Partyflock
 
Forumonderwerp · 998206
 
Discotheekbezoekster uit Gemert overleden na zwaar verkeersongeluk

Bij een ernstig ongeval op de provinciale weg N272 bij Sint Anthonis is zondagochtend vroeg een jonge vrouw om het leven gekomen. Het ongeval ontstond toen een bus met daarin ongeveer 30 jongeren langs de weg stopte omdat iemand in de bus niet lekker was geworden.
Een aantal jongeren maakte daarbij van de mogelijkheid gebruik om even een plasje te plegen.
Terwijl de bus stil stond klapte een personenauto met daarin vier jongeren achterop de bus.
Een meisje dat achter de bestuurder zat werd door de harde klap door de auto gelanceerd en was opslag dood, de andere drie inzittenden zijn zwaar gewond overgebracht naar een ziekenhuis.

De bus met daarin de jongeren was op weg van discotheek Time Out in Gemert naar Vierlingsbeek.
Vermoedelijk heeft de bestuurder van de personenauto de stilstaande bus niet opgemerkt, door de politie zijn ter plekke nauwelijks remsporen waargenomen.
De 30 buspassagiers zijn door andere busjes van het touringcarbedrijf naar Vierlingsbeek gebracht.



www.nu.nl
laatste aanpassing
 
Ze hebben op de weg geen verlichting???
:/ Sjonge....


R.I.P. dat meisje, en sterkte voor de nabestaanden en voor de mensen die er bij waren....
Lijkt idd die jezus bus wel :\


Sterkte voor alle nabestaanden :flower:
Uitspraak van vanalles op zondag 24 februari 2008 om 13:40:
Dus let op wat je zegt en loop niet sherlock te spelen.

Blijft een feit dat als je goed oplet, dit niet gebeurt.

Ook een feit dat het allemaal erg naar is.
Uitspraak van I wonder op zondag 24 februari 2008 om 13:55:
Blijft een feit dat als je goed oplet, dit niet gebeurt.

Is een aanname, geen feit
 
vraag me af of de bus wel zijn alarmlichten aan gehad heeft :( en vind de verlichting ook nie echt optimaal:S net zoals van de meeste landbouwvoertuigen :@ ach ja in de avond rijden is soms al een kunst opzich :$ ik ken het weten !!
laatste aanpassing
 
Dat is een hele lange saaie rechte weg, die inderdaad compleet onverlicht is. Je mag er maar 80, mede omdat er geen verlichting langs de weg staat.
Een ontzettende rotweg is het. Vreselijk dat dit gebeurt...
Voor de betrokkenen is dit natuurlijk altijd vreselijk... Wat triest is is dat autorijden in een bepaalde scene nog altijd onderschat wordt. 18-jarige jongetjes zijn nu eenmaal geen volwaardige chauffeurs en zodra er vermoeidheid en afleiding in de auto in het spel is: zit een ongeluk in een klein hoekje...

Neem bij het uitgaan gewoon een taxi, of laat je ophalen door iemand. Zelf rijden is altijd gevaarlijk, zeker in het donker. Een stilstaande bus rammen is zielig voor de gewonden, maar ook gewoon intens stom. Waarschijnlijk (en dat is louter speculatie) was er in de auto sprake van een hoop geouwehoer, keiharde kutmuziek en een niet-serieuze bestuurder. In een auto moet je rust hebben, stilte en concentratie voor de weg. Doorgaans is dit na een avond stappen niet het geval: en dan gebeurd er dit.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 februari 2008 om 11:45:
me medeleven voor de nabestaanden van het Meisje. en sterkte voor de andere 3

en de bestuurder, die ze levenlang met de dood van t meisje word achtervolgd
RIP (F)
Uitspraak van CjurLjuntje op zondag 24 februari 2008 om 13:33:
Heerlijk weer al die vooroordelen van iedereen

nou..:cry:
heel veel sterkte voor familie en vrienden, RIP:flower:
 
