Partyflock
 
Forumonderwerp · 963402
 
Helaas dit jaar moeten missen na 2 toffe edities voorgaande jaren.
In ieder geval wel lekker weer, maar ben wel benieuwd hoe het was...
Werd er een beetje hard & lekker gedraaid bij de Maarseveense plassen?

Hoe ging het eraan toe?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juli 2007 om 11:56:
hahahah wat een leipe broek had je aan :respekt:

haha thx man! was lache gister
 
We hebben echt getroffen met het weer, het was een gezellig dagje!
weet iemand toevallig hoe dat laatste nummer van steve rachmad heet? vrouwelijke stem komt erin voor..
superfeest met de trancesetters.. goeie sfeer.. lekker daggie! (afterparty bij latido vond ik beetje treurig.. waar had ik beter heen kunnen gaan?)
 
Was goed te doen... Melon & Villalobos (Y)

Carl Craig :respect:
Uitspraak van Pietertje Geluk op zondag 29 juli 2007 om 13:45:
weet iemand toevallig hoe dat laatste nummer van steve rachmad heet? vrouwelijke stem komt erin voor..

laatste nummer was moog on acid volgesmij...daar zit geen vrouwelijke stem in
laatste aanpassing
http://www.youtube.com/watch?v=y4MPC-wg0z0

het dus om dit nummer :) je hoort de vrouwelijke stem vanaf 30 sec
het was een geweldig feestje! :cheer:
was wel een leuk feestje, maar bij lange na niet de 38eu waard
Uitspraak van Pietertje Geluk op zondag 29 juli 2007 om 13:45:
weet iemand toevallig hoe dat laatste nummer van steve rachmad heet? vrouwelijke stem komt erin voor..

Larry Heard - the sun can't compare
Wauw wat ´n heerlijk feest, fijne lokatie, heerlijk festival weer en toppie food " La Place" RESPECT:respect: Veel bij Trancestterz-stage gestaan waar we helemaal uit ons dak zijn gegaan met ´n paar lieve mensjes :bounce: Paar rondjes over ´t terrein gelopen en ´t zag er overal heerlijk feestend uit :) TOP dag gehad en volgend jaar weer :):):)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 juli 2007 om 11:15:
En belachelijk dat je niet je bonntjes kon pinnen maar

Bij de muntjeskassa in het midden kon je 20 E muntjes pinnen...

Vond het trouwens geen bal aan, was al rond 6 uur naar huis gegaan. Misschien dat als ik later was aangekomen (rond een uur of 5) dat ik er dan totaal anders over had gedacht en wel tot het einde was gebleven.
 
Steve Rachmad is toch wel mijn held :lief:

Verder een beetje een matte sfeer en de muziek was niet echt stevig.
Al met al toch wel erg vermaakt.
 
Uitspraak van HoofdletterP op zondag 29 juli 2007 om 15:51:
Bij de muntjeskassa in het midden kon je 20 E muntjes pinnen...

Nou er stond overal dat je alleen maar bij de ingang kon pinnen.
 
Het was echt dikke Shit! fokking niet normaal! :D
09.00 vertrokken vanuit een regenachtig noord-limburg met de laarzen in de kofferbak om vervolgens om 10.45 te arriveren. 11.15 deuren open en even een uurtje time tables uitdelen voor ape (leverde gastenlijstplek +1 op :D). Gelukkig kwam tijdens dit uurtje het zonnetje al aardig door en trokken de wolken steeds meer weg :D al met al een goed begin van een heerlijke dag. 12.15 kon het feest echt beginnen! Eerst even het terrein verkend, muntjes gehaald, krokodilletje gevangen enzo.. Dikke sets gehoord, Ellen Alien was lekker! Opgezwolle was de boemlauw, moesten wel een half uurtje wachten maar toen het begon ging het loos! Hoog schommelen op de schommel bij de main was ook leuk.. vond het echt een gekkehuis! Weinig verwachtingen, maar zeer goed vermaakt! Maar aangezien ik nederlander ben volgt er altijd wel een minpuntje, dit vond ik de pinstoring en het feit dat je erna alleen nog maar minimaal 50e kon pinnen bij de hoofdingang. Maar goed, zijn om 22.45 vertrokken en vond het zeker leip!
Werkzaam bij Partyflock
mijn kaartje ligt nog thuis denk ik

maarja ik zin in taiwan dus heb hem dit jaar moeten missen helaas
Leuke dag gehad met prima weer! Alleen Ellen Allien heeft indruk op me gemaakt :)
 
