Partyflock
 
Forumonderwerp · 944543
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/34356357
Uitspraak van MyQué op zondag 13 mei 2007 om 19:49:
Kan me wel herinneren dat ik een slok van een vrienin nam en dat die cola heeeel raar smaakte Maar ja, wat is hun belang daarbij?

Don't know...

misschien meneer Rocco het personeel omgekocht ofzo (in het uiterste geval dan) om de sfeer te verpesten...

Ik zou in ieder geval niet weten wat het belang van het barpersoneel erbij zou moeten zijn..
maar vond het heel erg vreemd..

vooral omdat ik ook even had rondgevraagd of iemand anders daar last van had gehad, en het was geloof ik regelmatig voorgekomen...
Uitspraak van Linda:cheer: op zondag 13 mei 2007 om 19:54:
misschien meneer Rocco het personeel omgekocht ofzo (in het uiterste geval dan) om de sfeer te verpesten...

:D Sorry maar ga je nu niet een beetje erg ver? GHB in je drinken proef je echt wel hoor. En als er eenmaal 1 iemand is die zich zoiets in zn kop haalt, dat weer tegen een ander vertelt en het verhaal zo binnen een half uur die hele Gas rond is dan krijg je ook paniekreacties. Mensen vergeten wel eens dat het meestal gewoon een ordinaire paniekaanval is en ja, als je daar niet mee bekend bent denk je al snel dat het door drugs in je drinken komt ofzo. Als je veel gedronken hebt kan dat ook ineens omslaan. Been there done that, ik weet nu wel beter.

Hoe Rocco zich geeft opgesteld rondom dit hele gebeuren vind ik zeker niet ok maar 'm van dit soort dingen gaan beschuldigen? Vergeet effe niet dat hij zelf ook al heeft moeten meemaken hoe er op zijn eigen feest twee doden zijn gevallen op 1 nacht. En dat heeft 'm toen HEEL erg aangegrepen. Dat was ook verschrikkelijk. :(

Mag je 'm nog zo'n lul vinden maar met dit soort paranoide ideeen ga je toch echt wel veel te ver in je beschuldigingen hoor.
 
pff zo ineens :vaag:
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 13 mei 2007 om 20:36:
Sorry maar ga je nu niet een beetje erg ver? GHB in je drinken proef je echt wel hoor. En als er eenmaal 1 iemand is die zich zoiets in zn kop haalt, dat weer tegen een ander vertelt en het verhaal zo binnen een half uur die hele Gas rond is dan krijg je ook paniekreacties. Mensen vergeten wel eens dat het meestal gewoon een ordinaire paniekaanval is en ja, als je daar niet mee bekend bent denk je al snel dat het door drugs in je drinken komt ofzo. Als je veel gedronken hebt kan dat ook ineens omslaan. Been there done that, ik weet nu wel beter.

nou ik weet wel zeker dat ik wat proefde wat niet klopte..

en ik was zelf zo nuchter als de weet ik veel wat.. dus vind die paniekaanval van je ook een beetje ver gezocht...

en ik beschuldig helemaal niemand..
en het is misschien wel ver gezocht om zoiets te denken, zoals ik al zei.. in het uiterste geval..
..
maar als barman ga je tog ook niet zomaar voor je lolletje bergen troep kopen en dat in drinken gooien?


Uitspraak van Wackiejacky op zondag 13 mei 2007 om 20:36:
Vergeet effe niet dat hij zelf ook al heeft moeten meemaken hoe er op zijn eigen feest twee doden zijn gevallen op 1 nacht. En dat heeft 'm toen HEEL erg aangegrepen. Dat was ook verschrikkelijk.

dat ben ik ook zeker niet vergeten..
maar dat maakt niet goed dat er bij zoveel mensen troep in drinken is gegooid.. en het is ook verschrikkelijk dat er 2 mensen dood moeten gaan voordat mensen eens inzien dat drugs gewoon kuttroep is..
 
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 13 mei 2007 om 20:36:
Mensen vergeten wel eens dat het meestal gewoon een ordinaire paniekaanval is

jaja sommige misschien, maar in dit geval zijn wel meerdere afgevoerd naar t ziekenhuis met allemaal hetzelfde, drugs intoxicatie da kan je nou nie echt bepaald paniekaanvallen noemen vind je wel??... ik zou weleens willen weten wie hier achter zit.. gewoon een gestoorde gek, zowiezo ben je dan zwaar gestoord!! of iemand die dit van tevoren heeft gepland??
Uitspraak van MyQué op zondag 13 mei 2007 om 19:49:
Kan me wel herinneren dat ik een slok van een vrienin nam en dat die cola heeeel raar smaakte :S Maar ja, wat is hun belang daarbij?

Het zat em inderdaad in de cola,
waarschijnlijk omdat hij niet gekoeld was of misschien over datum was,
maar hij smaakte ieg niet lekker.
Baco's waren helemaal vreemd, want er zat geen Bacardi in maar Havana Rum.
Maar om nu meteen aan vergiftiging te denken als iets niet goed smaakt...
beetje paranoïde, niet? ;)
Hoop dat we erachter komen..
want de gene die dat geflikt heb bij zo veel mensen heb denk ik een aardig groot probleem..

ik weet sowiso ondertussen wel het PF profiel van de desbetreffende barman, die het in mijn geval was..
de klootzak
ach niet ouwehoeren..
ik had die troep in me Red Bull zitte..

en dat kom tog egt rechtstreeks uit een blikkie..
dus er is gewoon wat in dat glas gegooid..
klaar..

niks paranoide
 
Uitspraak van ViBo op zondag 13 mei 2007 om 21:58:
Maar om nu meteen aan vergiftiging te denken als iets niet goed smaakt...
beetje paranoïde, niet? ;)

er waren anders wel 8 gevallen, waarvan ik weet, en zelf heb gehoord in t ziekenhuis van een arts , die dus wel degeijk waren vergiftigd!! is da paranoide??? je had t eens moeten zien!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 22:07:
er waren anders wel 8 gevallen, waarvan ik weet, en zelf heb gehoord in t ziekenhuis van een arts , die dus wel degeijk waren vergiftigd!! is da paranoide??? je had t eens moeten zien!!

laat maar lekker lullen wijffie..

gozer weet niet beter..
Ook aan de cola gezet, de sinas de red bull de bier en de 7up niks mis mee. En me broodje kroket was ook goed warm. Ik leef nog steeds.
volgens mij werkt de vergiftiging nog steeds ofniet?
Uitspraak van actief op zondag 13 mei 2007 om 22:25:
volgens mij werkt de vergiftiging nog steeds ofniet?

:roflol: jij heb humor!!!

NOT!!



weet nie of je het door heb...

maar het is nogal een serieus iets als je in het ziekenhuis terecht kom doordat een of andere klootzak wat in je drinke geflikkert heb...
ik was zeer te spreken over de hoeveelheid wodka die iedere keer in mijn glas ging :yes:
 
m.a.w. je hebt helemaal geen bewijs dat er wat in je drinken zat. 'raar smaakje' is nogal een karig feitje om zoiets te veronderstellen.
 
Uitspraak van actief op zondag 13 mei 2007 om 22:27:
m.a.w. je hebt helemaal geen bewijs dat er wat in je drinken zat. 'raar smaakje' is nogal een karig feitje om zoiets te veronderstellen.
 
Uitspraak van Linda:cheer: op zondag 13 mei 2007 om 22:27:
maar het is nogal een serieus iets als je in het ziekenhuis terecht kom doordat een of andere klootzak wat in je drinke geflikkert heb

true, maar het is ook nogal wat om dat zomaar te veronderstellen.
laatste aanpassing
Uitspraak van Linda:cheer: op zondag 13 mei 2007 om 22:27:
maar het is nogal een serieus iets als je in het ziekenhuis terecht kom doordat een of andere klootzak wat in je drinke geflikkert heb...

Dit is niet verkeerd bedoeld, maar door dit (weer) te herhalen zet je een geslaagd feest in een kwaad daglicht dat het niet verdient. Pandemonium is niet meer dan een lijdend voorwerp, dit had overal kunnen gebeuren.
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 22:07:
er waren anders wel 8 gevallen, waarvan ik weet, en zelf heb gehoord in t ziekenhuis van een arts , die dus wel degeijk waren vergiftigd!! is da paranoide??? je had t eens moeten zien!!

Heb het al vaak genoeg gezien, MoH 2003 in Eindhoven waar mensen met bosjes neervielen,
afterfeestjes in Zino's waar het bijna wekelijks voorkwam dat GHB in iemands drank zat,
en heb het ook zelfs een keer zien gebeuren dat ze een pil in het drankje van een maat van me gegooid hebben.
Heb genoeg mensen afgevoerd zien worden en zelfs wel eens een dooie gezien daardoor,
weet heus wel waarover ik praat.
Het lijkt me niet meer dan logisch dat meer dan de helft zelf dope heeft gebruikt maar dat niet durft toe te geven aan de arts.
Met de cola was gewoon iets mis en mensen zijn er zo bang voor dat ze dan té snel een conclusie trekken en met hun vingertje gaan wijzen naar het personeel.
En dat er zelfs meteen complottheorieën onstaan dat Rocco of een andere tegenstander van dit feest dit gedaan heeft vind ik helemaal te ver gaan,
het publiek is de meest voordehandliggende dader in dit soort gevallen,
of ze nu zichzelf vergiftigd hebben of elkaar.
laatste aanpassing
Uitspraak van Linda:cheer: op zondag 13 mei 2007 om 21:59:
niks paranoide

als je het in elk topic gaat zetten ben je toch aardig parra hoor :aai:


pagan ik heb echt nix tegen jou hoor :roflol:
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zondag 13 mei 2007 om 22:38:
pagan ik heb echt nix tegen jou hoor :roflol:

misschien was er toch iets met die wodka
Uitspraak van Remco op zondag 13 mei 2007 om 22:46:
misschien was er toch iets met die wodka

zullen we het daar maar op houden ;p
haha je bleef het maar zeggen :lol:
Uitspraak van ViBo op zondag 13 mei 2007 om 22:35:
MoH 2003 in Eindhoven waar mensen met bosjes neervielen,

Daar was ik ook, kwam omdat de stroboscopen een kwartier lang aanstonden wat epilepsie opwekt, als je er gevoelig voor bent.
werd vanochtend anders ook para,
sta je in de Jezus-bus, komt er opeens een meid naar me toe die ik nooit gesproken heb:
"Hey, IK KEN JOU!" ;P
nah wat heb je toch rare wijven op deze aardkloot :s
zou ik nou noooooit doen O:)
was vast een engel die je zag :lol:
laatste aanpassing
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zondag 13 mei 2007 om 22:48:
haha je bleef het maar zeggen :lol:

die wodka was gewoon niet goed
Uitspraak van Remco op zondag 13 mei 2007 om 22:49:
Daar was ik ook, kwam omdat de stroboscopen een kwartier lang aanstonden wat epilepsie opwekt, als je er gevoelig voor bent.

Klopt, was hetzelfde feest inderdaad,
maar los daarvan was er ook nog een ander patroon te herkennen in de mensen die neervielen,
het gros ervan scheen zelf ook in de handel te zitten of er iets mee te maken te hebben,
denk dat toen een complottheorie over vergiftiging meer op zijn plaats was.
Uitspraak van ViBo op zondag 13 mei 2007 om 22:51:
sta je in de Jezus-bus

wat moet je daar dan?
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zondag 13 mei 2007 om 22:53:
was vast een engel die je zag :lol:

Oh, nu snap ik het, ik heb gewoon het licht gezien en kwam De Heilige Maagd tegen? o:)
Uitspraak van Remco op zondag 13 mei 2007 om 22:57:
wat moet je daar dan?

thee halen die niet te zuipen was :/ en mn zakken vullen met lolly's :9
Uitspraak van Remco op zondag 13 mei 2007 om 22:57:
wat moet je daar dan?

mensen bekeren tot mijn eigen geloof B)
Uitspraak van ViBo op zondag 13 mei 2007 om 22:54:
het gros ervan scheen zelf ook in de handel te zitten of er iets mee te maken te hebben,

was je erbij?
Uitspraak van ViBo op zondag 13 mei 2007 om 22:57:
Oh, nu snap ik het, ik heb gewoon het licht gezien en kwam De Heilige Maagd tegen?

:yes: dat was het (Y)
Uitspraak van ViBo op zondag 13 mei 2007 om 22:58:
mensen bekeren tot mijn eigen geloof

hoor je bij die bus?
Uitspraak van Remco op zondag 13 mei 2007 om 22:58:
was je erbij?

Nah, ik zat toendertijd inderdaad wel in de handel,
maar verkocht alleen maar tv's.
Is maar een paar keer voorgekomen dat boze klanten zich opgelicht voelden en mij wilden vergiftigen, maar op dát feest toevallig niet ;)
Uitspraak van Remco op zondag 13 mei 2007 om 23:01:
hoor je bij die bus?

:jaja: ik ben aan het infiltreren daar,
wil ook wel eens een keer heilig verklaard worden B)
Uitspraak van actief op zondag 13 mei 2007 om 22:27:
m.a.w. je hebt helemaal geen bewijs dat er wat in je drinken zat. 'raar smaakje' is nogal een karig feitje om zoiets te veronderstellen.

Precies!

En je heb meneer barman niet zelf shit erin zien gooien dus om hem meteen te beschuldigen en drinken over hem heen te gooien gaat een beetje ver...

Dit soort dingen worden echt zovaak als excuus gebruikt voor de eigen domheid van sommige mensen.
laatste aanpassing
Uitspraak van ViBo op zondag 13 mei 2007 om 21:58:
Uitspraak van MyQué op zondag 13 mei 2007 om 19:49:
Kan me wel herinneren dat ik een slok van een vrienin nam en dat die cola heeeel raar smaakte Maar ja, wat is hun belang daarbij?

Uitspraak van ViBo op zondag 13 mei 2007 om 21:58:
Maar om nu meteen aan vergiftiging te denken als iets niet goed smaakt...
beetje paranoïde, niet?

Wilt u niet mij citeren en dan reageren op iets wat een ander zegt :D

Ik denk helemaal niet aan vergiftiging, zeg alleen dat die cola idd raar smaakte (F)
Uitspraak van MyQué op maandag 14 mei 2007 om 00:18:
Ik denk helemaal niet aan vergiftiging, zeg alleen dat die cola idd raar smaakte

Er droop liters zweet van het plafond naar beneden. De cola smaakt altijd raar in de Gas, dat heb ik op Awake ook al zo vaak geproeft.


Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 22:07:
er waren anders wel 8 gevallen, waarvan ik weet, en zelf heb gehoord in t ziekenhuis van een arts , die dus wel degeijk waren vergiftigd!! is da paranoide??? je had t eens moeten zien!!

8 mensen in het ziekenhuis? Nou als dat echt zo is kan Cyndium het wel vergeten lijkt me. Dat is wel zeer uitzonderlijk. Zou graag die arts eens een verklaring zien afleggen dan. Er zijn na ieder feest ook wel weer mensen overleden namelijk :D Dat hoor en lees ik ook al 13 jaar. Mensen praten elkaar veel te makkelijk na. En yep, ik geloof zoiets pas als ik het bewezen zie. Hoe vaak ik zelf niet op de EHBO gezeten heb zonder dat er drugs aan te pas waren gekomen...vermoeidheid, lichten, drank of noem het maar op doen ook een hoop met je. De laatste keer dat ik op de EHBO zat was op thunderdome. We zaten daar toen met 5 man bij elkaar en niemand had drugs gebruikt. Een van die dames dacht ook dat er wat in haar drinken was gegooid maar die zat zichzelf gewoon gek te maken.

En idd, hoeveel mensen gebruiken er zelf maar durven dat niet toe te geven uit angst voor de consequenties?

8 mensen vergiftigd doordat de barman drugs in het drinken heeft gedaan, misschien wel op aanraden van Rocco... :D Haha jullie moeten een boek gana schrijven ofzo :D Het is dat ik niet para ben van het weekend maar zou anders bijna nog gaandenken dat jullie infiltranten van Monumental zijn die dit soort verhalen de wereld in moeten gooien om het Cyndium zo moeilijk te maken :D


:D :D :D


Sorry, maar ik ben wel klaar met deze discussie, draai wat dat betreft al iets te lang mee om zulke verhalen maar klakkeloos te geloven. Excuses voor mijn wellicht felle reactie.
laatste aanpassing
gelukkig g1 last gehad van zooi in me drinken!!
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 14 mei 2007 om 08:56:
Sorry, maar ik ben wel klaar met deze discussie, draai wat dat betreft al iets te lang mee om zulke verhalen maar klakkeloos te geloven. Excuses voor mijn wellicht felle reactie.

Ik sta volledig achter je. Ik draai ook wel wat jaartjes mee. Sterker nog ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand wat in mijn drank flikkerde.
Uitspraak van Linda:cheer: op zondag 13 mei 2007 om 19:54:
misschien meneer Rocco het personeel omgekocht ofzo (in het uiterste geval dan) om de sfeer te verpesten...

kan me niet voorstellen.
Wat Rocco heeft gedaan is wel een lage kansloze streek :looser:
mar dat komt voort uit jaloerzie :yes:
JOngeeee genoeg over die Rocco.

Wat die vent alleen maar doet is zeggen wat de techno scene graag hoort. Waarschijnlijk is et zelf gewoon een aardige vent ;P
wat een onzin weer allemaal.
had wel gehoort dat er gelogen is over het feest om de vergunning te krijgen.
maarja of het waar is?

maar een vriend van mij stond achter de bar, zal ut welleens vragen
maar ik geloof het niet.

hebben jullie pappa's en mamma's nooit gezecht tegen jullie : hand op je drinken houden, niet weg zetten, :S

als je dat doet, is de kans wel heeeeel erg klein willen ze iets in de drinken gooien.
en mensen achter de bar ik denk niet dat ze dat zullen doen.
die hebben daar toch helemaal geen tijd voor?
en je ziet toch dat ze je drinken inschenken?
 
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 14 mei 2007 om 08:56:
Het is dat ik niet para ben van het weekend maar zou anders bijna nog gaandenken dat jullie infiltranten van Monumental zijn die dit soort verhalen de wereld in moeten gooien om het Cyndium zo moeilijk te maken :D

dat doe ik dus helemaal niet, ik vind cyndium helemaal super organisatie!! en heb veel :respect: voor hun, dus dit vind ik ook nergens op slaan... Ik ben altijd te spreken geweest over pandemonium en nu nog steeds...dus duw mij nie in een hoekje dat ik hun zwart zit te maken, verder denkt iedereen maar wat ie wil denken,...dikke punt!!

t was gewoon verder een super feest!! en er was een super sfeer weer!! bedankt mensjes!(K)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van jan!ne op maandag 14 mei 2007 om 11:48:
had wel gehoort dat er gelogen is over het feest om de vergunning te krijgen.
maarja of het waar is?

Niet waar dus!!!
Uitspraak van jan!ne op maandag 14 mei 2007 om 11:48:
en mensen achter de bar ik denk niet dat ze dat zullen doen.
die hebben daar toch helemaal geen tijd voor?
en je ziet toch dat ze je drinken inschenken?

Precies.

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2007 om 12:21:
Niet waar dus!!!

Ook weer juist.
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 14 mei 2007 om 08:56:
Er zijn na ieder feest ook wel weer mensen overleden namelijk Dat hoor en lees ik ook al 13 jaar. Mensen praten elkaar veel te makkelijk na. En yep, ik geloof zoiets pas als ik het bewezen zie. Hoe vaak ik zelf niet op de EHBO gezeten heb zonder dat er drugs aan te pas waren gekomen...vermoeidheid, lichten, drank of noem het maar op doen ook een hoop met je.

Idd. Je gaat wel een hele nacht door en bent veel aan 't dansen. Iets dat toch veel energie kost. Als je dan ook nog een slechte conditie hebt of je hebt niet genoeg gegeten kun je je al snel slecht of licht in je hoofd voelen.
Ik zeg niet dat iedereen liegt, maar het wordt gewoon te snel gegooid op "iemand heeft iets in m'n drinken gegooid" terwijl dit volgens mij echt vrijwel nooit voorkomt.