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 februari 2008 om 12:51:
Volgens mij is het een Golf

Uitspraak van Figusje op zondag 24 februari 2008 om 13:03:
maak er maar een polo van

Dacht eerst dat het een Golf3 cabrio was, maar idd een losgeknipte polo. Het is wel echt een kloteweg snachts. Eindeloos 80 km. Typisch geval "doden-weg"

Maar misschien dacht de bestuurder dat hij op een busplaats langs de weg zou staan, en op laatste moment blijkt hij midden op de weg te staan?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 februari 2008 om 15:22:
en de bestuurder, die ze levenlang met de dood van t meisje word achtervolgd

sow zeg dat wel ja, RIP!
Wat weet iedereen het weer goed hier.

Ik kan me dus wél voorstellen dat je die bus niet ziet of dat je misschien denkt dat hij (langzaam) rijdt! Het is daar donker, heel donker. Die bus stamt uit het jaar 0 en die lampjes die ie heeft zijn nou niet echt optimaal. Als dat ding geen alarmlichten voerde kan ik me er wel wat bij voorstellen dat je het niet/te laat ziet! Ook als je niks gedronken/gebruikt hebt.

En dat gezeik dat ie ws. te hard reed.. Nu ineens houdt iedereen zich zeker keurig aan de snelheid?
Op een 80km weg waarvan je weet dat er niet geflitst wordt (ga ik maar ff vanuit) rij ik ook niet keurig 80.

Gewoon wederom een erg triest ongeval.
Sterkte voor de jongeren die het hebben moeten zien :(.

En R.I.P. voor het dodelijke slachtoffer (F).
Uitspraak van CjurLjuntje op zondag 24 februari 2008 om 13:33:
Heerlijk weer al die vooroordelen van iedereen

vooroordelen of niet .. maar die weg is super overzichtelijk het lijkt mij dat je een kilometer van tevoren die bus al gezien moet hebben.. :S erg vaag..

maar blijft k*t natuurlijk (f)
wat een gek die buschauffeur... wie zet zo'n bus nou half op de weg :vaag: en die verlichting op die bus is zeker niet optimaal nee...

R.I.P
 
schijt bus moet daar gewoon niet stoppen

rip (F)
 
Het gaat er toch niet meer om wie er fout was.

Het is gewoon vreselijk wat er gebeurt is hoe het ook heeft kunnen gebeuren.
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 februari 2008 om 16:49:
Het gaat er toch niet meer om wie er fout was.

niet nee ? lijkt me wel , je mag daar niet stoppen .. zie kantlijnen
 
:O ............:(
 
R.I.P. (f)
 
Artiest {SHOWLIST artist 46571, 25578}
Uitspraak van #81 -[D.K]- op zondag 24 februari 2008 om 12:00:
hoe kun je zo'n bus nou over het hoofd zien

Dat kan door 5 seconden niet op te letten... Kan jou ook gebeuren!
Artiest Ravebabe
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 februari 2008 om 13:09:
Zolang 'jongeren' onverantwoord hard blijven rijden of vol met alcohol/onder de pillen en vaak ook nog eens zwaar vermoeid

de bestuurder van de auto was 34 ;)


en ik ken de weg en het is een rotweg.!
maar ik denk dat niemand hier een uitspraak over kan doen dit
zal toch echt uit een onderzoek moeten blijken
hoe dit kon gebeuren


R.i.p (F)
laatste aanpassing
Uitspraak van TLN op zondag 24 februari 2008 om 16:19:
Gewoon wederom een erg triest ongeval.
Sterkte voor de jongeren die het hebben moeten zien :(.

