Partyflock
 
Forumonderwerp · 958418
wat vinden jullie van het rookverbod wat volgendjaar inkomt?

ik vind het schandalig
 
tsja
het zorgt wel voor een overschot aan werkloze rookmachines (y)
 
Kan mij geen ruk schelen eigenlijk
 
Jammerlijke zaak.
 
ik denk dat er veel horeca bedrijven failliet gaan(Y)
maakt mij niet uit.

kom nooit in de kroeg, en discotheken zie ik ook maar een paar keer in het jaar van binnen.
voor de eigenaren zal het een strop zijn, maar ja..
je doet er toch niks meer aan.
 
Artiest Demon Rage
Terecht (Y)
Alleen zullen ze het wel merken aan hun omzet (Y)





¥+¥=¥¥
Heerlijk, afgelopen jaar in Sydney geweest...

En daar is het al tijden zo.....en er word echt niet minder om uitgegaan....en vond het wel fijn dat je even een uur de kroeg in kan en dat je kleren nog fris ruiken als je eruit rolt....

Verder kan roken wel gezellig zijn etc.......maar het blijft bar en bar slecht....wat is er nou de meerwaarde aan? (y)
dan ook geen rookworsten meer bij de HEMA
 
Uitspraak van Deuce op maandag 2 juli 2007 om 11:39:
n dat je kleren nog fris ruiken als je eruit rolt....

lekker de hele avond aan de bar zitten jeeeujj

:/
Begint veel te laat! Voor mijn part morgen nog invoeren.
 
Ze kunnen er niet snel genoeg mee beginnen :9!
Uitspraak van Ro...:banana: op maandag 2 juli 2007 om 11:38:
Maar van mij had het niet gehoeven

en je zal zeker niet de enige zijn met die mening.

nu gaat iedereen gezellig buiten staan te roken.
wordt dan wel een zooitje op straat..:lol:
zal de gemeente blij mee zijn dan:P
 
Uitspraak van Deuce op maandag 2 juli 2007 om 11:39:
maar het blijft bar en bar slecht....

http://www.kidon.com/smoke/nl/positief.html

:smoke:
 
Uitspraak van Deuce op maandag 2 juli 2007 om 11:39:
en vond het wel fijn dat je even een uur de kroeg in kan en dat je kleren nog fris ruiken als je eruit rolt....

Lijkt mij ook wel wat ja (L)
 
http://www.kidon.com/smoke/nl/who.html
Uitspraak van original_vanessa op maandag 2 juli 2007 om 11:32:
wat vinden jullie van het rookverbod wat volgendjaar inkomt?

ik vind het schandalig

Ik ook, borrel is een stuk minder lekker zonder peuk en de benzineprijzen zullen wel weer 20ct per liter gaan stijgen, geld moet toch ergens weg komen als het roken de kop ingedrukt wordt...
binnenkort ook geen eten meer in een restaurant :honger:

:rot:
RiQ citeer 2 juli 2007 11:42
Ze kunnen er niet snel genoeg mee beginnen !

Indd
Uitspraak van original_vanessa op maandag 2 juli 2007 om 11:32:
ik vind het schandalig

discriminatie!!!!!!!!!!!!!!!!!


belachelijk

heb er geen woorden voor!
Uitspraak van original_vanessa op maandag 2 juli 2007 om 11:32:
wat vinden jullie van het rookverbod wat volgendjaar inkomt?

Uitspraak van the bouncer op maandag 2 juli 2007 om 12:18:
Ze kunnen er niet snel genoeg mee beginnen !

:jaja:

Eindelijk is lekker eten in een restaurant zonder zo'n stink sigaret naast me of worden vergast in de discotheek (L)
netjes !!


rook gisteren nog even aan mn shirt van zaterdag avond . *kots*
 
Uitspraak van luckyBastard13 op maandag 2 juli 2007 om 11:40:
dan ook geen rookworsten meer bij de HEMA

Ghehehehehehe :D

Maargoed, ik vind het zelf niet erg, want ik rook niet en ik vind het wel fijn dat ik nog een beetje fatsoenlijk ruik als ik dan het café uitkom. Ik vind deze regel alleen wel een beetje te ver gaan. In restaurants, als mensen daar zitten te eten vind ik het prima, ben ik wel voor. Maar in het café, tja ach... Ik vind dat het daar wel had mogen blijven, tenslotte hoort dat voor veel mensen nou eenmaal ook bij het uitgaan. Ondanks dat ik er zelf een hekel aan heb, had het van mij niet afgeschaft hoeven te worden.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 11:56:
http://www.kidon.com/smoke/nl/who.html

Geen verband tussen meeroken en longkonker!

betrouwbaar siteje (y)
 
Roken in een restaurant hoeft van mij ook niet zo nodig. Ik rook zelf, maar vind ook dat je onder het eten geen last moet hebben van een andermans sigaret. Maak gewoon een loungeroom in het restaurant waar men kan roken.

In discotheken en op feesten vind ik het te ver gaan. Hoe moet dat dan? Dan sta je in de Rai en dan moet je even naar buiten om te roken ofzo? :vaag:

Het is een hetze momenteel. Ook bijvoorbeeld de rookpalen op de NS-stations. Dat is toch één grote grap?! Op Assen staat er een rookpaal vlakbij de trappen waar je het perron op komt. Iedereen die dus naar boven komt krijgt alsnog rook in zijn gezicht. :O

Maar wat is het volgende? Vet voedsel? Alcohol? Paternalisme ten top als je het mij vraagt. Mogen we zelf dan niet meer nadenken?

Kijk, dat roken niet super gezond is begrijp ik. Maar vet voedsel is toch ook niet gezond? Als ik zaterdags over de markt loop dan zie ik vele te dikke mensen met patatjes/hamburgers/rookworsten en weet ik het. Vervolgens krijg ik die smerige vette lucht in mijn neus. En bedankt.

Waar gaat het eigenlijk over? :s
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 12:45:
Dan sta je in de Rai

steek ik um gewoon op (y)
tenminste geen rook meer in me ogen, geen stank meer enz enz.. jammer voor de mensen die roken maja ik zal er niet mee zitten..

alleen de vraag is waar moeten ze dan gaan roken? als er apart rokershokje komt, dan zit minstens de helft van me vrienden daar, dus dan zit ik nog in de rook...
 
Geweldig, ze zijn er alleen wel veels te laat mee.
Ik ben zelf een roker maar ik begrijp het wel. Misschien is dit een goed begin om te stoppen. Wil al heel lang stoppen maar mis me sigaretje gewoon bij me drankje als ik de rest zie roken. Nu zal het alleen maar makkelijker worden om te stoppen als het niet meer mag.
ik heb geen last vd rook ofzo... maar als ze dit gaan invoeren, dan gaan veel mensen de horeca mijden dus thuis een feestje houden ofzo... of ze zitten in speciale rokerscafé's en tja als je vrienden daar naar toe gaan zullen de meeste mee gaan oftewel je blijft hetzelfde probleem houden en voor de horeca is het helemaal slecht aangezien veel mensen roken....
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 12:45:
In discotheken en op feesten vind ik het te ver gaan. Hoe moet dat dan? Dan sta je in de Rai en dan moet je even naar buiten om te roken ofzo?

ik denk dat de regel aleen geld voor discotheken en cafe's,dat zal nog ff n rompslomp geven als je op innercity staat ofzo, en je gaat dan uit van n capaciteit van 15.000 tot 20.000 man, dat krijg je nooit naar buiten,en punt 2 zal de gemeente leuk vinden want dan staat er ff de halve rai buiten op straat.

in n disco of kroeg kan je ff snel naar buiten toe,maar vind het wel n domme regel,en denk dat veel horecaeigenaren dat ook financieel wel gaan voelen.maar nogmaals denk aleen dat het voor die gelegenheden geld en niet voor grote feesten.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 12:45:
Maar wat is het volgende? Vet voedsel? Alcohol? Paternalisme ten top als je het mij vraagt. Mogen we zelf dan niet meer nadenken?

het gaat erom dat het meeroken mensen schaadt die helemaal niet (willen) roken (y) eten en alcohol drinken schaadt je omstander niet (ja wel als je agressief wordt van drank en em op z'n bek slaat :rot: )
laatste aanpassing
Ik vind het bullshit, later gaan ze nog de alcohol afschaffen ofso.!
Ik blijf lekker roken, als het ZO streng wordt ga ik wel ff naar buiten maar ik ga er echt niet stoppen omdat het in een discotheen niet meer mag :/ ! :[
Ik kan er niet wakker van liggen :D

Ik rook en ach boeiend dan maar niet roken, misschien kom ik er dan nog eens vanaf :cheer:
ik vind dat de horeca na de kloten gaat bij ons is alles tot 4 5 uur open gaan ze allemaal buiten hangen mensen worden geiriteerd en zo krijg je alleen maar ruzzie moeten ze ook meer blauw in zetten
want je krijgt dan echt ruzzie's op straat bij het uitgaan.
vind dat het in cafe;s en discotheken gewoon moet blijven .

ze gaan anders echt falliet!!!
 
Uitspraak van original_vanessa op maandag 2 juli 2007 om 13:22:
ik vind dat de horeca na de kloten gaat bij ons is alles tot 4 5 uur open gaan ze allemaal buiten hangen mensen worden geiriteerd en zo krijg je alleen maar ruzzie moeten ze ook meer blauw in zetten
want je krijgt dan echt ruzzie's op straat bij het uitgaan.
vind dat het in cafe;s en discotheken gewoon moet blijven .

ze gaan anders echt falliet!!!

Duidelijk verhaal ja.
Uitspraak van original_vanessa op maandag 2 juli 2007 om 13:22:
ik vind dat de horeca na de kloten gaat bij ons is alles tot 4 5 uur open gaan ze allemaal buiten hangen mensen worden geiriteerd en zo krijg je alleen maar ruzzie moeten ze ook meer blauw in zetten
want je krijgt dan echt ruzzie's op straat bij het uitgaan.
vind dat het in cafe;s en discotheken gewoon moet blijven .

ze gaan anders echt falliet!!!

Dan blijf je toch lekker thuis :bye:
 
Uitspraak van M. :') op maandag 2 juli 2007 om 13:21:
Ik rook en ach boeiend dan maar niet roken, misschien kom ik er dan nog eens vanaf

Idd8)
 
Uitspraak van original_vanessa op maandag 2 juli 2007 om 13:22:
ze gaan anders echt falliet!!!

dus het is puur medeleven met de branche, en het heeft niets te maken met het feit dat je zelf gewoon wil paffen tijdens het uitgaan?
 
Ruikt het voortaan heerlijk naar goor zweet ipv rook :rot:
 
als je nu is met mannetje of 100 ergens in discotheek allemaal tegelijk een sigaret opsteekt doen ze echt niks hoor ;) 10/20 is bij vele ookal genoeg..
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 13:29:
dus het is puur medeleven met de branche, en het heeft niets te maken met het feit dat je zelf gewoon wil paffen tijdens het uitgaan?

:roflol:
je zou het haast denkeng
Uitspraak van original_vanessa op maandag 2 juli 2007 om 13:22:
ik vind dat de horeca na de kloten gaat bij ons is alles tot 4 5 uur open gaan ze allemaal buiten hangen mensen worden geiriteerd en zo krijg je alleen maar ruzzie moeten ze ook meer blauw in zetten
want je krijgt dan echt ruzzie's op straat bij het uitgaan.
vind dat het in cafe;s en discotheken gewoon moet blijven .

ze gaan anders echt falliet!!!

kortom, we krijgen op lange termijn last van hangjongeren :/ bij discotheken enzo.. :jaja:
tis nooit een probleem geweest en nu opeens wel :9 trouwens khoorde vorige week op de radio dat t nog geeneens 100% zeker is, omdat de horeca het er nog niet mee eens is ofzowiets.. :s
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 13:32:
Ruikt het voortaan heerlijk naar goor zweet ipv rook

Lekker zweetlucht (L)
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op maandag 2 juli 2007 om 13:34:
kortom, we krijgen op lange termijn last van hangjongeren bij discotheken enzo..
tis nooit een probleem geweest en nu opeens wel trouwens khoorde vorige week op de radio dat t nog geeneens 100% zeker is, omdat de horeca het er nog niet mee eens is ofzowiets..

Waar maakt iedereen zich nou druk om? :nocheer: