Partyflock
 
Forumonderwerp · 639498
:jaja: Capsules zijn tegenwoordig weer wat meer in,op partys.
In een capsule zit pure MDMA, een :XTC: stof die in je lichaam super hyperactief werkt en je voelt je er echt lekker door.
Het is een eigenlijk gezondere pil dan xtc, want daar doen ze nog veel meer rotzooi doorheen.
Ok drugs blijft rotzooi, maar is soms gewoon lekker.
Als je het dan toch doet doe het dan met mate!!!!!

Dat had ik in mn vorige forum onderwerp geschreven
Altijd of niet?hoelang al???

Maar ik zou graag van jullie willen weten wat jullie ervaringen met capsules zijn, ik vindt ze leuk en relaxed, maar khoor het graag van jullie!!!!

(zekers niet negatief bedoeld)

Veel liefs van Shirley (K):p
 
MDA Is gewoon de BOMB ik had laats een kwart gram door een biertjuh en dat gedeeld door twee,
we waren helemaal weg van die shit.
pilletje erbij en gaan met die banaan:D:D:D
nou dan gaat ik dat maar eens proberen met die nootmuskaat,van de week maar ff naar de supermarkt,maar dan haal ik van die balletjes niet gemalen,kijk hoe dat werkt hahaha
 
Kzou me eerst 's ff inlezen lieverd voordat je daaraan begint. Is bijv. al 't een en ander over geschreven hier o/h forum. Schijnt dat je er goed ziek van kunt worden van zo'n nootmuskaattrip. En kan me overigens niet voorstellen dat 't ook maar in de buurt komt van de werking van die cappies van je;)
je moet ook niet te veel nemen,maar ik gaat het gewoon proberen,en tuurlijk kijk ik uit!!!!:)
 
Als je hyper actief wil zijn moet gewoon die capsules opmaken, de waardeloze inhoud weg donderen en er gier(spat) in doen en die slikken, daar ga je wel hard van en is eeeeeeeeeeecht rielekst :)
Ik ben in mijn hele leven nog nooit zo waus geweest als van 5 mdma capsules op een avond. En daarom zeker voor herhaling vatbaar. Een goed gevoel is ook wat waard, toch?
Ik ben in mijn hele leven nog nooit zo waus geweest als van bovenstaand bericht op een avond. En daarom zeker voor herhaling vatbaar. Een goed gevoel is ook wat waard, toch?
 
5 mdma capsules op een avond


5 capsules?!:| Lekker bezig:S

As je goeie kwaliteit hebt moet 1, hooguit 2 genoeg zijn!
laatste aanpassing
nou voor mij geen capsules meer. ten eerste ga ik er veel te hard door. ten tweede mijn hele bek bijt ik helemaal kapot. en ten derde als ik wakker word zit ik nog met me bek te trekken. de hele dag.

het is wel leuk hoor maar ik moet dan niet onder massa's mensen zijn want ik zie er dan niet uit.
dan heb je waarscheinlijk gewoon capsies gehad waar een paar xtc pillen inzaten,ik wordt meestal gewoon wel relaxed van capsies,echt niet dat heel me bek verkoud en pijn doet!!!
Ik heb het niet zo op regels als '1, hooguit 2 moet genoeg zijn'. Volgens mij is elke pil weer anders en bepaald de gebruiker zelf waar zijn of haar grenzen liggen. De een is al helemaal uit z'n bol als ie energie voor tien heeft, ik persoonlijk ben pas echt uit m'n bol als niks meer is zoals het lijkt.
minimaal heh ;) me maat had er zeker 11 op bij DefQon ennuuu hodie waus :D:D:D toen 1 week stuk :vaag:
ja hoor 11 capsules op defqon,nou sorry hoor maar daarmee red je het volgende uur nog niet mee ja tussen 6 plankies!!!!
hoi het is morgen kerst enne passen julie allemaal wel op met wat je doet of gebruikt,het zijn feestdagen he en geen ziekenhuisdagen!!!
iedereen hele fijne dagen en alvast een gelukkig nieuw jaar!!!!(K)shirley
hoe ziet de MDMA in een capsule er eigenlijk uit, want laatst hadden een paar vrienden van me een capsule en daar zat bruin poeder in dat rook naar kaneel:S
we hebben ze maar weggegooit, omdat we het niet vertrouwden.
hoe het eruit ziet meestal al als suikerkristal,dat kun je ook lezen in vorige berichten hierboven,mare beter dat je het weggegooit heb,waarscheinlijk ben je goed genept!!!:)
 
hahaha wat ik nu boven lees
2 armbender
mdma heb verschillende kleuren
maar heb maar 3geuren zoet vanille,anijs of kaneel ,,k heb jaren trug ook capsules gehad
zat ook bruin poeier in en rook naar anijs kaneel
en ,k werd me tog een potje wouszz ervan :vaag:
3uur :vaag: op 1 cappie
wel zonde om het we te gooien
wie weet was ,t wel kaneel poeier
maar wie weet was ,t wel pure mdma poeder
Jup, goeie mdma poeder heeft vaak wit met een lichte caramelkleur, is het echter donkerder dan zit je waarschijnlijk met een halffabrikaat waar nog veel sassafras in zit.

Qua korrelstructuur lijkt het enigzins op dunne rechthoekige suikerkristallen, sommige kristallen weerkaatsen het het licht dat je erop schijnt (laat je dus niet afschepen met iet wat lijkt op fijne babypoeder zonder glans) en qua kristalgrootte zit het ergens tussen suiker en zoutkorrels in.

Voor mij wel een klein beetje speed erbij anders kom ik van luiheid niet meer uit me stoel met die pure bende.
laatste aanpassing
 
SnEzZz D

Wat zij je daar 11 pillen had je maat op
hoe weet je dat dan zij die dat ??

als je het van hem had gehoord zal die er wel
3 op hebben ged8 dat die er 11 op had

en stel dat het wel zo is dan wil ik wel is weten wat voor pillen die 8r over heb gegooit maar dat zullen dan wel kut (N) pillen zijn geweest

en iris ik geef je gelijk hoor
als je een goede kwaliteit heb heb je er aan 1 a 2 genoeg

mensen nog een gelukkig nieuw jaar

Laterzzz
effe off topic dan maar tog all die mensen altijd met zoveel pillen heb ik op....

Ikzelf heb er nog nooit meer dan 4 op en hoeft ook niet denk ik want bij 4 ben ik totaal de weg kwijt dus als je dr 11 moet hebben dan ist gewoon troep wat je neemt...

sorry mensen maar da moest ik even kwijt

ontopic dan wat vind je van capsules...

ik heb hetzelf nog nooit geprobeerd een maatje van me die had een soort weekend capsule en die stond het hele weekend strak en pijn in ze kaken dattie had hehe :P

dus jha liever geen capsule dan maar

mzlll
als je er 11 op heb in 1 avond lig je toch zwaar in het ziekenhuis,als je die al haal!!!!
 
Wou tog ff kwijt dat ik 1 keer zo`n cap heb genomen in combi met een pilletje,werd ineens in een discotheek zo wauws dat ik er gewoon van schrok,wist even niet wat mij overkwam....wel goeie shit en toffe avond...
uitwerkingen zijn altijd zo kut he,hebal paar dagen krampen in mn maag echt niet fijn!!!!
de ervaring die ik met mdma heb is dat ik zwaar ging space :vaag: ...maar de geen energie van kreeg ofzo hoor..dus voor mij is t niet egt geslaagd..
Van MDMA wordt je alles behalve actief. In pillen gooien ze naast MDMA vaak een beetje speed, wat zorgt voor het hypereffect. MDMA daarintegen maakt je, zoals NoMo al vertelde, spacey, dromerig en zorgt voor een lekker gevoel.

