Partyflock
 
Forumonderwerp · 998414
 
Waarom zijn vrouwen (meer dan mannen) zo materialistisch ingesteld?

laatste aanpassing
 
Uitspraak van Partygirl21 op maandag 7 juli 2008 om 23:50:
ik val op goed uitziende mannen (wasbordje, beetje breed etc), lekker stoer (hardcore, hiphop)

Is een vorm van status


Uitspraak van Partygirl21 op maandag 7 juli 2008 om 23:50:
met een beschermd ego (mij en vriendinnen beschermen DUS dat ik me er ok echt veilig bij voel)

Het is 2008. Vrouwen en mannen staan in theorie op gelijke hoogte. Vrouwen verdienen evenveel geld als mannen of zelfs meer. Vrouwen kunnen zichzelf beschermen door middel van het beoefenen van een vechtsport of het gebruik van een wapen (pepperspray) of de politie. Waarom zoek je medio 2008 dan naar een man die jou kan beschermen?
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 09:51:
praat jij altijd zo ingewikkelt je hebt het hier tegen simpel volk hoor

A.B.N. ;)
 
Uitspraak van Ritzi Lee op donderdag 10 juli 2008 om 21:08:
A.B.N.

ja en ik zeg simpel volk :lol:
Uitspraak van FapKeuning op maandag 7 juli 2008 om 22:39:
Ik heb een harde brute lul

OMG deel het met ons :lol:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 21:12:
OMG deel het met ons

Met jou zul je bedoelen milfie pilfie van me ;)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van FapKeuning op donderdag 10 juli 2008 om 21:21:
Met jou zul je bedoellen milfie pilfie van me

tuurlijk, en ik weet intussen ook al dat ie 19 cm is ;)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 21:23:
tuurlijk, en ik weet intussen ook al dat ie 19 cm is

Geloof dat ik me maar beetje rustig moet houden, want ik flap er meer uit dan me lief is :\
 
Uitspraak van FapKeuning op donderdag 10 juli 2008 om 21:33:
Geloof dat ik me maar beetje rustig moet houden, want ik flap er meer uit dan me lief is

hehehehe vind ik niet erg hoor (6)(6)(6)
 
Vrouwen geilen op geld en status

dat niet :/

Vrouwen maken misbruik van mannen met geld en status

dat wel :lol:
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 22:35:
dat wel

En waarom doen ze dat dan? Wat vind jij ervan?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 juli 2008 om 14:33:
Het is 2008. Vrouwen en mannen staan in theorie op gelijke hoogte. Vrouwen verdienen evenveel geld als mannen of zelfs meer. Vrouwen kunnen zichzelf beschermen door middel van het beoefenen van een vechtsport of het gebruik van een wapen (pepperspray) of de politie. Waarom zoek je medio 2008 dan naar een man die jou kan beschermen?

maw mannen zijn door gelijkheid de lul

waarom denk je dat ze daar in het oosten de burka hebben uitgevonden, en 5 vrouwen hebben :lol:
ze zijn nie dom hoor,mans gotta do what a mans gotta do :p
laatste aanpassing
Nou dat geld niet voor mij. Als ik moest kiezen tussen een lekkere vent zonder geld of een Nerd met geld en status (bill gates BIJV) dan kies ik toch echt voor dat lekkere ventje ;p
Vrouwen materialistisch ingesteld???

Ja, we houden van kleding en shoppen. (Het grootste gedeelte.)

Maar voor mij hoeft het niet persee een duur truitje van Prada te zijn, een leuk topje van de H&M is ook (y).

Ik hoef ook niet te rijden in een Spyker, of een andere dure auto. :nee:

Doe mij maar een klein afgeragd suzuki altootje. (l)

Daarintegen:

Ik ken zooo veel mannen die geilen op de nieuwste apparatuur, de beste draaitafels, de duurste auto's flatscreens, enz enz.

Wat dat betreft vind ik mannen meer materialistisch ingesteld. :jaja:
 
Uitspraak van Kleintje :') op vrijdag 11 juli 2008 om 16:11:
Vrouwen materialistisch ingesteld???

Ja, we houden van kleding en shoppen. (Het grootste gedeelte.)

Maar voor mij hoeft het niet persee een duur truitje van Prada te zijn, een leuk topje van de H&M is ook .

