Partyflock
 
Forumonderwerp · 768810
 
ALLANG vergeten....
kortzichtige relnicht idd...


en al die wazi's die voor hem waren.... ehmmmm jullie horen hem te "haten" hij WAS jah immers homo :frusty:
laatste aanpassing
Ja We Love Pim! (L)(L)
R.I.P.
:(
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 00:38:
ALLANG vergeten....
kortzichtige relnicht idd...


en al die wazi's die voor hem waren.... ehmmmm jullie horen hem te "haten" hij WAS jah immers homo laatste aanpassing 7 juni 2005 00:42

pfff en jij wou ff gaan vertellen wie wie hoort te haten?:vaag:
Ik geloof dat mensen dat zelf wel kunnen bepalen he??
Pim R.I.P.
Hij was echt Super!!
 
Hehe gelijk aangesproken :D
 
whaah idd....
wazi is wannabe nazi... wat haten nazi's : juist jah HOMOS wat was Pim ? homo!

en zo niet dan ben je een nep wazi, en das erg
 
iedereen in nederland die nazi's probeert na te doen etc. zijn gewoon té nep voor woorden

alsof het zelf allemaal arriers zijn..
laatste aanpassing
 
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juni 2005 om 15:23:
allemaal arriers zijn..laatste aanpassing 7 juni 2005 15:23

Ariërs,, hey morrison, niet van die moeilijke woorden gebruiken heh, dat snappen ze dan net niet.. :x
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 16:12:
dat snappen ze dan net niet..

Hoelang snap jij het al wel dan :D :P
Grappie
 
sweety kiss voortaan ni zo geil op een foto staan ok ?

b.v.d. ;)
 
2 Sweety Kiss:
Beroep: Student HBO Dierenverzorging

Why don't you try to handle this tigerrr *gromm* :P ;)
 
mygod thomas
tiger whahahahahahhah
vond hem wel grappig weetje beetje leven in de brouwerij, maar zou nooit op hem kunnen stemmen hij is homo enzo dat gaat me echt te ver
 
:D
 
nee :respect: PIM FORTUYN:respect:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juni 2005 om 21:30:
nou mooie minister hebben jullie... haha beetje balkenende beledigen... daar kwetst ie wel een heel volk mee hoor

ja idd maar daar stem ik niet voor (karel de gucht=karel de klucht)
volgend jaar hebben we hier een andere regering want de kk VLD wordt weggestemd!!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juni 2005 om 22:48:
nee :respect: PIM FORTUYN:respect:

Joh.. je hebt niet eens stemrecht wat doe je hier dan. Kom maar met standaard redenen waarom je Pim zo goed vond.
We hebben nu toch bereikt wat hij wilde. NEE tegen 1 europa
Ik ben hem niet vergeten, maar helaas Den Haag wel..

Jammer, dat je van zoiets tragisch helmaal NIETS kan opsteken...

Geeft ook wel aan dat ons politiek correcte landje, niet toe is aan verbetering, men blijft gewoon doorgaan met het stelselmatig vernietigen van dit land...
 
Uitspraak van Lun@tick op zaterdag 11 juni 2005 om 02:02:
men blijft gewoon doorgaan met het stelselmatig vernietigen van dit land...

Stelselmatig vernietigen :vaag:
Wij hebben sinds 8 jaar paars gewoon veel goed te maken. DIt kan op geen enkel andere manier denk ik dan nu. Langzaam komt er ook verbetering. Maar 1 Europa zou grote fout zijn geweest. Eerst ons eigen landje maar eens voor laten gaan dan miljoenen uitgeven aan 1 terrorist. Zou de samenwerking echt beter zijn als we JA zouden stemmen. Denk van niet. Pim streefde naar sjovunisme net als landen als Frankrijk. (Y) Dat vond ik wel een goed iets maar wat ben je in de 2e kamer als verders dan je eigen partij niemand achter je staat. Ooit had er wel iets gebeurd en hij zou in mijn ogen niet geaccepteerd worden om al een reden dat hij gay was. Zo is het nu eenmaal
Uit het oog, uit het hart he... zo zou Pim het gewild hebben.
 
Uit het oog in het hart :)
Ownee hoofd was het tok?
 
jij jumt het

_O_ voor de :vaag:style
Pim had zeker goede ideeen, maar hij vertelde wat hij dacht en dat vind ik dan wel weer belangrijk, jammer dat de LPF het heeft lopen verkloten na zijn dood. Wilders vind ik dan weer net op het randje zitten. En wat betreft die herdenkingsdag, lijkt me niet verstandig.
pim fortuin zit nu hier boven ergens in z'n handjes te klappen over dat klote kabinet hierzo hij had dit allang aan zien komen
 
flock pim (das mijn mening, natuurlijk toon ik emotie :vaag: )
laatste aanpassing
 
Uitspraak van seraya op zondag 12 juni 2005 om 21:05:
pim fortuin zit nu hier boven ergens in z'n handjes te klappen over dat klote kabinet hierzo hij had dit allang aan zien komen

Ik denk dat het moeilijk is om hier over te praten. Dit kan je niet in paar zinnen weg zetten want zo veel praten onzin hier. Ik zeg dat wat ik weet en vind maar de meeste wat ze vinden.... :S tja
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 12 juni 2005 om 21:42:
flock pim (das mijn mening, natuurlijk toon ik emotie :vaag: )

:D :respect:
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 juni 2005 om 21:52:
Ik denk dat het moeilijk is om hier over te praten. Dit kan je niet in paar zinnen weg zetten want zo veel praten onzin hier. Ik zeg dat wat ik weet en vind maar de meeste wat ze vinden.... :S tja

Precies hoe je het zegt ja :)
 
Ja tok? :D:P

De nieuwe van Oslistic is erg guchiej btw

Groove Aart - Merrie go wild (remiQs)

:respect:
:vaag: stylers in tuu pleejs tuu biej
 
_O_ :vaag:stylers
 
:respect: Pim
 
Vergeten doe ik hem NOOIT!!!!
:respect:
 
Pim Fortuyn is een heel intrigerend man geweest, en daar had heel veel van geleerd moeten worden. Wat ik echter zie is dat heel veel mensen inmiddels al vergeten zijn wat er gebeurd is. Het kabinet begint nu de consequenties te zien aan de hand van het referendum bijvoorbeeld. Ik kan ook niet wachten op de verkiezingen. Ik hoop dat er snel weer zo iemand als Pim opstaat, alhoewel ik denk dat niemand zijn plaats ik kan nemen. Ik had graag gezien dat hij nog geleefd had, dat had in elk geval voor wat opschudding gezorgd in de 2e slaapkamer.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 12:31:
Ik had graag gezien dat hij nog geleefd had, dat had in elk geval voor wat opschudding gezorgd in de 2e slaapkamer.

Idd dat kon hij goed beetje rellen ja :nee:

Wat denken jullie van Peter als die de politiek in zou gaan.
:respect: lijkt wel of de foute mensen overleven en de goede doodgaan...

,maar hebben we hier van geleerd ... nee! nl gaat stug door met de boel verzieken...
 
Om te beginnen heeft Pim wel degelijk de politiek verbeterd, daar is eigenlijk weinig op af te dwingen lijkt mij zo. Ik geef 2 voorbeelden: Hij is de geestelijke vader van de OV-jaarkaart, die voor miljoenen studenten van pas komt. Ten tweede heeft hij de politiek weer teruggegeven aan de burger. En dat is een cruciaal punt geweest voor hem. Wij zijn de politiek, alles draait om de burger.
De Rosenmollers, Melkerts, De Graaf etc. hebben Pim wel degelijk gedemoniseerd. Dit alles onder goedkeuring van de achterban van deze politiek correcte gemeente.
Pim mocht dan wel een aantal 'domme' ideeen hebben, maar niemand in de politiek heeft een programma waar je 100% achter kan staan. Pim speelde in op de gevoelens van de burger. Wij kijken naar het 8 uur journaal en zien berichten als: Imamopleiding gestart in Amsterdam-->Nederland betaalt teveel contributie aan de EU en vervolgens komt het bericht dat de wachtlijsten in de zorg enorm hoog oplopen. Dan willen wij als burgers zijnde een verklaring en iemand die daar iets aan doet! Dat deed Pim in die tijd heel handig.
Ik wil niet beweren dat het beter was gegaan in NL met Pim als premier, maar er was wel degelijk verandering gekomen. Ten eerste moeten mensen niet zo bang doen door te zeggen dat hij de macht in NL had gekregen. Als hij was gekozen moest hij zowieso een coalitie vormen met waarschijnlijk CDA en VVD en die hebben dan ook nog genoeg in de politieke melk te brokkelen.
Pim was gewoon iets scherper van toon dan de anderen. Die het liefste wilden dat Nederland leeggegeten werd door een nietwerkende minderheid. De goedkope verkiezingsretoriek die door de linkse kerk werd toegepast was ongelofelijk te noemen. Le Pen, Haider, Hitler, Extreem Rechts; overal is hij mee vergeleken. Ik vind dat een beetje ver gaan. En dat omdat hij de Nederlands burger op de 1e plek zette in zijn eigen land? Lijkt mij geen verkeerde uitgangspositie.
 
Pfffffffff Kan niet anders dan je gelijk geven.
Maar het blijft een feit dat hij door velen gezien werd als een man die een oplossing moest vinden voor de problemen in allochtoon Nederland.
Al die wazies stemden Pim....
Waarom? :vaag:
Kortzichtige mensen stemden op hem in mijn ogen. Niet iedereen natuurlijk maar ken er genoeg. Je kreeg echt een VOOR en TEGEN verkiezing.
De mislukking van de europese grondwet komt meden door Pim. Nederland is meer sjovunistisch gaan denken wat een goed iets is in mijn ogen :S
Damn wat een verhaal zeg kan het alleen niet zo mooi brengen als die wetenschapper boven me :P
 
Schrijf wel eens vaker politiek getinte stukjes tekst;)
Wetenschapper:) Dank voor het compliment:)
ik was geen aanhanger van hem maar hij is wel gedemoniseerd inderdaad.
 
:) kopieer je niet een beetje?
Verhaal klopt wel ja
 
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 15 juni 2005 om 17:31:
kopieer je niet een beetje?
Verhaal klopt wel ja

Bedoel je mijn stukje?
Zo ja, dan is het antwoord 'nee'.
:)
wat een laf stukje tekst zeg.

Wat is "geestelijk vader van de OV jaarkaart" nou voor politieke impact, buiten dat het niet waar is? Hij is aangetrokken om de invoering van de OV jaarkaart te begeleiden. M.a.w.: het concept lag er al.

Ten tweede heeft hij helemaal niks teruggegeven aan de burger, dat geef je daarna zelf aan. Hij maakte gebruik van de burger, om over de rug van de burger aan de macht te kunnen komen. Was het vandaag interessant om a te roepen, dan riep hij a. Was het dan morgen interessanter om b te roepen, dan deed hij dat. Hoe kun je anders verklaren dat iemand onderhand meer politieke partijen versleet dan hij leren onderbroeken op zijn hoofd heeft gehad?

Kortom: het is lullig voor hem dat ie vermoord is en het had ook niet zo hoeven gaan wat mij betreft, maar of het daadwerkelijk een groot verlies is voor het Nederlands politiek spectrum, waag ik te betwijfelen. Maar goed, dat is achteraf natuurlijk, en zoals we allemaal weten: daar heb je niet zoveel aan.
 
Uitspraak van TiJn® op woensdag 15 juni 2005 om 22:59:
wat een laf stukje tekst zeg.

Wat is "geestelijk vader van de OV jaarkaart" nou voor politieke impact, buiten dat het niet waar is? Hij is aangetrokken om de invoering van de OV jaarkaart te begeleiden. M.a.w.: het concept lag er al.

Ten tweede heeft hij helemaal niks teruggegeven aan de burger, dat geef je daarna zelf aan. Hij maakte gebruik van de burger, om over de rug van de burger aan de macht te kunnen komen. Was het vandaag interessant om a te roepen, dan riep hij a. Was het dan morgen interessanter om b te roepen, dan deed hij dat. Hoe kun je anders verklaren dat iemand onderhand meer politieke partijen versleet dan hij leren onderbroeken op zijn hoofd heeft gehad?

Kortom: het is lullig voor hem dat ie vermoord is en het had ook niet zo hoeven gaan wat mij betreft, maar of het daadwerkelijk een groot verlies is voor het Nederlands politiek spectrum, waag ik te betwijfelen. Maar goed, dat is achteraf natuurlijk, en zoals we allemaal weten: daar heb je niet zoveel aan.

Laf stukje tekst? Hmm ik kan er niets lafs in vinden. Maar laten we eens beginnen met jouw stukje tekst.

Ten eerste ga ik er van uit dat jij nooit gestudeerd hebt en dus nooit hebt mogen genieten van het concept OV-jaarkaart, anders deed je niet zo neerbuigend over deze zaak.

Ten tweede is de uitspraak 'om over de rug van de burger' wel een beetje vreemd. Iedere politicus heeft zo zijn of haar standpunten en hoopt dat de mensen daar ook zo over denken en dat hij of zij dan stemmen kan krijgen. Waarom zou hij het 'over de rug van de burger' moeten doen? Die man had geld zat. Fortuyn wilde geen cent meer uitgeven dan dat Paars II had uitgegeven. Hij wilde meer regelmaat in het systeem, meer verantwoordelijkheid bij de burger zelf en hij wilde bijvoorbeeld de cijfers in de WAO wel eens grondig onder de loep nemen omdat daar teveel mensen in zitten, en zaten.

Ten derde wil ik de politieke partijen wel eens horen die 'hij allemaal wel niet versleten heeft' (ik laat de insinuerende opmerking over zijn sexuele geaardheid achterwege in mijn citaat omdat ik het laf vind om DAT soort dingen te noemen in discussies)

Als vierde punt: Is het onwetendheid, of naiviteit dat je zegt dat het te betwijfelen valt of zijn dood een verlies voor de Nederlandse politiek zou zijn geweest? Het lijkt mij evident dat dit de grootste politieke aanslag is geweest in de afgelopen 25 jaar. Het lijkt mij ook duidelijk dat door zijn dood, de burger meer inspraak kreeg, meer van zich liet horen etc. Politiek Den Haag wordt wakker doordat Fortuyn politiek weer bespreekbaar maakte i.p.v. saai.

Dat wil niet zeggen dat ik het altijd met hem eens was, maar het gaan om het hele concept ervan. Ineens is er een politieke 'oproerkraaier' als Fortuyn. Mensen die nog nooit enige interesse hadden voor politiek praatten ineens mee over zaken waarvan ze een jaar daarvoor geen weet hadden.

Mijn kortom:
Het is lullig voor jou dat je iemand laf noemt om een stukje tekst. Maar goed, dat is achteraf natuurlijk, en zoals we allemaal weten: daar heb je niet zoveel aan.
(citaatjes zijn altijd leuk, vooral als ze tegen je werken)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 23:23:
Ten eerste ga ik er van uit dat jij nooit gestudeerd hebt en dus nooit hebt mogen genieten van het concept OV-jaarkaart, anders deed je niet zo neerbuigend over deze zaak.

Nu doe je het zelf ook :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 23:23:
Dat wil niet zeggen dat ik het altijd met hem eens was, maar het gaan om het hele concept ervan. Ineens is er een politieke 'oproerkraaier' als Fortuyn. Mensen die nog nooit enige interesse hadden voor politiek praatten ineens mee over zaken waarvan ze een jaar daarvoor geen weet hadden.

Dat is denk ik ook een fout geweest. Hij beinvloede de burger zo direct dat ze het niet eens nodig vonden om verder te kijken. Ze zagen geen minpunten aan hem.

Ook al stond de buger volledig achter hem :S ik weet niet of deze man sterk genoeg was om alles in 4 jaar te kunnen fixen of verbeteren.
 