Ik heb nog nooit gehad dat ik met MDMA capsule he-le-maal uit mijn dak ging.

Je hebt wat betreft drugs uppers en downers. Uppers zijn coke, speed, XTC etc.
Downers zijn GHB, MDMA capsules, Wiet etc.
huh XTC een upper en MDMA een downer???? :S :D

XTC = MDMA (mijn pillen iig)

je krijgt er niet echt energie van maar tog is het een upper vanwege de adrenalinestoot maar gedeeltelijk is het ook een hallicinogeen :)

(vind het pas een downer als ik er een joint bij rook) ;)
2 Candyman -> heb je gelijk in. De speed verdwijnt inderdaad uit de pil. Gevolg is dat je steeds meer mdma pillen krijgt.
nou ik weet niet wat ze dan in mijn capsies doen maar ik wordt er gewoon heel relaxed van en toch ook erg hyper:vaag:
de xtc pil bestaat van origine uit MDMA, het is echter niet mogelijk om pure MDMA tot pilvorm te verwerken, vandaar dat er andere stoffen bij worden gegooid. XTC-pillen zijn in principe dus niets anders dan MDMA, dus ook allebei uppers, het verhoogt immers beide bloeddruk en hartslag, waarmee het vanzelf uppers zijn.
En wil je controleren wat er in je capsule zit, dan kun je deze het beste voorzichtog openndraaien. Dit zijn veelal gewoon capsules die je bij de apotheek haalt, en die je dus ook gewoon zelf kunt openen.
 
geef mij maar cappies met ephedra
hmzz een paar vloetjes en een packie mdma poeder daar kom ik de avond wel mee door t is relaxed je word er niet helemaal hyper van en je ziet er tenminste nog redelijk normaal uit
 
Nog maar een keer voor de duidelijkheid:

MDMA kan je nooit te veel nemen, dus 5 capsules moet kunnen, meestal begint het dan pas leuk te worden
 
khad op awakenings redelijk wat pinkies mdma poeder achter de kiezen......vond het erg zweverig het effect.....eerst keihard spacen....dan minder....en dan nog harder..zag op een gegeven moment overal podiumpjes en dranghekjes...1x zag ik het been van een maat als gasfles aan...wel heftig...
 
2 ermal a.k.a zaadduif


tuurlijk kun je 5 capies nemen op 1 avond

denk dat je dan erg slecht hebt maarja , de ervaring die ik heb met capsules , waren zeer heftig .
k had 3 capsules gemaakt van 1 gram mdma .dus als jij er daar 5 van wilt nemen prima maar dan hoop ik toch dat ze je nog kunnen helpen bij de ehbo .

ik bedoel er mee te zeggen dat het er maar aan ligt wat voor'n capsules het zijn wat er in zit enz enz ...
laatste aanpassing
 
zwaar relaxt.. alleen ben der 1 keer zow ziek van geworden (verkeerd gevalle ofsow) doe et nooiiiiit meer!
MDMA kan je nooit te veel nemen, dus 5 capsules moet kunnen, meestal begint het dan pas leuk te worden


1. Het ligt er maar net aan hoeveel erin zit, ik vul gewoon zelf capsules met mdma kristallen. 1 gram over 6 capsules verdelen dan zit je op 166 mg dus. Dan zit je met een half gevulde capsule.

2.Je kun er wel teveel van nemen , hoe meer je neem hoe meer hersenschade je oploopt en hoe brakker je bent de volgende dag/week.

3. Als je er echt 5 op hebt dat wil zeggen meer dan 800mg pure mdma op een avond. Dan wil ik je nog wel eens zien lopen. Dat staat gelijk aan 10 aardige pillen. Waarschijnlijk heb je zwaar verdunde troep als je er daar 5 van op kunt.
laatste aanpassing
 
capsules zijn veel beter als pillen gewoon puur MDMA veel lekkerder
 
:xtc:
laatste aanpassing