Partyflock
 
Forumonderwerp · 989969
Werkzaam bij Boom events
Artiest Mixem
Afonso Alves definitief naar AZ

Afonso Alves maakt voor achttien miljoen euro de overstap naar AZ, meldt VI. De overgang werd twee weken geleden reeds beklonken. Het is echter nog onduidelijk voor welke duur Alves in Alkmaar tekent.

Met de komst van Alves hoopt AZ eindelijk een einde te maken aan de sportieve crisis waarin de club is geraakt. Vooral het afronden van kansen loopt, ondanks het aantrekken van Ari en Graziano Pellè, niet zoals gewenst.

Eerder leek Alves, de meest productieve spits van 2007, in augustus al de overstap naar het DSB Stadion te maken. Echter, op de slotdag van de transfermarkt geraakten de onderhandelingen tussen AZ en sc Heerenveen in een impasse. Als noodgreep kocht AZ daarom Mounir El Hamdaoui weg bij Willem II, maar de Marokkaan kon net als zijn collega-aanvallers vooralsnog niet imponeren.

bron : www.voetbalprimeur.nl
 
Uitspraak van Pancu op maandag 7 januari 2008 om 21:38:
Alves

Uitspraak van Pancu op maandag 7 januari 2008 om 21:38:
is

Uitspraak van Pancu op maandag 7 januari 2008 om 21:38:
een

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 januari 2008 om 21:39:
stoere

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 januari 2008 om 21:39:
bink
Uitspraak van Pancu op maandag 7 januari 2008 om 21:38:
En die Afonso Alves is een kankerjood!!!

ehm ja, dat slaat dus ook weer nergens op.
laatste aanpassing
 
Geert Wilders
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 januari 2008 om 12:24:
Oh wacht, die heeft AZ niet al te lang geleden verkocht.

psv verkoopt wel vaker bankzitters na een half jaar terug aan hun oude club.
 
Zijn lekker vaag bezig, alves nilsson kezman :S
Hoorde gister dat iedereen rond was met elkaar, maar dat de zaakwaarnemer van alves nu ineens weer 9 ton extra wil hebben...
Daar skijnen ze nu op te blijven hangen.
Uitspraak van Pancu op maandag 7 januari 2008 om 21:38:
En die Afonso Alves is een kankerjood!!!

aardig gek
dirkie trek die leren knip openg :D
 
Uitspraak van Mixem! op woensdag 2 januari 2008 om 11:41:
Afonso Alves definitief naar AZ

Toch niet(f)

'Man City en Fener bieden twintig miljoen voor Alves'
08/01/2008 11:50

Afonso Alves lijkt niet van plan zijn carrière voort te zetten in Nederland. De Braziliaanse spits van SC Heerenveen heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Engeland of Turkije, zo meldt hij op zijn eigen website. Van AZ wordt met geen woord gerept.

Alves bevestigt dat zowel Manchester City als Fenerbahçe twintig miljoen voor hem over heeft. 'Ik heb de afgelopen dagen bij familie en vrienden in Belo Horizonte doorgebracht en keer op 7 januari terug naar Nederland. Ik hoop mijn transfer naar een van de geïnteresseerde clubs dan af te ronden.'

Alves denkt dat het voor zijn toekomst als international beter is te verkassen naar een club buiten Nederland. 'Ik wil mijn werk voortzetten en in beeld blijven bij bondscoach Dunga. Ik wil me opwerken tot basisspeler in de Braziliaanse nationale ploeg.'

De woorden van Alves, of het ontbreken van AZ als serieuze gegadigde in zijn commentaar, zullen in Alkmaar hard aankomen. AZ-voorzitter Dirk Scheringa had het maandag op de nieuwjaarsreceptie nog over een ingewikkelde situatie, maar zei dat zijn club het nog niet had opgegeven.

http://www.vi.nl/NieuwsItem/ManCityEnFenerBiedenTwintigMiljoenVoorAlves.htm
ben blij dat die mang niet komt.
 
Zou mooi zijn voor Fenerbahce. :) Wel veel Brazilianen daar al.:)
 
Uitspraak van Stief op dinsdag 8 januari 2008 om 12:27:
ben blij dat die mang niet komt.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 januari 2008 om 12:23:
Uitspraak van Dj Mixem vs Haywire op woensdag 2 januari 2008 om 11:41:
Afonso Alves definitief naar AZ

Toch niet

Dit bericht staat op de website van Alves zelf, Die wordt beheerd door zijn zaakwaarnemers van Alves die zijn er alleen maar gebaat bij om meer interesse te kweken. Dit is bericht is absolute onzin want Alves krijgt geen werkvergunning in Engeland en plus dat Fenerbache geen speler gaat halen van bijna 27 jaar voor bijna 20 miljoen die zich nog moet bewijzen in de grote competitie. Let maar op voor de 31ste januari speelt Alves bij AZ!
 
