Partyflock
 
Forumonderwerp · 768810
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 17:57:
eerst engels leren en dan jou in je bek schijten

Ach voordat jij je broek heb uitgedaan heb je al ban :D
Maar goed conversaties als hier helemaal boven zijn wel interessanter dan dit
Tijn, goed verwoord, kan mij er in vinden. Had niets met Fortuyn en nog minder met de LPF
De discussie is wel wat gepeperder als eerst. Alleen is de inhoud verdwenen. En daarmee is hij nutteloos geworden.
Exact waarom ik een groot deel van de Nederlandse bevolking zo f***ing irritant vind:
Grote bek, maar er komt geen zinnig woord uit.
Enkele voorbeelden:

1.
Uitspraak van Experience->1 op donderdag 30 juni 2005 om 17:30:
En das een goed teken vind ik nu met die Balken-Ellende en de CDA k0mt het zekers goed , weet je wat je strakies krijgt je krijgt een rijk volk en een arm volk let maar op!!!!

:S

2.
Uitspraak van Experience->1 op donderdag 30 juni 2005 om 00:29:
Wat is dit nu weer voor onzin zeg!!!!! komop had hij er tijd voor dan om het uit te voeren , niet echt he maar goed kruipen julli BALKEN-ELLEND maar lekkere diep in zijn AARS!!!!

wederom.. :S

Het gaat gewoon helemaal nergens meer over. Je roept dat buitenlanders het land uit moeten en je bent de held van het volk:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 12:00:
Politiek krijgt nu met Wilders weer een beetje lef en beweging bij die stijve lullen..

Maar over zaken die echt belangrijk zijn praten we niet meer. Hoe gaan we de werkloosheid tegen? Hoe doen we wat aan de lange wachttijden in de ziekenhuizen? Investeren in de kenniseconomie?
Maar dit zijn natuurlijk saaie onderwerpen, laten we het maar weer over buitenlanders gaan hebben.....
Even voor de duidelijkheid:

Ik weet dat het woord 'buitenlanders' niet veel is gevallen in dit topic. Maar laten we nou niet hypocriet gaan doen. De 'buitenlanders-zaken' zijn toch de zaken die de meeste mensen doen vallen voor politici als Pim F. en Geert W.
 
Weet ik wel zeker
De woorden van Pim dat hij niet rechts was is een goede dekmantel ervoor ja
Maar uiteindelijk komt het er gewoon hard op neer dat er wel degelijk rechtse doelen waren.
Komop zeg ik heb niets tegen BUITENLANDERS en trouwns tuurlijk vind ik het onderwerp zorg en werkloosheid ( het zijn ook mijn belasting centen waar ik hard voor werk ) ook erg belangrijk wat denk jij dan!!!


Maar noem eens paar goeie verbeteringen op wat Meneer Balken-Ellende verbeterd heeft dan!!!



Kijk Das zelfde als Meneer Volkerd van der G deze komt gewoon met x aantal jaar weer vrij naar buiten das toch niet normaal in deze maatschapij vind ik , zelfde als die TBS er die hiero uit de buurt is ontsnapt en meteen weer 1 van kant maakt!!!

Ik vind gewoon dat ze zulke mensen strengere straffen moeten krijgen bijv levens lang ( zij beroven wel even iemand van hun leven en komen met 4 jaar weer vrij = dat nu de oplossing dan!!!


Maar goed tegen woordig mag je je mening al niet meer in het openbaar zeggen , de maatschapij he
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Experience->1 op donderdag 30 juni 2005 om 23:25:
Maar noem eens paar goeie verbeteringen op wat Meneer Balken-Ellende verbeterd heeft dan!!!

Wat hierboven al werd gezegt de hele discussie verwaait een beetje. Ik volg jullie allemaal beetje :d steek er nog wat van op ook (Y)
Uitspraak van Experience->1 op donderdag 30 juni 2005 om 23:25:
Maar noem eens paar goeie verbeteringen op wat Meneer Balken-Ellende verbeterd heeft dan!!!

Blijkt een terugkomend punt te zijn...
Maar Balkenende is premier geworden omdat hij als een van de weinige redelijk pro-Fortuyn was. Dus alle fortuynisten moeten nou niet gaan doen alsof de anti-fortuynisten verantwoordelijk zijn voor dit rechtse kabinet.
Juist links nederland is tegen dit kabinet. Fortuyn had hogstwaarschijnlijk vergelijkbare maatregelen getroffen als dit kabinet nu doet. Maar omdat Fortuyn het niet doet mag het niet...
Enigszins tot zeer hypocriet
Het blijft gewoon Meneertje Balken-Ellende ;)
 
mooie reactie van experience op de tekst van Werner,
jammer dat je t niet snapt ?!
 
Uitspraak van Mr. Wicked op donderdag 30 juni 2005 om 21:44:
Even voor de duidelijkheid:

Ik weet dat het woord 'buitenlanders' niet veel is gevallen in dit topic. Maar laten we nou niet hypocriet gaan doen. De 'buitenlanders-zaken' zijn toch de zaken die de meeste mensen doen vallen voor politici als Pim F. en Geert W.

Ach hou toch je bek extreem linkse boomknuffelaar. Jemig zeg, demoniseringsproces is aan de orde van de dag bij jou ofniet? Alleen maar afbranden op standpunten die je zelf niet eens kent, maar van gehoord hebt. Heb jij de verklaring doorgenomen? Dacht het niet. Er zijn wel degelijk goede en minder goede punten te vinden in het prog. van Geert Wilders alleen de mensen zoals jij ( die een oogkleppenstrijd jegens de 'extreem rechtse fascisten als Wilders',zoals je hem maar al te graag wilt noemen ) demoniseren alleen maar en zijn verantwoordelijk voor het klimaat dat om een man als Wilders heen geschapen wordt. Alleen maar brand roepen in een overvolle zaal, dat kun je wel, meer niet. Als je maar genoeg blijft roepen dat het een 'one issue partij' is dan nemen mensen dat op den duur wel over. Nu is het weer afwachten tot zo'n persoon wordt vermoord, want daar geniet de linkse kerk van.

Richt zelf een partij op en laat maar eens zien wat je kunt.
laatste aanpassing
 
als je hard genoeg roept dat joden minder zijn dan andere rassen, dan nemen de mensen dat op den duur ook wel over..

zo was het toch?!
nog FF en de linkse honden komen weer aan het bewind..!!!

dan gaan ze met de eer strijken die de rechtse partijen ff hebben doorgevoerd..

natuurlijk zat deze mindere periode eraan te komen...

maar is het niet te opvallender, dat Pimmetje dit al jaren van te voren had voorspeld, lees de boeken er maar op na..!!!

Hij was niet voor niks een econoom..!! mensen hadden hem nu allang afgebrand.... maarjah. gelukkig kan hij zelf niks meer van dit hypocryte zooitje meemaken..!!!


Pim roeleerd nog steeds zwaar...!!!!
 
Uitspraak van Lun@tick op zondag 3 juli 2005 om 03:07:
Pim roeleerd nog steeds zwaar...!!!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 13:35:
Dode mensen kunnen niet het best zijn.

....
 
Uitspraak van Lun@tick op zondag 3 juli 2005 om 03:07:
maar is het niet te opvallender, dat Pimmetje dit al jaren van te voren had voorspeld, lees de boeken er maar op na..!!!

Denk je nu echt dat alleen pim dat wist. Heel paars kon wel wachten op zo een periode natuurlijk.
Na zonneschijn komt regen

Uitspraak van Lun@tick op zondag 3 juli 2005 om 03:07:
Pim roeleerd nog steeds zwaar...!!!!

Tja... hahahaha sorry
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 juli 2005 om 20:27:
Er zijn wel degelijk goede en minder goede punten te vinden in het prog. van Geert Wilders

Zoals: ....

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 juli 2005 om 20:27:
Alleen maar brand roepen in een overvolle zaal, dat kun je wel, meer niet

Ik ben nou juist van mening dat mensen als Wilders dat alleen maar doen.

Uitspraak van Lun@tick op zondag 3 juli 2005 om 03:07:
nog FF en de linkse honden komen weer aan het bewind..!!!

:yes:

Uitspraak van Lun@tick op zondag 3 juli 2005 om 03:07:
natuurlijk zat deze mindere periode eraan te komen...

Maar is dat een rede om het sociale stelsel te vernietigen? Denk dat de 'Linkse honden' op een meer verantwoorde wijze hadden bezuinigd...
ik zeg niet dat pim de tijd heeft gekregen het waar te maken.. maar wat hij wilde.. was simpelweg niet uitvoerbaar.. dan mag het mooi klinken.. maar als het niet levert.. schiet het niets op.. heb niet voor balkenende gekozen.. maar ook zeker geen LPF gestemd...

ook pim had praatjes.. en geen daden..

jullie kunnen hem nu gaan ophemelen alsof hij een of andere god was.. maar dat is vrij dom. laten we eerlijk zijn.. dat is namelijk niets op gebaseerd.
 
Uitspraak van Lun@tick op zondag 3 juli 2005 om 03:07:
Pim roeleerd nog steeds zwaar...!!!!

geef het maar op: pim is :dood:


Uitspraak van (K) UberLiefSette (K) op dinsdag 5 juli 2005 om 23:23:
ook pim had praatjes.. en geen daden..

idd (y)

Overigens ben ik hem wel dankbaar over de OV-jaarkaart
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Mr. Wicked op zondag 3 juli 2005 om 17:52:
Uitspraak van X-Trip-A-Ganza op zaterdag 2 juli 2005 om 20:27:
Er zijn wel degelijk goede en minder goede punten te vinden in het prog. van Geert Wilders

Zoals: ....

Moet je een keer gaan lezen zou ik zeggen. En ophouden met die naieve oogkleppenstrijd.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 00:50:
Moet je een keer gaan lezen zou ik zeggen. En ophouden met die naieve oogkleppenstrijd.

Jongen... Ik weet de meeste standpunten van Wilders wel. Ik wil alleen weten wat jij goede en slechte standpunten vind.

En ik kan me nog wel enigszins voorstellen dat je het woord oogkleppenstrijd te monde neemt. Maar het woord naief moet je even voor me verklaren....
 
Uitspraak van Mr. Wicked op woensdag 6 juli 2005 om 13:02:
Uitspraak van X-Trip-A-Ganza op woensdag 6 juli 2005 om 00:50:
Moet je een keer gaan lezen zou ik zeggen. En ophouden met die naieve oogkleppenstrijd.

Jongen... Ik weet de meeste standpunten van Wilders wel. Ik wil alleen weten wat jij goede en slechte standpunten vind.

En ik kan me nog wel enigszins voorstellen dat je het woord oogkleppenstrijd te monde neemt. Maar het woord naief moet je even voor me verklaren....

Nou die woorden staan in verband met elkaar he. Je doet alsof links alleen maar goede punten heeft, en rechts alleen maar slechten. Wilders is pure evil en heeft alleen maar domme en slechte ideeen volgens jou dus. Dat is naief.
En dat je de 'meeste' punten wel weet? Alleen over immigratie en asielbeleid zeker? Ben je zelf buitenlander ofzo ?
Pim was maar een raar mannetje...hij had z`n eigen huis helemaal vol staan met portretten van zichzelf en een borstbeeld van zichzelf...wat zegt een psycholoog over zo`n iemand?

Maar Pim had best goede ideeën er tussen zitten, maar ik was het meestal niet met hem eens. Ik denk dat de LPF en Mat hem het zijn vergeten, want de LPF is een hele zieligeb tering bende geworden en Mat herben gaat lullen met de Winter in het huis van Fortuyn terwijl Pim niks met die nazi te maken wou hebben.
 
Uitspraak van (K) UberLiefSette (K) op dinsdag 5 juli 2005 om 23:23:
ook pim had praatjes.. en geen daden..

Daden als je net politicus bent in 2e kamer met LPF :S
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 15:10:
Je doet alsof links alleen maar goede punten heeft, en rechts alleen maar slechten. Wilders is pure evil en heeft alleen maar domme en slechte ideeen volgens jou dus. Dat is naief.

Ik noem dat 'mening hebben' (A)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 15:10:
Nou die woorden staan in verband met elkaar he. Je doet alsof links alleen maar goede punten heeft, en rechts alleen maar slechten. Wilders is pure evil en heeft alleen maar domme en slechte ideeen volgens jou dus. Dat is naief.

Ik vraag het nog een keer:
Wat vind jij dan goede en slechte standpunten van Wilders?

En nee... Ik vind Wilders niet pure evil. Maar ik ben het niet vaak met hem eens inderdaad. En ook ben ik het vaak niet eens met 'rechts' Nederland. En dat is naïef.... hoe?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 15:10:
En dat je de 'meeste' punten wel weet? Alleen over immigratie en asielbeleid zeker? Ben je zelf buitenlander ofzo ?

Nee. ik ben geen buitenlander. Ik ben gewoon geïnteresseerd in politiek.
 
Uitspraak van [ULTRA]QUATRO-10 op woensdag 6 juli 2005 om 17:46:
Pim was maar een raar mannetje...hij had z`n eigen huis helemaal vol staan met portretten van zichzelf en een borstbeeld van zichzelf...wat zegt een psycholoog over zo`n iemand?

wheheh ja,, :P
 
nee mang

kijq als mensen lonsdale dragen is dat hun problem je weet tok!!!!!
 
riiiiiiigghhtt :frusty: :frusty: :frusty:
laatste aanpassing
 
loh loh lohnsdeel
Het ziet er naar uit dat iemand zichzelf de taak heeft toegeeigend de discussie te verkrachten
 
komt omdat wij de discussie óntkracht hebben :P
 
in ons voordeel uiteraard ;)
 
Fim Portuyn?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 19:30:
Fim Portuyn?

tja.....:/

klinkt als :\

nee toch niet :no:

op wie lijkt hij dan?????
 
Kale homo ?
agh Pim, we zullen nooit weten of hij 't goed zou doen of slecht, dus laten we vooral niet zeggen dat een Goede politicus is/zou zijn!!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 19:27:
komt omdat wij de discussie óntkracht hebben

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 19:27:
in ons voordeel uiteraard

:cheer:
 
:respect:
 
oh oh oh meeste hier op pf zijn zo tegen homos maar owee pim die was supper nicht en die was een held zow wat een dom volk hierow
 
Leuk Losndeel jasje heb je aan :P
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 17:23:
Leuk Losndeel jasje heb je aan

jah lekker he vind heb zelf zow leuk dak er wel eens in slaap :P:P:P:P:P :woepwoep:
 
hij had gelijk had hem ook wel willen zien doen alleen toch ook nie,ken toch nie dat iemand die sex heeft met jongeren jongens het land bestuurd
Inderdaad..
Want als je sex met jongere jongens hebt tast dat je hersenen aan. En nemen de bestuurlijke kwaliteiten af...

:|

Ik zie niet in waarom dat een slechte eigenschap van een politicus zou zijn... (mits de jongens een legale leeftijd hebben bereikt uiteraard :) )
 
Zou wel weer heeel kenmerkend zijn voor Nederland..
een homosexuele premier :P

*edit*
dus Balkie, weg met die vrouw,, ze is toch lelijk :D :O
laatste aanpassing
Pimmetjuh vergeten we nooit!