Partyflock
 
Forumonderwerp · 923157
Dit wordt het waarschijnlik ..

Dus ik d8 doe eens gek en open een topic :D
 
Ola!! Maandag 16 Juli Draai ik daar :D

http://www.palace.hu/en/index_club.cgi

Jheee :D
Werkzaam bij Nul4Elf
wij zijn er met 14 jongens van 14-21 juli begaaien :bounce::beer:
Artiest Mannie
wij met 6 mangen van 16-26 juli begaaien
1e week van augustus aanwezig daar :D
weet iemand wat 'the place to be' is daar?
en wat betaal je gemiddeld voor een :bier:
Uitspraak van lucje_b op maandag 25 juni 2007 om 16:39:
betaal je gemiddeld voor een :bier:

van 20 cent tot 2,50.. ligt er volgens mij gewoon aan waar je het haalt.. supermarkten buiten siofok schijnen echt goedkoop te zijn.. maar de populaire discotheken weten natuurlijk ook wel een prijs te vragen met al die toeristen
 
Uitspraak van Mannie op donderdag 28 juni 2007 om 18:16:
van 20 cent tot 2,50.. ligt er volgens mij gewoon aan waar je het haalt.. supermarkten buiten siofok schijnen echt goedkoop te zijn.. maar de populaire discotheken weten natuurlijk ook wel een prijs te vragen met al die toeristen

Vraag het wel ff aan die gekke huisbaas van ons. Voor een zakkie echte hollandse drop doet die gekke mang veel:)

Gaat mooi worden! Nog 17 dagen!:bier:
zijn er al mensen vorig jaar geweest? Wat zijn nou echt 'to do' dingen?

- bungeejumpen
- quad rijden
- dagje budapest
- boottochje op balatonmeer

Graag wat leuke dingen/ervaringen! Verder zal 't uitgaan wel leuk zijn :D
 
Uitspraak van Timdntz op zaterdag 30 juni 2007 om 13:03:
Verder zal 't uitgaan wel leuk zijn

Mag ik hopen ja:D
 
Uitspraak van Timdntz op zaterdag 30 juni 2007 om 13:03:
jn er al mensen vorig jaar geweest? Wat zijn nou echt 'to do' dingen?

Ik ben er vorg jaar met 9 vrienden geweest, we zaten in hotel venus.. op 100 meter van barstreet..

Honargije is echt leuk om op vakantie te gaan.. zorg er wel voor dat je geen probleme met security / politie krijgt die zijn immers nogal hardhandig en bot.

Wat je zeker moet gaan doen is bungee jumpen op cocacola beach (lag in onze achtertuin zn beetje), paintballe en de stedentrip naar budapest (op eigen vervoer.. siofok heeft een eigen station)

Verder zijn er qua opstap gaan heel veel leuke tenten en 2 grote discotheken.. The Palace(laat je niet verrassen door de Mega Foam Party want het stelt geen ruk voor, verder opzich een mooie discotheek.. de prijs van drank ligt hier wel schrikbarend hoger dan in de rest van Siofok 2,5 euro ong al dan niet hoger) en The Flört (Techno/dance/electro en vooral veel duitsers.. ik zou bijna zeggen de mooiste tent van Siofok).. wij zelf hebben het vooral gehouden bij The Renagade (een echte aanrader) en de Fiesta.. de 2 nederlandse tenten die Siofok heeft het Kasteel van oranje en De Locomotion vonden wij alleen leuk met de kroegentocht en holland night.. in iedergeval nikx spectaculairs
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 11:32:
ht leuk om op vakantie te gaan.. zorg er wel voor dat je geen probleme met security / politie krijgt die zijn immers nogal hardhandig en bot.

ik ben ook geweest, en t was echt super.. barstreet en dan komt t goed..

alleen echt uitkijken met wildplassen.. en uitkijken voor hongaren waarvan je evt. de vriendin af drijgt te pakken omdat der vriend nogal eens breed en eng kan zijn
Uitspraak van Seth! op woensdag 4 juli 2007 om 04:23:
20 cent

in de winkel dang he!!


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 11:32:
The Palace

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 11:32:
2,5 euro ong al dan niet hoger
 
Uitspraak van M_ark op dinsdag 3 juli 2007 om 19:36:
Uitspraak van Dujardin op dinsdag 3 juli 2007 om 11:32:
ht leuk om op vakantie te gaan.. zorg er wel voor dat je geen probleme met security / politie krijgt die zijn immers nogal hardhandig en bot.

ik ben ook geweest, en t was echt super.. barstreet en dan komt t goed..

alleen echt uitkijken met wildplassen.. en uitkijken voor hongaren waarvan je evt. de vriendin af drijgt te pakken omdat der vriend nogal eens breed en eng kan zijn

Waren wij niet samen daar:P;)..

Maar even voor mensen een complete lijst over Siofok en mijn/mark zn ervaring (vrienden van elkaar)

enkele vragen die mensen mij de afgelope dage stelden

Wat zijn echte goedkope eet dingen?
Waar kun je goed uitgaan? Locomotion viel tegen hoorde ik?
Veel wijven daar toruwens?
Dingen die je moet doen in siofok?