Waarom zou hij ook naar AZ gaan? Dan kan hij nog beter bij Heerenveen blijven, grotere club met een mooier stadion. AZ heeft misschien meer geld...
Groot gelijk dat hij naar het buitenland gaat vertrekken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 januari 2008 om 21:59:
Waarom zou hij ook naar AZ gaan? Dan kan hij nog beter bij Heerenveen blijven, grotere club met een mooier stadion. AZ heeft misschien meer geld...

denk dat een transfer naar een club die op de negende plek staat in de competitie, niet bepaald een vooruitgang is in je voetbalcarriere.
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Uitspraak van ramoz op dinsdag 8 januari 2008 om 22:42:
in de competitie

in de nederlandse competitie ;)
 
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 8 januari 2008 om 19:24:
Let maar op voor de 31ste januari speelt Alves bij AZ!

Wedje leggen? ;)
 
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 8 januari 2008 om 19:24:
Dit bericht staat op de website van Alves zelf, Die wordt beheerd door zijn zaakwaarnemers van Alves die zijn er alleen maar gebaat bij om meer interesse te kweken. Dit is bericht is absolute onzin want Alves krijgt geen werkvergunning in Engeland en plus dat Fenerbache geen speler gaat halen van bijna 27 jaar voor bijna 20 miljoen die zich nog moet bewijzen in de grote competitie. Let maar op voor de 31ste januari speelt Alves bij AZ!

Haha :D
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 januari 2008 om 12:10:
denk ik ook niet..
zn visum e.d zijn niet in orde, te weinig wedstrijden voor selecao gespeeld..

Maar ik zie hem eigenlijk ook niet naar Az gaan..
Mja we zullen het allemaal wel merken natuurlijk :)
 
Laat em lekker weg blijven zonde van de poen.
Van die 18miljoen hadden we de hout opnieuw kunnen bouwen :lol:
Uitspraak van Mixem! op woensdag 2 januari 2008 om 11:41:
Afonso Alves definitief naar AZ

alweer? :lol:
 
Afonso Alves tekent voor het einde van deze week een contract bij AZ Alkmaar, dat meldt de Braziliaanse sportkrant Jornal dos Sports op haar website. Het medium zou dit hebben vernomen van personen die dichtbij de aanvaller staan.

Al geruime tijd deden de geruchten de ronde dat AZ, op aandringen van trainer Louis van Gaal, de Braziliaanse topschutter in deze winterstop wil contracteren. De transfer zou echter stuk zijn gelopen op een vergoeding die Alves vraagt bij een toptransfer. AZ weigerde vooralsnog om 900.000 tekengeld te geven aan Alves bovenop de transfersom van circa 18 miljoen euro die betaald moet worden aan SC Heerenveen.

De Braziliaanse krant meldt dat de aanvaller, die momenteel in Zweden bij zijn vriendin zou zijn, donderdag terugkeert naar Nederland om daar vervolgens zijn overgang naar Alkmaar af te ronden.

Artikel in Jornal dos Sports
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 15:52:
Het medium zou dit hebben vernomen van personen die dichtbij de aanvaller staan.

:lol:
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 15:52:
Jornal dos Sports

ZEER betrouwbaar.
 
opkankeren met hem
Alves komt naar AZ, zo niet zal ik mijn account verwijderen!
Alves binnen bij AZ:

Afonso Alves heeft toch gekozen voor AZ. Volgens de Braziliaanse sportkrant Jornal dos Sports tekent de Braziliaanse topschutter van sc Heerenveen nog deze week een contract bij de Alkmaarders.

De krant baseert zich op bronnen rondom Alves. Lange tijd zag het er niet naar uit dat de international nog naar Alkmaar ging, aangezien AZ weigerde 900.000 euro tekengeld aan Alves, bovenop de transfersom van 18 miljoen, te betalen. Nu zijn de beide partijen er echter wel uit.

Alves, die bij zijn vriendin in Zweden is, zou donderdag naar Nederland terugkeren om de overgang naar AZ af te ronden.
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 15:52:
Afonso Alves tekent voor het einde van deze week een contract bij AZ Alkmaar, dat meldt de Braziliaanse sportkrant Jornal dos Sports op haar website. Het medium zou dit hebben vernomen van personen die dichtbij de aanvaller staan.

Al geruime tijd deden de geruchten de ronde dat AZ, op aandringen van trainer Louis van Gaal, de Braziliaanse topschutter in deze winterstop wil contracteren. De transfer zou echter stuk zijn gelopen op een vergoeding die Alves vraagt bij een toptransfer. AZ weigerde vooralsnog om 900.000 tekengeld te geven aan Alves bovenop de transfersom van circa 18 miljoen euro die betaald moet worden aan SC Heerenveen.

De Braziliaanse krant meldt dat de aanvaller, die momenteel in Zweden bij zijn vriendin zou zijn, donderdag terugkeert naar Nederland om daar vervolgens zijn overgang naar Alkmaar af te ronden.

Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 9 januari 2008 om 16:38:
Alves binnen bij AZ:

Afonso Alves heeft toch gekozen voor AZ. Volgens de Braziliaanse sportkrant Jornal dos Sports tekent de Braziliaanse topschutter van sc Heerenveen nog deze week een contract bij de Alkmaarders.

