Partyflock
 
Forumonderwerp · 953327
Akon misdraagt zich alweer..

Trok Akon eerst een 15-jarig meisje het podium op, om vervolgens op haar te gaan rijden alsof hij seks met haar had. Deze keer moest een jongen het ontgelden.

Tijdens een optreden in New York gooide de jongen iets naar het hoofd van de rapper. Akon was not amused en vroeg aan het publiek of ze de schuldige op het podium wilde tillen. Toen de jongen eenmaal op het podium stond, pakte Akon hem vast en smeet hem keihard weer terug het publiek in!

Het gerucht gaat nu dat het slachtoffer één of twee gebroken armen heeft. De politie gaat de zaak onderzoeken.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2007 om 08:06:
intelligent!

ben ik niet (Y)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2007 om 08:06:
intelligent!

wie jij? :looser:
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2007 om 08:10:
wie jij?

hoi :bye:
Uitspraak van Flowers. op vrijdag 8 juni 2007 om 14:06:
Akon

Wie is die nep fuckerd. Een echte vent gooit een ijsblokje.
 
tsjah, rare reactie hier allemaal, ik denk als de meeste hier iets naar hun kop wordt gesmeten dat ze ook iets terugdoen, dus zon rare reactie vind ik t niet.

beter als dat incident vorig jaar met snoop dogg, die vent wou alleen meefeeste werd ie ff keihard inmekaar gebeukt door snoop en zn ghettovriendjes
 
Is die aap nu alweer losgebroken uit Blijdorp?
lekker als je daar stond waar die gek naartoe werd gegooid :/

En het is en blijft weer zo'n k*t-aap :yes:
Uitspraak van Theo op vrijdag 8 juni 2007 om 16:05:
Maar die Akon heeft wel een voorbeeldfunctie...

hij had dat ventje over de knie moeten leggen en een pak billenkoek moeten geven :)
dan had dat kereltje goed voor lul gestaan, nu is akon niks meer dan bange frans (n)