Uitgaan, nou qua uitgaan is alles wel aan te raden, zeker een x na de palace gaan als er een bekende artiest optreed en de Flört moet je ook gezien hebben, dit zijn overgens de enige 2 discotheken in Siofok de rest bestaat uit kroegen. The palace zul je met de taxi moeten komen of bus aangezien deze best een afstandje weg ligt (taxi kost geen kont, let wel op of je chauf niet gezope heeft). The Flört is op loopafstand(achter de watertoren).. Cafe waar wij veel zijn geweest is de Renagade.. leuke tent, veel sfeer grote halve liters voor weinig geld.
Ik raad je ook zeker aan de kroegen tocht mee te doen met je touroperator, leert snel de café's kennen en krijgt er een goede 1ste indruk van.

De twee nederlandse tenten die Siofok rijk is, De locomotion/rembrand en het kasteel van oranje vielen me eerlijk gezegd zwaar tegen.. je betaald er 2x meer als bij de andere tenten, komen relatief weinig mensen want er komen alleen nederlanders alleen de holland night is aan te raden.

Verder wordt er veel reclame gemaakt bij gogo tours en andere operaterors over de locomotion/rembrand.. met slagans als een echt nederlands biertje (nou heel Siofok drinkt Heiniken import bier en Amstel.. en het is echt goed te drinken dat importbier)ook zou er nederlandse tv en gratis internet zijn in de rembrand -> 1 computer ja en een tv die aanstaan op een vage zender.

het aantal dames ten op zichte van heren is aanzienlijk minder.. denk 30/70 of 60/40 verhouding.. verder is de gemiddelde leeftijd van deze dames voornamelijk tussen de 19 en 23. (wij waren met een groep van 17 tot 19 jaar beetje jammer dus)

Siofok is overgens niet duur, uiteten ong 10 euro (3/4 gangen op barstreet) internet voor half uur 2 euro.. bier in supermarkt (alles in 0,5 liter) ong 20 eurocent per flesje en opstap ong 1 euro.. deze prijs kan per gelegenheid wel wisselen.. met 20 a 30 euro per avond kun je daar een enorm goede stapavond beleven (eten/drinken/opstap)

Verder zijn enkele activiteiten die je echt moet doen daar:
dagtripje budapest (ik zou op eigen vervoer gaan, goedkoper en net zo snel.. al moet je dan wel in budapest alles zelf uitzoeken, overgens echt een enorm mooie stad, aldus een niet cultuur vakantie freak)

Paintballe is ook echt de mooiste waard, voor relatief weinig geld ben je 2x een half uur aan het paintballen op een vaag verlaten terrein met je mede reisgenoten.. verwacht van alles wat er om heen zit niet te veel maar het paintballe is echt ultiem.

Als laatste is de bungeejump sprong die zn beetje in je achtertuin(vanuit hotel venus staat) een aanrader.. sprong van 50 a 70 meter hoog boven het balaton meer.

Suc6 in Siofok
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 14:09:
het aantal dames ten op zichte van heren is aanzienlijk minder.. denk 30/70 of 60/40 verhouding.. verder is de gemiddelde leeftijd van deze dames voornamelijk tussen de 19 en 23. (wij waren met een groep van 17 tot 19 jaar beetje jammer dus)

en waar komen de meeste vrouwen van daan dang?
Uitspraak van Mannie op woensdag 4 juli 2007 om 16:07:
en waar komen de meeste vrouwen van daan dang?

wil liever weten waar ze naar toe gaan :P
nee welke taal ik bij moet spijkeren
 
Uitspraak van Mannie op woensdag 4 juli 2007 om 16:07:
en waar komen de meeste vrouwen van daan dang?

duitsland hongarije en nederland

Uitspraak van lucje_b op woensdag 4 juli 2007 om 17:28:
wil liever weten waar ze naar toe gaan

overal, opvallend veel in the renagade en palace

Uitspraak van Mannie op woensdag 4 juli 2007 om 17:49:
nee welke taal ik bij moet spijkeren

voertaal in siofok is duits, maar de meesten hongarije spreken amper een andere taal.. 4 woorden engels hooguit
 
Wordt er in Hongarije (Siofok) nu wel of niet met de euro betaald. Ik heb altijd wel gedacht, maar nu kregen we vandaag onze tickets etc. en dan worden alleen Bulgarije, Kroatië, Egypte en Turkije genoemd als NIET-euro landen...

Wel enorme klotetijd vertrek--> 15.30uur:S
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 19:05:
4 woorden engels hooguit

do you wanne (sio)fuck?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 19:34:
Wordt er in Hongarije (Siofok) nu wel of niet met de euro betaald. Ik heb altijd wel gedacht, maar nu kregen we vandaag onze tickets etc. en dan worden alleen Bulgarije, Kroatië, Egypte en Turkije genoemd als NIET-euro landen...

Wel enorme klotetijd vertrek--> 15.30uur

Ze betalen er met forinten, enorme kutvaluta.. 200 forint (80cent) is al een briefje, ik zou dus een GROTE porto meenemen :P
 
Uitspraak van Absolut Martini op donderdag 5 juli 2007 om 11:24:
Ze betalen er met forinten, enorme kutvaluta.. 200 forint (80cent) is al een briefje, ik zou dus een GROTE porto meenemen

Ach hebben we een keer het idee goed rijk te zijn;)

11 dagen:cheer:
heb je ff 1000 voor mij
dan haal ik nog een rondje :P
 
Ma 23juli ga ik er ook heen met 10 vriendinnen van me! :cheer:

Party :bounce:
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juli 2007 om 09:48:
Ma 23juli ga ik er ook heen met 10 vriendinnen van me!

Party

Mooi nog 2 dagen daar:)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juli 2007 om 09:48:
10 vriendinnen

:lol:
Uitspraak van Mannie op zondag 24 juni 2007 om 18:59:
wij met 6 mangen van 16-26 juli begaaien

ojee als alles maar heel blijft
vaguh en pilskes draguh
4aug, onze 1e dag komt cascada in Palace...mooie start van wat een super vakantie moet worden:D
op de site van de palace staat dat er gratis bussen rijden tussen de palace en siofok watertoren

true?
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juli 2007 om 03:18:
Mooi nog 2 dagen daar

rustig aan jij he!!!

grapje schat (K)
 
Uitspraak van Mannie op maandag 9 juli 2007 om 23:03:
op de site van de palace staat dat er gratis bussen rijden tussen de palace en siofok watertoren

true?

Ja die rijden er, zelfs treintjes.. vervoer is zowiezo geen probleem in Siofok.. te voet is bijna alles te bereiken.. bus en taxi is ook goeie optie
nog 6 dagen heb er super veel zin in .op naar siofok
Weet iemand hoe duur sigaretten daar zijn??
Dan weet ik of ik hier al sloffen moet kopen of dat ik beter daar kan kopen :P

ThnxQ (K)
Uitspraak van **Stampertje** op dinsdag 10 juli 2007 om 23:03:
Dan weet ik of ik hier al sloffen moet kopen of dat ik beter daar kan kopen

lijkt me sterk dat zoiets daar niet goedkoper is dan in nederland :P
kan me haast niet voorsellen, alleen al de accijns die je in nl betaald ;)
Kun je daar ook een beetje housen of is er alleen vage muziek?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 21:15:
Ja die rijden er, zelfs treintjes

:lol::lol::lol:
 
Artiest Funktion 1
Uitspraak van Seth! op woensdag 11 juli 2007 om 00:59:
Kun je daar ook een beetje housen of is er alleen vage muziek?

Ik heb gehoord dat er veel leuke electro en house gedraaid word dus dan kan de pret niet op
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juli 2007 om 11:44:
Ik heb gehoord dat er veel leuke electro en house gedraaid word dus dan kan de pret niet op

mwap mwap mwap :doetiewoep:
laatste aanpassing
Aanstaande Maandag mogen wij vanuit Eindhoven vertrekken naar Siofok!
met 11 man in een villa, 10 dagen feesten en Siofok op zijn kop zetten! Zitten in de buurt van de Palace...:)
Uitspraak van Niks-Knlb op donderdag 12 juli 2007 om 17:03:
Aanstaande Maandag mogen wij vanuit Eindhoven vertrekken naar Siofok!

Wij vertrekken ook maandag!!
misschien wel in de zelfde bus :P

hoopp niet dat het al te druk is in die bussen trouwens.. beetje bewegingsvrijheid kan geen kwaad als je 20 uur in de bus moet zitteng
 
Uitspraak van Mannie op donderdag 12 juli 2007 om 17:31:
Wij vertrekken ook maandag!!
misschien wel in de zelfde bus

hoopp niet dat het al te druk is in die bussen trouwens.. beetje bewegingsvrijheid kan geen kwaad als je 20 uur in de bus moet zitteng

Zullen wel meerdere bussen gaan:)
wij vliegen zaterdagochtend...
Uitspraak van Mannie op donderdag 12 juli 2007 om 17:31:
hoopp niet dat het al te druk is in die bussen trouwens.. beetje bewegingsvrijheid kan geen kwaad als je 20 uur in de bus moet zitteng

Zijn redelijk luxe bussen, en ze zitten niet stampvol! Gaan er gezellig feest van maken daaro! :)
Uitspraak van Niks-Knlb op donderdag 12 juli 2007 om 20:10:
redelijk luxe bussen

das mooi :)

39 graden als wij aankomen :lol:
 
Goed warm
laatste aanpassing
 
Ey manne,
Ik zie dat er al veel naar Hongarije vertrekken a.s. maandag..
Daar komt nog een groep van 16 bij :P
Tot dan zou ik zeggen (B)
zeker Bertje:P chiele inne villa:P
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juli 2007 om 11:45:
Ey manne,
Ik zie dat er al veel naar Hongarije vertrekken a.s. maandag..
Daar komt nog een groep van 16 bij
Tot dan zou ik zeggen (B)

Aan dat forumplaatje te zien gaat dat zeker goed komen:yes: