Partyflock
 
Forumonderwerp · 959615
 
Vertel hier hoe je sensation white 2007 vond
Uitspraak van Dieselgozah op zondag 2 september 2007 om 14:00:
jezus idd wat cool gedaan vooral met dat muziekje lijkt wel een sprookje

ja idd het begin lijkt wel een reclame van disney
Echt kippenvel :D Vooral na een minuutje, na de tekst "Give in", dan gaat het volume wat omhoog en nooohhhh wat een gruwelijk vet muziekje! Helaas krijg je er wel heimwee van :(
 
pffff door dat filmpje kreeg ik zeker even heimwee!! WAAR BLIJFT DIE DVD!!!!!!
Damn en ik kan die link niet openen, anders begint me pc te brullen en horen me collega's dat.... :s (kan natuurlijk ook zonder geluid kijken, maar dat is valsspelen, we gaan voor het complete gevoel!!)
 
Hmmm status bol.com U bestelling word zo spoedig mogelijk verstuurd. We komen weer een stapje dichterbij. Heb die knakkers ook maar even een mail gestuurd wanneer ik die DVD nu echt kan gaan verwachten. Mocht ik meer weten dan laat ik het zeker even weten.
laatste aanpassing
Ik krijg net een mailtje van BOL,

Geachte klant,

Onlangs heeft u de DVD ‘Sensation 2007’ bij ons besteld met bestelnummer 6241872340.

De releasedatum van deze titel is echter door de filmmaatschappij uitgesteld naar 14 september a.s. Zodra we de DVD binnen hebben, sturen we deze naar u op.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice
Ìk ook..... wat een gefok!!! :[
Uitspraak van DeManZonderAnus op woensdag 5 september 2007 om 13:06:
De releasedatum van deze titel is echter door de filmmaatschappij uitgesteld naar 14 september a.s.

EN JA HOOR!!!!! Daar gaan we weerrrrr...pfffffff ik ga er maar gewoon vanuit dat er dus WEER GEEN DVD uitkomt!!! Wat een klotezooi. Iedereen wordt weer aan het lijntje gehouden hoogstwaarschijnlijk.
 
Uitspraak van Dnnzz op woensdag 5 september 2007 om 13:06:
Ìk ook..... wat een gefok!!!

Same here!
 
DVD bij Bol geannuleerd en in bestelling gezet bij ticketonline ben benieuwd of ik de DVD nu eerder krijg.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 10:27:
DVD bij Bol geannuleerd en in bestelling gezet bij ticketonline ben benieuwd of ik de DVD nu eerder krijg.

Ik heb hetzelfde gedaan, want een vriend van mij die hem bij ticketonline had besteld, heeft de DVD gewoon al binnen. Binnen twee dagen!
Uitspraak van DeManZonderAnus op donderdag 6 september 2007 om 16:46:
ticketonline had besteld, heeft de DVD gewoon al binnen. Binnen twee dagen!

Dus hij is toch al uit???? Nou waarom dan nog niet in de winkels???
Uitspraak van DeManZonderAnus op donderdag 6 september 2007 om 16:46:
heeft de DVD gewoon al binnen. Binnen twee dagen!

Hmmm, hier plaats ik toch mijn twijfels bij. Ik hou de nieuwsgroepen dagelijks goed in de gaten en er is nog geen dvd gespot! En als ie uit zou zijn, dan stond ie binnen no-time erop.. (zoals die van Defqon 2007)
 
Uitspraak van DenSation op donderdag 6 september 2007 om 17:19:
Ik hou de nieuwsgroepen dagelijks goed in de gaten en er is nog geen dvd gespot!

Werk ik ook mee kan zelf ook niks vinden maar dat wil helemaal niks zeggen! Misschien wel moeilijk te rippen die DVD? ach ik kan de DVD morgen anders zaterdag verwachten :D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 17:58:
Misschien wel moeilijk te rippen die DVD?

Daar zijn altijd wel trucjes voor :D Nee dan zou die van Defqon ook nog niet online staan.. Ik lees morgen wel of je hem binnen hebt! (en hoe ie is natuurlijk!)
Uitspraak van DenSation op donderdag 6 september 2007 om 17:19:
Hmmm, hier plaats ik toch mijn twijfels bij. Ik hou de nieuwsgroepen dagelijks goed in de gaten en er is nog geen dvd gespot! En als ie uit zou zijn, dan stond ie binnen no-time erop.. (zoals die van Defqon 2007)

Geloof me gast, heb hem nu in m'n hand, zal even bewijs posten.

Het 2006 gedeelte is hetzelfde als dat wat op de Sensation site stond, geen megamix dus!



laatste aanpassing
 
ik ben zo jaloers!!! heb net Ticketonline maar even gebeld. Aangezien ik een bankoverschrijving heb gedaan via internetbankieren en niet via Ideaal moet ik 12 dagen wachten voordat ik de DVD kan verwachten.

Ik word er echt schijt maar dan ook echt schijt ziek van!

Maar veel Kijk plezier!!
Uitspraak van DeManZonderAnus op vrijdag 7 september 2007 om 16:04:
Het 2006 gedeelte is hetzelfde als dat wat op de Sensation site stond, geen megamix dus!

Oke dan :D En hoe is het 2007 gedeelte??
Uitspraak van DenSation op vrijdag 7 september 2007 om 16:27:
Oke dan En hoe is het 2007 gedeelte??

Megamix de volle mep, en per DJ ongeveer 3 a 4 nummers. Junior Jack staat er niet op! Verder staan alle anthems er nog op.
 
Uitspraak van (k)Partybabe(k) op woensdag 5 september 2007 om 13:46:
EN JA HOOR!!!!! Daar gaan we weerrrrr...

Wilde het net zeggen,heb tijdje dit forum niet gevolgd,door andere feesten.

Defqon DVD is uit,vanavond ga ik Extrema halen en Decibel staat er ook aan te komen.
Geen lang gezeur/gezeik erover.
 
Uitspraak van Qapam op zondag 2 september 2007 om 07:52:
white after movie http://sensation-white.com

kippenvel... en heimwee.
Maar heb via ticketonline besteld (en bij Bol.com geannuleerd) dus als het goed is, moet het leed nu met 2 dagen geleden zijn (met de zondag er ook nog ff bij ;))

Dan nog fftjes dunnetjes overdoen !!! :xtc:

Fijn weekend allemaal :bounce:
Uitspraak van DeManZonderAnus op vrijdag 7 september 2007 om 16:04:
Het 2006 gedeelte is hetzelfde als dat wat op de Sensation site stond, geen megamix dus!

Ik zou de DVD alleen maar willen vanwege SW 2006.
Is dat een beetje de moeite waard of is het maar erg weinig materiaal van 2006?
Uitspraak van DeManZonderAnus op vrijdag 7 september 2007 om 16:04:
Het 2006 gedeelte is hetzelfde als dat wat op de Sensation site stond, geen megamix dus!

Heej RSD-NL, de muziek die je hoort op de dvd, is dat ook de muziek die de dj's ook echt gedraaid hebben? Zijn het zeg maar echt de beelden met de bijbehorende muziek? Die van Belgie 2007 had dat namelijk niet :S Daar hadden ze gewoon een liedje uit de top40 onder gezet.. thanks alvast! (en hoop dat je me snapt :P als je de dvd van 2005 hebt, lijkt ie daar op?)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van C&G op vrijdag 7 september 2007 om 19:29:
Ik zou de DVD alleen maar willen vanwege SW 2006

Zit ik ook als nog op te wachten,te vergeefs.

Jammer he Diesel:cry:
Uitspraak van C&G op vrijdag 7 september 2007 om 19:29:
Is dat een beetje de moeite waard of is het maar erg weinig materiaal van 2006?

Uitspraak van DeManZonderAnus op vrijdag 7 september 2007 om 16:04:
et 2006 gedeelte is hetzelfde als dat wat op de Sensation site stond, geen megamix dus!

:flower:

Staat er trouwens ook nog iets van black op?
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 september 2007 om 19:14:
moet het leed nu met 2 dagen geleden zijn (met de zondag er ook nog ff bij )

Ik hoop voor je dat je met een creditcard hebt betaald of via Ideaal anders plak er nog maar even 10 dagen bij.
Uitspraak van DenSation op vrijdag 7 september 2007 om 19:38:
Heej RSD-NL, de muziek die je hoort op de dvd, is dat ook de muziek die de dj's ook echt gedraaid hebben? Zijn het zeg maar echt de beelden met de bijbehorende muziek? Die van Belgie 2007 had dat namelijk niet Daar hadden ze gewoon een liedje uit de top40 onder gezet.. thanks alvast! (en hoop dat je me snapt als je de dvd van 2005 hebt, lijkt ie daar op?)

De Muziek van de Megamix klopt 100% met het beeld, de muziek bij de dj's klopt niet altijd met het beeld, maar vaak wel! Hij lijkt idd op de DVD van 2005
Uitspraak van DeManZonderAnus op zaterdag 8 september 2007 om 17:58:
De Muziek van de Megamix klopt 100% met het beeld, de muziek bij de dj's klopt niet altijd met het beeld, maar vaak wel! Hij lijkt idd op de DVD van 2005

Oke, thanks! (Y)
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 13:24:
Ik hoop voor je dat je met een creditcard hebt betaald of via Ideaal anders plak er nog maar even 10 dagen bij.

Wij hadden het geluk dat we in The States op vakantie zijn geweest dus daarom nog in het bezit zijn van een credit-card. En de autorisatie werd meteen goedgekeurd :)

Dus dat moet helemaal goed gaan komen toch ??? :bounce:
Uitspraak van DeManZonderAnus op zaterdag 8 september 2007 om 17:58:
De Muziek van de Megamix klopt 100% met het beeld, de muziek bij de dj's klopt niet altijd met het beeld, maar vaak wel! Hij lijkt idd op de DVD van 2005

kan jij hem niet posr\ten op een nieuwssever?
Uitspraak van Qapam op zondag 9 september 2007 om 08:58:
kan jij hem niet posr\ten op een nieuwssever?

ja dat zou top zijn!! (Y):D
laatste aanpassing
Uitspraak van Qapam op zondag 9 september 2007 om 08:58:
kan jij hem niet posr\ten op een nieuwssever?

Hier ga ik niet aan beginnen, teveel werk!
 
Ik heb hem nog steeds niet binnen :-(
Uitspraak van DeManZonderAnus op zaterdag 8 september 2007 om 17:57:
Nee!

Jammer :nocheer:
Maarja black hoeft niet per se de commercie in. voor black toch geen grote internationale plannen. Ik denk dat deze DVd echt een soort van promotieDVD is die ze internationaal ook geen gebruiken.
ik heb alle livebeelden van 2006 ik zal ze binnenkort wel ook naar googlevideo uploaden.
BTW. Heeft iemand al op privé torrentsite's gekeken?
laatste aanpassing
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 10 september 2007 om 12:16:
Maarja black hoeft niet per se de commercie in. voor black toch geen grote internationale plannen. Ik denk dat deze DVd echt een soort van promotieDVD is die ze internationaal ook geen gebruiken.

Black hoeft niet de commercie in? Is het nu geen commercieel feest meer dan? Je bedoelt vast die dvd van Black en ik snap dat die dvd dan niet overal ter wereld zou worden aangeboden zoals die van White, maar het minste wat ze kunnen doen is hem in NL aanbieden.. Zeker aangezien het één van de beste edities ooit was en dat 'we' Black 'trouw' zijn gebleven na 2006. De Black Identity was wel een soort van dankwoord, maar een dvd is voor hun een (relatieve) moeite van niets (vast een extern bedrijf) en ze verdienen er ook nog genoeg mee aangezien een dvd meerdere malen over de kop gaat.

Tuurlijk, als je gaat nadenken over de strategie die ze in ogen hebben met White, snap ik dat ze de Black dvd er niet naast zullen leggen, maar regel dan iets met bol.com of ticketonline.nl zodat wij hem gewoon wel kunnen bestellen? Maak er anders wat minder dan normaal? De huidige gang van zaken vind ik gewoon heel erg raar en het lijkt wel alsof ze niet trots zijn op wat ze hebben neergezet met deze editie.. Ja een aftermovie, nou daar word ik ook niet warm van! Dat is niet iets wat je elke keer opzoekt als je alles wilt terugzien, ik niet iig! Zeker niet omdat hij maar 5 min duurt. En de filmpjes op youtube zijn ook niet echt geweldig qua kwaliteit etc.

En een dvd gebruiken als promotie voor het buitenland? Ja dat lijkt me logisch! Zo ben ik, en waarschijnlijk vele vele vele anderen, ook in aanraking gekomen met Sensation.. En kijk maar naar het aankondigingsfilmpje op www.id-t.de maja! Met andere woorden: ik snap niet waarom er geen dvd is (van black).
laatste aanpassing
Uitspraak van DeManZonderAnus op maandag 10 september 2007 om 11:01:
Hier ga ik niet aan beginnen, teveel werk!

jammer
Uitspraak van lifecrosser op maandag 10 september 2007 om 17:41:
ik heb alle livebeelden van 2006 ik zal ze binnenkort wel ook naar googlevideo uploaden.
BTW. Heeft iemand al op privé torrentsite's gekeken?laatste aanpassing 10 september 2007 18:24

ik zal even gaan kijken en heb niks kunnen vinden
laatste aanpassing
 
EINDELIJK :-)

Kreeg net telefoon vanuit huis dat de DVD is binnengekomen :-)

Kan niet wachten totdat ik thuis ben :D.
 
Mischien dat jij ons wel wilt opvrolijken met een dvd-rip?
 
Ik zal eens kijken

Alleen word het niet vandaag :P
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 18:03:
Alleen word het niet vandaag

Geen probleem :D Zou al super zijn als je hem erop zou zetten (Y) :cheer:
 
Jaaaaaaaaaaa
Hier is ie ook binnen, dus het gaat inderdaad snel via ticketonline.nl. Ik heb hem natuurlijk gelijk beluisterd en moet zeggen dat het gedeelte voor 2006 me een beetje tegenvalt. Niet qua muziek maar de hoeveelheid. Maargoed.... beter iets dan helemaal niets.

De megamix van 2007 is weer echt kippevel... net als de beelden. Superrrrr. Van het weekend gaan we er nog eens ff uitgebreid van genieten ;)

(K)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 20:06:
moet zeggen dat het gedeelte voor 2006 me een beetje tegenvalt. Niet qua muziek maar de hoeveelheid. Maargoed.... beter iets dan helemaal niets.

Dus niet echt de moeite waard om 'm te kopen, als je ALLEEN in SW 2006 bent geinteresseerd?:S

Balen!
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 20:06:
Niet qua muziek maar de hoeveelheid

Ook ik heb het alweer bekeken en moet zeggen er waren toch een hoop kippevel momentjes :D De Megamixx was echt super om weer terug te zien! :cheer: maar idd bovenstaande viel mij ook een beetje tegen had toch wel iets langer gemogen.

Al met al toch wel een geslaagde DVD.
 
Uitspraak van C&G op dinsdag 11 september 2007 om 20:12:
Dus niet echt de moeite waard om 'm te kopen, als je ALLEEN in SW 2006 bent geinteresseerd?

Zelfde als wat je op de site kon zien!
Uitspraak van DenSation op maandag 10 september 2007 om 21:19:
Black hoeft niet de commercie in? Is het nu geen commercieel feest meer dan? Je bedoelt vast die dvd van Black en ik snap dat die dvd dan niet overal ter wereld zou worden aangeboden zoals die van White, maar het minste wat ze kunnen doen is hem in NL aanbieden.. Zeker aangezien het één van de beste edities ooit was en dat 'we' Black 'trouw' zijn gebleven na 2006. De Black Identity was wel een soort van dankwoord, maar een dvd is voor hun een (relatieve) moeite van niets (vast een extern bedrijf) en ze verdienen er ook nog genoeg mee aangezien een dvd meerdere malen over de kop gaat.

Op zich mee eens maar in de geschedenis is wel vaker gebleken dat hetgene wat de bezoeker graag wil niet doorgalmt in in het kantoor waar ze deze beslissingen maken.

Uitspraak van DenSation op maandag 10 september 2007 om 21:19:
En een dvd gebruiken als promotie voor het buitenland? Ja dat lijkt me logisch! Zo ben ik, en waarschijnlijk vele vele vele anderen, ook in aanraking gekomen met Sensation.. En kijk maar naar het aankondigingsfilmpje op www.id-t.de maja! Met andere woorden: ik snap niet waarom er geen dvd is (van black).

Het is ook best wel lomp. Maar voglens mij proberen ze met black een beetje de strategie van Q-base toe te passen, weinig promotie zodat heeft feest de naam krijgt dat het voor de liefhebbers is, Q-base loopt wel ieder jaar beter qua verkoop. Maar of ook werkt voor black... weet het niet hoor, in het verleden bleek dat goede promotie een volgende black liet uitverkopen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 20:16:
Zelfde als wat je op de site kon zien!

Toch blijft het vreemd dat SW 2006 er dus een beetje bij in is geschoten...
Is daar nou ooit een reden voor genoemd door ID&T?