Ik hoef ook niet te rijden in een Spyker, of een andere dure auto.

Doe mij maar een klein afgeragd suzuki altootje.

Daarintegen:

Ik ken zooo veel mannen die geilen op de nieuwste apparatuur, de beste draaitafels, de duurste auto's flatscreens, enz enz.

Wat dat betreft vind ik mannen meer materialistisch ingesteld.

:yes::yes:
Uitspraak van angel-007 op vrijdag 11 juli 2008 om 16:00:
Als ik moest kiezen tussen een lekkere vent zonder geld of een Nerd met geld en status (bill gates BIJV) dan kies ik toch echt voor dat lekkere ventje

n "lekkere ventje" is ook status ;)

n mooie vrouw btw ook , zoiets heet n "trophy wife"
laatste aanpassing
Uitspraak van Kleintje :') op vrijdag 11 juli 2008 om 16:11:
Wat dat betreft vind ik mannen meer materialistisch ingesteld

als ik iets koop is het omdat ik het voor iets nodig heb
vrouwen kopen om iets tekopen :p
laatste aanpassing
 
Uitspraak van S.F.X. op vrijdag 11 juli 2008 om 16:47:
Als ik moest kiezen tussen een lekkere vent zonder geld of een Nerd met geld en status (bill gates BIJV) dan kies ik toch echt voor dat lekkere ventje

Ik ook, maar de ideale combi is toch wel een lekkere vent met geld :lol:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 17:05:
de ideale combi is toch wel een lekkere vent met geld

maw. status + geld = topic opener heeft gelijk
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 17:05:
maar de ideale combi is toch wel een lekkere vent met geld

precies zo is het hahaha
 
Ego is als naar de hoeren gaan, best geil, maar achteraf heb je wel een flink vies gevoel.
 
ik niet!
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 14:17:
Waarom zijn vrouwen (meer dan mannen) zo materialistisch ingesteld?

Nah ik denk niet dat het waar is..

mannen die voor status gaan, en veel mooie en dure spullen hebben.. kicken ook op golddiggers... dus uiteindelijk blijft het aantal gelijk denk ik..
Ben het er ook niet mee eens...
Geld kan dan wel makkelijk zijn en over het algemeen uitkomst bieden...heel erg leuk allemaal maarre:

Met geld koop ik een bed, geen rust!
Met geld koop je een klok, er valt alleen geen minuut van de dag mee terug te halen ook al zegge ze: tijd kost geld.
Met geld kan ik iets kopen waar ik waarde aan kan hechten, maar liefde vind je helaas niet in de schappen...

Het gaat om de kleine dingen in het leven! Dat vrouwen misschien lijken te geilen op geld dan is het niet omdat ze er bij wijze van in kunnen zwemmen...vaak om de situatie makkelijker te maken waarin het overgrote vrouwelijke deel van NL mee te maken heeft en dat is omdat je je dan niet druk hoeft te maken of je nog wel eten op de tafel kan zetten...

maar goed, dat vertellen ze natuurlijk niet bij de uitslag van zo;n halfbakken onderzoek! Dan lijkt NL namelijk ineens een stuk minder welvarend dan dat het overal bekend staat!
Stel je voor dat de waarheid eens naar boven komt! Hou niet zo van die nergens op gebaseerde feitjes wat uiteindelijk gebaseerd is geweest op een mening van iemand! Zo kan ik ook wel ff beginnen!
Uitspraak van *~Desilbel~* op zondag 13 juli 2008 om 22:09:
liefde vind je helaas niet in de schappen...

chocolade geeft het zelfde chemische effect
Uitspraak van *~Desilbel~* op zondag 13 juli 2008 om 22:09:
Hou niet zo van die nergens op gebaseerde feitjes wat uiteindelijk gebaseerd is geweest op een mening van iemand! Zo kan ik ook wel ff beginnen!

terwijl dit ook maar n mening is :)
laatste aanpassing
 
niet alle vrouwen over 1 kam scheren:P
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 14:17:
Waarom zijn vrouwen (meer dan mannen) zo materialistisch ingesteld?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 augustus 2008 om 13:40:
niet alle vrouwen over 1 kam scheren

precies
geld boeid me totaal niet
op = op
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 augustus 2008 om 13:40:
niet alle vrouwen over 1 kam scheren

idd squirrel vertel het die gozer (y) met zijn loze beweringen :no: en zogenaamd intelligent gelul
terwijl het niet meer dan woorden zijn gebasseerd op eigen mening :no:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 00:22:
23 cm genot, geile dames mogen me een pm sturen

beetje trieste oproep:looser: Partyflock is voor muziek en niet voor jou 23cm geile lul wat jij beweerd, volgens mij loop je veel blauwtjes? Ben je eigenlijk al ontgroend?
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 14:17:
Waarom zijn vrouwen (meer dan mannen) zo materialistisch ingesteld?