En R.I.P. voor het dodelijke slachtoffer (F).
Erg triest dat dit gebeurd is :(

Het is idd ook een ongeloofelijke donkere kloteweg. Wat verlichting zou geen overbodige luxe zijn (y)

RIP :flower: en sterkte voor alle nabestaanden en diegene die het hebben zien gebeuren
 
Ja zeer triest en dan wilden ze nog wel gezellig opstap gaan hiero :nocheer:
 
R.I.P moet vreselijk zijn voor vrienden en familie
Uitspraak van AJBDesign op zondag 24 februari 2008 om 15:11:
Waarschijnlijk (en dat is louter speculatie) was er in de auto sprake van een hoop geouwehoer, keiharde kutmuziek en een niet-serieuze bestuurder. In een auto moet je rust hebben, stilte en concentratie voor de weg. Doorgaans is dit na een avond stappen niet het geval: en dan gebeurd er dit.

mee eens,toch blijft het triest..:( r.i.p
 
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 februari 2008 om 11:36:
Het ongeval ontstond toen een bus met daarin ongeveer 30 jongeren langs de weg stopte omdat iemand in de bus niet lekker was geworden.

een bus hoort niet midden op zo'n weg te stoppen! RIP :flower:
gecondoleerd voor de nabestaanden en de rest veel sterkte!
laatste aanpassing
Aller eerst wil ik familie en vrienden sterkte toe wensen!!

Ik zat in de touringbus... Ik weet precies wat er is gebeurd... maar er was is voor zover ik weet geen alcohol in het spel!

De plaats is allemaal heel overzichtelijk en je kunt het allemaal goed zien.
Waarschijnlijk heeft hij ook te hard gereden maar als je bijvoorbeeld 120 rijd... dan ben je in 1seconde 33 meter verder... dus als je dan 2sec niet oplet dan ben je 66 meter verder en kan het al gebeurd zijn.:(

Uitspraak van verwijderd op zondag 24 februari 2008 om 16:49:
Het gaat er toch niet meer om wie er fout was.

Het is gewoon vreselijk wat er gebeurt is hoe het ook heeft kunnen gebeuren.

Ja daar ben ik het dus ook mee eens!

Nogmaals heel veel sterkte voor familie en vrienden!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 februari 2008 om 19:23:
een bus hoort niet midden op zo'n weg te stoppen

LEZEN!!!!!!!!! :@

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 februari 2008 om 11:36:
langs de weg stopte

:flower:
 
Uitspraak van AJBDesign op zondag 24 februari 2008 om 15:11:
Voor de betrokkenen is dit natuurlijk altijd vreselijk... Wat triest is is dat autorijden in een bepaalde scene nog altijd onderschat wordt. 18-jarige jongetjes zijn nu eenmaal geen volwaardige chauffeurs en zodra er vermoeidheid en afleiding in de auto in het spel is: zit een ongeluk in een klein hoekje...

Neem bij het uitgaan gewoon een taxi, of laat je ophalen door iemand. Zelf rijden is altijd gevaarlijk, zeker in het donker. Een stilstaande bus rammen is zielig voor de gewonden, maar ook gewoon intens stom. Waarschijnlijk (en dat is louter speculatie) was er in de auto sprake van een hoop geouwehoer, keiharde kutmuziek en een niet-serieuze bestuurder. In een auto moet je rust hebben, stilte en concentratie voor de weg. Doorgaans is dit na een avond stappen niet het geval: en dan gebeurd er dit.

Jammer maar helaas, nieuwe rondes nieuwe kansen: wees een beetje veilig in het verkeer en zorg bovenal ook voor een goede veilige auto. Getunede autotjes zien er altijd schattig uit, maar het blijft een roestige viercilinder in een 15 jaar oude Opel Astra

:respect:

Vaak is het nog het ergste voor de passagier.....aan de foto te zien, wilde de bestuurder graag de grenzen van het leven opzoeken door als een mongool te gaan rijden (zal gangetje of 120 tot 150 op een provinciale weg zijn geweest )...in zijn speurtocht naar de dood, neemt ie wel even iemand mee de duisternis in die absoluut geen controle heeft gehad over zijn (of haar) eigen leven en slachtoffer is geworden van iemands anders' onverantwoordelijkheid:S
:cry:

RIP voor de passagier:flower:
laatste aanpassing
Uitspraak van AJBDesign op zondag 24 februari 2008 om 15:11:
Zelf rijden is altijd gevaarlijk, zeker in het donker. Een stilstaande bus rammen is zielig voor de gewonden, maar ook gewoon intens stom.

Zelf rijden is altijd gevaarlijk ??
dan neem ik aan dat jij absoluut niet kan auto rijden !!
als je gewoon normaal kan auto rijden en let gewoon op is het absoluut niet gevaarlijk.. zeker als het licht is niet maar jij zegt altijd gevaarlijk dus ik hoop jou nooit op de weg tegen te komen !!!
 
Uitspraak van Ferdi-FR1908 op zondag 24 februari 2008 om 20:12:
als je gewoon normaal kan auto rijden en let gewoon op is het absoluut niet gevaarlijk.. zeker als het licht is niet maar jij zegt altijd gevaarlijk dus ik hoop jou nooit op de weg tegen te komen !!!

...........
Tijdens 'normale' omstandigheden hoeft rijden op zo'n 'dodenweg' inderdaad niet gevaarlijk te zijn, maar als je in het pikkedonker de snelheid al gauw met meer dan 50km/pu overschrijdt, gladheid, mist en je meer bezig bent met de passagiers in de auto, dan wat er voor je neus gebeurd op de weg...
Dan zit een ongelukje hoe wrang het ook klinkt al heel snel in een klein hoekje...
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 februari 2008 om 11:49:
Misschien was er alcohol in het spel in samenwerking met pure vermoeidheid....
laatste aanpassing
diep en diep triest dit! ongelooflijk!

altijd achteraf natuurlijk.. het is een donkere weg.. maar dit had nooit mogen gebeuren!

krijg dr gewoon kippenvel van.. en dan te denken dat wij ongeveer 30 minuten voor die tijd daar voorbij zijn gereden:O

sterkte voor iedereen! (f)

RIP
Gevaarlijk stuk weg vooral 's morgens vroeg als er dan iets van mist hangt ofzo, triest dat zoiets kan gebeuren, maar dan heeft die bus midden op de weg stil gestaan!
 
Dit is dus erg triest, gecondoleerd aan alle mensen die nadelige effecten van hebben gehad en ook aan de nabestaande.

Hoe het is gebeurt vind ik zeker niet onbelangrijk, zeker als er achohol of iemand die niet goed uitkeek in het spel was.
 
Uitspraak van MOFO-STYLE op zondag 24 februari 2008 om 20:17:
Gevaarlijk stuk weg vooral 's morgens vroeg als er dan iets van mist hangt ofzo, triest dat zoiets kan gebeuren

Inderdaad:/

Uitspraak van MOFO-STYLE op zondag 24 februari 2008 om 20:17:
maar dan heeft die bus midden op de weg stil gestaan!

:S

LEZEN!!!!!!!

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 februari 2008 om 11:36:
een bus met daarin ongeveer 30 jongeren langs de weg stopte
 
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 februari 2008 om 20:09:
Vaak is het nog het ergste voor de passagier

voor de bestuurder ist nie erg?? die loopt er ze hele leven nog mee rond.....
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 februari 2008 om 20:29:
voor de bestuurder ist nie erg?? die loopt er ze hele leven nog mee rond.....

Ben ik het mee eens, alleen.....

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 februari 2008 om 20:09:
in zijn speurtocht naar de dood, neemt ie wel even iemand mee de duisternis in die absoluut geen controle heeft gehad over zijn (of haar) eigen leven en slachtoffer is geworden van iemands anders' onverantwoordelijkheid

De passagiers hebben hierover zelf niets meer te beslissen:S
laatste aanpassing
als ons taxibusje 5 min later was gekomen had ik ook in deze grote bus van schlitt gezeten..

paar min voordat dit ongeval heeft plaats gevonden kwamen we deze bus nog voorbij gereden..

paar maten van me zaten wèl in die bus.. heeft erg hard gegaan.. ze hebben de mensen in de auto nog geholpen totdat de dienstverleners aanwezig waren..

r.i.p (F)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 februari 2008 om 20:45:
Uitspraak van Jeweetzelluf op zondag 24 februari 2008 om 20:29:
voor de bestuurder ist nie erg?? die loopt er ze hele leven nog mee rond.....

Ben ik het mee eens, alleen.....


Uitspraak van Leipe Shit Ouwe! op zondag 24 februari 2008 om 20:09:
in zijn speurtocht naar de dood, neemt ie wel even iemand mee de duisternis in die absoluut geen controle heeft gehad over zijn (of haar) eigen leven en slachtoffer is geworden van iemands anders' onverantwoordelijkheid

De passagiers hebben hierover zelf niets meer te beslissen

Mischien wel... maar hij heeft dit waarschijnlijk ook niet expres gedaan... het is/was een ongeluk!
laatste aanpassing
Uitspraak van TLN op zondag 24 februari 2008 om 16:19:
En dat gezeik dat ie ws. te hard reed.. Nu ineens houdt iedereen zich zeker keurig aan de snelheid?
Op een 80km weg waarvan je weet dat er niet geflitst wordt (ga ik maar ff vanuit) rij ik ook niet keurig 80

idd, btje hypocriet :X

gaat er wat mij betreft niet om wie er fout was & een discussie hier over te voeren ... r.i.p. :flower:
Verschrikkelijk nieuws weer dit :(

R.I.P (F)
16 jaar zag ik net op tv...
Zo jong..

Triest.Geen woorden voor..

R.I.P :bah:
 
Meisje overleden bij ongeluk

NIJMEGEN-Bij een ongeluk in het Brabantse Sint Anthonis is een 16-jarig meisje uit Nijmegen om het leven gekomen. Een 22-jarige vrouw uit Mook raakte bij de aanrijding levensgevaarlijk gewond. Ook twee andere inzittenden van de auto, een 16-jarig meisje uit Beuningen en een 34-jarige man uit het Limburgse Bergen, liepen letsel op. De slachtoffers zaten in een auto die bij Sint Anthonis achterop een stilstaande bus was gebotst.

RIP
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 februari 2008 om 20:23:
:S

LEZEN!!!!!!!

Anders kijk je zelf even op die foto... Het is toch duidelijk dat die bus driekwart van de rijbaan in beslag neemt?
Ook een beetje gek om zomaar aan te nemen dat die auto 120-150 reed... Tenzij je zo'n crash-expert bent dat je dat uit die beelden even kan opmaken.

Het zou kunnen dat er toch mist hing t.t.v. het ongeval? Heb me er de afgelopen dagen over verbaasd hoe snel dat kan komen opzetten en weer afnemen eigenlijk, dus dat er op die foto's geen mist te zien is zegt niet zoveel... In combinatie met de duidelijk niet al te goede verlichting op die bus kan dat dodelijk zijn geweest, lijkt me.

Hoe het ook zij, toch een erg triest ongeval.
laatste aanpassing
 
idd, er waren geen tot nauwlijks rem sporen staat hierboven, dan is de bus gewoon niet opgevallen, anders staan er echt wel 2 lange zwarte streepjes op het wegdek..

heb zelf ook als bijrijder een frontale botsing mee gemaakt, waarbij we de andere auto geen eens gezien hebben.. dan heb je de kans niet eens om de rem in te trappen, of zelfs je voet te verzetten.


maja, NIEMAND zal het weten, mischien dat het duidelijk word als de andere uit het ziekehuis gekomen zijn,

zullen we ons tot die tijd maar even rustig houden met suggesties doen..? (Y) :yes:
laatste aanpassing