Partyflock
 
Forumonderwerp · 1020439
 
Eind van de middag iemand gesproken die het heeeel erg naar haar zin had.. ondanks de grote modderpoel :-D

Ik ben benieuwd naar de verhalen, kom maar op!
 
Uitspraak van Randy# op maandag 14 juli 2008 om 08:15:
Of iedereen was ver heen en/of het geluid van die dag had al onherstelbare schade aangericht aan het gehoorsysteem van veel mensen

dus dat zijn de enige keuzes? En het komt niet in je op dat er ook mensen zijn die niet naar Carl Cox gaan? Als ik het hier zo lees ben ik blij dat ik er niet naartoe gegaan ben. :D

Uitspraak van stardust (k) op maandag 14 juli 2008 om 08:53:
HMMMMM heb echt wel vuurwerk gezien op het einde

Ik ook, maar waarschijnlijk was hij te ver heen of had de zon van die dag te veel schade aan zijn ogen aangericht. ;)

Vet feestje :cheer:
 
Artiest Liam C.
Uitspraak van Soon. op zondag 13 juli 2008 om 10:44:
ik hoor niemand over stereo 70?

Stereo 70 was echt wel vet. Alleen ze hadden de slechste tent van heel dance valley. Geen houte vlonders op de grond, en bass was na 2 gigs verdwenen, en dat is niet meer goedgekomen.
Ivee :respect:
Murphy :respect:
Candy Cox :respect:
Lucas :respect:

Jammergenoeg de Space DJz gemist, maar ja....Carl Cox die ga ik echt niet missen!
 
Uitspraak van Randy# op maandag 14 juli 2008 om 08:15:
Wat mij ten zeerste verbaasd is dat ik bijna niemand hoor over het GELUID OP DE MAIN bij Carl Cox het laatste uur!!!?????

Je hoorde alleen de lage tonen en als de MC en Calr Cox wat wilde zeggen dat kon je er al helemaal niks meer van verstaan

Ik weet niet waar jij hebt gestaan, maar ik heb alles gehoord, en ik vond het geluid juist super!
 
Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 14 juli 2008 om 11:29:
Jammer dat de azijnzeikers alleen maar kritsch zijn op feesten....Dan heb je het volgens mij ook helemaal niet naar je zin als je overal op loop te letten. Dan heb je geen tijd meer om even lekker los te gaan...

:respect:

Er valt altijd wel iets te verbeteren. En niet alles kan iedereen zijn smaak zijn maarja...Om je hier nu druk over te gaan lopen maken!! Geniet gewoon van het feest... er waren immers zat plaatsen om je te vermaken en als je al begint te zeiken over de blubber dan is het wel heel triest met je gesteld.
Uitspraak van SuperRupsje op maandag 14 juli 2008 om 10:28:
Je bent zelf nog ff gaan kijken bij multi

:jaja: we wouden daar even langs toen dacht ik nou gelijk eff kijken of ik rups voorbij zie komen maar niks gezien, of het lag aan mij :vaag:
Uitspraak van ELEGAL op maandag 14 juli 2008 om 10:29:
kan je nagaan hoe vaak in naar de dj heb gekeken tegen het einde aan

hahaha ja niet dus!


Uitspraak van ELEGAL op maandag 14 juli 2008 om 10:29:
maar die vervanger draaide dus erg rommelig.

dat was volgens mij ROW-D ofzo? of rowdie?? weet niet hoe je het moet schrijven maar ik hoorde van vrienden dat hij de vervanger was.


Uitspraak van ELEGAL op maandag 14 juli 2008 om 10:29:
en of!! me love madhouse

ja en vooral toen 's middags even de zon doorbrak en die dj na quintin die was ook vet zeg echt swinguh!
Uitspraak van SuperRupsje op maandag 14 juli 2008 om 10:28:
maar ja, af en toe moet je je vrienden ook hun zin geven ).

daarom liepen wij af en toen naar die main voor de afwisseling ook maar :nee: niks aan, geen mooie lichtshow, geluid was kut en carl cox draaide echt matig. Als ik dan kijk naar z'n afsluiting in 2004 die was stukken beter met het 10 jarig bestaan. Hopen dat ie het dan volgend jaar met het 15 jarig bestaan wel goed doet!
 
Uitspraak van Klen op maandag 14 juli 2008 om 11:39:
Doe ik, gelukkig zijn alle leuke feestjes, zoals DV , hier in de buurt

wat een klein bekrompen leefwereldje heb je dan. :lol: Wel fijn dat je ruimdenkende vrienden hebt anders hadden die jou ook niet gemoeten. ;) Knipoog. :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juli 2008 om 12:09:
Doe ik, gelukkig zijn alle leuke feestjes, zoals DV , hier in de buurt

wat een klein bekrompen leefwereldje heb je dan. Wel fijn dat je ruimdenkende vrienden hebt anders hadden die jou ook niet gemoeten. Knipoog.

Ja gelukkig heb ik die. Anders was mijn leven nog slechter dan het nu al is.

Nu hoop ik dat jij ook een beetje tevreden bent? Beetje opwinden over iemand anders zijn mening.
laatste aanpassing
Uitspraak van *BEE* op maandag 14 juli 2008 om 12:06:
we wouden daar even langs toen dacht ik nou gelijk eff kijken of ik rups voorbij zie komen maar niks gezien, of het lag aan mij

Haha, nou ik heb ook een tijdje op de heuvel bij multi/HQ gestaan en gezeten, eigenlijk best veel gelopen de hele dag als ik er zo op terug kijk. En ik was ook niet helemaal nuchter meer, dus of ik jou had herkent als je voor m'n neus had gestaan is ook de vraag ;-)
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
SneeuwbalC­heersLads 14 juli 2008 11:29
Uitspraak van Rai (K) Essie op maandag 14 juli 2008 om 10:56:
Jammer dat iedereen zo veel negatief commentaar heeft, ik heb mij prima vermaakt.

Dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn in dit land....

-Het duurde te lang voordat we weg konden rijden....55.000 mensen, dan moet je weleens wachten ja....

Nou zul je mij niet snel horen zeiken over bepaalde dingen anders dan mensen die op alles en iedereen zeiken. 3,5 uur stilstaan zonder 10 centimeter vooruit te komen vind ik echter net teveel van het goede. ;) Ik zou naar Black gaan... tas met zwarte kleding bij me ook, maar daar ben ik door alle perikelen op de parkeerplaats niet meer gekomen. Meerderen zouden die kant op gaan en die zullen er net zo over denken. Waren juist eerder weggegaan van het festivalterrein en dan is het toch wel een domper achteraf op de leuke dag. :)

Erg goed vermaakt bij de Multigroove tent btw... Monica zette even een topsetje neer.. ook JP, geheel onverwacht, flinke dosis Oldskool. Multi mag wat mij betreft zeker volgend jaar terugkeren. :yes:
 
Uitspraak van Klen op maandag 14 juli 2008 om 12:13:
Ja gelukkig heb ik die. Anders was mijn leven nog slechter dan het nu al is.

Nu hoop ik dat jij ook een beetje tevreden bent? Beetje opwinden over iemand anders zijn mening.

:lol:
 
Vond zeer vet feest.
Ben geen Tiesto en Ferry Corsten fan, maar deze twee heren gaven een superset weg. Lekker los!!!

1e keer DV voor mij en deze blijft nu voortaan zeker in de agenda voor de komende zomers.

Enige minpunt is dat het verkeer moeilijk wegkomt van het terrein. Wij stonden gelukkig dicht bij de uitgang maar gehoord van anderen die 1.5 tot 2 uur hebben vast gestaan....
Uitspraak van SuperRupsje op maandag 14 juli 2008 om 12:13:
dus of ik jou had herkent als je voor m'n neus had gestaan is ook de vraag

:lol:


Uitspraak van DJ Sequence op maandag 14 juli 2008 om 12:15:
Waren juist eerder weggegaan van het festivalterrein en dan is het toch wel een domper achteraf op de leuke dag

Toch gek wij gingen om 22:15 van het terrein af en reden zo van het terrein op dat landweggetje naast de snelweg, toen moesten we nog wel even in de file staan bij die omleiding maar goed we waren rond half 12 in Nieuwegein en tussendoor nog wat :smoke: gehaald in Utrecht en al met al goed reis gehad, tussendoor nog bij de pomp gestopt. vorig jaar ook op tijd weg reden we ook zo weg misschien ben je toch 15 min te laat weggegaan...
*BEE* 14 juli 2008 12:20
Toch gek wij gingen om 22:15 van het terrein af en reden zo van het terrein op dat landweggetje naast de snelweg, toen moesten we nog wel even in de file staan bij die omleiding maar goed we waren rond half 12 in Nieuwegein en tussendoor nog wat gehaald in Utrecht en al met al goed reis gehad, tussendoor nog bij de pomp gestopt. vorig jaar ook op tijd weg reden we ook zo weg misschien ben je toch 15 min te laat weggegaan...

Nee hoor, je had waarschijnlijk de mazzel dat ze eerst het veldje lieten gaan waarop jij stond. De rest moest gewoon wachten dat alles daarvoor leeg was. :S
Ferry Corsten in actie:

laatste aanpassing
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 14 juli 2008 om 12:26:
Nee hoor, je had waarschijnlijk de mazzel dat ze eerst het veldje lieten gaan waarop jij stond. De rest moest gewoon wachten dat alles daarvoor leeg was

ooooh dat meen je! ik zag zelfs nog zat auto's staan op het veldje waar wij stonden, en dat veldje lag pal tegen de ingang aan, dat was voor ons wel beter uiteraard. Maar waar slaat dat dan op, dat jullie moesten wachten voordat dat veld leeg was? dan hadden jullie inderdaad lang kunnen wachten :nee: slecht geregeld dan zeg!
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 14 juli 2008 om 12:15:
3,5 uur stilstaan zonder 10 centimeter vooruit te komen vind ik echter net teveel van het goede.

Hee kennis van Maartje :bye: ;-) 3.5 uur :-o Dat is nou precies waar ik me wel over heb verbaasd, mensen die een uur in de rij hebben gestaan om binnen te komen, en dus 3.5 in de rij om weg te komen, dat ze dat na al die jaren niet beter weten te regelen... Ik snap best dat het terrein zelf niet goed te bereiken is, en dat het z'n beperkingen heeft, maar dan moet je als organisatie daar rekening mee houden, als dat niet lukt, simpel, of een ander terrein, of minder kaartjes verkopen. Wel blij dat ik het geluk had op de fiets te kunnen gaan.
 
Uitspraak van SuperRupsje op maandag 14 juli 2008 om 13:09:
mensen die een uur in de rij hebben gestaan

Ik moest ook een uur wachten:/
Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 14 juli 2008 om 11:29:
Dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn in dit land....

We zijn nooit tevreden.....Altijd maar achteraf overal commentaar op hebben...

Ik snap al dat gezeik wel.

Ik snap dat de Wc's altijd smerig zijn. Maar zet er op zijn minst drankhekjes tussen. Was nu echt slecht

Ook ben ik bereid om het 2,50 voor een biertje te betalen
maar dan hebben ze 2/3 deel schuim.

En met het wegrijden van de auto's besloten de agenten om na 1,5 uur pas de mensen via Velserbroek te laten rijden.

Ik snap wel dat niet alles tiptop hoeft te zijn maar dit zijn volgens mij dingen waar een hoop mensen zich aan ergeren. En dat zijn ook juist de dingen die onthouden worden.

Ik laat aleen mijn dag hier niet door verneuken en heb me ook zeker vermaakt
Moet zeggen dat het geluid heerlijk was bij de Mainstage.
Ben even er tussenuit gegaan bij Carl Cox om naar Tiesto en Corsten te kijken. Dit bevestigde toch mijn mening over die jongens. Het is toch doodgewoon hitjes draaien van hunzelf. Om me heen hoorde ik ook dat ze elke keer hetzelfde draaien.
Het bijzondere was nu alleen dat ze hun om en om deden het laatste uur.
Voor de liefhebber zag het er daar wel gelikt uit.
Die caravandisco op de heuvel daar was trouwens wl stoer!

Toch maar effe terug naar Carl Cox en dat zag er weer super uit.
Heb me zeker vermaakt. Maar voor volgend jaar weet ik nog niet.
Heb een heerlijke dag gehad.
En ach,al die ongemakjes horen er gewoon bij,lekker belangrijk.
Tis niet of je het alleen hoeft te doen,iedereen heeft dezelfde shit te verduren.
Maar daar kom ik niet voor,de muziek,de mensen en alles samen delen,dat is waar ik voor kom.
En dat was GOEDDDDDDDDDDDDDD!:D

Oja,ben nog wel erg benieuwd of er s'avonds nog mensen over dat smalle hoge bospad wat vol lag met schelpenzooi zijn gegaan en hoe dat is afgelopen?:P
laatste aanpassing
 
Gewoon weer goed voor de 11de keer B)

Modder: Tja geef god daar maar de schuld van :/
Geluid: UDC blaast het niet op hoor, kan altijd iets kapot gaan :/
Rijen: Kom op een handige tijd of zeik niet
Prijzen: Bier €2.50 goedkoper dan in de stad en Heineken (Y)

HQ: onbetaalbaar :respect:
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 14 juli 2008 om 12:15:
Nou zul je mij niet snel horen zeiken over bepaalde dingen anders dan mensen die op alles en iedereen zeiken. 3,5 uur stilstaan zonder 10 centimeter vooruit te komen vind ik echter net teveel van het goede. Ik zou naar Black gaan... tas met zwarte kleding bij me ook, maar daar ben ik door alle perikelen op de parkeerplaats niet meer gekomen. Meerderen zouden die kant op gaan en die zullen er net zo over denken.

Das dan wel weer klote...Wij hadden het geluk dat we met de Kwibus waren en dus zo van het terrein weg konden rijden...Alhoewel we nog wel iets van een uur hebben gewacht totdat iedereen terug was....Later bleek dat de helft al eerder naar Den Haag terug was gereden met de taxi, omdat ze er nix aan vonden...:lol:
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juli 2008 om 14:12:
Kom op een handige tijd of zeik niet

Nou doe dat maar niet, heb ik de volgende keer een rij ;-p
Prima toch, goeie muziekjes aan mogen horen (m.n. Marco Bailey :respect: ), wat dansjes gedaan, 'n beetje vochtig maar over het geheel genomen 'n relaxed weertje, wat terrein betreft weer een heel nieuw doolhof mogen doorkruisen (Y), wat wil je nog meer... een spetterende afsluiter! :Yes: Heb alleen Cox gechecked maar vond t bijna deprimerend.
laatste aanpassing
Uitspraak van Jos the boss op maandag 14 juli 2008 om 13:38:
Ik snap dat de Wc's altijd smerig zijn. Maar zet er op zijn minst drankhekjes tussen. Was nu echt slecht

Viel toch best mee ;)

Uitspraak van MvB op maandag 14 juli 2008 om 14:58:
Viel toch best mee ;)

vond ook wel meevallen..heb nooit langer als 10 minuten hoeven te wachten.
 
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 14 juli 2008 om 12:15:
Erg goed vermaakt bij de Multigroove tent btw... Monica zette even een topsetje neer.. ook JP, geheel onverwacht, flinke dosis Oldskool. Multi mag wat mij betreft zeker volgend jaar terugkeren. :yes:

Ik snap niet dat mensen die eeuwige oldschool nooit eens zat worden... :P
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juli 2008 om 15:04:
Ik snap niet dat mensen die eeuwige oldschool nooit eens zat worden...

Ach, als ik het zelf maar snap ;-p
 
Uitspraak van MvB op maandag 14 juli 2008 om 14:58:
Viel toch best mee

Ben helemaal niet naar de wc geweest :o
 
Dat oldschool hoeft van mij ook niet meer hoor, we leven nu en niet in 1995 :)
Maar ach, ieder zijn ding, vind je het niks ga je naar een ander tentje toe :)

En de plee's viel toch wel mee? Paar minuutjes wachten en pissen maar!

Sommige mensen maken echt van alles een probleem :z
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juli 2008 om 15:09:
En de plee's viel toch wel mee? Paar minuutjes wachten en pissen maar!