­

Goed ToMirror heb je een uurtje? Mooi. Ik wil je even uitleggen dat jij nu alle vrouwen over 1 kam scheert, een groot deel voelt zich daardoor in minderheid gebracht.

Dus kortom: niet alle vrouwen over 1 kam scheren. Hoop dat het duidelijk is anders heb je pech en blijf je leven in je eigen second life droomwereld :roflol:
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 augustus 2008 om 14:23:
niet alle vrouwen over 1 kam scheren. Hoop dat het duidelijk is anders heb je pech en blijf je leven in je eigen second life droomwereld

haleluja :respect:
 
Vrouwen willen meer seks

Eerst het goede nieuws (vanuit mannelijk perspectief): vrijwel alle vrouwen (85%) vinden een goed seksleven binnen een vaste relatie enorm belangrijk. Maarliefst 43% van alle vrouwen tussen de 20 en 35 jaar geeft aan dat zij wel vaker seks zouden willen. Dit blijkt uit een onderzoek gepubliceerd in de Cosmopolitan.

Kwart gaat vreemd

Dan het slechte nieuws: Van de ondervraagde dames is bijna een kwart (23%) wel eens vreemdgegaan. De helft van deze bedriegers heeft dit vervolgens voor manlief verzwegen. Daar komt bij dat vrouwen niet al te veel begrip hebben voor de vreemdgaande man. Van de bedrogen vrouwen – voor zo ver zij weten dat zij bedrogen zijn – heeft 69% na het vreemdgaan de relatie verbroken.

Seks zonder liefde

Volgens bijna 1 op de 3 vrouwen (32%), merendeels twintigers, kan seks heel goed zonder liefde. De vrouwen slaan echter helemaal om als ze wat ouder worden. In de leeftijd van 30 tot en met 35 jaar is liefde juist van het grootste belang tijdens het paren.

Top vijf

De vrouwen uit het onderzoek deden ten slotte een boekje open over hun favoriete seksspeeltjes. De top vijf: 1. vibrator, 2. dildo, 3. penisring, 4. bondage, 5. balletjes.

Bron: spitsnieuws.nl
 
helaas dames, dan vangen jullie bij mij bot!
geen miljonair.hahahaha
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 16:40:
Vrouwen willen meer seks

vreemd dat ik die nooit tegen kom :rot:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 16:40:
Maarliefst 43% van alle vrouwen tussen de 20 en 35 jaar geeft aan dat zij wel vaker seks zouden willen

:roflol:

Moeten ze wat vaker een paracetamolletje innemen, daar ligt de oplossing.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 16:40:
De vrouwen uit het onderzoek deden ten slotte een boekje open over hun favoriete seksspeeltjes. De top vijf: 1. vibrator, 2. dildo, 3. penisring, 4. bondage, 5. balletjes

een boekje of bRoekje :)
geld is gewoon lekker om te hebben, voor zowel mannen als vrouwen!!
maar zou er nooit iemand op uitkiezen.
 
Uitspraak van sweetdreamsss op dinsdag 5 augustus 2008 om 17:02:
geld is gewoon lekker om te hebben

Nee joh geld is lekker als je het kan uitgeven ;)
ooit n zwerver met n vrouw gezien ?
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 augustus 2008 om 14:23:
Dus kortom: niet alle vrouwen over 1 kam scheren

Dan heb je het topic niet goed doorgelezen. De meerderheid van de vrouwen valt op geld en status en de vrouwen die zeggen van niet die noemen zaken die ook verband hebben met geld en status ;)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 18:23:
Dan heb je het topic niet goed doorgelezen.

:gaap:

:aai:

:gaap:

welterusten:D
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 18:23:
De meerderheid van de vrouwen valt op geld en status en de vrouwen die zeggen van niet die noemen zaken die ook verband hebben met geld en status ;)

Dat nieuws bericht beslaat echt geen onzin :D

:respect:
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 5 augustus 2008 om 17:51:
ooit n zwerver met n vrouw gezien

vrouwen vallen vooral op verzorgde mannen!!!!
en dan maakt het geen flikker uit hoeveel geld ze hebben en tuulk is het lekker als de man waar je verliefd op wordt toevalleig ook nog eens geld blijkt te hebben, maar voor mij is het absoluut niet iets wat ik vraag tijdens een van mijn eerste dates
,,he heb jij geld anders wil ik je niet hoor!!??"
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 5 augustus 2008 om 17:51:
ooit n zwerver met n vrouw gezien ?

Een groot aantal daklozen, hoewel in de meeste landen enkel een minderheid van de daklozen, lijdt aan alcoholisme, drugsverslaving of een mentale ziekte.


nee daar zit je als vrouw lekker op te wachten....:rot:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 18:23:
Dan heb je het topic niet goed doorgelezen. De meerderheid van de vrouwen valt op geld en status en de vrouwen die zeggen van niet die noemen zaken die ook verband hebben met geld en status

moeten we dan allemaal maar onder de brug gaan liggen dan :rot:
tuurlijk heeft iedereen zijn basis behoeften maar, maar jij wil zelfs het bed waarin we slapen
een status symbool noemen
Uitspraak van sweetdreamsss op dinsdag 5 augustus 2008 om 21:28:
vrouwen vallen vooral op verzorgde mannen!!!!

dat is ook STATUS en haargel koop je met GELD
laatste aanpassing
Uitspraak van haags hoekie op dinsdag 5 augustus 2008 om 21:46:
lijdt aan alcoholisme, drugsverslaving of een mentale ziekte.


nee daar zit je als vrouw lekker op te wachten

verslaafde of ziek zijn is ook n status

ps

lekkere avatar :)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 21:59:
maar jij wil zelfs het bed waarin we slapen
een status symbool noemen

in afrika hebben ze niet eens n bed, maar toch wonen er veel mensen
hoe doen hun dat dan ? wie de grootste penis koker heeft? (owacht ! das ook status!)

pffff
laatste aanpassing
 
Uitspraak van sweetdreamsss op dinsdag 5 augustus 2008 om 21:28:
vrouwen vallen vooral op verzorgde mannen!!!!

Verzorgd als in dure kleding, dure auto?

Uitspraak van sweetdreamsss op dinsdag 5 augustus 2008 om 21:28:
en dan maakt het geen flikker uit hoeveel geld ze hebben en tuulk is het lekker als de man waar je verliefd op wordt toevalleig ook nog eens geld blijkt te hebben

Waarom? Waarom is het extra lekker als de man geld heeft? Waarom mag een man bij wijze van spreken geen propjes langs de snelheid opruimen of zelfs thuis zitten terwijl jij aan het werken bent? Waarom mag een vrouw wel op dr luie reet zitten en een man niet? En begin alsjeblieft niet over de verzorgende rol van de vrouw want diezelfde vrouwen lopen net zo hard te roepen dat ze emancipatie willen.

Uitspraak van sweetdreamsss op dinsdag 5 augustus 2008 om 21:28:
maar voor mij is het absoluut niet iets wat ik vraag tijdens een van mijn eerste dates
,,he heb jij geld anders wil ik je niet hoor!!??"

Maar verwacht jij wel dat de man betaalt op zijn eerste date met jou? En het liefst strak in het pak of anders andere dure kleding draagt op zijn eerste date? Eerlijk antwoorden aub.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 21:59:
tuurlijk heeft iedereen zijn basis behoeften maar, maar jij wil zelfs het bed waarin we slapen
een status symbool noemen

Je moet me geen woorden in de mond leggen.

Uitspraak van haags hoekie op dinsdag 5 augustus 2008 om 21:46:
Een groot aantal daklozen, hoewel in de meeste landen enkel een minderheid van de daklozen, lijdt aan alcoholisme, drugsverslaving of een mentale ziekte.


nee daar zit je als vrouw lekker op te wachten....

Interessant, denk jij onbewust dan ook niet dat een man zonder geld aan één van deze problemen leidt?
laatste aanpassing