Partyflock
 
Forumonderwerp · 912556
--------------------------------------------------------------------------------

November 10, 2006 - Hot off the box office success of Saw III, Lionsgate has announced that Saw IV is set for a release date of Oct 26, 2007. That is in keeping with the franchise's tradition of Halloween openings.

While no news has been officially announced, Bloody-Disgusting.com is reporting that series veteran Leigh Whannell won't be back to script the fourth installment.

Instead, the site claims, Marcus Dunstan and Patrick Melton will script Saw IV. Dunstan and Melton also penned the horror flick Feast, which was produced as a result of the Project Greenlight competition.

Furthermore, Bloody Disgusting says that two other scribes are working on the project as well. Thomas Fenton (Red) was identified as one; the other remains a mystery.

With a Halloween release date now set, one would expect principal photography to have to begin on Saw IV by early-to-mid '07.


Ik heb deel 3 nog niet gezien maar denk dat het zo wel genoeg is anders word het zo uitgemolken :S :/
Of het moet een hele vette film worden

:rot:
Ik vond deel 4 vrij weinig aan eigenlijk.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 mei 2008 om 18:38:
Kom maar op met Saw V en VI

De 1e was echt goed maar ze worden steeds minder :S

Ze blijven bezig met nieuwe maken..pff haha :P:S
Het blijft een spannende film!
Maar die films blijven toch wel erg ziek :P
 
Vanaaf toch wel weer genoten van SAW IV :D

Laat een volgend deel maar komen zou ik zeggen, al zou ik een mooi einde aan deze reeks ook niet verkeerd vinden..
 
wat ze met die loze series (24, lost, prison break) doen doen ze met name ook middels saw

de helft flashbacks en de helft crap
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 11:23:
wat ze met die loze series (24, lost, prison break) doen doen ze met name ook middels saw

jij kan bij elke film wel een minpunt vinde :aai:
saw is tog best wel leuk omtezien :lol:
 
Uitspraak van marthijn:bier: op dinsdag 3 juni 2008 om 20:51:
jij kan bij elke film wel een minpunt vinde

het zou erg zijn als de rest dat niet kon zien
Uitspraak van Kimm* (F) op maandag 26 mei 2008 om 21:03:
De 1e was echt goed

ongevenaard goed pfff, dat einde; G A M E O V E R ! ijzersterke shit :respect:
 
Zometeen maar eens ff bekijken b)
Moet hem nog steeds kijken:P
heb nog wat leuks te koop:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=160264569762&ssPageName=STRK:MESE:IT&ih=006
met kans op saw 5 te kijke in amerika