Ooit iemand gehad of gezien die de boel wel in 4 jaar kon fixen?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 09:11:
Ooit iemand gehad of gezien die de boel wel in 4 jaar kon fixen?

Mat Herben????
Maar goed...
Ook nog even een inhoudelijke reply:

Als Pim Fortuyn werkelijk zei wat het volk dacht, waarom stemmen er dan nog zo weinig mensen op de LPF? Het gedachtegoed van LPF is toch het gedachtegoed van Pim Fortuyn?

Blijkbaar stemde men op Pim. En niet op wat Pim zei
 
Uitspraak van Mr. Wicked op donderdag 16 juni 2005 om 12:09:
Maar goed...
Ook nog even een inhoudelijke reply:

Als Pim Fortuyn werkelijk zei wat het volk dacht, waarom stemmen er dan nog zo weinig mensen op de LPF? Het gedachtegoed van LPF is toch het gedachtegoed van Pim Fortuyn?

Blijkbaar stemde men op Pim. En niet op wat Pim zei

Die twee dingen moet je niet door elkaar halen.

De LPF krijgt zo weinig stemmen omdat Fortuyn dood is, en mensen stemden op Pim omdat wat hij zei de mensen aansprak. Dat verklaart de immense populariteit. Ik zou wel eens de dag willen meemaken waarop de tegenstanders van Prins Pim toegeven dat het VOLK achter zijn ideeen stond. Dit staat helemaal los van het feit of ze 'goed of fout' waren.

En ach, in de helft van de verkiezingsprogramma's van de tegenwoordige partijen( PvdA, CDA, D66, SP, Wilders ) vinden we 70% van alle ideeen van Pim terug.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 14:20:
Die twee dingen moet je niet door elkaar halen.

De LPF krijgt zo weinig stemmen omdat Fortuyn dood is, en mensen stemden op Pim omdat wat hij zei de mensen aansprak. Dat verklaart de immense populariteit.

Daarmee reageer je toch helemaal niet op wat ik zeg?
Als wat Pim zei de mensen werkelijk zou aanspreken, zouden ze ook gewoon op de LPF moeten stemmen. Want de LPF zegt wat Pim zei...

Waarmee ik dus meteen reageer op:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 14:20:
Ik zou wel eens de dag willen meemaken waarop de tegenstanders van Prins Pim toegeven dat het VOLK achter zijn ideeen stond.

Veel mensen, dus niet alle, stonden niet achter de ideeen van Fortuyn, maar achter Fortuyn. Ik durf te beweren dat tachtig procent van de Fortuyn aanhangers geen idee had wat hij met het zorgstelsel wilde gaan doen. Hoe hij tegen het onderwijs aankeek, etc.

Hij was (dit is mijn visie uiteraard) zo populair omdat hij als een van de eerste mensen openlijk over 'het probleem: de buitenlanders' sprak
 
Uitspraak van Mr. Wicked op donderdag 16 juni 2005 om 17:01:
Hij was (dit is mijn visie uiteraard) zo populair omdat hij als een van de eerste mensen openlijk over 'het probleem: de buitenlanders' sprak

(Y) Meerdere visies denk ik. Draaide er allemaal mooi omheen maar had echt wel ideeen over "het probleem"
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 09:11:
Ooit iemand gehad of gezien die de boel wel in 4 jaar kon fixen?

Of verbeteren zei ik.
Maar dat is wel wat de bevolking wil zien en met zijn praatjes kwam hij over dat er dingen snel gingen en zouden veranderen.
Uitspraak van Mr. Wicked op donderdag 16 juni 2005 om 17:01:
Ik durf te beweren dat tachtig procent van de Fortuyn aanhangers geen idee had wat hij met het zorgstelsel wilde gaan doen. Hoe hij tegen het onderwijs aankeek, etc.

Wat een harde feiten allemaal :respect: :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 17:19:
Wat een harde feiten allemaal

Ja...
Jammer dat ik het niet wetenschappelijk kan onderbouwen.
Die Maurice de Hond onderzoekt belachelijk veel, maar nooit wat je wil weten :)