gaande in de media
Geen ander topiQ voor nodig
Wat is er gaande in de media dan?


Ik zag wel Marten Fortuyn bij Char.
Pim was boos...
En toen zapte ik weg. Nog iets spectaculairs over Pim onthuld? (of was het een herhaling en loop ik weer maanden achter?)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 00:35:
Er is weer veel gaande in de media
Geen ander topiQ voor nodig

Pim is geQ
 
Hij zat aan die tollie van mocro kiddies
 
je hebt nou ook standje pim fortuyn:

dan wordt je met kettingen aan het plafond gehangen en smeren ze je ontlasting aan de muur!

geil! :bier:
Uitspraak van 42 op vrijdag 9 september 2005 om 23:06:
En wat hebben die mensen er na zijn dood van gebakken? Herinneren we ons het kabinet Balkende 1 nog? Pim Fortuyn of niet, een puinhoop was het geworden! En wie is daar verantwoordelijk voor? Wie heeft die idioten in de LPF gezet?

Precies, meneer de fortunist himself. At your service my ass!

Juist. :)
 
nee ben hem niet vergeten maar gelukkig hebben we een goede opvolger... balkelende....pfffff
 
Helaas kan niemand het beter denk ik.... ideeen uiteraard wel maar ja. Bic talk small act
 
Pim :respect:
Uitspraak van 42 op vrijdag 9 september 2005 om 23:06:
Thing again.

Denk eens na, wat heeft Pim Fortuyn eigenlijk nog wel voor onze politiek kunnen betekenen? Hij heeft zijn partij gevormt en daar mensen in gestoken om hem te helpen. Een land kan je namelijk niet in je 1tje regeren, daar heb je een hele boel mensen voor nodig.

En wat hebben die mensen er na zijn dood van gebakken? Herinneren we ons het kabinet Balkende 1 nog? Pim Fortuyn of niet, een puinhoop was het geworden! En wie is daar verantwoordelijk voor? Wie heeft die idioten in de LPF gezet?

Precies, meneer de fortunist himself. At your service my ass!

Lekker makkelijk gezegd. Heeft de LPF ooit de boel gerund? Wat als een klein bedrijf opeens hun Directeur verliest en het personeel opeens de zooi moet runnen...

En wat vind je van het huidige kabinet of het oude Paars? Doorslaand succes?

You think again!
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 11:48:
Pim

echt jammer dat hij er niet meer is..laatste aanpassing 10 september 2005 11:49

treu :yes:
Uitspraak van Ramona :bounce: op zaterdag 17 december 2005 om 11:24:
Uitspraak van 42 op vrijdag 9 september 2005 om 23:06:
En wat hebben die mensen er na zijn dood van gebakken? Herinneren we ons het kabinet Balkende 1 nog? Pim Fortuyn of niet, een puinhoop was het geworden! En wie is daar verantwoordelijk voor? Wie heeft die idioten in de LPF gezet?

Precies, meneer de fortunist himself. At your service my ass!

bullshit wat is een schip zonder kapitein!!
pim heeft geen kans gehad!! dus niet lullen!!
 
Uitspraak van vanalles op maandag 19 december 2005 om 15:53:
pim heeft geen kans gehad

Helaas voor hem maar voor ons :S
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 20:35:
Helaas voor hem maar voor ons

voor hem en ons ja!!
 
hij was ons hoop