Ellen Alien idd Rilext!
Voor de rest superdaggie gehad, goede sfeer!
Minpuntje: ik had het gevoel dat bij de Rockit-stage het geluid later gewoon redelijk zacht stond. Hoe bruut er ook gedraaid werd, als het zacht is ben ik niet aanwezig. Absolute/mag tent :yes: toppie, meer geweest dan ik gedacht had. RRoockkkiiitt :cheer:
laatste aanpassing
Heerlijke dag met die zon! en wat een gezelligheid! :D
genoten van Remy (l)
Meesterlijke sets van Mulero en Rachmad! :woop: :respect:

geweldig moment toen Rachmad Ruskin - Fallen draaide! lichten aan en alle handen de lucht in! \o/ \o/ :woop:
echt wat een fantastische plaat! (l)
en vrouwelijk schoon was hoogstaand :yes:

Uitspraak van nout en patries op zondag 29 juli 2007 om 11:51:
Het eten was waanzinnig. LaPlace catering op elk festival graag!!!!

jawel :kwijl:
laatste aanpassing
 
Was een leuk daggie.. En gezellig maar het los gaan en knalluh was zekrssss op de after party @ Poema wat werd daar gruwelijk gedraaid en was iedereen aan het knalluh helemaal lekker
Leuk feesie maar geen 35 euro waard. Dat heb ik er dan ook niet voor betaald:)
 
top feestje lekker klein en gezelli niet teveel poehha leuke mensen ik vond het een toppertje !!
Ik heb een leuke dag gehad. Zeker niet door de muziek, dat was overal een aanfluiting. Iedereen draait tegenwoordig minimal volgens mij :S

Carl Craig is de enige van wie ik echt heb genoten.
Uitspraak van Pietertje Geluk op zondag 29 juli 2007 om 13:45:
weet iemand toevallig hoe dat laatste nummer van steve rachmad heet?

Uitspraak van dezemark op zondag 29 juli 2007 om 15:23:
Larry Heard - the sun can't compare

Top! Dit is echt zo'n ziekelijk vette plaat!!! Kippevel als een malle! Thanks, kon maar niet te weten komen hoe die track heette... (y)
Topfeest. Iemand enig idee hoe die laatste plaat heet die Carl Craig draaide met die piano erin?
Lekker weer, lieve mensen op me heen, goeie muziek :lief:

Wat een fuckin' geweldige dag was het zeg :jaja:

Mocht zelfs nog ff met Villalobos op de foto 8)

Villalobs, Ellen Allien en Carl Craig :respect:

Volgend jaar weer b)
Alleen Carl Craig was muzikaal te doen. Voor de rest beetje rondgelopen en gek gedaan :)

Zoals altijd erg gezellig en het weer zat lekker mee (L)

Prima vermaakt dus :bier:
Uitspraak van DK079 op zondag 29 juli 2007 om 21:20:
Zoals altijd erg gezellig en het weer zat lekker mee

idd, heb jou niet gezien :O Koersje wel.. ( hij gaf me de tip om bij Carl Craig te gaan kijken 8) )
laatste aanpassing
Werkzaam bij FCA-Music
Rockit ROCKS!
Die 1a laatste plaat bij craig...moet ik hebben!!
Wat - wie - hoe?

R
Strings Of Life van Rhythim Is Rhythim. Het was niet het origineel, welke mix het was weet ik niet.
Uitspraak van Profiel 11580 op zondag 29 juli 2007 om 21:57:
idd, heb jou niet gezien

Nee klopt. Stond op het laatst linksvoor voor de box bij Carl Craig.
Uitspraak van Profiel 11580 op zondag 29 juli 2007 om 21:57:
Koersje wel..

Koersje ziet iedereen overal :P Maar hij geeft dus wel goede tips :P
Uitspraak van DK079 op zondag 29 juli 2007 om 22:07:
Stond op het laatst linksvoor voor de box bij Carl Craig.

Ik rechts voor :lol:


Uitspraak van DK079 op zondag 29 juli 2007 om 22:07:
Koersje ziet iedereen overal Maar hij geeft dus wel goede tips

:lol: idd, die tips van em zijn (y) haha..
 
Heb me prima vermaakt..kon er niet echt lekker in komen in het begin, maar uiteindelijk lekker staan knallen bij Billy Nasty, Remy en Michel de Hey, verder een beetje heen en weer gelopen, gedanst, gelachen ... en we waren snel weg van het terrein (via het fietspad :D)

Kortom dit was mijn derde keer RockIt en ik hoop volgende keer de 4de keer te mogen meemaken ;)
Uitspraak van Moer op zondag 29 juli 2007 om 22:06:
Strings Of Life van Rhythim Is Rhythim

(L) Blijft heerlijk.
Uitspraak van Profiel 11580 op zondag 29 juli 2007 om 22:09:
Ik rechts voor

Haha daar zat het probleem dus :P
Uitspraak van DK079 op zondag 29 juli 2007 om 22:13:
Haha daar zat het probleem dus

een probleem van een paar meter :| hoe verzin je het zeg :lol:
Was weer een leuk, gezellig feestje.

Echte pluspunten:

La Place: veruit de beste catering die ik ooit op een feest heb gezien

De verschillende setjes op de Rockit en TWSTD stage en toch vanwege de aantrekkingskracht ook de Trancesetterz stage!

Mijn grote negatieve punt: Hoe kun je in godsnaam vóór 11 uur de muziek overal uitgooien, er was nergens op rachmad na een lekkere ''bedanktentotvolgendjaarplaat'' ?
Zelfs de mainstage sloot volgens mijn klok al om 22.50?


Verder zag ik een camera man die liep te filmen, iemand een idee waar dit van is?
Uitspraak van Gelache woar op zondag 29 juli 2007 om 23:02:
Verder zag ik een camera man die liep te filmen, iemand een idee waar dit van is?

Dutchview heeft registratie gemaakt (y)
Uitspraak van Martyro op zondag 29 juli 2007 om 23:07:
Dutchview heeft registratie gemaakt

Ok thnx! Ivm met een dvd die gemaakt zal gaan worden zeker? Wel geinig om je dan uit je plaat te zien gaan op film! Ik houd t ff in de gaten!
Muzikaal was 't best bagger.

Op sommige plekken wat het ook aardig bagger.

't is dat we het zelf gezellig hadden gemaakt, maar 't kwam absoluut niet door 't feest.
38.50?!? . .Dikke ballen . . .

Opgezwolle en Duvel waren wel ok. verder was't maar kouwe kak.
en 't weer was goed.

hoogtepunt: 't Eten.
 
Wat een zeurpieten zie ik hier, het was gewoon super :respect: voor de organisatie..... Alles tiptop geregeld en je kan nou eenmaal niet voor iedereen de beste muziek regelen.
 
super!!! overzichtelijk en gezelligheid!! leuk die huiskamer. Ik vond het gewoon geweldig, net zoals vorig jaar en één van de beste festivals van het jaar!

Heerlijk geschommeld. Ik heb er blauwe plekken van :lol:

weet iemand de website van de foto's die gemaakt werden met zo'n lijst?! ik ben het kaartje verloren en ben het vergeten. Op de voorkant van het kaartje stond iets met "Nature"
Wie o wie helpt mij uit de brand!!
 
Touch Down! back2earth, zijn weer veilig geland ;) leuke dag gehad zaterdag lekker feesie hoor geweldiggenoten.
bananen waren lekker :) echt top dat la place! lol

Carl Craig errrrrrrrruuuug lekkerrrr ! :banana:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 09:58:
weet iemand de website van de foto's die gemaakt werden met zo'n lijst?!

http://www.voetafdruk.nl/
 
carl craig hoe kon ik em vergeten!! Ik hou gewoon van die man!
rockit rocks! ik kwam vooral voor trancesetterz maar heb me bij de andere stages zeker ook goed vermaakt. erg koel om ook een keer hiphop te zien op een festival :) en de catering was zeer goed in orde, wel beetje duur, maar ach, dat was alles daar geloof ik. hoewel ik het systeem bij de wc's dan wel weer erg handig vond!

rockit is zeker voor herhaling vatbaar! misschien dat ik volgend jaar ook wel over t hek kom klimmen. wat heb ik dat veel mensen zien doen zeg! ;)
 
Uitspraak van poemma op maandag 30 juli 2007 om 10:46:
misschien dat ik volgend jaar ook wel over t hek kom klimmen

lekker slim om dat hier neer te zetten :looser:
Rockit was weer een grote reünie :yes: De muziek vond ik een beetje tegenvallen, maar verder een super dag gehad!!! Sfeer was goed, het weer was super en een hoop :lol: gehad!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 09:48:
Wat een zeurpieten zie ik hier, het was gewoon super voor de organisatie..... Alles tiptop geregeld en je kan nou eenmaal niet voor iedereen de beste muziek regelen.

Helemaal mee eens..... je kunt Rockit ook niet vergelijken met de 'grote festivals'. En bij Rockit was het qua WC, eten&drinken en drukte beter geregeld dan bij bijv. Extrema.