Partyflock
 
Forumonderwerp · 934714
Wat ik me afvraag :D

Elke dag zie ik mensen zeiken over beestjes die vermoord worden om hun vacht en dat soort onzin vet zielig natuurlijk maar daar gaat het nu niet om.

Net ook weer een topic voorbij zien komen over dolfijnen die worden afgeslacht ook vet zielig natuurlijk. Paar pauper meisjes die zitten te janken over de bont jas die ik aan heb op die foto, die beestjes zijn toch al dood en het is niet alsof ik die jas OOIT aan heb doe even normaal :)

Enniewee ik vind het zwaar hypocriet dat iedereen hier zit te jammeren over het feit dat er dus overal ter wereld dieren worden afgeslacht etc. (wat zielig is laat ik dat nog even duidelijk maken) Maar ondertussen wel allemaal mee werken aan het verneuken van onze prachtig mooie planeet.

Als je alles echt zo zielig en erg vind pak je in het vervolgs lekker de fiets en laat je de auto staan want zeg nou zelf al die uitlaat gassen zijn niet zo gezond voor mensen, dieren en onze mooie planeet :nee:

Oja en denk eens aan illegale houtkap en al die zielige aapjes die hun leefomgeving kwijt raken of gewoon dood gaan daar :(

Hypocriet of niet? :o
:bye: :D
 
Uitspraak van actief op maandag 5 maart 2007 om 15:57:
Yeah right.

ik vind het een oma jas..

mijn oma heeft ook zoiets vandaar
 
Uitspraak van actief op maandag 5 maart 2007 om 16:01:
Nee Dierenbeul!

dieren beul? me slangen laten verhongeren dat is pas dierenbeul..
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 16:03:
dieren beul? me slangen laten verhongeren dat is pas dierenbeul..

Geef jezelf toch? Dan ben je dat niet.
 
Uitspraak van actief op maandag 5 maart 2007 om 16:04:
Geef jezelf toch? Dan ben je dat niet

ja dat is logica ... dan is er niemand om die cavia's eten te geven dus werkt niet echt..

maar slangen moeten wat eten en die jassen zijn alleen om iemand's ego omhoog te krikken dus..
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 16:08:
ja dat is logica ... dan is er niemand om die cavia's eten te geven dus werkt niet echt..

maar slangen moeten wat eten en die jassen zijn alleen om iemand's ego omhoog te krikken dus..

Oh
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 16:08:
die jassen zijn alleen om iemand's ego omhoog te krikken dus..

mijn ego is niet gekomen door zulke jassen :)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 15:32:
Ik ben niet alleen tegen bont omdat er dieren door sneuvelen, maar ook waar het dragen van bont voor staat. Namelijk een vorm van schijt aan alles decadentie.
Het staat voor alles dat slecht is aan materialisme.

Whaha nou fuck bont als het daar voor staat hoor wat een onzin.. Ja er zijn genoeg mensen die zich zelf helemaal het einde vinden met een bontjas aan maar ik dus echt niet. Het was gewoon een geintje die foto thats it.

Ik zie er namelijk meer uit als een oostblok hoer dan een kaktrut :lol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 15:55:
bij oma uit kast ff gepast... wat een drama!!

Weinig kans ja :lol: die jas was niet van mn oma hoor :D
Uitspraak van actief op maandag 5 maart 2007 om 15:48:
Ik heb net mn kat vermoord omdat ik zn kattenogen wou ben ik een killer 4 life nu?

:no: Gewoon een zielig hoopje mens.
 
Uitspraak van M. :') op zondag 4 maart 2007 om 17:46:
Wat ik me afvraag

Elke dag zie ik mensen zeiken over beestjes die vermoord worden om hun vacht en dat soort onzin vet zielig natuurlijk maar daar gaat het nu niet om.

Net ook weer een topic voorbij zien komen over dolfijnen die worden afgeslacht ook vet zielig natuurlijk. Paar pauper meisjes die zitten te janken over de bont jas die ik aan heb op die foto, die beestjes zijn toch al dood en het is niet alsof ik die jas OOIT aan heb doe even normaal

Enniewee ik vind het zwaar hypocriet dat iedereen hier zit te jammeren over het feit dat er dus overal ter wereld dieren worden afgeslacht etc. (wat zielig is laat ik dat nog even duidelijk maken) Maar ondertussen wel allemaal mee werken aan het verneuken van onze prachtig mooie planeet.

Als je alles echt zo zielig en erg vind pak je in het vervolgs lekker de fiets en laat je de auto staan want zeg nou zelf al die uitlaat gassen zijn niet zo gezond voor mensen, dieren en onze mooie planeet

Oja en denk eens aan illegale houtkap en al die zielige aapjes die hun leefomgeving kwijt raken of gewoon dood gaan daar

Hypocriet of niet?

Hypocriet!!

eentje die het snapt
Uitspraak van Return to sender op maandag 5 maart 2007 om 20:45:
Wat een zielig reltopic

Was niets rel topic aan hoor, totdat die mierenneukers over mn foto begonnen.


Uitspraak van inactief op maandag 5 maart 2007 om 20:57:
Hypocriet!!

eentje die het snapt

:d
 
Uitspraak van Early Bird (L) op maandag 5 maart 2007 om 20:37:
Gewoon een zielig hoopje mens.

Zeg de een tegen de ander :loser:
 
Bondjassen zouden gewoon over de hele wereld verboden moeten worden. Schandalig dat mensen bontjassen willen... schandalig dat mensen dieren van hun huid en leven beroven om een beetje mooi voor de dag te komen. Bah, ik kots op zulke dingen en hoop dat mensen die dat een dier aandoen de ernstigste vorm van de verschrikkelijkste ziekte krijgen dat er maar bestaat. (Y) Soms zou ik wel eens een keer naar de Noordpool willen gaan, of in welke gebieden dit soort dingen dan ook plaatsvinden, om zo'n stroper z'n knuppel af te pakken en 'm zo gigantisch hard neerknuppellen, met zoveel pijn en bloed, schreeuwend en huilend totdat ie langzaam dood gaat. Dat lijkt mij nou echt genieten. Ze verdienen het. (Y) En de mensen die ervoor zorgen dat er vraag is naar dit soort walgelijke praktijken mogen ze van mij ook allemaal op een groot schip zetten en lekker laten zinken midden op de grote oceaan. :)

Dieren slachten voor voedsel vind ik iets verschrikkelijks, maar ergens is dat nog de natuur...we zijn immers vleeseters. Wel vind ik dat dit op hele andere manieren moet gaan gebeuren dan nu gebeurt; weg met de bio-industrie! Er moeten veel meer regels komen vanuit ethisch oogpunt voor dieren. Ook zij zijn levende wezens met gevoel. Echt niet alleen de mens is dat! En als bepaalde mensen dat niet eens snel gaan beseffen dan zijn ze het leven op deze planeet helemaal niet waard vind ik.
Dat moet dus echt heel anders gaan worden in de toekomst.

Maar dieren op gruwelijke wijze afslachten om hun vacht puur omdat wij er graag mooi willen bijlopen? Dat gaat gewoon echt helemaal nergens over. Dat is niet eens van belang zeg. Kleding moet functioneel zijn, we zijn hartstikke doorgedraafd in onze ziekelijke drang naar mooi uiterlijk vertoon. Nou is dat opzich het ergste nog niet eens hoor, maar komop... er zijn zo ontzettend veel alternatieven!!! Koop gewoon een jas van nepbond. Geen mens die het ziet hoor. En als een paar modehomo's het zien, wat dan nog? Ik denk dat mensen dan eerder trots op je zijn dat je nepbond draagt, aangezien dat nog enigzins getuigd van respect naar dieren toe.

En over proefdieren heb ik precies dezelfde mening. Dieren mogen NOOIT gebruikt worden voor proeven. Mensen willen zo graag dingen testen, dus dan testen ze het maar lekker zelf! Waarvoor dat dan ook zijn mag.
Dieren gebruiken voor cosmetica bijvoorbeeld...Jezus, waar gaat het allemaal over? Ook weer zo volstrekt onbelangrijk. :s

Laat dieren gewoon lekker met rust. We hebben ze al veeeeeeel te veel pijn en leed aangedaan in onze menselijke geschiedenis. Het wordt tijd dat we daar eens verantwoording voor gaan nemen en met veel meer respect naar hun toe gaan leven. Waarom maken we juist de onschuldigste wezentjes toch kapot? Maak dan wezens kapot die het verdienen als we zo nodig wezens kapot moeten maken.

Gelukkig zijn de meeste mensen wel met de dieren begaan heb ik het idee. Het is niet zo dat alle mensen zo duivels met dieren omgaan. Het zijn vooral vaak de invloedrijke mensen met veel geld die ervoor zorgen dat we dit soort dingen doen. Ik hoop dat deze figuren eens heel snel aangepakt gaat worden en dat geld niet lang meer een machtsmiddel. Hopelijk kan de wereld dan eens positief gaan veranderen.
laatste aanpassing
Uitspraak van M. :') op maandag 5 maart 2007 om 20:59:
Was niets rel topic aan hoor, totdat die mierenneukers over mn foto begonnen.

:/
In je openingspost heb je 't zelf al over je foto.

Reltopic dus
Uitspraak van Return to sender op maandag 5 maart 2007 om 21:52:
In je openingspost heb je 't zelf al over je foto.

Reltopic dus

Dat was een voorbeeld jankerd. De intentie van dit topic was niet om te rellen hoor :aai:
Door dat voorbeeld wordt 't toch al een reltopic.:/

Goeie argumentatie ook trouwens..
Doordat er nog bossen worden gekapt is het gerechtvaardigd om bont te dragen
Uitspraak van Return to sender op maandag 5 maart 2007 om 22:06:
Door dat voorbeeld wordt 't toch al een reltopic.

Dat maak jij er van :D


Uitspraak van Return to sender op maandag 5 maart 2007 om 22:06:
Goeie argumentatie ook trouwens..
Doordat er nog bossen worden gekapt is het gerechtvaardigd om bont te dragen

Whahahaha :looser: als je niet snapt wat ik zeg, zeg dan niets :lol:
Zie jij mij ergens zeggen dat het goed is om bont te dragen? :aai:
Volgens mij je standaardmanier van discussieren. Mensen proberen af te schrikken door ze uit te schelden of dom te noemen. Werkt misschien op de basisschool (Y)

Uitspraak van M. :') op maandag 5 maart 2007 om 22:08:
Whahahaha als je niet snapt wat ik zeg, zeg dan niets
Zie jij mij ergens zeggen dat het goed is om bont te dragen?

Je zegt iig dat mensen niet moeten zeuren om bont zolang er nog andere dingen gebeuren die de planeet verneuken.

In de volgende post nog meer :loser: smilies plz
Uitspraak van Return to sender op maandag 5 maart 2007 om 22:14:
Volgens mij je standaardmanier van discussieren. Mensen proberen af te schrikken door ze uit te schelden of dom te noemen. Werkt misschien op de basisschool

Scheld ik je uit dan? Waar zeg ik dat je dom bent?

Ik zeg alleen dat als je niet kan snapt wat er staat dat je maar beter niets kan zeggen.

Of je moet eens leren hoe je begrijpend moet lezen :)


Uitspraak van Return to sender op maandag 5 maart 2007 om 22:14:
Je zegt iig dat mensen niet moeten zeuren om bont zolang er nog andere dingen gebeuren die de planeet verneuken.

In de volgende post nog meer smilies plz

Als je dat nou zegt ipv van dit te zeggen :


Uitspraak van Return to sender op maandag 5 maart 2007 om 22:06:
Goeie argumentatie ook trouwens..
Doordat er nog bossen worden gekapt is het gerechtvaardigd om bont te dragen

Maar dan wil ik nog wel even weten waar ik volgens jou zeg :


Uitspraak van M. :') op maandag 5 maart 2007 om 22:08:
Zie jij mij ergens zeggen dat het goed is om bont te dragen?

En ja idd mensen moeten niet zeuren om bont (ja voor de 1000ste x ik vind het ook zielig) terwijl ze zelf mee helpen aan het verkloten van de wereld (Y)
Uitspraak van M. :') op maandag 5 maart 2007 om 22:18:
Scheld ik je uit dan? Waar zeg ik dat je dom bent?

Ik zeg alleen dat als je niet kan snapt wat er staat dat je maar beter niets kan zeggen.

Of je moet eens leren hoe je begrijpend moet lezen

Door het hele topic ben je mensen voor van alles uit aan 't maken en met :loser: smilies proberen als achterlijk te bestempelen.

En ok je zegt inderdaad niet dat het goed is om bont te dragen.
Maar ik ben 't niet eens met je stelling dat mensen niet moeten zeuren om bont. Alle beetjes helpen. En ook al leef je niet als een veganistische hippie dan kun je nog kritiek hebben op het doodknuppelen van zeehondjes.

Maar goed, ik laat pf voor wat 't is en ga nuttige dingen doen. :bye:
Uitspraak van Return to sender op maandag 5 maart 2007 om 22:35:
Door het hele topic ben je mensen voor van alles uit aan 't maken en met smilies proberen als achterlijk te bestempelen.

Jezus heb je een teer zieltje ofzo? :D
Ik word ook voor alles uitgemaakt omdat het zogenaamd mijn bont jas is.. Lekker belangrijk :D
Dus oog om oog en trouwens sommige mensen zijn ook verschrikkelijk dom als ze niet eens goed begrijpend kunnen lezen en totaal niet snappen wat ik bedoel.


Uitspraak van Return to sender op maandag 5 maart 2007 om 22:35:
En ok je zegt inderdaad niet dat het goed is om bont te dragen.
Maar ik ben 't niet eens met je stelling dat mensen niet moeten zeuren om bont. Alle beetjes helpen. En ook al leef je niet als een veganistische hippie dan kun je nog kritiek hebben op het doodknuppelen van zeehondjes.

En nog snap je het niet. Wat ik met dit topic bedoel is dat mensen niet alleen daar aandacht voor moeten vragen maar ook voor al het andere! En dat het gewoon verdomde hypocriet is om te praten dat het zielig is maar zelf gewoon alles vreten wat vlees is zonder er bij na te denken waar het vandaan komt, of vrolijk elke dag je autotje in te stappen terwijl je beter de fiets kan pakken :D

En jij maakt er ALWEER van dat ik zeg dat je er geen kritiek op mag hebben.

En als alle beetjes helpen dan mag iedereen zn auto wel laten staan want dan helpen wij als mini landje ook mee aan een schonere wereld :9 Want alle beetjes helpen (Y)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 21:21:
weg met de bio-industrie!

(Y) kijk jij snapt hem...


Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 21:21:
Dieren mogen NOOIT gebruikt worden voor proeven

Klopt...ik werk zelf voor proefdiervrij en weet hoeveel verschrikkelijke dingen er gedaan worden.. maar er zit ook een groot maar aanvast.. proeven voor medische doeleinden liggen toch iets anders.. als de dieren het niet doen..doet niemand het en zullen er dus altijd de meest verschrikkelijke ziektes bestaan zowel voor de mens.. maar ook de dier...


Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 21:21:
Het wordt tijd dat we daar eens verantwoording voor gaan nemen en met veel meer respect naar hun toe gaan leven

Klopt.. ik vind het al respectloos als je al in zon bontjas op de foto durft..


Uitspraak van M. :') op maandag 5 maart 2007 om 22:44:
vrolijk elke dag je autotje in te stappen terwijl je beter de fiets kan pakken

Sommige mensen kunnen niet anders..

en als jij het hypocriet vind dat mensen tegen bont zijn maar wel in hun auto stappen mag jij je wel eens wat meer in de wereld gaan verdiepen want volgens mij snap je er zelf helemaal niks van...

trouwens er is nog een grotere vervuiler dan de auto.. eentje waar jij vast heel erg aan mee doet..
Uitspraak van San8) op maandag 5 maart 2007 om 22:53:
Sommige mensen kunnen niet anders..

Ja dus


Uitspraak van San8) op maandag 5 maart 2007 om 22:53:
en als jij het hypocriet vind dat mensen tegen bont zijn maar wel in hun auto stappen mag jij je wel eens wat meer in de wereld gaan verdiepen want volgens mij snap je er zelf helemaal niks van...

Jezus snap je het nou nog niet? :D


Uitspraak van San8) op maandag 5 maart 2007 om 22:53:
trouwens er is nog een grotere vervuiler dan de auto.. eentje waar jij vast heel erg aan mee doet..

Wat ken je me toch goed jeetje
Uitspraak van San8) op maandag 5 maart 2007 om 22:53:
Klopt.. ik vind het al respectloos als je al in zon bontjas op de foto durft..

Ga lekker huilen ofzo :'(
Uitspraak van M. :') op maandag 5 maart 2007 om 22:56:
Ga lekker huilen ofzo

waarom gebruik je altijd dezelfde zinne?
je roept een discussie op maar vervolgens ga je lopen typen als een 12 jarige...


Uitspraak van M. :') op maandag 5 maart 2007 om 22:56:
Jezus snap je het nou nog niet?

Meer dan jou :aai:

Uitspraak van M. :') op maandag 5 maart 2007 om 22:56:
Wat ken je me toch goed jeetje

Oh vertel 8)..
Uitspraak van San8) op maandag 5 maart 2007 om 22:58:
waarom gebruik je altijd dezelfde zinne?
je roept een discussie op maar vervolgens ga je lopen typen als een 12 jarige...

Waarom niet :d

Uitspraak van San8) op maandag 5 maart 2007 om 22:58:
Meer dan jou

Uhuh.


Uitspraak van San8) op maandag 5 maart 2007 om 22:58:
Oh vertel ..

Jij weet alles toch zo goed? Wat moet ik dan nog vertellen?
Uitspraak van M. :') op maandag 5 maart 2007 om 22:44:
En jij maakt er ALWEER van dat ik zeg dat je er geen kritiek op mag hebben.

Lees eens wat je zelf zegt:

Uitspraak van M. :') op maandag 5 maart 2007 om 22:44:
En dat het gewoon verdomde hypocriet is om te praten dat het zielig is maar zelf gewoon alles vreten wat vlees is zonder er bij na te denken waar het vandaan komt

Ze mogen dus niet praten over hoe zielig bont is. Kritiek leveren dus!
Je zegt dus dat ze of moeten kappen met het verneuken van de aarde, of dat ze nix meer mogen zeggen over bont. Anders zijn ze hypocriet.

Ik snap je punt heel goed hoor. Je vind het hypocriet dat mensen zeuren om bont, terwijl ze zelf ook meedoen aan het verneuken van de aarde. En daar zit best wat in.

Maar aan de andere kant, in deze maatschappij kun je nauwelijks leven zonder producten te gebruiken die op de een of andere manier slecht zijn voor het milieu of voor dieren.
Zou je daarom dan ook nix meer mogen zeggen over bont?
Trouwens heb niet eens zin om hier nog langer op te gaan discussieren..

mijn punt is... je kunt geen link leggen tussen auto rijden en vervuiling .. en dieren slachten voor hun vacht.

Een auto heeft nut.. niet voor alle mensen ( die elke dag hun kind naar school brengen wat 3 minute lopen is maar toch de auto pakken ) maar voor de mensen die echt niet zonder hun auto naar hun werk kunnen.. en ja het is vervuilend ja.. maar zonder zou de economie zeker in elkaar storten. En als de aarden word vervuilend.. hebben we dat samen met de hele samenleving gedaan.

Dieren voor bont daarin tegen zijn weerloos.. bont is niet nodig.. het is een overbodige luxe.. stel er zou geen bont meer gemaakt worden.. zal zeker niet de hele economie in elkaar storten.

en dan ken je auto rijden hypocriet vinden.. en bont zielig maar ik denk dat zeker 80 % van nederland wel mee doet aan de grootste milieu vervuiler.. de bioindustrie.. dat is pas hypocriet..
Uitspraak van Return to sender op maandag 5 maart 2007 om 23:06:
na te denken waar het vandaan komt

Oh vertel.. jij eet biologisch?> vegatarier?
Uitspraak van San8) op maandag 5 maart 2007 om 23:08:
Oh vertel.. jij eet biologisch?> vegatarier?

Die quote daarboven was dus van haar, niet van mij :)
Uitspraak van Return to sender op maandag 5 maart 2007 om 23:10:
Uitspraak van San8) op maandag 5 maart 2007 om 23:08:
Oh vertel.. jij eet biologisch?> vegatarier?

Die quote daarboven was dus van haar, niet van mij

nee sorry zat het alleen citerde per ongeluk jouw naam erbij 8)
Uitspraak van Return to sender op maandag 5 maart 2007 om 23:06:
Ze mogen dus niet praten over hoe zielig bont is. Kritiek leveren dus!
Je zegt dus dat ze of moeten kappen met het verneuken van de aarde, of dat ze nix meer mogen zeggen over bont. Anders zijn ze hypocriet.

Ik zeg niet dat je geen kritiek mag leveren ik zeg alleen dat ik het hypocriet vind dat is mijn mening. En even terug komen over die aapjes dat is toch precies het zelfde als zeehondjes die doodgeknuppeld worden? Hoor je daar iemand over dan?


Uitspraak van Return to sender op maandag 5 maart 2007 om 23:06:
Ik snap je punt heel goed hoor. Je vind het hypocriet dat mensen zeuren om bont, terwijl ze zelf ook meedoen aan het verneuken van de aarde. En daar zit best wat in.

Gelukkig maar (L)


Uitspraak van Return to sender op maandag 5 maart 2007 om 23:06:
Maar aan de andere kant, in deze maatschappij kun je nauwelijks leven zonder producten te gebruiken die op de een of andere manier slecht zijn voor het milieu of voor dieren.
Zou je daarom dan ook nix meer mogen zeggen over bont?

Je mag er best wat over zeggen hoor maar ik mag er toch ook wat over zeggen of niet soms? :)


Uitspraak van San8) op maandag 5 maart 2007 om 23:07:
mijn punt is... je kunt geen link leggen tussen auto rijden en vervuiling .. en dieren slachten voor hun vacht.

Onderaan mn openings post staat nog wat, wat dan meer vergelijkbaar is met bont.


Uitspraak van San8) op maandag 5 maart 2007 om 23:07:
Dieren voor bont daarin tegen zijn weerloos.. bont is niet nodig.. het is een overbodige luxe.. stel er zou geen bont meer gemaakt worden.. zal zeker niet de hele economie in elkaar storten.

Zeg ik dan dat het nodig is?


Uitspraak van San8) op maandag 5 maart 2007 om 23:07:
en dan ken je auto rijden hypocriet vinden.. en bont zielig maar ik denk dat zeker 80 % van nederland wel mee doet aan de grootste milieu vervuiler.. de bioindustrie.. dat is pas hypocriet..

Pff ik zeg niet dat AUTO rijden hypocriet is ik zeg dat het hypocriet is om over 1 ding elke x maar weer wat te zeggen en over het andere je gewoon niemand hoort! En zeg nou zelf door alle fabrieken, uitlaatgassen etc gaat er ook genoeg naar de klote de wereld staat op zn kop het word alleen maar warmer en je merkt het nu al!


Uitspraak van San8) op maandag 5 maart 2007 om 23:08:
Oh vertel.. jij eet biologisch?> vegatarier?

Nee ik zou niet weten waarom? Ik eet wat er op mn bord ligt :D

Om een lang verhaal kort te maken ja ik rij ook in een auto en ja ik vind het onnodig dat er zeehondjes worden dood geknuppeld en beestjes worden gefokt voor bont en ja ik vind het kansloos en totaal onnodig dat er illegaal hout word gekapt waardoor ik weet niet hoeveel dieren dood gaan of hun leefomgeving word ontnomen.

Maar mij hoor je er verder niet over want mensen veranderen toch niet en als ze het willen doen ze het toch wel legaal of illegaal.
dus je bent zelf ook verdomde hypocriet...je spreekt jezelf nog al tegen op het topic..

waarover kom je trouwens zeuren? als je zelf een wereld verbeteraar bent of teminmste 1 ding goed doet in de wereld mag je van mij klagen en kritiek geven maar de dinge die jij zegt.. pff ga eerst is naar jezelf kijke voordat je zon dom topic opent
Uitspraak van M. :') op maandag 5 maart 2007 om 23:30:
mensen veranderen toch

begin bij jezelf ga eerst eens kijken wat er op je bord ligt
 
je foto verzameling is wel apart van afgeslachte zeehondjes naar herman hahahahah:D


Uitspraak van San8) op maandag 5 maart 2007 om 23:07:
niet voor alle mensen ( die elke dag hun kind naar school brengen wat 3 minute lopen is maar toch de auto pakken

ja sorry die auto staat er toch..dus wel nut voor mij net zo veel als iemand die 100 km moet rijden je moet toch van a naar b

me kat trouwens van die speelgoed muizen daar zit ook bont om heen (konijnenbont)
 
ik heb 1 antwoord voor jullie allemaal verbeter de wereld begin bij je zelf
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 09:37:
ja sorry die auto staat er toch

als iedereen dat zou doen zou er nog meer vervuild worden.


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 09:37:
100 km

vind ik wat anders dan 3 minute lope he


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 09:37:
me kat trouwens van die speelgoed muizen daar zit ook bont om heen (konijnenbont)

Je wilt niet weten waar allemaal bont in zit 8)
Uitspraak van San8) op dinsdag 6 maart 2007 om 01:08:
dus je bent zelf ook verdomde hypocriet...je spreekt jezelf nog al tegen op het topic..

Nee je snapt me niet :D Alweer niet :D


Uitspraak van San8) op dinsdag 6 maart 2007 om 01:08:
waarover kom je trouwens zeuren? als je zelf een wereld verbeteraar bent of teminmste 1 ding goed doet in de wereld mag je van mij klagen en kritiek geven maar de dinge die jij zegt.. pff ga eerst is naar jezelf kijke voordat je zon dom topic opent

Mij zal je over al die dingen niet horen, ik zal er nooit een topic over openen dat je een petitie moet tekenen of weet ik veel wat. Ja ik vind het zielig en dat zei ik in mn openings post ook al dus dat maakt mij niet hypocriet.

Ik zeg alleen dat ik andere mensen hypocriet vind dus wat lul je nou dat ik hypocriet ben zie jij mij ergens protesteren? Ik spreek mezelf niet tegen hoor want alles wat ik in dit topic herhaalt heb staat ook in mn openings post :D Jij voelt je zeker heel erg aangesproken door het woordje hypocriet? :aai:

Als je wilt discusseren ga me dan ook geen woorden in de mond leggen. Want ik heb NOOIT gezegd dat ik de wereld verbeteraar ben hier, ik heb al 20 x gezegd dat ik ook mee help aan het verneuken van de aarde IEDEREEN doet dat!



Uitspraak van San8) op dinsdag 6 maart 2007 om 01:09:
begin bij jezelf ga eerst eens kijken wat er op je bord ligt

Waarom zou ik? Ik hou van een lekker stukje vlees en het interesseert me geen flikker waar het vandaan moet komen :)

Ga je lekker druk maken om de visjes in de noordzee die bijna word leeg gevist.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 09:37:
je foto verzameling is wel apart van afgeslachte zeehondjes naar herman hahahahah

Whaha ja ik dacht voor de tere zieltjes onder ons even een vrolijk plaatje :D


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 09:37:
ja sorry die auto staat er toch..dus wel nut voor mij net zo veel als iemand die 100 km moet rijden je moet toch van a naar b

:lol:
Ik woon vlak bij een school en ik vind het zwaar irri dat die blagen met de auto naar school worden gebracht wat een onzin :D en maar klagen dat ze dik worden ;)
Maargoed als jij daarna ergens heen moet ga je niet eerst fietsen en daarna thuis de auto pakken. De auto is gewoon verdomd makkelijk.


Uitspraak van San8) op dinsdag 6 maart 2007 om 11:50:
als iedereen dat zou doen zou er nog meer vervuild worden.

Iedereen doet het ook.
Uitspraak van San8) op dinsdag 6 maart 2007 om 11:50:
vind ik wat anders dan 3 minute lope he

Trein?
Uitspraak van M. :') op dinsdag 6 maart 2007 om 12:01:
Iedereen doet het ook.

nou ik woon 3 minute van me werk.. naja mischien 5 minute dan,... ik pak dus echt niet de auto daarvoor.


Uitspraak van M. :') op dinsdag 6 maart 2007 om 11:58:
Ik zeg alleen dat ik andere mensen hypocriet vind dus wat lul je nou dat ik hypocriet ben zie jij mij ergens protesteren?

nee maar die indruk wek je me wel ergens op.
Uitspraak van San8) op dinsdag 6 maart 2007 om 12:08:
nou ik woon 3 minute van me werk.. naja mischien 5 minute dan,... ik pak dus echt niet de auto daarvoor.

Dat moet jij weten :D
Ik ga echt niet als het kut weer is op de fiets stappen hoor :D


Uitspraak van San8) op dinsdag 6 maart 2007 om 12:08:
nee maar die indruk wek je me wel ergens op.

Ik protesteer nergens hoor. Ik vind het gewoon dom overkomen als mensen het alleen maar over bont kunnen hebben maar niet over visjes of illegale houtkap/aapjes of over milieu vervuiling. Je mag het best erg vinden van bont maar dat andere is ook erg maar dat hoor je nooit.
Uitspraak van M. :') op dinsdag 6 maart 2007 om 12:11:
Je mag het best erg vinden van bont maar dat andere is ook erg maar dat hoor je nooit.

ligt waar je principes liggen..
Ik heb meer belangen bij dieren dan mij uitgehongerde mensen in kenya..

Ook omdat ik er mischien minder van weet.

Over vervuiling/ illegale houtkap en over de vissen hoef je me ook niks te vertellen heb zelf voor de wnf gewerkt ( tijdelijk maar genoeg info gehad) en je staat er verbaast van wat die kleine kilometertjes die elk mens maakt wat dat een verschil kan maken.


Uitspraak van M. :') op dinsdag 6 maart 2007 om 12:11:
Ik vind het gewoon dom overkomen als mensen het alleen maar over bont kunnen hebben maar niet over visjes of illegale houtkap/aapjes of over milieu vervuiling

Minder bekend denk en mensen zien de ernst er niet van in.. netzoals jij het niet van vlees ziet.. ziet de rest van de wereld het ook niet bij de illegale houtkap bijvoorbeeld.

ach ja ik vind alles dom 8)
 
zolang je niet leeft als de amish profiteerd iedereen van de vooruitgang op elk gebied..
aan alles zitten wel nadelen..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 12:18:
profiteerd iedereen van de vooruitgang op elk gebied

ja tuurlijk anders kan je bijna niet leven maar je kan wel rekening houden met veel dingen
Uitspraak van San8) op dinsdag 6 maart 2007 om 12:14:
ligt waar je principes liggen..
Ik heb meer belangen bij dieren dan mij uitgehongerde mensen in kenya..

Nou dat vind ik ook verschrikkelijk mensen die hongerlijden terwijl het niet nodig is. Maarja als ik me overal druk om moet maken blijf ik bezig dus doe ik het gewoon niet.


Uitspraak van San8) op dinsdag 6 maart 2007 om 12:14:
Ook omdat ik er mischien minder van weet.

Met zoveel andere, mensen verdiepen zich gewoon nergens in.


Uitspraak van San8) op dinsdag 6 maart 2007 om 12:14:
Over vervuiling/ illegale houtkap en over de vissen hoef je me ook niks te vertellen heb zelf voor de wnf gewerkt ( tijdelijk maar genoeg info gehad) en je staat er verbaast van wat die kleine kilometertjes die elk mens maakt wat dat een verschil kan maken.

Ja maar op grote schaal zullen landen zoals Amerika, China en Rusland ook mee moeten doen wil het allemaal zin hebben.


Uitspraak van San8) op dinsdag 6 maart 2007 om 12:14:
Minder bekend denk en mensen zien de ernst er niet van in.. netzoals jij het niet van vlees ziet.. ziet de rest van de wereld het ook niet bij de illegale houtkap bijvoorbeeld.

ach ja ik vind alles dom

Ach er is genoeg reclame over op de tv. Ik weet ook wel dat de bioindustrie zuigt maarja ik had net al gezegd dan kan ik me overal druk om gaan maken, ik zou het hypocriet van mezelf vinden om daar tegen te gaan protesteren ofzo en over de rest niet. Ieder voorzich hoor maar ik vind het hypocriet :9
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 12:18:
zolang je niet leeft als de amish profiteerd iedereen van de vooruitgang op elk gebied..
aan alles zitten wel nadelen..

Daar heb je gelijk in.

Elk voordeel heeft zn nadeel en elk nadeel heeft zn voordeel.
laatste aanpassing
 
is gewoon een eindeloze disscusie..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 12:28:
is gewoon een eindeloze disscusie..

Ja :D

Moet kunnen toch :9
 
Uitspraak van M. :') op dinsdag 6 maart 2007 om 12:30:
Moet kunnen toch

ja zeker

ik vind het ook zielig zoals een herman word uitgebuit en tja wie staat er weer op de foto met hem..:9
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 12:36:
ja zeker

ik vind het ook zielig zoals een herman word uitgebuit en tja wie staat er weer op de foto met hem..

:roflol:
 
Hypocriet wie niet