Partyflock
 
Forumonderwerp · 923703
Artiest Jumix
het is alweer bijna een Jaar geleden dat ik het slechte nieuws hoorde dat The Site in wuustwezel dicht was wegens een Razzia.. (eerst geloofde ik het niet.. tot dat ik het nieuwsbericht las)
gelukkig waren wij er die avond niet omdat dj paul toen in oosterhout was.. we waren daarna mischien wel van plan om te gaan maar was er niet van gekomen (van de ene kant wel gelukkig).

kort van te voren was ik er ook nog geweest..
had flink wat muntjes ingekocht (en flink wat overgehouden.. 12 muntjes..)
ik was nog van plan om die site dvd te halen en the site autosticker.. maar ik dacht ja dat doe ik dan de volgende keer wel.. maarja was er helaas niet meer van gekomen.. (heeft er nog iemand n site sticker te koop.. laat het weten aub.. of de dvd)

dagen/weken/maanden t forum bijgehouden over THE SITE .. maar er gingen zoveel verhalen van rond dat er maar 1 klopte en dat is dattie dicht bleef..

als we in belgie uitgingen zijn we nog vaak langs te site gereden .. mjaa daar bleef het bij na binne kon toch niet..

vandeweek nog langsgeweest om wat fotos van the site te maken.. maar het begin er steeds meer verlaten eruit te zien.. de houte wand die heen en weer gaat als t hard waait.. de verf die eraf aant gaan is... de eet tent die te huur staat..
ik mis het wel.. het was toch iets waar ik regelmatig kwam en me het meest thuisvoelde..
altijd zag je dezelfde gezichten de meeste op zn eige plekkie.. dat zie je bijna nergens meer..



als er nog mensen zijn met fotos,filmpjes van the site.. laat ze maar zien.. zijn leuke herinneringe...
 
the site was idd wel kicke
Artiest Ravix
Ja zoals je weet wou ik er ook een keer graag heen ...
Maarja ... tis nie de eerste keer dat het enige aantrekkings punt in wuustwezel Dicht gaat ... Club X Zat hier voorheen ook ...

Mensen zitten nu al ... "wuustwezel wa is da" te roepen ...
Waar op ik niet veel goeds te zeggen heb ...
Echt ik vind het Lomp van de gemeente
Ze hebben hun grootse atracties naar de kloten geholpen en dat gaan ze merken ...
Meschien dat ze dr eens over na moete denken hoeveel tijd en geld er door anderen is ingestoken en hoe groot het is geworden met inzet van velen ... Maar kennelijk zijn dit echt lompe mensen ... die niks snappen ...
Dit zijn het soort mensen waar we die belgen moppen over vertellen ... Dit is het soort waarvan ik denk dat ze niet eens door hebben hoeveelen duizende euro's aan hun neus voorbij gaan ... maar het ergste vind ik noch dat ze Veel mensen gekwetst hebben ...

een Ezel stoot zich niet 2 keer tegen dezelfde steen
Maarja die mensen daar weeten waarschijnlijk toch niet wat daar mee bedoelt word ...
het is gewoon jammer nee triest dat het zo gelopen is ...

tis tijd om ergens anders heen te gaan ...
want dat is het enige wat wij kunne doen op dit moment
laatste aanpassing
idd ja.. t stomste wat ze konden doen.. club X was toen DE Club... mja.. |-) de slimste burgemeester komt niet uit wuustwezel iig.
DE Tent, onze tent...

Maar als we dan ergens anders heen gaan, laten we dat dan vooral met zijn allen doen! Helaas zal dit niet lukken...

Er moet een reunïe komen, dat zou echt het mooiste zijn!

Heb nog regelmatig contact met de eigenaar van the clubs, en wat ons toen is overkomen is aangekomen als een keiharde klap.

Ik had er nog zo graag een keer heen gegaan, gewoon met mijn vriendin, want die hoort wel alle verhalen, maar die heeft het echte gevoel nooit mee kunnen maken!

Hoe is dat gevoel te beschrijven, jah dat kan je eigenlijk alleen als je een vaste bezoeker was, want voor mij was Site als een familie, een warme thuiskomst, elke week weer, iets wat nooit ging vervelen.

Oow wat zou ik er veel voor over hebben om nog 1 keer, gewoon nog 1 keer, een avondje Site mee te maken...
Als we dat eens konden organiseren, maar dat zit er gewoon niet meer in...

Deels natuurlijk onze eigen fout, misschien niet van iedereen, maar daar was zoveel acceptatie, en iedereen mocht elkaar, hoe vaak was het vechten bij Site?

Een grote discotheek, vol bekenden, vrienden en toch kennissen, want als je nu iemand tegenkomt die er weleens kwam, sta je nog te lachen om die mooie tent!

Site, R.I.P. Forever In Our Hearts...

Laten we vooral daarom elkaars vriendjes worden, zodat we toch op deze manier met elkaar verbonden blijven en kunnen herbeleven wat we daar voor prachtige tijd mee hebben gemaakt, want 1 ding is zeker, een tent als The-Site, zal er nooit maar dan ook nooit meer komen!

Proud To Be A Site Member!

laatste aanpassing
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=-5378981904468324531}
 
Uitspraak van Jumix op zondag 7 januari 2007 om 20:31:
idd ja.. t stomste wat ze konden doen.. club X was toen DE Club... mja.. |-) de slimste burgemeester komt niet uit wuustwezel iig.

nee die komt daar niet vandaan...
helaas,..konden we het maar terug draaien
maar stel dat het weer open zou gaan...
reken er maar niet op :S
maar dan zal het nooit meer zo worden als eerst :(


Uitspraak van Ronny P op zondag 7 januari 2007 om 20:49:
Er moet een reunïe komen, dat zou echt het mooiste zijn!

daar ben ik het helemaal mee eens...
of dat ie dan toch voor 1x nog open zou gaan...
voor de reunie... nog 1x klappen in the site..
da zou toch wel heel mooi zijn :D


Uitspraak van Ronny P op zondag 7 januari 2007 om 20:49:
Site, R.I.P. Forever In Our Hearts...

:yes: :cry:


Uitspraak van Ronny P op zondag 7 januari 2007 om 20:49:
Proud To Be A Site Member!

I'm proud of it 2! B)

idd nog 1x the site zal echt helemaal geweldig zijn :D
laatste aanpassing
Idd, zoals het altijd is geweest zal het nooit en dan ook nooit meer worden, dat is iets wat zeker is.

Ook is er niks waar het mee te vergelijken valt,
want dit zat echt in mijn hart, dat gevoel kan je niet uiten, dat moet je hebben en dan begrijp je elkaar gewoon!

Dat gevoel kan je ook alleen hebben als je er altijd kwam, want zo'n top sfeer maak je nergens anders mee!!!

Sommigen zeggen nu tegen me ja dit is een vette tent man, maar zoiets als Site heb ik daarna nooooit meer meegemaakt, het was geweldig mensen :cry:
laatste aanpassing
idd helemaal mee eens
owja en op de heenweg altijd de radio aanstaan met the site erop.. op c dance ofzo was dat dacht ik :P
Site FM :respect:

Idd, haha was super altijd, na afloop in de auto nog even naklappen!
idd ja :D ik zou die tijd echt nog wel over willen doen
 
Hmm wist niet dat het dicht was :bloos:

Maar heb er echt een supertijd gehad zo'n 4 en 5 jaar geleden toen ik er echt elke week heenging...Mooie tijd was dat


Zouden ik toch bijna vergeten !!!
voor die 2 Clubs die ze vernielt hebben ...

MSN Logotje Voor de Echte fans ;)

Uitspraak van Ronny P op zondag 7 januari 2007 om 20:49:
Site, R.I.P. Forever In Our Hearts...

laatste aanpassing
De "ECHTE" Fans ..

De ECHTE fans laten dit niet merken met een logo op hun msn .. De echte fans balen er kk hard van omdat een tent als The Site er nooit meer zal komen ..

De zogenaamd "echte" fans zullen waarschijnlijk blij zijn dat ze de tijd in the site nog mee hebben kunnen maken en maken hier 'naar mijn mening' verder geen Ophef over zoals uitspraken dat de gemeente vertyfd bezig was ..

The Site is Kapot door drugs .. de hoeveelheden die daar aanwezig waren op een avond was ver boven de max , het is EN BLIJFT ! héél erg zonde dat onze site dicht is , maar ik ben er zeker van dat elke discotheek gesloten wordt bij het vinden van deze hoeveelheden .

Een Site reunie is er al geweest , Highstreet Proud to be Loud was dat dacht ik .. Was ook een hele geslaagde als je het mij vraagt , ik ( en meer mensen ) vonden dat de Sfeer weer een betje als die in The Site was .. Gewoon lekker relaxed , geen problemen veroorzaken en lekker rustig je ding doen ..

Maargoed net als elke andere Tent waren er ook weleens problemen :)

Ik zelf Wat meer als een jaar elke week aanwezig geweest ongeveer maar je kan gerust stellen dat een Tent als The Site er nooit meer zal komen , misschien een mooi iets : The Site WAS en ZAL Uniek blijven ..

En mocht hij ooit weer opengaan , zal het niet meer zo worden als het was , maar hier zijn al talloze discussies over gevoerd ..

Maar togh chill van Jumix om dit zo eens te openen , altijd leuk om herinneringen op te halen !

Latah x
laatste aanpassing
IDD een jaar,hoe snel kan een jaar eigenlijk wel niet gaan naja heel snel dus want iedereen heeft waarschijnlijk zijn nieuwe stekkie gevonden maar er zijn VEEL weken bij waar ik dan aan the site terug denk tussen zaterdag nacht en zondag ochtend!!
En hoevaak men een discussi zal voeren of wat dan ook the site is CLOSED!..
die sfeer in the site dat iedereen elkaar kende zo jammer dat dat niet meer is,niemand kan ontkennen dat er gebruikt werd maar uitsluiten doe je dat nergens!!
ZO jammer..
tot snel Site-maatjes ;)
IDD !!!STYLO^DUS!!!s & StuiterSidnOs

je kan er discussies over voeren.. maar dat werkt toch niet.. (en zorgt voor problemen)
er zijn er al zoveel geweest en zoveel roddels..
en al zal het open gaan dan is het niet meer wat het geweest is...
en idd niemand kan ontkennen dat er gebruikt werd.. maar overal word wel wat gebruikt. okej daar was het mischien wel meer..
maar ik had er nooit Geen last van!
en ik ben ook heel blij dat ik die tijd in The Site heb mee kunne maken..
dat van de gemeente.. sjah je ken hoog of laag springen maar je kan er nix aan doen..
iig THE SITE zal ik nooit vergeten en heel veel aan terug denken!


(dit forum is niet voor discussies en ruzie s maar gewoon voor herinneringen op te halen.. mischien gewoonefotos, filmpjes, verhalen....)
laatste aanpassing
Uitspraak van Ronny P op zondag 7 januari 2007 om 20:49:
Heb nog regelmatig contact met de eigenaar van the clubs

Lijkt me sterk ;)

Fijn dat jullie er nog zo over denken, ook wij van the-clubs hebben machteloos toe staan kijken..
Ik kom er nog bijna iedere dag omdat ons kantoor ernaast ligt!

Wie weet mannen ;)

For the time being...
Ik heb nog altijd een paar the-site stickers voor jullie kunnen bewaren!

De DVD is eventueel ook nog te bemachtigen!

Laat me iets weten en ik zorg dat het in orde komt ;)

Bedankt voor alle steun namens het team van the-clubs en tot horens...
Uitspraak van susa op maandag 8 januari 2007 om 07:46:
the-site stickers

Jaaaaaaaaa!!!:cheer: Hebben hebben hebben haha :D:D


Uitspraak van susa op maandag 8 januari 2007 om 07:46:
De DVD

De laatste?Dat is dan dus ook echt een vette JAAAA!

Enne idd 't is en blijft eeuwig sonde, maar leuk dat er zo'n topic word gemaakt!(Y)
Heb nog een heleboel foto's van the-site van mezelf en vrienden enzo, staan allemaal op m'n pf.
Idd al die tyd en plezier en moeite die er door iedereen ingestoken is, in een keer weg .. en hetzelfde zal het nergens nooit meer worden!Maar Sidno heb wel gelijk, dat maakt the-site uniek!:)
:respect:

Uitspraak van Jumix op zondag 7 januari 2007 om 22:27:
owja en op de heenweg altijd de radio aanstaan met the site erop.. op c dance ofzo was dat dacht ik

Hahaha Jazeker :)
laatste aanpassing
ik heb laatst op me psp een aantal foto`s gezet waarop ik bij the site voor sta...
en van m`n shirt die ik buiten aan de paal heb geknoopt met the site reunion,waar ik samen met Leo en Bridget heen ben geweest,iedere keer dat ik in het Site boek kijk komen er mooie herinneringen naar boven...

The site zal ik egt niet vergete nii ak 80 ben en scheel in me nest lig.....

The site...my litlle peace of heaven on this world we call home;)

Greetz 100% Site Freaker Lextc


Voila! Mijn Shirt,gedragen toen pat-b voor het eerst in de Q-nazi moest draaie!
2 All Ya SiteFreakerz...Pay Respect;)!!!!!
laatste aanpassing
ik kwam er ook vaak !
me ouders staan er vlak bij op de camping dus altijd gelijk ff meepakken die handel!
was echt een hele leuke tent met goeie sfeer en muziek!
echt jammer dat tie dicht is :-(
Werkzaam bij Wicked Soundz
Artiest {SHOWLIST artist 47231, 17514}
www.the-site.be re-union party, Zondag 8 April 2007

Waar en wanneer...hoor je zeer snel!
Schrijf deze datum alvast in je agenda!!!!
Is dat zeker? ik heb hier in Made al vaker gehoord over 8 April maar the-clubs zelf vermelden hier niks over, is dat een feestje georganiseerd door de mensen die er altijd kwamen zelf? Ik hoop in ieder geval dat het doorgaat en dat er dan ook echt de mensen komen die er altijd waren, alleen dan kunnen we het nog een keer beleven, dat mooie gevoel!

Altijd bereid te helpen om een reunïe op te zetten!!!
laatste aanpassing
bron: http://doctorbass.2.forumer.com/index.php?showtopic=16549
Dank je ;-)
Uitspraak van susa op maandag 8 januari 2007 om 07:46:
Laat me iets weten en ik zorg dat het in orde komt

Weer Top van Suus (L) !

Wat betreft de Reunion , ik zal Kijken of ik weer aanwezig kan zijn ! :D
laatste aanpassing
Helaas dan zit ik al lang en breed in Italië...
Wie wil er in mijn plaats ff The Site Style vertegenwoordigen daarO?

Greetz 100% SiteFreaker Lextc;) :xtc:
ik zal echt wel proberen daar bij aanwezig te zijn bij the site reunion! :D
Werkzaam bij OPP
Artiest Djordies
Eerst maar eens de locatie afwachten ;)
Werkzaam bij Living Events
Artiest Hardixx
Uitspraak van Dj Yorick op maandag 8 januari 2007 om 11:37:
www.the-site.be re-union party, Zondag 8 April 2007

Waar en wanneer...hoor je zeer snel!
Schrijf deze datum alvast in je agenda!!!!

Cool :D
Uitspraak van Djordies op maandag 8 januari 2007 om 13:44:
Eerst maar eens de locatie afwachten

Idd zeer belangrijk... Afwachten of ze het op goede lokatie doen!
Maar uuuh Highstreet Proud to be Loud was toen toch ook al een Site reunie , dat had Bjorno ook zo aangekondigt als ik het me goed herinner ?

Maar een 2e Renuie kan nooit kwaad hahaha Volle Bak gaan !

Dat ze Totalition - To the Rythem ( Dark-e Remix ) dan als Afsluiter draaien , Zelfde Afsluiting als The Site lijkt me wel relaxed ;)
Jah maar PTBL was anders ook wel georganiseerd denk ik of niet?

Moeten echt feest hebben voor Site, met mensen die er altijd kwamen, maar vraag me dan af is dat mogelijk!

Zeker, die moet als afsluiter, net als het altijd was :D
 
Uitspraak van StuiterSidnO op maandag 8 januari 2007 om 14:38:
Maar uuuh Highstreet Proud to be Loud was toen toch ook al een Site reunie , dat had Bjorno ook zo aangekondigt als ik het me goed herinner ?

Die reunie was zeker een geslaagd avondje!! Maar helaas kon ook deze avond niet op tegen een avondje SITE..

Nog een reunie zal wel leuk zijn, maar toch is het anders.
Uitspraak van actief op maandag 8 januari 2007 om 18:06:
Die reunie was zeker een geslaagd avondje!! Maar helaas kon ook deze avond niet op tegen een avondje SITE..

Nog een reunie zal wel leuk zijn, maar toch is het anders.

Jah dat weet ik want toen was jij er ook :D

Heb ik nog een Foto'tje van heheh (K)
Hahah wat dacht je trouwens van die leuke Kaartjes die je kon versturen met altijd van die Vrolijke bekken erop :D



Hahahaha EN GEZELLIG WAS HET hahaha :D
Uitspraak van (%)Kantonese Rockbroer(%) op maandag 8 januari 2007 om 12:45:
Wie wil er in mijn plaats ff The Site Style vertegenwoordigen daarO?

Wa denkte gy nou zelf broertje?:P
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 17:26:
Mor hier em ik een filmpke van the site hehe...


Ikke die daar aan het jumpen is

is wel leuk zn filmpje :P
 
We keep the site alive!
:respect: We keep the site alive!:jaja:
 
Uitspraak van StuiterSidnO op maandag 8 januari 2007 om 00:17:
Een Site reunie is er al geweest , Highstreet Proud to be Loud was dat dacht ik .. Was ook een hele geslaagde als je het mij vraagt , ik ( en meer mensen ) vonden dat de Sfeer weer een betje als die in The Site was .. Gewoon lekker relaxed , geen problemen veroorzaken en lekker rustig je ding doen ..

ja broertje die is er zeker al wel geweest,..
maar had het over dat het in de tent zelf gebeurd ;)
en toen ze da in highstreet gaven was op een zondag en
de meeste mensen moesten de volgende dag weer werken
net zoals ik dus
en dan ga ik daar niet heen snapte? ;)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 06:55:
de meeste mensen moesten de volgende dag weer werken
net zoals ik dus
en dan ga ik daar niet heen snapte?

idd ze kenne het beter op n zaterdag doen dan kom het bij de meeste wel beter uit..
idd dan kan ik ook zonder vrij te vragen:P
Uitspraak van Jumix op woensdag 10 januari 2007 om 16:14:
idd ze kenne het beter op n zaterdag doen dan kom het bij de meeste wel beter uit..

Helemaal mee eens, net zoals eerst , de door-de-hele-week-verlangde-zaterdag-site-avond :D
Uitspraak van !!Relmuis op woensdag 10 januari 2007 om 19:25:
Helemaal mee eens, net zoals eerst , de door-de-hele-week-verlangde-zaterdag-site-avond

pff das lang gelede:cry:maar een tijd om nooit meer te vergeten :bounce: :D
Meschien een tip voor mensen om 11 Februari bij het pand van The Site Bloemen ,kranzen ect neer te leggen ...
Ter herdenking aan de goede tijd die velen van jullie hebben gehad ...
maar vooral om Respect te tonen aan wat het team van The-Clubs.be heeft megemaakt ...
aan De Dj's Die hun platen achter moesten laten en hun baantje als dj ff kwijd waren (Blij dat dat noch goed gekomen is)

Ik Denk dat het heel erg gewardeert gaat worden

Zeker aanwezig!!!
Uitspraak van Ravix op woensdag 10 januari 2007 om 20:16:
Meschien een tip voor mensen om 11 Februari bij het pand van The Site Bloemen ,kranzen ect neer te leggen ...

Gaan we doen!:respect:
 
Uitspraak van Jumix op zondag 7 januari 2007 om 20:07:
het is alweer bijna een Jaar geleden dat ik het slechte nieuws hoorde dat The Site in wuustwezel dicht was wegens een Razzia

Ja en het is nog steeds heel erg :(
Ik was er wel bij die avond nou het was geen pretje..
Eerts ging het licht aan en toen de muziek uit, ik dacht ook wat is dit nou, dacht ook dat het een grapje was, of een droom,
maar nee hor het gebeurde echt... :(:(:(
En nu issie gewoon al weer een jaar dicht,
en niets kan the site vervangen :no:
Altijd leuke muziek! leuke mensen! goede sfeer!!!
in een word geweldig (L)

Uitspraak van Dj Yorick op maandag 8 januari 2007 om 11:37:
www.the-site.be re-union party, Zondag 8 April 2007

Waar en wanneer...hoor je zeer snel!
Schrijf deze datum alvast in je agenda!!!!

Dit is wel leuk!!