Zijn toch ook genoeg bosjes en bomen :P
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juli 2008 om 15:09:
Dat oldschool hoeft van mij ook niet meer hoor, we leven nu en niet in 1995

je houdt ook van disco staat in je profiel, leef je dan nog in de jaren 80? ;-)
Yanze 14 juli 2008 15:09
Dat oldschool hoeft van mij ook niet meer hoor, we leven nu en niet in 1995

1995 is natuurlijk ook geen Oldskool jaar hè. ;) Die geikte hitjes hoef ik ook niet te horen hoor.... Maar plaatjes als Timeless Altitude, The house is mine, Format 1 (Solid Session) e.d. kunnen mij wel bekoren. Zijn stuk voor stuk platen die op zichzelf staan, i.t.t. wat je aan piepjes en bliebjes op vele andere podia voorgeschoteld krijgt en veelal hetzelfde klinkt. ;)
SuperRupsje 14 juli 2008 13:09

Hee kennis van Maartje

:bye: Ja, die had al niet meer gezien sinds de tijd dat we altijd met de Thunderdome tours weg waren. :D Leuk haar weer eens te zien. :yes:
 
Uitspraak van SuperRupsje op maandag 14 juli 2008 om 15:05:
Ach, als ik het zelf maar snap

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juli 2008 om 15:09:
Dat oldschool hoeft van mij ook niet meer hoor, we leven nu en niet in 1995 :)

Vrienden van mij blijven daar zo in hangen... ik vond het ook de eerste 4 jaren dat ik naar feesten ging helemaal vet enzo. Ook dat early Hardcore-gebeuren. Maar nee, ik heb dat nu allemaal echt wel gehoord. Steeds weer die zelfde sound/nummers. Ik kan het allemaal onderhand wel dromen. De kick is er voor mij wel af. Ik hou er van m'n horizon te blijven verbreden.
Toen ik in de multigroove stond werd ik gewoon slap, sloom en moe. Terwijl muziek me toch echt energie moet geven dacht ik zo ;p

Vind ook sowieso dat de hedendaagse sound er zwaar op vooruit gegaan is! :D House is nog altijd in (positieve) ontwikkeling! (Y)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van SuperRupsje op maandag 14 juli 2008 om 15:16:
je houdt ook van disco staat in je profiel, leef je dan nog in de jaren 80?

Was het maar waar ... toen was ik nog jong, fris & fruitig :D

Maar ik zou gewoon nooit naar een feest gaan om dan heel de avond naar oldschool te gaan luisteren. Ik heb dat vroeger tijdens de eerste oldschool-hypes ook wel gedaan, maar na een tijdje valt het kwartje en snap je dat je vooruit moet, niet moet terug kijken! En natuurlijk zitten daar mooie platen tussen, er zijn zoveel goede houseplaten gemaakt. Maar het is nu juist de kunst om over 10 jaar te kunnen zeggen dat die mooie plaat van daarnet gemaakt is in 2008 ipv 1988 ... of zoiets ;)

Nogmaals, ieder zijn ding hoor, maar zo denk ik er over (y)

En al met al 1000 x liever een oldschool-tent dan een hardstyle-stage ... *pjoek*
Uitspraak van MarkB op maandag 14 juli 2008 om 15:15:
Zijn toch ook genoeg bosjes en bomen

Lekker overgeven en piesen tegen de hekken...

Uitspraak van DJ Sequence op maandag 14 juli 2008 om 15:19:
Ja, die had al niet meer gezien sinds de tijd dat we altijd met de Thunderdome tours weg waren. Leuk haar weer eens te zien

Haha ja dat was grappig, zeker toen het kwartje opeens viel bij d'r (en toen ik ondekte hoe klein de wereld dan is, als jullie ooit een paar jaar terug bij ons waren gekomen voor kaartjes :D).

