Partyflock
 
Forumonderwerp · 959888

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.



Maandag 9 juli 2007 - TERNEUZEN - De zestienjarige Arianne Sonnevijlle uit Terneuzen wordt sinds vrijdag 15 juni vermist. Ze liep die dag weg uit een instelling in het Gelderse Zetten. Haar moeder Lineke vreest dat Arianne opnieuw in een loverboy-circuit verkeert.


VORIGE STARTSTOPVOLGENDE
Een kleine maand eerder was Arianne ook al weggelopen uit de instelling. Na tweeënhalve week werd ze teruggevonden in een 'loverboypand' in de Utrechtse wijk Ondiep. "Toen ze terugkwam in Zetten, werd ze tijdelijk in een besloten groep geplaatst, in afwachting van een zitting waarin zou worden beslist of ze terug moest naar een strengere, gesloten instelling", vertelt haar moeder. "Ze wist hoe dat was, omdat ze in Brabant al eens vijf maanden lang in zo'n instelling had gezeten. De gedachte dat dit weer zou kunnen gebeuren, vond ze vreselijk. Tien dagen nadat ze in Utrecht was gevonden, is ze onder schooltijd opnieuw weggelopen. Net als twee andere meiden, die inmiddels weer terecht zijn."

Arianne moet bij haar vlucht hulp van volwassenen hebben gehad, alleen al omdat ze is opgehaald door een auto.

De problemen met Arianne begonnen tweeënhalf jaar geleden. Ze kreeg verkeerde vrienden en liep in korte tijd meerdere keren weg van huis, om telkens weer in Terneuzen te worden teruggevonden. Lineke Sonnevijlle: "Vanaf de tweede klas middelbare school is ze langzamerhand haar eigen leven gaan leiden. De laatste keer werd ze na vijf weken gevonden, waarna ze in een gesloten instelling in Brabant is geplaatst. Na vijf maanden mocht ze naar Zetten verkassen. Daar ging het goed. Ze liep stage en haalde goede cijfers op haar horeca-opleiding. En ze mocht op verlof. Met Hemelvaart was ze vier dagen bij ons, waarna ik haar op de trein heb gezet in Kruiningen voor haar terugreis naar Zetten. Toen een paar uur later de telefoon ging, wist ik het meteen: ze is niet aangekomen."

Tips over Arianne's vermissing leiden opnieuw naar Utrecht, hoewel ook Rotterdam regelmatig wordt genoemd als mogelijke verblijfplaats. ,,Ik heb het idee dat ze zich regelmatig verplaatst. Schijnbaar is haar lange haar afgeknipt, zodat ze minder snel wordt herkend. Ik vermoed ook dat ze via internet nog contact heeft met vrienden in Terneuzen. Die zullen het misschien als verraad voelen, maar ik roep hen toch op de politie te bellen. Uiteindelijk helpen zij Arianne hier mee.''

De opsporing van Arianne wordt geleid door de politie in Elst (Gelderland). Tips kunnen worden doorgegeven via het algemene politienummer 0900-8844.

bron: BN de Stem.

Vreselijk genoeg is er weer iemand vermist. De mensen die van haar leeftijd zijn (waaronder ik) en omgeving Terneuzen wonen zullen haar wel kennen. Als er informatie is, bel dan a.u.b. naar de politie. Dit meisje hoort zo snel mogelijk weer veilig thuis of in de inrichting waarin ze zat. Ik hoop dat ze veilig terug kan keren, mede misschien dankzij jullie.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 08:25:
ach rot toch op, meestal komen dit soort problemen door een slechte
opvoeding..

Dat kan zeker zo zijn alleen is dat niet in alle gevallen zo. Jammer dat jij door je opvoeding alleen zo bekrompen in jouw straatje kan denken. Ieder kind is anders en groeit in een andere omgeving op. Het is te simpel om het alleen op opvoeding te gooien. Nog een paar jaar verder leren en dan snap jij dat ook. (y)
 
Werkzaam bij Ultra Music
Artiest {SHOWLIST artist 74248, 28495, 28992, 65520}
laten ze die loverboy's eens flink aanpakken....maar die tijd komt nog wel...
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 19:15:
vooral mensen van breezerleeftijd die denken dat ze heel de wereld al meegemaakt hebben)

%) hoe kan jij nou weten wat een 14 jarige of wat dan ook allemaal al heeft meegemaakt?
Wij weten niet wat jij hebt meegemaakt, maar jij ook zeker niet wat zij al hebben meegemaakt.
Ik zou niet weten hoe het er in Zetten aan toe gaat, heb zelf stage gelopen bij een internaat, maar heb er nog nooit zelf gezeten.
En inderdaad, je komt daar vrijwel nooit zonder reden. Alhoewel dat soms wel het geval is. Als je hieraan twijfelt: open je ogen dan maar eens.
Op je 14 jarige leeftijd kan je hele wereld al in duigen liggen (kom nu aub niet aanzetten met dat iedere puber dat denkt) en kun je al meer hebben meegemaakt dan een volwassene van 30 jaar. Zeg niet dat het niet zo is, want je weet dat het wel zo is.

Enige waarin er vaak onderscheidt is, is dat een 'breezer'jeugdige er nog niet altijd emotioneel mee om kan gaan. Zich vaak moeilijker kan uiten (wat wij als onbeschoft of ongeïnteresseerd achten). Maar ook volwassenen hebben hier soms last van.

Maar terug OT:
Is er al iets meer bekend dan over haar? Want naast al deze oordelen, gaat het daar uiteindelijk om toch?
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Sistah systemm op dinsdag 10 juli 2007 om 01:28:
ze is gevonden in een loverboy pand gevonden maar is niet met loverboys & is al zeker geen hoertje.

Waarom heet het een loverboypand als er geen loverboys zitten of als de meisjes niet door loverboys 'geronseld' zijn? Je kan beter meehelpen erachter te komen waar je zus (als je verhaal waar is) is. Ze is in Zetten altijd beter af dan bij loverboys.
tot 2 keer aan toe nog wel :s maarja ik begrijp dat meisje aan de ene kant wel. als je tegenwoordig geen buitenlander als vriend hebt dan hoor je er niet bij. kijk maar in elke stad, dorp straat waar je komt. tegenwoordig is het helemaal ''hot'' om met een Marokkaan, turk, antiliaan of surinamer te gaan. Maarja neemt niet weg dat ik het vreselijk vind voor de ouders hoop dat ze snel weer terechtkomt.
 
hmmm hier is die hype eerder andersom
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 11:31:
Uitspraak van Sistah systemm op dinsdag 10 juli 2007 om 01:28:
ze is gevonden in een loverboy pand gevonden maar is niet met loverboys & is al zeker geen hoertje

nee... ze zit er te ganzenborden
Uitspraak van Vrij, sociaal en nationaal op dinsdag 10 juli 2007 om 12:26:
tegenwoordig is het helemaal ''hot'' om met een Marokkaan, turk, antiliaan of surinamer te gaan

Jij loopt volgens mij een paar jaar achter
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 20:00:
omdat het voor de tweede keer gebeurd vind ik het alleen maar triester :/
pff praat maar door , jully weten het tog allemaal zo goed.
ik ga me er niet meer druk om maken, ik weet hoe het wel zit.
ja & of je nu wil geloven of ik haar zusje ben of niet maakt me al helemaal niks uit. de mense die t moete weten, weten dat t waar is en dat is genoeg.
dus doe jully best maar:)
 
hee mensen

ikke ben Brian saaritha haar broer
maaree wa hier staat is onzin ikk ken arrianne een beetje en het gaat daar niet eens om al die dome berichten met een verwent nest enzo da is niet waar sister system is mijn ex dus ik weet donders goed hoe het er thuis bij hun aan toe gaat en a- rank je mot je bek houden over ganze borden ben ej zelf al in aanraking geweest mee lover boys nee zkr dus hou je bek er over als e niet ken oordelen doe da dan ook niet een voor oordeel hebbe juliie allemaal dus ga zelf maar mee dan weet je wa je te wachten staat arrianne is iemand die graag haar eigen ding doet zonder mensen rond haar en ze is echt niet dom da zkr niet ookal denke jullie da da ze daar zit omda ze debiel is (not) da is ze niet ze zit er omda ze voorwaardelijk heeft en geen zin heb om daar nog zo lang te zittee voor ze een plekje hebbe ik ken arrianne nogmaals dus doe lkkr verder mee da gezijk hier want ben het stronte beu ja bedankt om ut te llezen want de onzin die hier staat van mensen die haar niet kenne is bullshit
xxx brian ik steun je hilde xxx
Brian
 
Inderdaadd broerr!
Groot gelijk ..
Fock die praters! ;

Hilde we zyn er voor je (K)xx
 
Ik vind het een beetje zinloos topic. Mensen die het goed thuis hebben. En weglopen of een probleem geval zijn moet je lekker laten gaan. Door te zoeken, kost het je alleen maar inspanning, terwijl deze mensen er zelf voor kiezen. Ken meer van personen die af en toe eens weglopen uit aandacht en wordt daar aardig moe van. In het begin doen ze je pijn, maar nu kan het mij niks meer schelen. Ieder zijn eigen leven en shit. Pas als mensen door omstandigheden, bepaalde acties moeten ondernemen en ook echt hulp willen dan kan je er serieus op ingaan. Maar meerdere keren weglopen. Laat toch lekker gaan.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 16:15:
Maar meerdere keren weglopen. Laat toch lekker gaan.

enigszins wel mee eens ja. Je kan haar wel gaan dwingen haar ogen open te doen en wijs en verstandig te worden, maar dat gaat dus niet lukken waarschijnlijk...

Aan de andere kant, zoals iemand eerder al zei; om iemand aan het lot over te laten terwijl die persoon klaarbljkelijk niet in staat is om zichzelf te redden, tsja.. dat vind ik op zich ook niet echt gepast...
 
:gaap:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 15:42:
ikke ben Brian saaritha haar broer

je ziet er niet echt uit als een broer..

Maar hap rustig door hoor lieverds (F)

als ze bij loverboys zit zal ze toch wel een beetje aandachtstekort krijgen..
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 15:42:
en ze is echt niet dom da zkr niet ookal denke jullie da da ze daar zit omda ze debiel is (not) da is ze niet ze zit er omda ze voorwaardelijk heeft

:S
Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op maandag 9 juli 2007 om 17:15:
Vanaf de tweede klas middelbare school is ze langzamerhand haar eigen leven gaan leiden. De laatste keer werd ze na vijf weken gevonden

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 15:42:
arrianne is iemand die graag haar eigen ding doet zonder mensen rond haar

vanaf haar 12e/13e? ik geloof niet dat ik dat had hoeven te proberen in die tijd (nu trouwens nog steeds niet, je hebt je nou eenmaal aan bepaalde regels te houden) dat zij dat niet kan zegt alweer genoeg. en dan lopen sommige mensen het hier nog goed te praten ook :S tuurlijk is het verschrikkelijk voor de ouders, ik moet er niet aan denken dat mn kind wegloopt terwijl ze al een keer tussen de loverboys is teruggevonden. maar met dat kind zelf kan ik dus echt geen medelijden hebben. gewoon een aandachtszoeker.
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 16:23:
als ze bij loverboys zit zal ze toch wel een beetje aandachtstekort krijgen

De grote truc van die klerelijers is dat ze al die aandacht geven terwijl zo'n meisje die aandacht niet eens op dat moment hoeft te zoeken. En het wordt pas echt rampzalig als die meiden verliefd worden op zo'n mafketel...en dat is op die leeftijd, met al die cadeaus en aandacht snel gebeurd :-(


Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op maandag 9 juli 2007 om 17:15:
'loverboypand' in de Utrechtse wijk Ondiep

Het is toch ONGELOOFLIJK dat zo'n pand bestaat??? Afbranden die zooi! :[
 
nou als iemand mij aandacht geeft terwijl ik er geen zin in heb... ben ik toch echt heeeel snel uitgsproken met diegene
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 16:15:
Pas als mensen door omstandigheden, bepaalde acties moeten ondernemen en ook echt hulp willen dan kan je er serieus op ingaan. Maar meerdere keren weglopen. Laat toch lekker gaan

Ze moet eerst keihard op d'r bek gaan om het in te zien. Helaas.
Nou zo te lezen kiest ze er zelf voor om steeds weg te gaan.
En zoals al eerder steeds gezegt word...wat zijn dat voor ouders die hun kind op hun 16de jaar al een eigen leven laten leiden !!
16 ??? en kind ??? sorry maar ik vind dat die ouders ook fout zitten.

Maar goed het is natuurlijk wel erg dat ze weg is maar ja de vraag is wil ze wel gevonden worden aangezien dit niet de eerste keer is.
Terneuzen de gekste lol! :D

wel schraal voor dat meisje d'r familie..
kan me bijna niks dramatischer voorstellen dan je dochter in handen van loverboys..
 
Met dit soort topics bereik je gewoon niets. Vinden ze waarschijnlijk gewoon nog mooi ook. Bel gewoon de politie en laat die het oplossen. Zegt al genoeg dat ze voorwaardelijk heeft. Gewoon laten gaan die hap en de mensen hier niet met dat probleem opzadelen.
laatste aanpassing
Uitspraak van Sistah systemm op dinsdag 10 juli 2007 om 01:28:
Okee ik weet niet waarom deze shit allemaal op internet staat want dat gaat ze niet leuk vinde
Arianne is mij tweelingzusje en beter gaat die petratje & de rest hun grote bek is houwe want je weet geen fuck er van. ze is gevonden in een loverboy pand gevonden maar is niet met loverboys & is al zeker geen hoertje.
en ze zit in dat 'gesticht' omdat ze voorwaardelijk heeft & dus nergens plek was en niet omdat ze gestoord is. & als jy weet dat je tot je 18e vast moet gaan zitte zou ik ook weg zijn daar, want zetten is helll. dus beter gaat dit bericht gewoon van internet , zodat iedereen die denkt het zo goed te weten maar er niks van weet ze grote bek kan houde, want kan pas oordelen als je het hele verhaal kent.
& nicky bedankt voor die reacties eh je bent een schat
i love you arri je weet t ik ben daar voor jou, sister systemm
xxx dr zusje

Misschien gaat ze dit niet leuk vinden, maar er zijn mensen die wel willen dat ze graag terug komt. Ik kende haar ook alleen maar van school. Is dat een reden waarom ik hier geen topic mag openen, omdat ik wil dat ze veilig terug thuis komt, net als jou toch? En hierbij dacht ik misschien intresse te wekken, door mensen die Arianne misschien gezien zouden kunnen hebben. Dat ze het dus niet leuk gaat vinden, prima, maar IK deed het in iedergeval, omdat `k haar veilig terug wil hebben thuis, want dat is voor haar ook beter dan dat ze daar in een "loverboypand" zit.
Uitspraak van !.. Marlon ..! op maandag 9 juli 2007 om 21:07:
Ik vind het meisje niet dom, ze heeft alleen nog niet geleert van de vorige x

Dus als je herhaaldelijk de fout in gaat en/of niet wil leren van de in het verleden gemaakte fouten ben je niet dom?
Ja het is oke dat je haar zo graag terug wil vinde enzo maar kijk het staat al overal op internet en met deze topic krijg je alleen maar van zulke reacties , zou jy leuk vinde als je zusje zo voor gek word gezet en je ma omdat 'dr opvoeding zo slecht was' . daarom wil k dat t hier liever af gaat;)
& iedereen praat wel over als je 2x dezelfde fout maakt, maar uhm ze is 1ex in dat loverboy pand gevonden ja en politie is daar 2ex gaan kijke en toen was ze daar niet dus hoezo 2x dezelfde fout ?
& A-rank je moet egt je grote smoel is gaan houde want je denkt dat je alles weet maar je weet niks, ga leven zoeke ofzo damn
 
:roflol: nouja leven kan je toch in eigen hand houden ? laat staan met keuzes.
Uitspraak van Sistah systemm op dinsdag 10 juli 2007 om 18:44:
Ja het is oke dat je haar zo graag terug wil vinde enzo maar kijk het staat al overal op internet en met deze topic krijg je alleen maar van zulke reacties , zou jy leuk vinde als je zusje zo voor gek word gezet en je ma omdat 'dr opvoeding zo slecht was' . daarom wil k dat t hier liever af gaat
& iedereen praat wel over als je 2x dezelfde fout maakt, maar uhm ze is 1ex in dat loverboy pand gevonden ja en politie is daar 2ex gaan kijke en toen was ze daar niet dus hoezo 2x dezelfde fout ?
& A-rank je moet egt je grote smoel is gaan houde want je denkt dat je alles weet maar je weet niks, ga leven zoeke ofzo damn

Tuurlijk is dit niet leuk, maar nogmaals: Ik opende het topic om meer informatie over haar te krijgen, met waar ze zou kunnen zitten of wie haar eventueel gezien kan hebben. Ik heb dit topic absoluut niet geopend, omdat ik allemaal van die "leuke" opmerkingen zoek, die nergens op slaan. Prima als er wat gespeculeerd wordt, maar wel tot op een zekere hoogte. Hier staan gewoon dingen bij die nergens op slaan, en zeker niet zullen helpen om Arianne terug te vinden.

Zelf kan ik het topic er niet afhalen, ookal heb ik het zelf geopend. Dit moet door een mod. gedaan worden. Maar er zijn hier nog wel serieuze mensen die waarschijnlijk toch willen weten of Arianne al veilig terug is, en die dit topic misschien wel volgen op een serieuze manier. Dus als er meer informatie is over haar, laat het hier in weten, zodat er mensen meer weten over Arianne. De serieuze mensen hier onderons willen waarschijnlijk hetzelfde als mij, en dat is dat ze veilig terug thuis komt.
 
Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op dinsdag 10 juli 2007 om 18:55:
& A-rank je moet egt je grote smoel is gaan houde want je denkt dat je alles weet maar je weet niks, ga leven zoeke ofzo damn

gut o gut o got... ik heb al een leven en zelfs een eigen menig en ik geloof dat een forum daar voor is:D

ben jij nou echt zo dom ?!
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 11:08:
Dat kan zeker zo zijn alleen is dat niet in alle gevallen zo. Jammer dat jij door je opvoeding alleen zo bekrompen in jouw straatje kan denken. Ieder kind is anders en groeit in een andere omgeving op. Het is te simpel om het alleen op opvoeding te gooien. Nog een paar jaar verder leren en dan snap jij dat ook. (y)

wie is er hier nou bekrompen dan? ik zeg toch MEESTAL..
en als ik dit zo lees ook in dit geval. Als dat kind al op der 16e
daar geplaatst word omdat ze voorwaardelijk heeft zegt dat al genoeg.
maar dat staat haar vast niet aan en dus loopt ze maar weg, zonder ook
maar enige verantwoordelijkheid te nemen voor haar daden..

en dan is dit ook nog niet de 1e keer dat ze wegloopt, als ik zoiets zou
flikken op die leeftijd zou me pa me gewoon aan een paal in huis zetten bij wijze van.. en daar zou ik hem achteraf dankbaar voor zijn.
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 21:42:
sorry hoor, maar dan zit er bij die ouders ook niet echt wat goed..
als ik toen al 'mijn eigen leventje' ging leiden dan kwam ik gewoon
een paar week de deur niet uit

Idd, als ik het nu nog doe heb ik al problemen :roflol: krijg genoeg vrijheid en shit maar ik moet het niet in me hoofd gaan halen om dat te misbruiken.,.
Uitspraak van Lucky 13 (L) op dinsdag 10 juli 2007 om 00:48:
Is een justitiele inrichting.. dus die mensen zijn allemaal voor de rechter verschenen..

Hooguit voor een KINDERrechter...
Zoals ik al zei, de meesten hebben echt niks crimineels gedaan.
Er is namelijk een heel groot verschil tussen een Besloten/Gesloten instelling en een jeugdgevangenis...
 
Uitspraak van Stanley3x0 op dinsdag 10 juli 2007 om 18:23:
Dus als je herhaaldelijk de fout in gaat en/of niet wil leren van de in het verleden gemaakte fouten ben je niet dom?

wel..
het gezegde zelfs een ezel stoot zich niet..


(Y)


Tweemaal dezelfde fout maken is niet slim.
Uitspraak van Darinka (K) op dinsdag 10 juli 2007 om 22:00:
Zoals ik al zei, de meesten hebben echt niks crimineels gedaan.

Sorry hoor maar je zal echt iets moeten doen om voor een rechter te moeten komen. En ze zetten je echt niet na twee winkeldiefstallen en een mishandeling weg, daar moet veel meer voor gebeuren helaas.
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 19:20:
ben jij nou echt zo dom ?!
Volgens my vindt jy iedereen behalve jezelf dom..
En dat betekent alleen maar dat je het zelf bent..
Als jy nou eens na gaat lezen wat je allemaal geschreven hebt,
ben je dan trots op jezelf?
Tenzy jy met nuttige opmerkingen komt; kan je beter je bek gewoon houden.. :S
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 22:34:
my vindt jy

geweldig, 3 woorden achter elkaar, en niet 1 goed geschreven :roflol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 22:34:
Als jy nou eens na gaat lezen wat je allemaal geschreven hebt,

of jij...
maak je eens wat minder druk om anderen en neem een cursus Nederlands schrijven :lol:
ipv die br33z4h taal
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 02:09:
hopelijk komt ze weer terecht!

en wat een zielige kut reacties zeg..

idd
Uitspraak van vanalles op maandag 9 juli 2007 om 18:03:
1 Je vocabulaire en spelfouten zijn wel heel erg voor een 16 jarige (n)
2 Ik begrijp wel wat je bedoeld en het is zeer rot voor haar familie.

Eerst zelf leren spellen, dan op anderen zeiken...

On topic: hoop dat ze snel weer terecht is, of t nou eigen keus is of niet...
 
wat is dat ineens met die invasie van 14 tot 17 jarige wijsneuzen hier :/
liggen TMF en Hyves plat ofzo ?
 
Uitspraak van Tinkerbell op dinsdag 10 juli 2007 om 22:45:
Eerst zelf leren spellen, dan op anderen zeiken...

OVER anderen, als we dan toch bezig zijn 8)



;)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 22:34:
Volgens my vindt jy iedereen behalve jezelf dom..

Nee hoor,als ik alles zo een beetje lees zit iedereen toch echt op dezelfde hoogte..

Hoop ook heus voor je dat ze terug komt maar
Uitspraak van Shizlle My Nizlle neeeds Summer op dinsdag 10 juli 2007 om 20:48:
Uitspraak van Roos B) op maandag 9 juli 2007 om 21:42:
sorry hoor, maar dan zit er bij die ouders ook niet echt wat goed..
als ik toen al 'mijn eigen leventje' ging leiden dan kwam ik gewoon
een paar week de deur niet uit

Ouders durven volgeens mij hun kinderen gewoon niet meer aan te pakken!

Maarja hea.. laten we maar OT blijven (F)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 22:39:
of jij...
maak je eens wat minder druk om anderen en neem een cursus Nederlands schrijven
ipv die br33z4h taal

Zoals ik al een keer gezegd heb, het kan me geen ene reet schelen wat JY of jullie van MYN manier van typen vinden,
als JY er zoveel problemen mee hebt dan kom je toch gewoon lekker niet meer op deze pagina? Want het enige wat JY hier doet is commentaar geven op andere mensen..
Wat ben je? MYN leraar Nederlands? Nee.. mooi.. dan heb je er ook niks over te zeggen.. ik hoef je gezeik over MYN spelling niet te lezen :D
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 23:11:
Zoals ik al een keer gezegd heb, het kan me geen ene reet schelen wat JY of jullie van MYN manier van typen vinden,

reageer dan niet, als het je geen ene reet kan schelen :woop:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 23:11:
Wat ben je? MYN leraar Nederlands?

gelukkig niet, onbegonnen werk :lol:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 23:13:
gelukkig niet, onbegonnen werk

Het is dat ik je niet ken:) Anders kwam ik even myn rapport langsbrengen he:D Als je het toch allemaal zó interessant vind :D
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 23:16:
Anders kwam ik even myn rapport langsbrengen he

dat mag altijd, maar niet denken dat je geld krijgt :lol:
;)
ik ben niet dom maar je zit tog egt wel me zusje enzo te beledigen , je kan je mening ook fatsoenlijk zegge in plaats van die kinderachtige shit met je ganzenborden.

& leuk je zet t dr op maar je kan het er niet afhalen.
zinnige reacties van waar ze is ga je echt niet op internet vinden dat zie je zo maar weer, maargoed bedankt eh:S

oja er zitten vast heel veel spelfouten in dus doe je best
Uitspraak van Sistah systemm op dinsdag 10 juli 2007 om 23:18:
& leuk je zet t dr op maar je kan het er niet afhalen.
zinnige reacties van waar ze is ga je echt niet op internet vinden dat zie je zo maar weer, maargoed bedankt eh

er zitten misschien ook nuttige dingen bij.. ik vind dat je een beetje raar doet tegen de topicopener.. zij heeft dit topic geopent met als doel je zusje terug te vinden!!
 
Uitspraak van Sistah systemm op dinsdag 10 juli 2007 om 23:18:
ik ben niet dom maar je zit tog egt wel me zusje enzo te beledigen , je kan je mening ook fatsoenlijk zegge in plaats van die kinderachtige shit met je ganzenborden.

heb je het tegen mij :bloos:
 
Nope.. ik ben daar de schuldige van.. Maar kom op hoor met van die domme dingen vraag je er ook een beetje om!!
 
ooh, snapte al ff niets van dat ganzenborden :lol:
jaa a-rank maar vind gewoon lullig dat je er zulke grappen over gaat maken,
zou jy ook niet leuk vinden

& jaa ik vind t goed dat die topicopener haar graag wil terugvinden enzo maar politie in heel nederland is er al mee bezig dus denk niet dat zo heel veel zin heeft, en zulke reacties lezen is ook niet zo vet.
Uitspraak van Sistah systemm op dinsdag 10 juli 2007 om 23:26:
& jaa ik vind t goed dat die topicopener haar graag wil terugvinden enzo maar politie in heel nederland is er al mee bezig dus denk niet dat zo heel veel zin heeft, en zulke reacties lezen is ook niet zo vet.

das waar..
maar op deze site zitten heel veel jongerenn uit heel nederland.. dus er is best een kansje dat iemand haar heeft gezien maar snap dat je het niet kik vind dat de helft zo lullig doet..