Partyflock
 
Forumonderwerp · 639498
:jaja: Capsules zijn tegenwoordig weer wat meer in,op partys.
In een capsule zit pure MDMA, een :XTC: stof die in je lichaam super hyperactief werkt en je voelt je er echt lekker door.
Het is een eigenlijk gezondere pil dan xtc, want daar doen ze nog veel meer rotzooi doorheen.
Ok drugs blijft rotzooi, maar is soms gewoon lekker.
Als je het dan toch doet doe het dan met mate!!!!!

Dat had ik in mn vorige forum onderwerp geschreven
Altijd of niet?hoelang al???

Maar ik zou graag van jullie willen weten wat jullie ervaringen met capsules zijn, ik vindt ze leuk en relaxed, maar khoor het graag van jullie!!!!

(zekers niet negatief bedoeld)

Veel liefs van Shirley (K):p
capsules met pep :D,of met pep en mdma is ook leuk :D ,meestal gebruik ik een stukkie vloe en maak me eigen capsules wel "bommetjes" :D :jaja:
 
mdma in capsules.. 'k vind dat er dan TE vaak TE weining inzit... waardoor je alleen maar vaag gaat gapen en rek en strek oefeningen gaat doen en er vaak niet erg sociaal van word. Niet echt een pary drug naar mijn mening maar als je er indd een beetje pepper de pep door heen flikkert zal het wel lachuh worden :bounce:
Als je nou 1,5 pil verpulverd en dan in een lege capsule gooit..
Slaat ie dan harder en beter in als dat je die gewoon in pil vorm doorslikt??

Eventueel nog ephedra er bij in
laatste aanpassing
Ja, maar omdat het dan in poedervorm is ofzo??
Dus ik kan het best in vervolg mijn pillen beter verpulveren (en in een cap) doen, dan ze gewoon in nemen??

Maar werkt het dan ook korter??
t slaat denk ik iets heftiger in maar verder??
laatste aanpassing
ja hallowwww

Dat weet een kind nog wel..

Ik bedoel.. of 1,5 in een cap (verpulverd)
of 1,5 gewoon zo nemen
ja had ff verkeerd geleze maar denk dat die cap wat sneller opkomt.. want zo'n pil moet eerst nog oplossen in je maag, die cap is zo gesmolten en omdat er poeder in zit neemt dat sneller op in je bloed
ok.. dank je! is het ook zo dan dat ie wel minder lang werkt??
of maakt dat niet uit??

Dus eigenlijk is het beter om in vervolg het in een cap te doen??
misschien dat de piek iets korter is.. ikzelf begin meestal rustig en bouw het op zodat ik er langer van kan genieten snap je, zonder veel te nemen :)
ok, ik snap het..

mischien een beetje off-topic..
Maar waar ik altijd zo van baal is dat ik soms tijdelijk redelijk hangerig ofzo word..
niet dat speedy gevoel meer de hele tijd.
Wat is daar tegen te doen? (niet gelijk met pep)
-bv poppers? vicks inhaler? of redbull. of stacker2 erbij nemen ofzo?
Nog tips?
enige wat ik dan kan zegge is minder nemen.. ik krijg dr ook geen energie meer van en vooral niet van een hoge dosering MDMA..

zelf neem ik op party's dan maar een herbaltje erbij dat scheelt wel :)
 
Poppers nehh, Vicks neehh, Red Bull >, possible maar niet echt relaxed as je 'n moeilijke maag hebt en/of geen zin in 'n klotsbuik, Stacker2 zou kunnen maar of je er echt veel van merkt betwijfel ik. Pure Ephedra lijkt me beter of een sterkere energizer dan Stack2. Tips: Liquid E, Royal XTC, Supernova, XTension etc.
 
zelf neem ik op party's dan maar een herbaltje erbij dat scheelt wel:)


Same here, en tevens goed alternatief als je geen pep in je mik wilt:yes:
tja als ik zooi op heb pillen en ik neem lijntje speed,wordt ik echt relxed rustig maar het is vaak wel kut want slapen kan ik niet!!!!dus liever gebruik ik geen speed!!!
van speed stink je ook altijd zo uit je porieen

blehhhhh :kots:

maarre capsules heb ik nooit gehad, lijkt me wel
lekker een keer.

wie oh wie heeft ze ??

pb maar
 
als je nou wat Noordelijker woonde...:xtc:
RELPOEIER (mdma) is altijd goed! Ga er nooit hard van, maar wel wazig voor een man of 10!!
"mdma in capsules.. 'k vind dat er dan TE vaak TE weining inzit... waardoor je alleen maar vaag gaat gapen en rek en strek oefeningen gaat doen en er vaak niet erg sociaal van word"

Hmm. Dat ligt dan aan je dealer. Ik heb altijd netjes 120-150 mg per capsule.
maar kost gemiddeld zo'n capsule?

120 mg dan
Dat varieert heel sterk. Ik betaal er zelf 2 euro tot 2,50 voor, maar ik ken ook mensen die dik 7 euro voor zo'n capsule neertellen (heb er zelf ooit een aantal verkocht voor 12.50, heheh)
dan betaal ik iig niet teveel..
ik leg 3 euri neer per stuk..
 
ik leg 3 euri neer per stuk..


:O nounou, da's 'n bodemprijsje.. heb altijd ged8 dat die cappies zo rond de 7,50 a 10 Euro p.s. waren. Voor goed pure mdma-kristal (±150mg) vinnik dat 't ook wel waard eigenlijk8)
laatste aanpassing
mdma moet terug in noord-holland-noord ghehehe het beste spul wat er is 3 dagen op gespaced op terschelling
haha maar in rotterdam moet dat spul ook gewoon blijven hoor hier spacen is ook leuk!!!!:D
C@NDYMAN VS B@TMAN 8 januari 2004 16:16
PMA met accuzuur!

????????????????????­???????????????????

gooie ze die troep er nou egt in of..? :|
Ik word altijd heel misselijk van MDMA, maar na een tijdje ga ik wel lekker, lekkerder dan met pillen...
:bounce:die kut capsules,
krijg je bijna niet door je strot!!!!
:xtc:
laatste aanpassing
 
nooit op... kon alleen maar aan capsules komen die volgens veel mensen slegt waren :( maar zal hopelijk nog wel een keer goeie krijgen... komt ooit wel een keer :D
laatste aanpassing
"waar staat of wat is de afkorting precies voor mdma???"

3,4-methylenedioxymetham­phetamine
 
Heb vanaaf sinds lange tijd MDMA kristal eens kijken of 't wa is ghehe zal wel goed komen denk ik :vaag: :D
 
hehehe....ikke leer op school capsules maken:P:P:P
Iets voor in de ruimte.
slaves to the raves was ook wel aardig heftig of kwam het door mij met wat ik gebruikt hebt oeps:):bloos:
nightmare was toch wel fout er zaten echt weer veel te veel mensen aan de zooi :S maar wel lekker:P
 
Capsules met speed is mogelijk als je je neus niet aan gord wilt helpen.
MDMA poeder stop ik niet in capsules maar gewoon in mijn drinken (of bommetje).
Capsules die al voorgevuld zijn kosten meer dan poeder alleen hier.
soms zie ik best wel eens gekke dingen als ik een capsie op heb,mensen met gasmaskers of water op een droge grond en nog meer ook wel eens gekke beesten haha:P

laatste aanpassing
je wilt dit topic wel leven houden ofnie?
maar waarom ook alweer?
mdma-poeder is (y) ik koop t als poeder en niet in caps . kan je t goed doseren
mdma-poeder is ik koop t als poeder en niet in caps . kan je t goed doseren


jij begreipt het,
en cappies haal je gewoon bij de apotheek zo moeilijk is ut nie hahaha
ja idd kan je gewoon krijgen bij de apotheek, kost niks.gewoon zeggen dat je geen pillen(paracetamol of zo) kan slikken en je krijgt ze gewoon. maar ik doe t meestal in mn drinken . dat werkt nog sneller als in een caps