Tja, oldskool, zal ik voorlopig nog wel een groot zwak voor blijven houden, die early hitjes heb ik ook wel gehoord nu, al is het toch wel altijd gezellig als de hele zaal daarop uit z'n dak gaat, maar early hardcore heeft gelukkig meerdere soorten sound dan alleen de hitjes :)


Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juli 2008 om 15:28:
Was het maar waar ... toen was ik nog jong, fris & fruitig

Maar ik zou gewoon nooit naar een feest gaan om dan heel de avond naar oldschool te gaan luisteren. Ik heb dat vroeger tijdens de eerste oldschool-hypes ook wel gedaan, maar na een tijdje valt het kwartje en snap je dat je vooruit moet, niet moet terug kijken! En natuurlijk zitten daar mooie platen tussen, er zijn zoveel goede houseplaten gemaakt. Maar het is nu juist de kunst om over 10 jaar te kunnen zeggen dat die mooie plaat van daarnet gemaakt is in 2008 ipv 1988 ... of zoiets

Nogmaals, ieder zijn ding hoor, maar zo denk ik er over

:-D Idd ieder z'n ding, maar persoonlijk zou ik toch wel balen als er nooit meer een oldskoolfeestje zou worden gegeven.


Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juli 2008 om 15:28:
En al met al 1000 x liever een oldschool-tent dan een hardstyle-stage

Dat kan ik alleen maar beamen :jaja:
Mp3 14 juli 2008 15:24

Vrienden van mij blijven daar zo in hangen... ik vond het ook de eerste 4 jaren dat ik naar feesten ging helemaal vet enzo. Ook dat early Hardcore-gebeuren. Maar nee, ik heb dat nu allemaal echt wel gehoord. Steeds weer die zelfde sound/nummers. Ik kan het allemaal onderhand wel dromen. De kick is er voor mij wel af. Ik hou er van m'n horizon te blijven verbreden.

In de eerste 3 jaren dat ik naar feesten ging had je nog niet anders dan wat nu Oldskool is. Niet in blijven hangen, maar qua muziek is het onmogelijk om dat waar je ooit van gehouden hebt ineens niet leuk meer te vinden. Mensen die dat denken hebben zichzelf in ieder geval op 1 moment voor de gek gehouden.

En dat je dezelfde tracks hoort ligt aan de DJ's natuurlijk. House of god en Pullover komen mij ook mijn strot uit, maar dat neemt niet weg dat er zo nog eens 500.000 tracks zijn waaruit gekozen kan worden. ;)


Vind ook sowieso dat de hedendaagse sound er zwaar op vooruit gegaan is! House is nog altijd in (positieve) ontwikkeling!

Als je het hebt over de kwaliteit an sich dan heb je gelijk. Natuurlijk heeft de apparatuur en het gebruik ervan een flinke vlucht genomen en klinkt het veel gelikter. Tegelijkertijd missen de producties daardoor hun eigen sound die je vroeger wel had (waardoor de uuitgebrachte tracks veel sneller verzadigd raken). Stromingen zullen veel sneller uitgemolken en uitgekotst worden. Voor zover er nog nieuwe wegen in te gaan zijn tenminste....
 
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 14 juli 2008 om 12:15:
Erg goed vermaakt bij de Multigroove tent btw... Monica zette even een topsetje neer.. ook JP, geheel onverwacht, flinke dosis Oldskool. Multi mag wat mij betreft zeker volgend jaar terugkeren.

True, true! :Respect:



Uitspraak van MvB op maandag 14 juli 2008 om 15:41:
Lekker overgeven en piesen tegen de hekken...

hehe daarom :roflol:

Uitspraak van DJ Sequence op maandag 14 juli 2008 om 15:54:
En dat je dezelfde tracks hoort ligt aan de DJ's natuurlijk. House of god en Pullover komen mij ook mijn strot uit, maar dat neemt niet weg dat er zo nog eens 500.000 tracks zijn waaruit gekozen kan worden.

Maarja, dat ligt aan de persoon zelf.. Ik vond het wel gaaf om 88 To Piano weer te horen of Start This records van Moka.. :)
 
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 14 juli 2008 om 15:54:
In de eerste 3 jaren dat ik naar feesten ging had je nog niet anders dan wat nu Oldskool is. Niet in blijven hangen, maar qua muziek is het onmogelijk om dat waar je ooit van gehouden hebt ineens niet leuk meer te vinden. Mensen die dat denken hebben zichzelf in ieder geval op 1 moment voor de gek gehouden.

Nou, van de rasechte oldschool heb ik inderdaad nooit echt heel erg gehouden nee. Sorry, dat klinkt me allemaal iets te low quality qua sound ook enzo (ben echt een hedendaagse, verwende, high-tech-producer wat dat betreft. Solly, can't help it :P) De wat meer stevige oldschool (set up 707, dat soort meuk) vond ik altijd erg lekker op een feest... nog steeds wel af en toe. Het is niet zo dat ik het nu echt helemaal waardeloos ofzo vind, maar ik heb voor m'n gevoel gewoon muziek gevonden die ik beter vind en inhoudelijk interessanter om naar te luisteren (en dat is voor mij vooral psytrance... maar ook die "hippe" electroshit, die op de mainstage werd gedraaid, vind ik ideaal voor op een feest). En het daarbij dan ook nog eens allemaal wel gehoord. Dat is het een beetje.
Ik ben ook sowieso altijd heel erg op de afmix van muziek en geluidskwaliteit. Toen waren de mogelijkheden daarvoor natuurlijk ook aanzienlijk beperkter dan dat van nu. ;)

Er is eigenlijk maar een stijl binnen het vroegere gebeuren wat me steeds echt raakt en wat in mijn ogen ook nog steeds niet aan kwaliteit is verloren, en dat is die oude cenobyte stijl.. en dat zeg ik niet omdat ik het tegen een pandemoniummer heb ;P


Uitspraak van DJ Sequence op maandag 14 juli 2008 om 15:54:
Als je het hebt over de kwaliteit an sich dan heb je gelijk. Natuurlijk heeft de apparatuur en het gebruik ervan een flinke vlucht genomen en klinkt het veel gelikter. Tegelijkertijd missen de producties daardoor hun eigen sound die je vroeger wel had (waardoor de uuitgebrachte tracks veel sneller verzadigd raken). Stromingen zullen veel sneller uitgemolken en uitgekotst worden. Voor zover er nog nieuwe wegen in te gaan zijn tenminste....

Dat is een feit ja... vroeger had je echt authentieke, opzichzelf staande, toonaangevende muziek. Dát mis ik ook wel eens bij de hedendaagse stijlen. Vaak is het ook moeilijkt te horen van welke artiest een bepaalde track bijvoorbeeld is. Terwijl je vroeger bijvoorbeeld een Marc Acardipade had met een duidelijke eigen sound. En binnen die sound had je ook veel variatie. Terwijl nu voor bijna elke variatie een nieuwe subcatagorie bedacht wordt. Dat vind ik ook wel eens jammer. Maargoed, desondanks vind ik de muziek an sich toch wel kwalitatief stukken beter. Maar ach, ieder z'n ding daarin natuurlijk. :)
 
attentie ik heb een vraagje ik wist niet dat konijnen mochten komen op dance valley ik denk dat heel veeeel mensen hem wel zien hebben hij was zo gek aan het springen hahahhahaha





dance valley was kk vet
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juli 2008 om 11:52:
Jammergenoeg de Space DJz gemist,!

Sorry maar die gasten vond ik dramatisch slecht :) Afsluiten met hardstyle ? Wisten ze überhaupt wel in welke tent zij stonden?
Beetje een domper , want de rest van de dag was het (Y) daar..
het was een TOPFEEST!
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 14 juli 2008 om 15:19:
1995 is natuurlijk ook geen Oldskool jaar hè. Die geikte hitjes hoef ik ook niet te horen hoor.... Maar plaatjes als Timeless Altitude, The house is mine, Format 1 (Solid Session) e.d. kunnen mij wel bekoren.

Dat zijn dan ook de plaatjes die wat minder gedraaid worden....Ik vind ook zeker de eerdere Oldschool ook wel beter...Wel wat simpeler...20Hz van Capricorn, The Art of Stalking van Surburbian Knight, Partyclaps van Exposure, Brasil van Plectrum...Je hoort ze niet vaak maar dat is dan ook het mooie.....
 
Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 14 juli 2008 om 11:29:
Uitspraak van Rai (K) Essie op maandag 14 juli 2008 om 10:56:
Jammer dat iedereen zo veel negatief commentaar heeft, ik heb mij prima vermaakt.

Dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn in dit land....

We zijn nooit tevreden.....Altijd maar achteraf overal commentaar op hebben...
-WC's zijn smerig...Wat had je dan verwacht? Een mooie porceleine zetel met gouden armleuningen...Modder ed kan je weinig aan doen...
-Geluid was kut.....Moet je maar voorin gaan staan, daar is het geluid altijd goed
-Munten waren te duur....Ga eens een avondje stappen in een willekeurige grote stad en je betaalt het zelfde....
-Het was te ver lopen....Gek hé...als het midden in een natuurgebied ligt. Juist daarom is zo'n festival mogelijk
-Het duurde te lang voordat we weg konden rijden....55.000 mensen, dan moet je weleens wachten ja....
-Er liepen teveel mensen rond met drugs op en helemaal van de wereld....Ik snap niet hoe je je daaraan kan ergeren tenzij die mensen je helemaal lastig gaan vallen, wat mij nog nooit gebeurd is op een feest...Laat gewoon iedereen in z'n waarde en doe gewoon je ding ipv op iedereen te gaan lopen letten....

Jammer dat de azijnzeikers alleen maar kritsch zijn op feesten....Dan heb je het volgens mij ook helemaal niet naar je zin als je overal op loop te letten. Dan heb je geen tijd meer om even lekker los te gaan...

Niks meer aan toe te voegen (y)

Uitspraak van DJ Sequence op maandag 14 juli 2008 om 12:15:
Nou zul je mij niet snel horen zeiken over bepaalde dingen anders dan mensen die op alles en iedereen zeiken. 3,5 uur stilstaan zonder 10 centimeter

Heb ik een paar jaar geleden ook gehad :nocheer: (n)
Daarom gewoon lekker met de bus :)


Uitspraak van DJ Sequence op maandag 14 juli 2008 om 12:15:
Erg goed vermaakt bij de Multigroove tent btw... Monica zette even een topsetje neer.. ook JP, geheel onverwacht, flinke dosis Oldskool. Multi mag wat mij betreft zeker volgend jaar terugkeren.

Had ik jou nou gezien? O:) *geheugen laat me nog ff in de steek 8) *

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juli 2008 om 13:36:
Ik moest ook een uur wachten

Half uurtje ofzo, vond het wel snel gaan :D


Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op maandag 14 juli 2008 om 17:07:
Beetje een domper , want de rest van de dag was het daar..

Was jij er ook? :rot:
Nog even over het vuurwerk. Vanaf de main bij Carl Cox kreeg je bijna niks mee van het vuurwerk, vanaf daar was het bijna niet te zien. En het was zeker niet het vuurwerk wat we gewend waren van de afgelopen jaren. Maar ja, met de "2e main" zal er op een aantal zaken wel bezuinigd zijn zoals bv vuurwerk, geen gekleurde lasers etc.. Maar we krijgen er weer wat anders voor terug.

Heel positief was dat de 2e vallei weer toegevoegd was. Er is geen betere festival-lokatie dan Spaarwoude!!!

Wat betreft het geluid; dat is geen gezeur, er was inderdaad een groot probleem met het geluid op de main tijdens Carl Cox. Iedereen zegt dat hij een softe set draaide, jij dat begrijp ik, zo komt het inderdaad over als alleen de lage tonen te horen zijn. Verder zat MC Marxman door zijn microfoon te brullen maar kon je er helemaal niks van verstaan.

Dance Valley blijft verder voor mij het festival, zeker met de huidige terrein indeling!
laatste aanpassing
laatste aanpassing door een beheerder
Zoiets is toch gewoon kick!

Ik krijg gewoon weer kippenvel bij het zien van de beelden!

laatste aanpassing door een beheerder
 
Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 14 juli 2008 om 19:46:
Zoiets is toch gewoon kick!

Ik krijg gewoon weer kippenvel bij het zien van de beelden!

Wow! (L) Dat had ik toch wel willen meemaken zeg... was ik nu maar daarheen gegaan! :d
Helaas ben ik dit jaar niet naar Dance Valley gegaan, maar zo te lezen was het weer een hele mooie dag (voor de meesten). :)

Hoe was Electronation dit jaar? Dat is toch wel één van m'n favoriete tenten op DV. :yes:
laatste aanpassing
see you next year!!
laatste aanpassing