Partyflock
 
Forumonderwerp · 955360


Hpi binnenrotor dus
€135,-
laatste aanpassing
Artiest DanM
voor een...poeg?
Bij mij heeft hij op men Tomos gezeten....
wtf ..denk je dat nou echt hier te verkopen hahahahah



:roflol:
Uitspraak van Pro-Hcore op zondag 17 juni 2007 om 15:23:
Bij mij heeft hij op men Tomos gezeten....

Naam: Thomas


volgensmij zat het gewoon op je Thomas b)
Uitspraak van Da Tomba !! op zondag 17 juni 2007 om 15:50:
wtf ..denk je dat nou echt hier te verkopen hahahahah

eigenlijk niet nee

Hoogste bod €100,- (hier gaat hij vrijdag vor weg)
 
hmm leuk voor me puchje.... maar toch maar ff niet, ga voor de auto nu;)
en wat is het voordeel van zo'n HPI binnenrotor?
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Betere gasreactie. Heeft sowieso alleen echt voordeel op hoog getoerde cilinders, aangezien de orginele ontsteking het hier vaak niet meer kan bijhouden, en je makkelijk kan kloten met je vooronsteking. Bij je orginele moet je dan namelijk al met verschillende spietjes gaan werken.
 
tja kan dat technisch niet meer uitleggen, doe al 5 jaar niks meer ermee, maar het scheelt voor een puch en tomos die zon vage kut ontsteking hebben SUPERVEEL in optrekken en top +-10km/h ofzo omhoog :D
ow:D
ik had mn ontsteking vervroegd:yes:


Uitspraak van Budburner op dinsdag 19 juni 2007 om 15:24:
aangezien de orginele ontsteking het hier vaak niet meer kan bijhouden

krijg je dan dat ie blijft hangen op dezelfde snelheid en af en toe ff ietsje sneller gaat maar dan weer terug valt?

tis alweer wat jaartjes geleden haha maar hij staat nog steeds in de schuur ( zonder voorvork ivm stunten en voorvork breken O:))
 
Uitspraak van Da Tomba !! op zondag 17 juni 2007 om 15:50:
volgensmij zat het gewoon in je Thomass
 
Uitspraak van Busty. op dinsdag 19 juni 2007 om 17:03:
krijg je dan dat ie blijft hangen op dezelfde snelheid en af en toe ff ietsje sneller gaat maar dan weer terug valt?

tis alweer wat jaartjes geleden haha maar hij staat nog steeds in de schuur ( zonder voorvork ivm stunten en voorvork breken )

meestal gaat je orginele ontsteking bij hoge RPM's overslaan met als gevolg tot je kans hebt je pickup en wss je cdi op te blazen, verder krijg je over t algemeen een betere gasreactie aangezien jij minder roterende massa aan je krukas hebt, verder kan het in top ook wel wat schelen omdat je zoals ik al aanduide, minder massa en dus ook minder weerstand op je krukas hebt, waardoor je ook net iets meer toeren zult draaien :)
Top scheelt het niet super veel, athans bij mij niet. Maar kwa trekkracht is het een wereld van verschil.

Niemand meer dan €100?
 
ligt natuurlijk wel aan je uitlaatje he;) heb zelf een 70cc + HD kop met 6p homoet op puch ;p (15mm carb maar :$) maarja daar heb ik echt al tijdne niet meer op gereden