Partyflock
 
Forumonderwerp · 917316
He lui, waar gaan we happen 2de KD ??
ja leuk....:-)

Nee dat wordt hem niet....Juut zou nog ff haar broer mailen..Die zou misschien wel wat weten...

Wie gaan er eigenlijk allemaal mee..???
Wij zijn in elk geval met z'n 7-en: Rob's en Rob69, Small, Kim72, Nickname, Remco en ik. Kim72 zou inderdaad met een voorstel komen. Maar mij maakt het allemaal niet zo uit, als het maar gezellig is en als ik maar om stipt 22.00 uur bij Armin ben, want het duurt maar tot 03.00 uur......
wij zijn ook zeker aanwezig, vorig jaar was het in de melkweg met als afsluiter Markus Schulz pfff wat een feest was dat zeg, dus ook nu willen we het niet missen.
idd wel jammer dat het maar tot 3 uur is.
 
effe knoopjes doorhakken en iets reserveren? Ik ben wel voorstander van een lekkere lap vlees :) Goed bodempje leggen...
Uitspraak van Stan&Debby op dinsdag 5 december 2006 om 19:32:
wij zijn ook zeker aanwezig

aaaaah leuk lullie weer te zien...:-)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 22:24:
Ik ben wel voorstander van een lekkere lap vlees Goed bodempje leggen...

vlees..goed...:-)
Ben pescatarier, dus geen vlees maar ze hebben bijna overal wel vis. Verder ben ik heel makkelijk qua eten.
 
Uitspraak van Guarana* op vrijdag 8 december 2006 om 14:24:
pescatarier

poe poe :) weet je, ik hoor het wel. vind alles prima.
Ik ben parttime vegetariër, en meestal eet ik een lichte maaltijd voor een feest. Ik ben wel voor een gezellig eenvoudig tentje. Niet al te ingewikkeld. Maar wel lekker natuurlijk :) Weet iemand een iets in de buurt van Panama ?

En hoe laat spreken we af ??
Beetje lopen zoeken in de buurt: Wellicht niet het­ meest hip of trendy plekje, maar we zitten dan oo­k vet buiten het centrum. In gebied "Oostelijke Ha­ndelskade" leek dit me wel OK. Qua eten niet al te­ buitennissig ;-)en qua prijs voor iedereen betaal­baar. Gewoon een leuk eetcafe volgens mij. Maar al­s anderen betere opties kennen???? Feel free :D
A­lles staat nog open wat mij betreft. Er was ook ee­n leuk restaurant "De Odessa" op een boot maar dan­ zit je meteen met een 4 gangen kerstmenu van €50,­- euri (leek me een beetje too much)

Boulevard ­Café
-------------------------------------------­-------------------------------------
Cruquiusweg­ 3, Zeeburg, Amsterdam toon kaart >>
Telefoon (0­20) 693 32 99 / Fax (020) 463 85 50
keuken open 1­7.00-21.30, za-zo vanaf 14.00
Website www.boulevardcafe.nl


Mocht iedereen zich hier in kunnen­ vinden dan hoor ik het wel en zal ik gaan reserve­ren (dat moet denk ik wel niet te laat, want veel ­mensen zullen 2e KD buiten de deur gaan eten denk ­ik....) Gr. Juut
 
alleen 2e kertsdag

Kerstmenu 2006

AMUSE
VOORGERECHT
vis plateau, palingmousse, gerookte zalm & gamba of
vleesplateau eendenlevermousse, ger. eend & wild ragout

TUSSENGERECHT
Heldere kreeftenboullion met flensjes of Ossenstaartsoep met profiteroles en maidera

SPOOM
HOOFDGERECHT
dorade met grote garnalen en een hollandaisesaus of
Hertenfilet in bladerdeeg met morieljeroomsaus

KAAS

KERST DESSERT

KOFFIE OF THEE MET FRIANDISES

op 2e kerstdag, serveren wij uitsluitend ons kerstmenu (€ 37,50 p.p. excl. Dranken)

aanvang 18.30 uur

reserveren tel. 020-6933299

Dat wordt dan kiezen tussen Bambi of vis, wel erg beperkte keuze. Aangezien ze alleen dat serveren. Nou heb ik nog nooit Bambi op dus ik doe wel mee, maar kan me voorstellen dat niet iedereen zich erin kan vinden
Bambi is toch lief :)
en lief is GOED.....
Ik heb ook al gekeken, maar het is inderdaad heel lastig om iets in de buurt te vinden wat ook nog eens betaalbaar is, bovendien ziet het menu er prima uit. Wat Rob en mij betreft direct reserveren voordat het vol is.
Boulevard krijgt trouwens een 7.1 op Iens, zie:
www.iens.nl. Dus waarom niet?
He lui, mijn plannen t.a.v. het eten zijn wat gewijzigd. Ik ga bij een vriendin langs in Amsterdam. Haar relatie is net uit en ze is dan net verhuist dus ik ga wat klussen bij haar. Dan zie ik jullie om 22.00 uur bij Panama.
....toen waren er nog 6.
Jammer dat je niet meegaat eten, maar logisch.
Jammer Rob...maar sávonds ben je er gezellig bij..:-)
Ik denk ook dat we maar moeten reserveren..anders zijn we echt te laat...
100% zeker aanwezig (heb de dag erna vrij kunnen krijgen)! :cheer: oh, en wat betreft 't etentje, klinkt goed! :yes:

Rob, niet vervelend bedoeld maar er was al een topic: http://partyflock.nl/topic/907886 :)
laatste aanpassing
Ja klopt, ik hoorde dat ook van Kim.
 
dit is het officiele etentje topic ;-)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 22:41:
dit is het officiele etentje topic

of een dating topic :D
wie gaan er mee uit eten dan?
wij niet eten lekker thuis :d
Uitspraak van Stan&Debby op zondag 10 december 2006 om 01:21:
wij niet eten lekker thuis

jammer had gezellig geweest...
Uitspraak van small op zondag 10 december 2006 om 10:52:
jammer had gezellig geweest...

vinden wij ook hoor maar wij hebben ook nog een hondje thuis zitten en daar hebben we rekening mee te houden :D
Dr. Gobb is ook welkom hoor. Kim 72 zou reserveren voor 6, worden het er toch gewoon 7(als er nog plaats is). Nickname, Kim 72, small, Rob69 (mijn vriend), en nog een niet pf-er gaan mee en ik zelf natuurlijk. Rob's kan helaas niet mee maar komt wel naar Armin.
Juut, reserveer jij dan? :)
Haihai!

Topique nu pas gevonden!:o
Eten doe k denk ik niet mee denk ik maar zie jullie allemaal sávonds :cheer:
laatste aanpassing
 
kunnen we dan niet beter relaxted (hier?) gourmetten oid als er toch bijna niemand meegaat?
ik vind alles prima(Y)
Jullie zijn toch met zn 6-en nog?
Gourmetten zou wel beter in mn budget passen ;)
 
Uitspraak van IrEeNtJe op zondag 10 december 2006 om 16:50:
Gourmetten zou wel beter in mn budget passen

lijkt wel alsof alle rekeningen opeens in december komen idd
zal ik eens kijken of je ergens in de buurt van de Panama kan gourmetten dan?
Kunnen we het gewoon niet zo laten als het was, gewoon bij de Boulevard eten met het groepje wat oorspronkelijk samen zou gaan eten en wie mee wil gaat mee. Zo komen we er echt nooit uit met als resultaat helemaal niks.
laatste aanpassing
zoals ik al zei, vind ik alles prima :) dus count me in @ Boulevard :yes:
Hey mensen sorry dat ik stoor in jullie date om te eten ;-)

Maar wordt er wel echte Armin trance gedraaid? Deze vraag stel ik omdat er in de flyer staat groovy sounds? Kortom: in welke style wordt er die avond gedraaid?
bij Armin weet je 't eigenlijk nooit zeker.. ik denk dat 't gewoon een mix van groovy, trancy & techy/progressive wordt.. :yes:
Ik was trouwens nog vergeten te vermelden dat Juud in Friesland zit met Kerst en daarvandaan dus naar Amsterdam komt, mede daarom hebben we daar afgesproken.
laatste aanpassing
We hebben toch nog een oplossing gevonden dat Ireentje ook mee kan. Ireentje, Juut gaat jou bellen en zij belt Gobb ook. Marco belt Eelco en Remco.
Hierbij is het 'hapforum' gesloten.

Ander onderwerp.
laatste aanpassing
gezellig! :D
En gelijk maar n ticket besteld voor de panama:D
laatste aanpassing
:cheer:

niet vergeten de code op dat ticket te zetten!!
 
Uitspraak van IrEeNtJe op maandag 11 december 2006 om 20:27:
Gourmetten zou wel beter in mn budget passen
...
En gelijk maar n ticket besteld voor de panama

Aha ;-)

Wordt nog gezellig deze kerst

small/kim: kom op, ga nou ook mee naar Tiesto... :)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 20:55:
ga nou ook mee naar Tiesto... laatste aanpassing 11 december 2006 20:57

is uitverkocht! :o
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 20:55:
small/kim: kom op, ga nou ook mee naar Tiesto... laatste aanpassing 11 december 2006 20:57

Tja zat nog te twijfelen....

Uitspraak van Cicatrix op maandag 11 december 2006 om 20:59:
is uitverkocht!

Shit nu valt er ook niet eens meer te twijfelen... Had het kunnen weten, zucht..... :frusty:


Maar ja, had m'n ouders toch al zo'n beetje beloofd vrijdag naar hen toe te komen.
:cry:
Ik dacht dat je mee ging!!!
:cry:

Hoe dúrft je níet mee te gaan!:P
Uitspraak van IrEeNtJe op maandag 11 december 2006 om 22:23:
Ik dacht dat je mee ging!!!


Hoe dúrft je níet mee te gaan!

Yep had mn ouders al een tijdje beloofd eens wat langer thuis te zijn in het hoge Noorden, kom er al zo weinig. Had gezegd vrijdag al te komen..... Later kwam ik erachter dat Tiesto op vrijdag in Escape kwam. Twijfel, twijfel dus... Aangezien ik dinsdag terug ga voor Armin in Panama vond ik het een beetje lullig om nu ook pas zaterdag te gaan (met een brakke kop).... Dan is 4 uur reizen ook niet erg aanlokkelijk, snappie. Erg jammer, ik baal nu ook wel een beetje :-( maar tis niet anders. Ik maak het weer goed bij Armin Oke???? :kusje: en :bloem:
Is goed hoor lieverd :kusje:

Pa en ma zijn ook heel belangrijk :yes:
Uitspraak van IrEeNtJe op maandag 11 december 2006 om 22:32:
Pa en ma zijn ook heel belangrijk

:hug: Thanx for understanding :aai:
en dan gaan we gewoon dubbelop feesten @ armada! :cheer:

:aai: