Partyflock
 
Forumonderwerp · 639498
:jaja: Capsules zijn tegenwoordig weer wat meer in,op partys.
In een capsule zit pure MDMA, een :XTC: stof die in je lichaam super hyperactief werkt en je voelt je er echt lekker door.
Het is een eigenlijk gezondere pil dan xtc, want daar doen ze nog veel meer rotzooi doorheen.
Ok drugs blijft rotzooi, maar is soms gewoon lekker.
Als je het dan toch doet doe het dan met mate!!!!!

Dat had ik in mn vorige forum onderwerp geschreven
Altijd of niet?hoelang al???

Maar ik zou graag van jullie willen weten wat jullie ervaringen met capsules zijn, ik vindt ze leuk en relaxed, maar khoor het graag van jullie!!!!

(zekers niet negatief bedoeld)

Veel liefs van Shirley (K):p
 
Oohw gaat dit forumonderwerp over mdma?? Kd8 over capsules;p

Forumonderwerpen over mdma zijn er altijd veel geweest. Is nix toevalligs aan; blijft nou eenmaal 'n interessant onderwerp:)
laatste aanpassing
 
"In een capsule zit pure MDMA, een stof die in je lichaam super hyperactief werkt en je voelt je er echt lekker door.
Het is een eigenlijk gezondere pil dan xtc, want daar doen ze nog veel meer rotzooi doorheen"

Dit is NIET waar. Capsules zijn vrijwel nooit "pure mdma",hoewel over het algemeen genomen wel zuiverder dan pillen. Dit is echter over het algemeen genomen, het feit dat je mdma in een capsule zit zegt niets over de zuiverheid.
Je beste kans om zuivere mdma te vinden zijn kristallen, gezien deze vrij lastig te versnijden zijn met iets. Met kristallen heb je meestal zo'n 95%+ procent zuiverheid. In capsules zit fijngemalen kristallen, die heel makkelijk aangevuld kunnen worden met een non-actief vulmiddel. Pillen zijn zowiezo nooit "zuiver mdma" (100% zuivere mdma heb je nooit) gezien de hoeveelheid bindmiddelen die er aan toegevoegd moeten worden om de pil bijeen te houden.
 
MDMA is gewoon lekker spacen heerlijk.

Krijg er gelijk weer zin in hihi,
kankor niet boos op zijn :bloos: het was gewoon wat ik er over wist, daarom vraag ik ook wat jullie er van vinden,van capsules waar ook mdma in zit. (gewoon positief bedoeld)

(K) shirley
nee

ik vind het (Y) :D
alleen doseren gaat niet altijd even (Y) :o
ja je bent vaak gewoon afhankelijk van anderen met wat je koopt bij iemand en dat zal altijd een groot risico blijven!!!!!
 
"kankor niet boos op zijn "

Heheh. Waar het om gaat is dat als mensen dit lezen en voor waar aannemen, ze een vals gevoel van veiligheid krijgen. Dat kan tot gevaarlijke situaties leiden.

Om er verder op in te gaan, ik prefereer capsules zeker boven pillen. Met name als ik de mdma wil snuiven, pillen branden als de tyfus door al die bindmiddelen.

Laten testen is idd een goed idee. Niet alleen omdat je dan weet wat je neemt, maar ook omdat doseren dan makkelijker is. Wel is het belangrijk zo'n test op waarde te schatten: de simpele testjes kunnen je eigenlijk alleen maar vertellen of er mdxx in je pil zit of niet. Als je 'm doorstuurt naar het lab kunnen ze je een redelijk idee geven van wat er in zit, maar dan nog testen ze alleen op bekende stoffen.
inderdaad zon test is ook niet altijd veillig,maar toch vindt ik het wel altijd handig en ben ik blij dat je het bij mij hier gewoon in de smartshop of bepaalde coffieshops kunt kopen.Die dopetest die ik heb test op substanties xtc,speed en 2cb, maar ook wat er gebeurt als er dxm in een pil zit!!!!test veillig of niet,toch liever ff met test dan zonder!!!!!!
laatste aanpassing
 
Die dopetest die ik heb test op instanties xtc,sped en 2cb


Ehja... volgens mij snap ik 't! En 'n instantie test de hoeveelheden van de instanties in je pirkie8) :vaag: Volgens mij hebbu 't hier over SUBstanties madame:D

maar ook wat er gebeurt als er mdx in een pil zit!!!!

mdx? Bedoel je hiermee een variant van mdma? Dus bijv. mda of mdea? Zo'n stof kan die dopetest niet aangeven! Die geeft alleen aan zwart/grijs=mdma, groen=2CB, oranje=speed en wit=overige stof. Deze test zegt niks over de veiligheid van je pil!
nee iris geen mdma ik bedoelde dxm,dat wordt in de states,Engeland en Australie veel als xtc verkocht,door die stof zijn al enige doden gevallen,wanneer je die pil met dopetest test,dan dan zie je langzaam rook vrijkomen en dan zwart grijs kleuren,maar je had wel gelijk over substanties,sorry!!!­!!
nogmaals sorry als ik ook een afkorting verkeerd schrijf ik haal ze soms in de war!!!!
 
volgens mij gaat 't hier ook niet over DXM, check dit topic maar 's:

http://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/620409

Volgens mij ga je nie sow snel nokkie van 'n beste dosis DXM! Misschien verwar je het met PMA?

En rook vrijkomen bij 'n eenvoudige huis-dopetest lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Als de substantie zwart/grijs kleurt bij 'n dopetest heb je gewoon te maken met mdma.
 
vind ze zeker relaxed
 
,k krijg afentoe cappies binnen van
250mg
30%speed en 70% mdma
geloof mij nou maar.
als der 1tje naar binnen tikt
sta je de komende 3a4uur zo :bounce:
"Die geeft alleen aan zwart/grijs=mdma"

Die dopetestjes kunnen geen onderscheidt maken tussen de verschillende mdxx stoffen.
 
Die dopetestjes kunnen geen onderscheidt maken tussen de verschillende mdxx stoffen.


Klopt helumaal:)
 
in neem al jaren cappies en wil niks anders meer echt de dope derd dopen met een klein bommetje snel en tis helemaal geweldig grote smile op je kop en gaan als een tierelier:D
Dat dxm dodelijk is staat toch echt in de beschrijving van die dopetest,waarom zouden ze daar over liegen!!!! en daar staat ook in geschreven dat als je ze test en ze gaan roken of borrelen dat ze dan dodolijke stoffen bevatten.
Natuurlijk is zon test niet 100% betrouwbaar dat weet toch iedereen, en dat deze topic over capsulles gaat dat weet ik zelf ook wel,kheb hm... zelf gemaakt!!!!!Maar ik vroeg wat de meningen zijn en als iemand wat anders schrijft over iets praat ik gewoon mee,wel zo netjes toch????
maar de meeste substanties die getest kunnen worden zijn,speed,2cb en xtc(via dopetest)
Of je laat het testen bij de ggd.
En echte mdma is moeilijk aan te komen!!!!!

(K) shirley.
laatste aanpassing
 
Kent iemand in de omgeving zwolle een verstrekker?
 
Kent iemand in de omgeving zwolle een verstrekker?


:vaag:

Hang 'n advertentie op in Zwolle!:S
 
Ow ja das noges een idee. Bedankt :)
 
Dat dxm dodelijk is staat toch echt in de beschrijving van die dopetest

DXM is niet dodelijk en de dopetest heeft er nix mee te maken. DXM tref je o.a. aan in Darolan en Dampo. Ga maar navragen bij je drogist:)

waarom zouden ze daar over liegen!!!! en daar staat ook in geschreven dat als je ze test en ze gaan roken of borrelen dat ze dan dodolijke stoffen bevatten.

Dopetests (zo'n hometesterkitje dus) roken niet en borrelen ook niet! Grootste bullshit die'k ooit gehoord/gelezen heb. Ik heb wel wat pleuro's over voor jouw dopetest waar dat opstaat. Kom maar laten zien:) Dr zal vast wel iets borrelen of roken maar geen hometester:)

Maar ik vroeg wat de meningen zijn

Mijn mening over capsules is dat de ene capsule de andere niet is. In de ene zit niks, dan moet je er wat indouwen. In de andere zit Ephedra, die moet je opvreten wanneer je energie nodig hebt en in miljoenen andere capsules zitten weer andere stoffen. Voor ieder wat wils, ja toch:)

maar de meeste substanties die getest kunnen worden zijn,speed,2cb en xtc(via dopetest)

xtc = mdma
En niet 'de meeste' maar de enige!

En echte mdma is moeilijk aan te komen!!!!!

hehe, eindelijk zeg je iets dat klopt(Y)
laatste aanpassing
kijk ik weet niet wat jij een thuis test vindt,mare ik weet wel dat veel dealers ze hier in rdam wel gebruiken,doen ze dat niet testen ze gewoon bij mensen in hun drankje en letten ze heel die avond op die persoon,maar mis. hebben we het wel over de zelfde test,maar die heb ik bij de lachende paus op de nieuwe binnenweg gehaald,sommige halen hem ook bij de smartshop maar ik weet niet of dat het dezelfde is!!!!!
Maar toch test ik ze altijd ff liever maar verder blijft het altijd een groot risico, en tja capsules ik ben er geen voorstander van maar als het goeie zijn, zijn ze toch wel erg lekker!!!!hahaha.
(K)
 
maar ik weet niet of dat het dezelfde is!!!!!

Nee daar heb ik ook zeer m'n twijfels over. Lachende Paus kennik ook nie verder; staat niet op internet heh die toko?

en tja capsules ik ben er geen voorstander van maar als het goeie zijn, zijn ze toch wel erg lekker!!!!

mdma-kristal-capsules ben ik wel een voorstander van (mits met mate uiteraard). Ze zijn zeker ernstig lekker en beter dan :xtc:
laatste aanpassing
"Dat dxm dodelijk is staat toch echt in de beschrijving van die dopetest,waarom zouden ze daar over liegen!!!! "

Dxm op zich is niet dodelijk, maar in combinatie met xtc zijn wel doden gemeld. Het is wel een dissociatief, waar je zowiezo mee op moet passen. Dissociatieven zijn veel zwaarder op je hersens dan associatieve middelen als lsd en kunnen hersenbeschadiging veroorzaken.
En echte mdma is moeilijk aan te komen!!!!!


:O

me bek valt spontaan open als ik dit lees :S

in bekant elke xtc-pil zit MDMA dame!! :jaja:
 
Jah ok uiteraard. Maar we hadden 't in dit topic toch ook meer over mdma-kristalletjes die je zelf in cappies kan douwen? Daar is toch vrij moeilijk aan te komen over 't algemeen:)
Artiest {SHOWLIST artist 1955, 52061}
tenzij je weet waar ze vandaan komen.............
dat weet je bijna nooit de meeste dealers kopen ze bij andere mensen, zo weet je nooit wie ze gemaakt heeft!!!!
 
Ik heb er wel ervaring mee ja...
Ik ging niet afgelopen zomer maar het jaar terug met 2 vrienden een weekendje naar texel want een andere vriend zat er al... We zouden voor het eerst mdma poeder gaan doen: Hun waren al wat meer ervaren slikkers dus namen ieder 750 mg en ik nam een halve gram
Wij dus capsules halen bij het kruidvat:d leeg gooien en vullen met dat spul
Nou ik ben nog nooit zo kort geweest in alle keren dat ik iets heb gedaan..:s Pf wat een heftig spul zeg: Puur hallicuneren en niets was meer werkelijkheid:s Ik was ook zo dom als een ezel en bracht niets normaal meer uit: En mijn vrienden ook niet:s 1tje kon zelf amper nog spreken:s Hahahaha t was zeker lachen voor een x maar absoluut af te raden voor een feest ( in mijn ervaring dan) Ik heb het tot nu toe nog bij die ene keer gelaten want het is wel leuk alleen mij net iets te heftig:d
 
namen ieder 750 mg en ik nam een halve gram

Nou ik ben nog nooit zo kort geweest in alle keren dat ik iets heb gedaan..Puur hallicuneren en niets was meer werkelijkheid Ik was ook zo dom als een ezel en bracht niets normaal meer uit


:| :S :| Vind je 't gek dat je compleet v/d wereld was? Je neemt toch ook geen 9 pillen in 1 keer?? 750mg!! Mijn god daar kun je -uiteraard met goede mdma-kristal/poeder- zelfs 4 mensen goed leip mee krijgen. Max. dosis is je lichaamsgewicht vermenigvuldigt met 2 (d8 ik)! Of weeg je soms 250 kilo?:D
Mijn ervaring is dat mdma-kristal/poeder ook perfect is voor op een feest mits de juiste dosering uiteraard. Energizer erbij en (Y)(Y), zelfs beter dan :xtc:
pure mdma (l) jammer genoeg kan ik het niet meer krijgen:'(
laatste aanpassing
 
Hahahaha ja ok: daar heb je gelijk in: Maar mij was toen wijs gemaakt dat in de meeste ptjes 100 mg mdma zat: nou dat zijn dus 5 ptjes ongeveer: Dat is ook al heel veel maar nu kom ik erachter dat in de meeste maar 70 mg zit ofzo: Ja dan had ik wel uit gekeken:d Dus je hebt wel gelijk met de goede dosering dat je er dan wel gewoon lekker mee kan stappen en veel vaag bent maar niet zoals ik toen was:d
MDMA is XTC, alleen zijn er 178 soorten die verwant zijn aan mdma en een aantal daarvan wordt verkocht als mdma, zoals bijvoorbeeld mda, mdea en pma.
Een goede dosis mdma is 1 tot 2 mg per kilogram lichaamsgewicht. capsules hoeven niet altijd pure mdma te bevatten, kan net als een pil vanalles inzitten.

En voor hakkuhpoester, je moet wel veel gebruikt hebben als je van een halve gram mdma geen mdma-syndroom krijgt. Of je hebt al zo vaak gebruikt dat je een enorme tolerantie hebt of je had geen pure.
mdma ziet eruit als suiker toch of soort suikerkristalletjes,­maar waar bestaat het uit dan ook van een plant of bepaalde vloeistoffen in elkaar geperst of wat is het dan precies, vertel het me maar!!!!!
Het is keihard dat wel!!!!
2 Svensson: wat is een MDMA-syndroom nou weer? :S

2 Shirley: dat is wat moeilijk uit te leggen :D ;)

http://www.rhodium.ws/chemistry/brightstar.mdma.html

ik hoop dat je dr iets van begrijpt :D
 
2 svensson: Nou misschien was dat waarom ik zo ultra kort was en puur in een andere wereld liep: Want ik kan nog steeds van 2 ptjes helemaal weg zijn en heb niet zo'n hoge tolerantie: Maar wat is dan een mdma syndroom? (K)
dat vindt ik echt lache ik ken ook iemand uit ijsselstein en daar praten ze over kort zijn, haha bij ons gewoon koekie of loepy fluf,

candyman ik zal eens gaan kijken ok!!!! (K)
 
Loepy fluf hahahaahaha nee dat is normaal:s haha echt grappig! Koekie dat ken ik wel maar loepy fluf hahahahahaahah:d
MDMA ziet eruit als scherven en pure mdma is bruinachtige kleur.
Mdma kan uit een heleboel stoffen gesynthetiseerd worden, de stof die het meest gebruikt wordt, is safrole olie, deze zit oa in nootmuskaat. De import hiervan wordt door de overheid streng gecontroleerd.
Mdma syndroom is als je teveel mdma op hebt en je lichaam daardoor te snel teveel serotonine vrijgeeft. Hierdoor krijg je last van de normale bijwerkingen van mdma, hypothermia (verhoogde lichaamstemperatuur) tachycardia (verhoogde hartslag) en strychmus (klemmen en malen met je kaak) alleen wordt het zo erg dat je blijft zweten en het bijna letterlijk van je lichaam stroomt, je hartslag onregelmatig wordt en je hartkloppingen krijgt, je lichaam voelt heel zwaar aan, bewegen wordt heel zwaar, je gaat kotsen. Zelf heb ik er ervaring mee dat de effecten stoppen na het overgeven maar weet niet of dit voor iedereen geldt. Ik ken mensen die als ze nieuwe pillen nemen die te sterk zijn dat ze na overgeven zich weer goed voelen.

Hier in omgeving utrecht, oa ijsselstein, hebben mensen het over kort/waus/leip/wappy zijn.

En voor candyman, het uitvoeren van een synthesis is erg gevaarlijk als je geen ervaring hebt met scheikunde en syntheses van stoffen als mdma. maar je moet het natuurlijk zelf weten. Ik zou het aan een chemist overlaten, laat hem maar in de fik vliegen als het fout gaat ipv jij
ow dat heet serotonine-syndroom.

En voor candyman, het uitvoeren van een synthesis is erg gevaarlijk als je geen ervaring hebt met scheikunde en syntheses van stoffen als mdma. maar je moet het natuurlijk zelf weten


:D
dacht je dat ik daar verstand van heb?! heheh heb maar 1 jaar scheikunde gehad op de middelbare school.. denk niet dat ik ver kom als ik daaraan zou beginne :D
nou ik heb helemaal nooit geen scheikunde of natuurkunde gehad,dus ik koop wel gewoon bij een dealer,hoewel ik ken wel 2 mensen die laborant zijn (wie weet).

Bij ons heette het vroeger waus,waussielosso,st­rak, en nu dan
knetter,koekie,loepy fluf

en snuiven is gewoon bij ons snorkelen

maar er zullen nog wel veel benamingen bij komen!!!hahaha:D

(K)
@ candyman my mistake,serotonine syndroom natuurlijk. Maar wat me wel opvalt is dat je al heel snel last kan krijgen van de symptomen, denk dat de zuiverheid vaak ook meeteld, als er nog afvalstoffen inzitten omdat het reactieproduct niet goed is schoongemaakt denk ik dat dat ook wel effect heeft.
schijnt te komen door teveel serotonine :S

ik weet niet wat ik dr van moet denke want laat MDMA daar nou net voor zorgen :D
Maar als je er goed over nadenkt, krijg je het xtc gevoel doordat je lichaam meer serotonine vrijgeeft. Je lichaam geeft veel serotonine vrij als er iets gebeurt waar je je goed door voelt, zoals bijvoorbeeld verliefd zijn. Dan is mdma alleen een trigger voor het gevoel en moet je het xtc gevoel ook kunnen bereiken zonder mdma te gebruiken.
ja maar niet in de hoeveelheden serotonine dat je met MDMA ken bereiken :D