De krant baseert zich op bronnen rondom Alves. Lange tijd zag het er niet naar uit dat de international nog naar Alkmaar ging, aangezien AZ weigerde 900.000 euro tekengeld aan Alves, bovenop de transfersom van 18 miljoen, te betalen. Nu zijn de beide partijen er echter wel uit.

Alves, die bij zijn vriendin in Zweden is, zou donderdag naar Nederland terugkeren om de overgang naar AZ af te ronden.

zoek de verschillen
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 15:54:
Het medium zou dit hebben vernomen van personen die dichtbij de aanvaller staan.

Jomanda en emiel ratelband hebben goeie contaceteng met alfles.
Wie niet hoopt als AZ supporter dat Alves naar ons komt is geen echte supporters, hij is de man die ons seizoen naar gaat redden!
laatste aanpassing
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 9 januari 2008 om 16:11:
Alves komt naar AZ, zo niet zal ik mijn account verwijderen!

En als Perez naar Ajax gaat dang?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 januari 2008 om 21:59:
Waarom zou hij ook naar AZ gaan? Dan kan hij nog beter bij Heerenveen blijven, grotere club met een mooier stadion.

WAH AHAHA AHAHA Kga stuk!
 
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 9 januari 2008 om 16:11:
Alves komt naar AZ, zo niet zal ik mijn account verwijderen!

om dan weer als de bliksem een nieuwe aan te maken
 
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 9 januari 2008 om 16:41:
is geen echte supporters

niet iedereen is schizofreen zoals jij he.
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 9 januari 2008 om 16:11:
Alves komt naar AZ, zo niet zal ik mijn account verwijderen!

Verwijderen ben je goed in.

Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 9 januari 2008 om 16:41:
Wie niet hoopt als AZ supporter dat Alves naar ons komt is geen echte supporters

Dat bepaald jij:lol:
 
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 9 januari 2008 om 16:38:
Alves binnen bij AZ:

Afonso Alves heeft toch gekozen voor AZ. Volgens de Braziliaanse sportkrant Jornal dos Sports tekent de Braziliaanse topschutter van sc Heerenveen nog deze week een contract bij de Alkmaarders.

De krant baseert zich op bronnen rondom Alves. Lange tijd zag het er niet naar uit dat de international nog naar Alkmaar ging, aangezien AZ weigerde 900.000 euro tekengeld aan Alves, bovenop de transfersom van 18 miljoen, te betalen. Nu zijn de beide partijen er echter wel uit.

Alves, die bij zijn vriendin in Zweden is, zou donderdag naar Nederland terugkeren om de overgang naar AZ af te ronden.

maar dan zitten we nog steeds met het probleem van de procenteng! misschien dat je dat nog even kan uitleggen want de meeste snappen het volgens mij nog niet zo??
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 16:49:
maar dan zitten we nog steeds met het probleem van de procenteng! misschien dat je dat nog even kan uitleggen want de meeste snappen het volgengs mij nog niet zo??

15% minus 18 miljoen keer 20 miljoen minus 15% plus 8%.

jwt.
Als je gewoon goed mijn verhaal leest snap je wat ik bedoel!
Uitspraak van Jordi:dood: op woensdag 9 januari 2008 om 16:47:
bepaald

Zullen we samen de Nederlandse boeken er eens bij pakken? Want dit slaat helemaal nergens op.
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 9 januari 2008 om 16:41:
hij is de man die ons seizoen naar gaat redden!
Ruurlijk, en wat je seizoen redden, dat is de plek die jullie toebehoort :yes:
Topclub in spe :roflol:
 
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 9 januari 2008 om 16:52:
Zullen we samen de Nederlandse boeken er eens bij pakken? Want dit slaat helemaal nergens op.

dit wel gelukkig:

Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 9 januari 2008 om 16:41:
Wie niet hoopt als AZ supporter dat Alves naar ons komt is geen echte supporters
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 9 januari 2008 om 16:52:
Zullen we samen de Nederlandse boeken er eens bij pakken? Want dit slaat helemaal nergens op.

Tikfouten de gekste.

Bovendien denk ik niet dat jij me iets bij kan brengen.

Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 9 januari 2008 om 16:52:
Wie niet hoopt als AZ supporter dat Alves naar ons komt is geen echte supporters, hij is de man die ons seizoen naar gaat redden!

Als ik even snel kijk tel ik hier drie grammaticale fouten, één spelfout en een overbodig woord. Dit is dan zomaar even een greep uit het spellings- en grammaticale foutenfestijn dat je hier tentoonspreidt.

Maar je kan natuurlijk altijd je berichten snel aanpassen:roflol:
 
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 9 januari 2008 om 16:52:
Zullen we samen de Nederlandse boeken er eens bij pakken? Want dit slaat helemaal nergens op.

Niet iedereen spreekd goed nederlands natulijk!
laatste aanpassing
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 9 januari 2008 om 16:41:
Wie niet hoopt als AZ supporter dat Alves naar ons komt is geen echte supporters, hij is de man die ons seizoen naar gaat redden!

11 x gescoord in 10 wedstrijden, waarvan 7 in 1 wedstrijd...Hij zal je inderdaad waarschijnlijk van nacompetitie behoeden, maar of daarmee het seizoen al is gered :roflol: