Partyflock
 
Forumonderwerp · 915046
Je hebt gestemd op: Ja, en heb al een kaartje gekocht
4. Ik weet het nog niet.

Even afwachten of ze de kaartjes weer bij de Blue Band doen namelijk (Y)
 
Uitspraak van TLN op donderdag 23 november 2006 om 23:57:
4. Ik weet het nog niet.

Even afwachten of ze de kaartjes weer bij de Blue Band doen namelijk

Da's dan balen als je geen Becel eet :lol:
 
Uitspraak van HoofdletterP op donderdag 23 november 2006 om 23:56:
Je hebt gestemd op:

Uitspraak van Alexander op donderdag 23 november 2006 om 23:54:
[5]Nee, Innercity sucks
 
verdorie, m'n ip geregistreerd :S
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 23:59:
verdorie, m'n ip geregistreerd :S

potverpummeltjes
Cin.>

IP's worden altijd bij een poll geregistreerd, zodat je niet 10x vanaf 1 adres kan stemmen ;)

Verder wordt er niets mee gedaan en daarnaast logged elke site alle IP adressen, wat je doet etc etc etc
 
Uitspraak van Alexander op vrijdag 24 november 2006 om 00:04:
Cin.>

IP's worden altijd bij een poll geregistreerd, zodat je niet 10x vanaf 1 adres kan stemmen

Verder wordt er niets mee gedaan en daarnaast logged elke site alle IP adressen, wat je doet etc etc etc

dat is je geraden, vlegel!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Alexander op vrijdag 24 november 2006 om 00:04:
Verder wordt er niets mee gedaan

Zou je denken?

Ben je de eigenaar en eind-verantwoordelijke van die site dan? Die de poll verzorgt?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 00:05:
dat is je geraden, vlegel!

Dat laat je je toch niet wijsmaken?

Hij heeft 't recht niet aan jouw IP te knutselen :[
 
populair feessie dat Kindercity
Cin. maak je niet druk :P

BE]*­Son of a Beach*­[BE]>

Nee, ben niet de eigenaar, maar Bootz pollcreator bestaat echt al JAAAREN... en wordt door vele sites gebruikt.

Laikra>

Sinds wanneer sleutel IK aan IP adressen... en wat zijn mensen panisch opeens. Je staat toch ook in de telefoongids.
Al jouw internet en telefoonverkeer wordt opgeslagen en door derden gemonitored alleen heb je het niet in de gaten. Ik zou mij drukker maken om hetgeen wat je niet leest en hoort... op PF wordt ook alles opgeslagen.
laatste aanpassing
Uitspraak van Alexander op vrijdag 24 november 2006 om 00:12:
Je staat toch ook in de telefoongids

:no: en dat heeft een reden!
 
Uitspraak van Alexander op vrijdag 24 november 2006 om 00:12:
op PF wordt ook alles opgeslagen.

whaaaat? :|
 
Ja hallo, je hebt toch gewoon fucking recht op je privacy?

Ik zie echt niet in waarom je IP adres geregistreerd zou mogen worden :/
 
Uitspraak van Alexander op vrijdag 24 november 2006 om 00:12:
Nee, ben niet de eigenaar, maar Bootz pollcreator bestaat echt al JAAAREN... en wordt door vele sites gebruikt.

Dan kan je dus iig aantonen dat er een privacyverklaring overeengekomen is, op het moment dat jij besloot een poll te laten hosten door hen?

Één waarin staat dat de IP-adressen niet aan derden bekend gemaakt mogen worden :)

Maakt mij niet uit hoor persoonlijk, maar veel van dat soort bedrijven bestaan idd al jaren en verdienen al jaren veel geld, omdat ze simpelweg in hun privacyverklaring iets hebben staan, waardoor zoiets wél mogelijk is.
Laikra>

Snap ik maar geloof mij maar als IT'er dat echt overal waar jij komt (alle sites, aantal msn gesprekken en misschien zelfs inhoudelijk gescand, je mobiele gesprekken) alles wordt opgeslagen en soms wel en soms niet gebruikt. Dit is wettelijk zelfs vastgelegd.

Cin.>

Zie wat ik net zei ;)
Schijnt ook wel vaker voor zijn gekomen dat PB's gelezen werden door bepaalde instanties vanwege bepaalde vermoedens (maar goed of dit geruchten of waarheid is...)

!Chiara!>

Zie bovenstaande. En voor polls zoals ik al net zei is het van belang dat een IP tijdelijk wordt vastgelegd, zodat men er zeker van kan zijn dat jij van niet vanag hetzelfde adres 2 of meer keren kan stemmen. Hier wordt verder niets mee gedaan.

[BE]*­Son of a Beach*­[BE]

De kleine lettertjes: Je mag deze polls overal gebruiken, maar de layouts van GoT, FOK!, TweakZone, ThemeParkClub, HackersFuture en TechZine mogen alleen op de desbetreffende sites/fora gebruikt worden. Het is niet mogelijk een poll later nog te wijzigen, je kan 'm alleen sluiten. Mochten er tikfouten in je poll staan, mail dan even naar BOOTZ om het te laten verbeteren.
Het is niet mogelijk om IP's op te vragen van mensen die gestemd hebben, dit in verband met de privacy. Valsspelen wordt op allerlei manieren zo veel mogelijk tegen gegaan, maar er is geen garantie dat dit nooit kan gebeuren. Het gebruiken van dit systeem is volledig op eigen risico.

En verder kan je geen hol met iemand zijn IP. Het zijn meestal overtrokken reacties van leken op IT gebied.
laatste aanpassing
Whahaha,

Alex maakt zich nog steeds druk om de actie van vorig jaar :lol:
Uitspraak van Alexander op vrijdag 24 november 2006 om 00:20:
Snap ik maar geloof mij maar als IT'er dat echt overal waar jij komt (alle sites, aantal msn gesprekken en misschien zelfs inhoudelijk gescand, je mobiele gesprekken) alles wordt opgeslagen en soms wel en soms niet gebruikt. Dit is wettelijk zelfs vastgelegd

Ze mogen ook wel horen wat ik aan de telefoon vertel, wil gewoon niet dat ze weten dat ik misschien wel naar Innercity ga :$
 
Uitspraak van Alexander op vrijdag 24 november 2006 om 00:20:
Zie bovenstaande. En voor polls zoals ik al net zei is het van belang dat een IP tijdelijk wordt vastgelegd, zodat men er zeker van kan zijn dat jij van niet vanag hetzelfde adres 2 of meer keren kan stemmen. Hier wordt verder niets mee gedaan.

Hoe weet jij dat nou weer.. voor hetzelfde geld is die hele site van een stel hackers ...
* Kirsten *>

Precies, ik heb ook nog wat tegoed :/ heb toch niet voor jan lul voor die camera daar staat te dansen :p

!Chiara!>

Zie toevoeging aan voorgaande posting.




Phew, ipv een topic over de uitslag over IC, wordt het een topic over privacyschending :D

En voor eens en voor altijd: als je bang bent voor je privacy, ontkoppel je pc's dan nu van het internet, laat je telefoon, fax etc afsluiten, beeindig je contract met je mobiele provider.

Ga niet meer in Europa wonen vanwege de camera's e.d., VS en Australie zijn ook niet veilig voor jullie, evenals het midden oosten en dat soort landen. Misschien de Noordpool?
laatste aanpassing
Once again.... i want the old Innercity concept back in the rai... the 5 areas are okay for me...

but i want 2 or 3 more areas... one for trance,one Q-Area with Hardcore/Hardstyle and one Mainstage with Big Names from all genres in electronical music. Thats a real Innercity for me.
Johnnydepp­2508>

Perhaps you should try to contact ID&T about that, or make a mailing and forward that to every person you know and mail it to ID&T
misschien eens de citeer knop gebruiken
O:)

Je hebt gestemd op: Nee, de Rai sucks
laatste aanpassing
 
5
 

Zit ander genoeg vis hier in de haven B)
Uitspraak van * Annie * :cheer: op donderdag 4 mei 2006 om 13:56:
Bepaal jij niet ouwe

Ouwe!!!!....Kom je uit A´dam ofzo??

Uitspraak van * Annie * :cheer: op donderdag 4 mei 2006 om 13:56:
Doe maar een bod

50 euri voor een uurtje??
Innercity is dood.


R.I.P.
Ik heb mijn kaartje al binnen (overenthousiaste vriendin die graag heen wil heeft gelijk mijn kaartje ook al besteld)
 
Vorig jaar was Innercity waanzinnig! Totaal nieuw concept! Weinig 'kindjes'... Dus een leuk publiek! Mijn planning is om dit jaar weer te gaan, maar ik heb nog geen kaartje! ;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 09:38:
maar ik heb nog geen kaartje!

Rustig afwachten, binnenkort regent het kaartjes voor innercity. Al;s je voor 50-100 euro muziek koopt op de site van ID&T krijg je een gratis kaartje :yes:.
Doen ze om de juiste doelgroep binnen tekrijgen :roflol:
 
Ja ik ga ook, vind innercity echt een kut feest, teminste paar jaar terug was er echt geen MOER aan!Maar ik ga het dit jaar toch nog een x proberen....Mocht het nog steeds kut zijn, dan never innercity meer!

Dus ben benieuwd, en wacht geduldig af!
Welk jaar was dat dan dat jij kut vond?
 
las vegas...2004

was echt een kut feest, geen sfeer, slecht aangekleed, alles was kut, vond ik persoonlijk!
laatste aanpassing
Die was inderdaad (relatief) slecht :D
Maar alle jaren daarvoor was het super!
laatste aanpassing
 
Nja drm wil ik het dit jaar nog een kans geven....
laatste aanpassing
Maar dit jaar is het ook heel anders dan in 2003 en daarvoor... dit jaar zal meer lijken op vorig jaar.

Qua muziek erg goed! maar het is gewoon simpelweg niet meer Innercity zoals het ooit was... Ze hadden NOOIT dat klote Urban door onze strotten moeten douwen. Vanaf dat moment ging het mis :(
 
Ik weet het nog niet.. heb die dag ook ene uitje van me werk.. winter efteling 8)
zucht....
Er zullen nu toch wel meer mensen zijn die al kaarten hebben gekocht ;)
 
[3]
deze line up is zeker een stap inde goede richting en of innercity nu op een copy van ILT gaat lijken mogen we alleen maar hopen!!!!
zou wel gaan, als de prijs niet zo belachelijk is, en als de kans op volledig uitverkocht aanwezig is. Halve zalen is niet echt tof...
 
Ik gaat er zeker heen,kaartje is al geregeld :)

Denk dat dit wel weer een erg leuke editie gaat worden!

Gelukkig zijn het niet meer zo achtelijk veel zalen,nu lekker paar zaaltjes bij elkaar!
Lekker overzichtelijk dus en voor mij in elke zaal muziek die ik kan waarderen! :)

Komt helemaal goed dus!

Technasia gaat vet worden mensen,zorg dat je daar bij bent!
Ehhh? toch 5 zalen :p ongeveer evenveel als altijd toch :)