Partyflock
 
Forumonderwerp · 1020439
 
Eind van de middag iemand gesproken die het heeeel erg naar haar zin had.. ondanks de grote modderpoel :-D

Ik ben benieuwd naar de verhalen, kom maar op!
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 03:30:
En dat rookverbod ook... iedereen had er fucking schijt aan

Zo ik ook Ik kwam binnen en dacht er niet eens bij na. Gewoon gelijk roken en tijdens het roken me ineens bedenken öw ja, dat rookverbod is ingegaan", zonder ook maar 1 seconde het idee 'm uit te maken ofzo

Hingen echt inmens grote borden op die tenten :lol:
Ondanks de kou en de blubber wel een leuk feessie gehad. Ik heb voornamlijk achterin bij de multigroove en hq gestaan, helaas vond ik het bij hq echt te druk, en bij MG stond het geluid de helft van de tijd te zacht, waardoor de muziek niet tot z'n recht kwam. En heb Miss Monica gemist omdat ze opeens op een andere tijd draaide ofzo :-/ Had de indruk dat Dano en Per ongeveer de eerste helft van de middag hebben gedraaid (afgezien van quazar tussendoor), wat overigens niet erg vervelend was ;-) De sfeer was ok maar ook niet meer dan dat, veel bekenden en bekenden van bekenden tegengekomen, wat erg gezellig was.

Maar gelukkig hadden we het laatste uurtje in de MG om alles goed te maken! Wauw, wat een heerlijke oldskool pompte JP eruit :respect: (en het geluid stond eindelijk wel op een behoorlijk volume), en de sfeer in de tent was echt helemaal geweldig tijdens die set, allemaal hakkende mensen met zoooooooooooooooooooooo'n smile op hun smoel 8).

Zo maar 's kijken of ik de blubber uit m'n broek gewassen krijg :D
laatste aanpassing
 
Uitspraak van SuperRupsje op zondag 13 juli 2008 om 08:20:
helaas vond ik het bij hq echt te druk,

Als je door naar achter was gelopen had je alle ruimte gehad in de HQ tent.... iedereen stond voorin op elkaar geplakt terwijl er achterin nog een hoop ruimte was :cheer:


Uitspraak van Never mind the Bollocks! op zondag 13 juli 2008 om 01:12:
iemand knorretje gevonden op dv?

:yes: die zat in de jas van een gozer (op zijn buik met kop eruit) liep er de hele HQ tent mee door :lol:
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 08:53:
Als je door naar achter was gelopen had je alle ruimte gehad in de HQ tent.... iedereen stond voorin op elkaar geplakt terwijl er achterin nog een hoop ruimte was

Ja dat dacht ik al, maar ja, als de hele groep per se naar voren wil :-/
Het grote "Hoe was Dance Valley" topic

Vochtig :d
 
Wow wat een dag was dit zeg!
Heb mij zooo kapot gelachen gisteren,niet normaal.
Hq en Multigroove waren echt beuken hoor.
Laatste uurtje in Mg was echt te vet voor woorden!
Alleen een beetje jammer dat die 2 tenten om 22:00 al stopten.

De terugreis was wel een ramp.
Gingen rond 11:30 richting de auto,en daar hebben we zeker nog tot half 2 staan wachten.
Voor mij niet zo,n probleem,maar denk dat het maatje in de kofferbak het iets minder leuk vond :)

Ja dit was echt een geweldige dag!
Op naar Mysteryland nu :)
 
Wederom de bevestiging gekregen dat Dance Valley echt helemaal mijn ding is :)

John Digweed viel een beetje tegen, maar Danny Howells heeft dat helemaal goed gemaakt, dat blijft toch mijn DJ!

Goede sfeer, veel saamhorigheid, leuke muziek her & der, af en toe een zonnetje ... wat wil je nog meer?

En ach, dat beetje blubber, ff wasmachine aan en we zijn het weer vergeten!

Bedankt allemaal (y)
 
Ik hou van Dance Valley! Het is en blijft het feest van het jaar!

Heerlijk staan knallen bij Madhouse! Flashover Recordings was ook top..Ik ben geen grote Tiesto fan, maar gister as het knallen, B2B met Ferry Corsten! Heerlijk staan genieten in die kleine vallei. Dat het een grote modderpoel was, mocht de pret niet drukken! En die paar kleine buitjes.... Ach, gewoon doorgaan! Dancing in the rain! Heerlijk feest was het! Top! Nu nagenieten van de dag van gister, heerlijk!

Volgend jaar zeker weer, kijk er nu al naar uit! :lief:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 09:49:
af en toe een zonnetje

Op de mainstage, uurtje of half 8 .... ging de zon schijnen, iedereen handjes in de lucht en juichen naar de zon :D
Geweldig ........ oooooooooh ik ben nog aan het nagenieten, heerlijk feest weer!!
 
Uitspraak van actief op zondag 13 juli 2008 om 10:08:
Op de mainstage, uurtje of half 8 .... ging de zon schijnen, iedereen handjes in de lucht en juichen naar de zon
Geweldig ........

:/ dat gaat al 3 jaar zo :roflol:
ik hoor niemand over stereo 70?
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 10:07:
Het is en blijft het feest van het jaar!

Absoluut :yes:
Wat een dik feest zeg, Tiesto en Ferry corsten waren echt te vet. Wat een set :respect:

Een en al gezelligheid daar :D
Uitspraak van Soon. op zondag 13 juli 2008 om 10:44:
ik hoor niemand over stereo 70?

was weer lekker :D
tijd voor die B2B liveset!
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 10:39:
dat gaat al 3 jaar zo

Voor mij al 7 jaar ;) :)
Uitspraak van THA ZORICA !!!! PARTIZAN op zondag 13 juli 2008 om 11:06:
ik zag je harses vertrekken JUMPEN

:lol: Ik zag je al kijken ja :9
Erg jammer ja, hele tijd erg goed vermaakt daar. Lekker de ruimte en niet volgepropt zoals bij multi of HQ. Maar ja vervolgens word er afgesloten met hardstyle :s Ging nergens over vond ik en dat zogenaamde scratchen leek ook nergens op :9
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 00:00:
Het was koud, nat en blubberig. Maar ik ben wel van mening dat de organisatie betere maatregelen had kunnen nemen ter voorkoming van de blubberboel. Ik heb slechts op een paar stukjes houtsnippers gezien..

Volgende keer ga ik alleen nog maar met mooi weer..

Helemaal mee eens.

Ik heb mij overigens wel vermaakt gister.

Maar dat kwam omdat het voor mij:

1. Een gratis feestje was.
2. Laarzen aan had.
3. Mij rot heb gelachen om de mensen die er op DV afkomen.
4. Mijn vooroordelen over DV bevestigd heb zien worden.

Maar zou persoonlijk niet zo snel naar een zo'n opgezet feest gaan, waar je veel te veel voor betaald, de line-up zwaar ouderwets en niet vernieuwend is(HQ, Carl Cox, Jean???), de voorzieningen en facilitatie (weinig PIN plekken, wc's een zooitje) op andere feesten (denk Awakenings festival, denk Rock IT) vele malen beter is. Ik ga al naar feesten sinds mijn 19e (eerste was DV2001) en heb al veel zien veranderen, maar de DV van gister leek nog steeds op DV van 6 jaar geleden. Zelfde line-up, zelfde mensen, zelfde organisatie. Beetje jammer dus.

Desalniettemin goed vermaakt hoor, maar DV gaat bij mij definitie in de categorie 'alleen als al je vrienden gaan en het gratis is' feestje.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Klen op zondag 13 juli 2008 om 11:20:
3. Mij rot heb gelachen om de mensen die er op DV afkomen.

wat voor mensen komen er op af dan?
Heerlijke dag gehad, nu de melancholische "after dag hehe. Genoten van de goeie muziek, de sfeer en mensen :)
Denk elk jaar: dit wordt mijn laatste keer maar ik ben er volgend jaar weer!
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 02:40:
nu de foto,s nog...

komen eraan :D
was super feest :D

vooral de plek waar de 2e main stond was ook erg vet. hele dag bijna bij de Ferry stage gestaan. Tiesto en Ferry :respect: van mij mogen ze een hele nacht in de HMH samen draaien.

en de modder? geen last van gehad :P alleen bij de route om het terrein heen vanaf
de flashover stage hadden ze nog wel wat van die snippers mogen gooien. je zag geen hand
voor ogen en tot je enkels in de prut soms hahaha..
geweldige dag gehad, enorm goede sfeer, allemaal bekende en hele dikke muziek gehoord

verder vond ik het weer prima en de modder maakte echt niet uit
 
Uitspraak van Klen op zondag 13 juli 2008 om 11:20:
de line-up zwaar ouderwets en niet vernieuwend is(HQ, Carl Cox, Jean???),

HQ was toppie en Carl Cox the master!!
 
was een beetje rot van de vorige dag 8)
maar heb t opzich nog prima naar me zin gehad
in me housepak :woep:
 
Ik ben wel benieuwd hoe de legendarische band Nitzer Ebb is gevallen bij het dance valley publiek:o
Werkzaam bij Carebox
Hoe was Dubfire?

En hoe was Gouryella (Tiesto + Ferry)? Wat hebben ze gedraaid, hoe hebben ze gedraaid?
Fantastisch feest gehad. :bounce::bounce:
Flashover stage was echt super. Wat een goed idee om een 2e main te maken! Ferry, Tiesto en Ferry vs Tiesto. Subliem. Heerlijk om iedereen zo uit hun dak te zien gaan. Geluid was ook goed.

Paar minpunten: slechts één bar bij de flashover stage :(. Als je vooraan stond, moest je echt een pokkeneind lopen om drinken te halen. En de chaos na afloop. Je wordt er natuurlijk niet blij van, dat je 1 uur en drie kwartier bezig bent om van de stage naar de bussen te lopen. :( Kluisjes na afloop waren erg slecht geregeld. Totaal niet berekend op de hoeveelheid mensen. Hetzelfde voor de uitgang. Denk dat we hier al 20 minuten in de rij hebben gestaan. Gevolg dat we de laatste trein naar huis hadden gemist. :( Uiteindelijk maar naar centraal gegaan en daar de nachtbus gepakt. Maar dit mogen ze volgend jaar echt wel wat beter doen!!!

Maar vandaag heerlijk nagenieten van dit topfeestje!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Quick op zondag 13 juli 2008 om 12:12:
Ferry, Tiesto en Ferry vs Tiesto

Zoveel betere dj's waren er aanwezig:vaag:
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 12:18:
Zoveel betere dj's waren er aanwezig

Klopt, maar deze heren hebben zichzelf overtroffen, en dan ben ik echt geen Tiesto fan! Wat een sets. Zeker de afslutiende B2B set van Ferry Corsten en Tiesto was gruwelijk! Hopelijk komt de set ergens online! Kan niet wachten!


Uitspraak van Klen op zondag 13 juli 2008 om 11:20:
3. Mij rot heb gelachen om de mensen die er op DV afkomen.
4. Mijn vooroordelen over DV bevestigd heb zien worden.

Dat zegt dan meer over jou dan over de mensen die er opaf komen!
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 12:18:
Zoveel betere dj's waren er aanwezig

Dat vind jij, maar smaken verschillen. :)

Andere stijlen kan ik overigens ook goed waarderen zeker op een festival. Maar dit keer heb ik een kaartje gekocht om Ferry vs Tiesto mee te maken want dit zal niet vaak meer gebeuren denk ik. Denk dat meer mensen dit vonden want de 2e vallei stond helemaal vol. Schitterend om te zien met de ondergaande zon. :kwijl:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 11:31:
wat voor mensen komen er op af dan?

Eh.....laat ik het netjes houden. Alle bezoekers zijn hele aardige en leuke mensen. Maar sommige kom ik niet zo vaak tegen in Amsterdam en in mijn omgeving. ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 12:26:
Uitspraak van Klen op zondag 13 juli 2008 om 11:20:
3. Mij rot heb gelachen om de mensen die er op DV afkomen.
4. Mijn vooroordelen over DV bevestigd heb zien worden.

Dat zegt dan meer over jou dan over de mensen die er opaf komen!

Gelukkig wel! Anders zou het raar zijn dat ik dat zou gezegd hebben niet? :P
Uitspraak van _affie op zondag 13 juli 2008 om 12:11:
En hoe was Gouryella (Tiesto + Ferry)? Wat hebben ze gedraaid, hoe hebben ze gedraaid?

Tiesto en Ferry draaiden samen oa. Punk, Beautiful, Traffic, Lethal Industry, In Silence, Gouryella, Walhalla.
 
Uitspraak van Quick op zondag 13 juli 2008 om 12:31:
Dat vind jij, maar smaken verschillen

Nee de muziekstijl is een kwestie van smaak,maar eindeloze discussie.
Uitspraak van Klen op zondag 13 juli 2008 om 11:20:
3. Mij rot heb gelachen om de mensen die er op DV afkomen.
4. Mijn vooroordelen over DV bevestigd heb zien worden

Ben je ook aardig kansloos:vaag:
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 12:34:
de muziekstijl en dj's zijn een kwestie van smaak

Sander van Doorn at Dance Valley 2008 07-12-08

1. Sander van Doorn - Discography Intro
2. Sander van Doorn - Riff (Sebastian S Remix)
3. ID
4. ID (female "hypnotize" vocal)
5. Sharam feat. Daniel Beddingfield - The One (Joachim Garraud & David Guetta Remix)
6. Pryda - Pjanoo
7. ID
8. --- technical difficulties --- stream cut out for about 5 mins
9. ID
10. ID
11. One Republic feat Timbaland - Apologize (Sander van Doorn Bootleg)
12. ID
13. ID
14. Brian Cross - Paradise (Marco V Remix)
15. ID
16. Hi-Jack - Party People (Randy Katana Remix)
17. ID
18. ID
19. Sia - The Girl You Lost To Cocaine (Sander van Doorn Remix)
20. TBA - Technarchy (Sander van Doorn Remix)
21. ID --- stream cut out for about 3 mins ---
22. Mr Sam vs T99 - Anastasia
23. Micha Moor - Space (Bart B More Remix)

http://www.megaupload.com/?d=544YDBIN

http://uploaded.to/?id=9ajj0k
laatste aanpassing
 
Ben ook wel benieuwd naar de set van Digweed en kornuiten.
Ik hoop inderdaad dat er meer sets zijn opgenomen en niet alleen van de main.
 
Uitspraak van Quick op zondag 13 juli 2008 om 12:39:
Sander van Doorn at Dance Valley 2008 07-12-08

Thanks!!
Vond Sander van Doorn de topper van Dance Valley!!
 
Dit was voor mij de eerste keer Dancevalley.

Wat me opviel(punten van aandacht):

- slechts 1 entreemogelijkheid en een kolere eind weg
- bij entree werd je pas laat er op geattendeerd waar je met een bepaald ticket moest zijn.
- in sommige tenten leek het geluid niet synchroon te zijn
- wc werkelijk zo smerig en zo slecht geregeld en slecht aangegeven. Maar goed dat is bij meer outdoorsfestivals zo. Ik zou het bv op prijs stellen als er ook wc's die na elk gebruik worden schoongemaakt ook al zou dat bv 3-5 euro kosten. Dan heb je keuze tussen gore wc's en schone wc's.
- eetvoorzieningen: waren volstrekt ontoereikend op het eetmoment van de dag

En zo waren er nog wel wat dingetjes

Zeer positief: bij vertrek een boek met 10 jaar dancevalley in ontvangst mogen nemen met een dvd er in

Al met al: De muziek was oke, ook al ben ik geen triesto fan en liefhebber van de meeste sounds die er te horen waren. Veel gestaan bij HQ en MG, wat super was (alleen MG stond het geluid erg laag). Prima dag gehad, maar dan ga ik liever weer naar mysteryland waar ik meer keuze heb of nog veel leuker Wooferland

Wat me alleen zo verbaast zijn al die mensen die zo ongekleed rondliepen. Het was overdag ranzig koud. Dat het 's avonds anders werd was puur mazzel
 
Uitspraak van Klen op zondag 13 juli 2008 om 12:32:
Maar sommige kom ik niet zo vaak tegen in Amsterdam en in mijn omgeving

En daarmee wil je zeggen dat?
Alles wat niet uit Amsterdam of omstreken komt is te min voor jou? Goede instelling (y)

Zag een hele mooie post in, naar ik meen, het agenda item van DV, waarin iemand de vloer aanveegt met het jonge grut dat zijn gal loopt te spugen op het 40+ gehalte gisteren op DV... regiodiscriminatie werd er niet in genoemd, maar is van hetzelfde laken een pak natuurlijk :)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 09:46:
Gingen rond 11:30 richting de auto,en daar hebben we zeker nog tot half 2 staan wachten.
Voor mij niet zo,n probleem,maar denk dat het maatje in de kofferbak het iets minder leuk vond :)

:lol:
Uitspraak van Milan&Paula op zondag 13 juli 2008 om 12:32:
Tiesto en Ferry draaiden samen oa. Punk, Beautiful, Traffic, Lethal Industry, In Silence, Gouryella, Walhalla.

Thanks. Dat is concrete inormatie :D
Een hoop classics dus.. publiek ging zeker helemaal uit z'n dak?
Uitspraak van Klen op zondag 13 juli 2008 om 12:32:
Eh.....laat ik het netjes houden. Alle bezoekers zijn hele aardige en leuke mensen. Maar sommige kom ik niet zo vaak tegen in Amsterdam en in mijn omgeving.

Nou ben ik wel heel benieuwd wat voor mensen er in jou omgeving komen...

Uitspraak van Klen op zondag 13 juli 2008 om 11:20:
zelfde organisatie
Dat is wel heel raar ja :/

Nou ik ga ook al vanaf 2001 naar Dance Valley en voor mij is het gewoon de grondlegger van alle festival's.. En ja ik ga er wat af per jaar...

Ik baal er van dat ik weer een jaar moet wachten!
 
Uitspraak van Klen op zondag 13 juli 2008 om 12:32:
Maar sommige kom ik niet zo vaak tegen in Amsterdam en in mijn omgeving. ;)

Als je ergens kneuzen, mongolen en freaks tegenkomt is het wel in die gare grafstad Amsterdam :lol:

Typische Anusdamse arrogantie dit :looser: