Partyflock
 
Forumonderwerp · 1020439
 
Eind van de middag iemand gesproken die het heeeel erg naar haar zin had.. ondanks de grote modderpoel :-D

Ik ben benieuwd naar de verhalen, kom maar op!
 
ben je lekker?
 
nee, alles behalve.

Anders nog iets?
 
ik had een koffie besteld
 
ja drink je bier uit de fles of uit een glas?
 
flesss
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 juli 2008 om 22:11:
dubbel

dance valley is zo groot, mogen best twee toppas van zijn
 
ik zou het kunnen uitleggen... maar dat doe ik niet
 
Martijntje zit je nou al de hele dag te flockeng?
 
ja ik heb geen leven
waren er ook kluisjes? :nosmile:
was voor mij de eerste keer maar ook gelijk de laatste
vond er niet veel aan....

modder tja daar doe je niks aan
 
Uitspraak van lovely24 op zaterdag 12 juli 2008 om 23:04:
was voor mij de eerste keer maar ook gelijk de laatste
vond er niet veel aan....

waarom niet?
 
- waren de hamburgers warm ?
- mocht je een fototoestel meenemen ?
- was het weer vekteng bij HQ ?
- werd er drugs gebruikt ?
- heb je oordopjes gebruikt ?
- waren er kluisjes ?

:rot:
Ik ben wel benieuwd of er ook kluisjes waren...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 juli 2008 om 23:10:
- waren er kluisjes ?

dubbel :rot:
 
mocht je ook beenwarmers aan?
8)
 
Het was koud, nat en blubberig.. Verder vond ik de sfeer en de muziek over het algemeen wel goed. Leuk ook dat het zo'n gemêleerd publiek was (vooral qua leeftijd).. Maar ik ben wel van mening dat de organisatie betere maatregelen had kunnen nemen ter voorkoming van de blubberboel. Ik heb slechts op een paar stukjes houtsnippers gezien..

Volgende keer ga ik alleen nog maar met mooi weer..
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 00:00:
houtsnippers gezien

Zijn het meest zinloze middel samen met stro wat er is althans met de bezoekersaantallen van Dance Valley. Die meuk is in notime weg gelopen. Leg dan rijplaten neer.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 juli 2008 om 23:09:
waarom niet?

daarom niet
heb de hele dag in de verkeerde tenten gestaan
koud en blubberig

de sfeer was wel goed hoor

maar niet voor de tweede keer voor mij
 
Uitspraak van wsx op zondag 13 juli 2008 om 00:03:
Zijn het meest zinloze middel samen met stro wat er is. Die meuk is in notime weg gelopen. Leg dan rijplaten neer.

Die houtsnippers zorgde toch wel voor een beetje verbetering hoor, jammer dat ze slecht sporadisch werden ingezet..

Maar het was achteraf gezien ook niet echt een briljant idee om hakjes aan te trekken.. Mijn fout..
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 00:08:
briljant idee om hakjes aan te trekken

:lol:

Tja daar zit wat. Doet me denken aan Mysteryland een paar jaar geleden met al die vrouwen met hun mooie laarzen die de berg niet opkwamen omdat het zo modderig was. Maar je hand aannemen als je hem uitstak Ho maar!

Totdat ze bijna van de heuvel afgleden dan was die hand ineens wel welkom :roflol:
 
modder, beetje regen (lang leve de poncho :P), maar me wel erg goed vermaakt! :cheer: wc's veeeeeeeeeeeel beter geregeld dan vorig jaar. goede dj's gezien en gehoord.... al met al een leuk feestje :D
laatste aanpassing
Jezus wat een vet feest!!! Helemaal kapot gedanst!! Super...Nog mazzel met het weer gehad!!!!

Jammer dat het al zo snel afgelopen was!!!

I love DV!!!!!
 
Ooooooooooh het was weer TE leuk!
Wat ik heb me vermaakt ........ heerlijk gedanst, lekker muziek, leuke mensen en ik ben voor de eerste keer om half één thuis met de auto!! Relaxt!!!

Heb veel op mainstage gestaan; Sander van Doorn TOP; Carl Cox; nog TOPPER :D
Nu nog even nagenieten en dan dromen van The Valley ;)
Heerlijk feestje :cheer: genoten ondanks het weer. Ja het was koud, blubberig en glad maar dat mocht de pret niet drukken b) Geweldige nummers werden er gedraaid, heerlijk sfeertje, geluid stond kneiter hard en de valley van ferry corsten was echt geweldig.

Ook na afloop was het verkeer goed geregeld. Stond bijna bij de ingang met de auto en was na afloop zo van de parkeerplaats af :respect:
Tiesto draaide meesterlijk ook de back 2 back sessie was erg goed.
Was me het feessie wel weer. Ondanks de ietwat vochtige plekken. Flashover stage werd erg lekker gedraaid, vond HQ zwaar tegenvallen, erg balen, want is normaal de plek waar ik het meest sta. Geluid viel ook zwaar tegen. Maar dat was bij flashover wel anders, daar was het geluid tiptop. Zo, bedtijd..........
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Uitspraak van Sebastiaan™ op zondag 13 juli 2008 om 01:33:
Ook na afloop was het verkeer goed geregeld.

Ja, jij

Uitspraak van Sebastiaan™ op zondag 13 juli 2008 om 01:33:
Stond bijna bij de ingang

Wij waren juist eerder weg gegaan i.v.m. de drukte voor zijn. Kwart over 10 a half 11 zaten wij in de auto. Om 2 uur hadden we circa 30 cm in totaal aan terrein gewonnen... dat was echt een hele grote domper op dit feest. :(
 
Echt een onswijs geweldig feest gehad! Dit is helemaal mijn type feest gewoon! Dit is echt waar ik van hou. Geweldig. Super. Vet!
Ik heb een zwaar leuke dag gehad, ondanks al die blubber. Op een gegeven moment had ook dat wel z'n charme. :d Perfecte dag gehad! (L)
Een van m'n leukere feesten. Zal dit niet snel vergeten, ondanks dat ik al behoorlijk lang naar feesten ga :)
 
nu de foto,s nog... :yes:
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 00:08:
Maar het was achteraf gezien ook niet echt een briljant idee om hakjes aan te trekken.. Mijn fout..

8) Wat dacht van je dan van die meisjes die slippers aan hadden? :roflol:

Wat zagen die eruit zeg... hahaha!

Maargoed, is verder geen schande op zo'n feest. Iedereen ziet er vies uit. Uiteindelijk had dat ook wel weer iets :d
laatste aanpassing
 
Uitspraak van actief op zondag 13 juli 2008 om 01:21:
Sander van Doorn TOP

Wat was die man fucking briljant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :d

Carl Cox ook lekker idd. Vooral in de tweede helft van z'n set. De eerste helft vond ik een beetje in het niet vallen van z'n voorganger :d Maar jezus wat werd het op een gegeven lekker. E nwat een geluid (L) Pffff, in de hele mainstage, van voor tot achter, was het geluid om te kwijlen :kwijl:
 
Uitspraak van erwinus op zondag 13 juli 2008 om 02:35:
vond HQ zwaar tegenvallen, erg balen, want is normaal de plek waar ik het meest sta. Geluid viel ook zwaar tegen.

Mee eens. Die HQ kon me ook niet echt boeien. Dat hele beukgebeuren achterin was m'n ding niet vandaag. Maar de hedendaagse dancesound... (L) it!
 
nja was vorig jaar en het jaar ervoor ook een blubberzooi maar dat mag de pret niet drukken lijkt mij... dat heb je nou eenmaal af en toe in nederland met een zomerfestival... als je het naar je zin hebt is dat allemaal maar bijzaak...:)
 
Idd :jaja: Blubber vond ik ook echt bijzaak. Dat was nou eenmaal zo. Najah, accepteren en feesten :)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 02:39:
Dit is helemaal mijn type feest gewoon! Dit is echt waar ik van hou. Geweldig. Super. Vet!

Goeie pirkies zeker swa :lol:
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 03:23:
pirkies

?
 
En dat rookverbod ook... iedereen had er fucking schijt aan :roflol:

Zo ik ook :P Ik kwam binnen en dacht er niet eens bij na. Gewoon gelijk roken en tijdens het roken me ineens bedenken öw ja, dat rookverbod is ingegaan", zonder ook maar 1 seconde het idee 'm uit te maken ofzo 8)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 03:30:
En dat rookverbod ook... iedereen had er fucking schijt aan

:boeksie:
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 03:28:
?

Oud westfries voor pillen
 
Nee, geen eens zooi op, op dit feest. Dat maakte het ook extra vet! Hoe vaak ik dacht met drugs m'n feest wel "nóg beter te maken", waarna ik weer bedrogen uitkwam (alleen nog willen zitten, in mezelf gekeerd raken van het spacen, enzo). Hehe, nee lekker alleen aan de drank. Heerlijk!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 03:36:
nee lekker alleen aan de drank. Heerlijk!laatste aanpassing 13 juli 2008 03:36

Aaaight true true
 
jwz B)
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 00:00:
Ik heb slechts op een paar stukjes houtsnippers gezien..

die lagen onder een dikke laag prut :Rot:
 
Hoe was Dr Rude?
iemand tracklist van ferry en tiesto? wat een vettte set zeg!! lekkere classics man
Vond t echt GEWELDIG! Zie maar bij waarderingen