Uitspraak van [BJ] scully op donderdag 16 november 2006 om 18:54:Paar andere veren flap je er zelf toch zo even onder. Moet in 2 uurtjes wel lukken.
kheb er geen haast mee hoor...... heb ook geen veerspanners of een luchtsleutel...... en kan hem ook nie uitlijnen, daarbij is een kennisje van me, bij de 145 club monteur bij een alfa dealer..... die doet dat soort dingen er graag bij.
dus dan ga ik er niet mee lopen kloten
Uitspraak van D.E.N.N.I.S. op donderdag 16 november 2006 om 18:58:dus dan ga ik er niet mee lopen kloten
Is echt een kleinigheidje hoor, alleen uitlijnen kan je zelf niet doen. Veerspanner en luchtsleutel ben je helemaal niet nodig. Tenminste bij VW niet, bij Alfa zou ik het niet weten. Ik zou het geduld niet hebben om tot de zomer te wachten haha.
Uitspraak van [BJ] scully op donderdag 16 november 2006 om 19:10:Is echt een kleinigheidje hoor, alleen uitlijnen kan je zelf niet doen. Veerspanner en luchtsleutel ben je helemaal niet nodig. Tenminste bij VW niet, bij Alfa zou ik het niet weten. Ik zou het geduld niet hebben om tot de zomer te wachten haha.
bij verwisselen van originele veren heb je wel een spanner nodig hoor... wil je gezicht wel is zien als je veerschotel er tegen aan is geklapt
verlagings veren op originele dempers kan je er meestal zo afhalen want daar staat minder spanning op... weet niet of dat bij alle auto's is maar meestal wel
bij verwisselen van originele veren heb je wel een spanner nodig hoor
Nou, ik heb de veren van mn maat zn Golf ook vervangen, daar kwamen originele af, en de veerschotel sprong maar een HEEL klein stukje omhoog. Staat dus echt niet zoveel spanning op als altijd gezegd wordt.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 13:06:laatst een polo gedaan achter en daar heb je ook geen veerspanner voor nodig hoor!
2man en 2 spanbandjes wil ook wel werken...
grote truc is voordat je de poten onder je auto vandaan haalt even de auto te laten zakken op een steun zodat de veer ingedrukt word... 4 dikke stevige ti-wraps erom en dan pas veerpoot demonteren.
het je hem zo uit elkaar. en de nieuwe veer met 2man even opspannen en spanbandje erom...
je moet iets zonder veerspanners
ik wil wel voor goeie weg ligging gaan
mn auto heeft standaard een veerpootbrug voor
en een sportonderstel
ik heb hem verlaagd met een eibach pro set
en binnenkort bestel ik een veerpootbrug uit amerika
helaas is er voor mijn auto niet veel te krijgen anders wou ik ook stabilisator steunen hebben voor aan de onderkant
ik ga ook nog andere schokdempers kopen, koni geel denk ik
mn auto is een nissan primera GT uit 98
mn auto heeft standaard een veerpootbrug voor
en een sportonderstel
ik heb hem verlaagd met een eibach pro set
en binnenkort bestel ik een veerpootbrug uit amerika
helaas is er voor mijn auto niet veel te krijgen anders wou ik ook stabilisator steunen hebben voor aan de onderkant
ik ga ook nog andere schokdempers kopen, koni geel denk ik
mn auto is een nissan primera GT uit 98
tsja, alleen jammer dat die rs2000 niet zo snel zijn...
wel leuke setup verder voor je wegligging...
en ik houd persoonlijk niet van die taartschep achterop... maar dat terzijde...
wel leuke setup verder voor je wegligging...
en ik houd persoonlijk niet van die taartschep achterop... maar dat terzijde...
tsja, alleen jammer dat die rs2000 niet zo snel zijn...
wel leuke setup verder voor je wegligging...
en ik houd persoonlijk niet van die taartschep achterop... maar dat terzijde...
wel leuke setup verder voor je wegligging...
en ik houd persoonlijk niet van die taartschep achterop... maar dat terzijde...
tsja, alleen jammer dat die rs2000 niet zo snel zijn...
wel leuke setup verder voor je wegligging...
en ik houd persoonlijk niet van die taartschep achterop... maar dat terzijde...
wel leuke setup verder voor je wegligging...
en ik houd persoonlijk niet van die taartschep achterop... maar dat terzijde...
tsja jammer dat die rs2000 niet zo snel zijn...
Verder wel een leuke setup voor de wegligging...
En die taartschep moet eraf!!!! nee dat is een kwestie van smaak...
Verder wel een leuke setup voor de wegligging...
En die taartschep moet eraf!!!! nee dat is een kwestie van smaak...
jaah er ging wat fout...
Ik rij een Saxo VTS 16v...
Ik rij een Saxo VTS 16v...
nou de rs2000 is een 2.0, en de saxo een 1.6 en voor een 1.6 is hij wel redelijk snel..
het was verder geen aanval hoor Blij toe dat je hem nog hebt gechipt enzo, maakt het alleen maar leuker!
het was verder geen aanval hoor Blij toe dat je hem nog hebt gechipt enzo, maakt het alleen maar leuker!
laatste aanpassing
wat heb je eraan gedaan Peter?
Mijn heeft alleen nog een K&N open luchtfilter. Verder issie motorisch standaard. Scherpere nokkenassen, Sachs koppeling, andere chip, cilinders uithonen tot een 2.0 16v staan nog op de planning.
Ik hoef verder echt geen 300pk in die clio van mij.. maar een pktje of 170/180 vind ik mooi zat
Mijn heeft alleen nog een K&N open luchtfilter. Verder issie motorisch standaard. Scherpere nokkenassen, Sachs koppeling, andere chip, cilinders uithonen tot een 2.0 16v staan nog op de planning.
Ik hoef verder echt geen 300pk in die clio van mij.. maar een pktje of 170/180 vind ik mooi zat
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 januari 2007 om 22:19:Project Zwo
die hebben ook mooie velgen