Partyflock
 
Forumonderwerp · 911157
Artiest {SHOWLIST artist 47729, 30023, 54663, 50688}
Was gewoon Eide!
 
Uitspraak van Caspèr du Rouge op zondag 5 november 2006 om 07:39:
vertel ik vond het geweldig

Helemaal mee eens! Snelle service, goede line-up, strakke sets, nette plees. Helaas vond ik het geluid in de hardcore zaal niet zo denderend maar daar heb ik toch amper gestaan...
Geweldig feestje! De reis meer dan waard geweest :) Doen we volgend jaar zeker over! :D
 
was super feessie :yes:

wat lagen dr toch veel nokkie zeg de tering zeg
ge-wel-dig :respect:

heel de nacht in de industrial hardcore zaal gestaan (L)

tyfus-hard geluid :kwijl: en ALLEEN maar vette sets gehoord :respect:

Mark N = Held B)
vond er absoluut geen zak aan:no:

vette bagger van hoog niveau:yes::s
Artiest Magic-D
Wat heb ik gelezen in de opmerkingen? Is er een gast overleden?

Hoop t niet, dan krijg je weer dat gezeur van drugs en dit en dat:(
 
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op zondag 5 november 2006 om 10:39:
ge-wel-dig

heel de nacht in de industrial hardcore zaal gestaan

tyfus-hard geluid en ALLEEN maar vette sets gehoord

Mark N = Held

ook zoiets :kwijl: 8)
Uitspraak van Prima. op zondag 5 november 2006 om 10:48:
Wat heb ik gelezen in de opmerkingen? Is er een gast overleden?

Hoop t niet, dan krijg je weer dat gezeur van drugs en dit en dat

nja ik stond er 5 meter naast en mijn gok is tot het een extreme epelepsie aanval was:yes:

en tja als het tog overdosis was zie ik het idd somber voor die gast in
Raving was goed te doen...alles was goed geregeld alleen het geluid in de main mocht wel wat harder Ja...
Super feest! Vizitor en noizefucker en Stormtroope­r en Speedfreak waren echt te gek! Gecondoleerd vo­or de nabestaanden van de overleden jongen!!!
 
Uitspraak van dj mello-die op zondag 5 november 2006 om 10:51:
nja ik stond er 5 meter naast en mijn gok is tot het een extreme epelepsie aanval was

en tja als het tog overdosis was zie ik het idd somber voor die gast in

Die is gelukkig niet dood, k zag hem nog met de ambulance meegaan en na een tijdje stond die gewoon op het station (Y)
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 november 2006 om 12:06:
Die is gelukkig niet dood, k zag hem nog met de ambulance meegaan en na een tijdje stond die gewoon op het station

das zeer mooi
 
weet er echt nog zeer weinig vanaf:p
owja, ik vergat nog 1 hele vette live-act :bloos:

:respect: Kotzaak Klan :respect:

vieze duistere teringherrie (L)
Uitspraak van Return to sender op zondag 5 november 2006 om 12:56:
Wat draaide Mark N?

moeilijk te zeggen; maar een soort van mengeling van drum&bass/uk-hardcore/up-tempo shit en dat in combinatie met vet mixen en dikke scratches

hij draaide oa Vis & Fury - UK Scumbags
 
wat un kut feest, slecht aangekleed, geluid stond veels te zacht in de hardcore zaal en et had heel wat drukker moeten zijn.
VET feest !!! :P heb me goed vermaakt! Het geluid in de grote zaal kon idd harder, maar ach de sfeer was toppie!

Volgend jaar zeker weer !! (Y)
Todesvogel van Stormtrooper vs. Speedfreak... HEERLIJK gewoon :respect: :Respect:

Al met al toch een super geslaagd feest.. tot 4 uur vond ik er weinig aan, vooral met Angerfist die extreem slecht draaide (eigen megamix draaien als je een liveset neerzet :vaag: ), maar Stormtrooper, Speedfreak, Tommyknocker, De Early battle van Delirium, Vinyl Junk en Cixx, en natuurlijk de Kotzaak Clan lieten het Mecc op zijn kop staan :respect: :respect:

Mijn oren zeggen: PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!!!!
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op zondag 5 november 2006 om 12:53:
owja, ik vergat nog 1 hele vette live-act

Kotzaak Klan

vieze duistere teringherrie

K U T waarom ben ik ook alweer niet gegaan??? :s :nee:
zaal 2 (Y)was goed en ook goed geluid
zaal 1 was maar bout(N)

Brrr en koud daar :nocheer:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Ik wilde er ook bij zijn...:'( Hoe heeft Tommyknocker gedraaid?
 
waar vinden we de foto's?
Ik ben meteen vanaf het begin de Industrial ingerend: daar stond het geluid pas teringhard vooraan!:D
Pita vs Triax: draaiden harder dan verwacht
Daisy: die draaide net zo goed als dat ze eruit zag...(L)
Tieum: begon al wat tempo erin te gooien, best lekker
Live:Obscurity: het ging een beetje langzaam, dreunde wel:)
Enzyme X (Ophidian vs Hamunaptra): begin lekkere hard-techno, daarna de lekkere Enzyme nummers en die van Ophidian
Manu Le Malin: die ragde ckers:D die bass voel ik nog
Mark N: hij draaide ook echt lekker, halverwege gooide hij opeens het tempo omhoog, dat beviel wel:)
The DJ Producer vs Hellfish: ja, die draaiden echt erg goed, tempo lag vrij hoog, en dan die lekkere Uk hardcore met die drum&bass:D
Stormtrooper vs The Speedfreak: gingen met het tempo verder waar Hellfish & Producer gestopt waren, en draaiden wel goede platen
Live:The Kotzaak Klan: lekker duister, hoorde nauwelijks hoge tonen, maar was echt knallen!
The Vizitor vs Noizefucker: die draaiden zoals verwacht, vrijwel meteen kwam de speedcore, waarop mijn laatste beetje energie waardevol weggewerkt werd:D

Kortom: het was echt raggen daar! Ben ff gaan kijken in de hardcore area, maar daar stond het geluid veel te zacht!
 
geluid idd errug zacht in de hardcorezaal:S maar de 2de zaal daaraantegen:D:D :respect: the vizitor :respect:
 
joa ou op welke site kome die foto's??
 
www.ravingnightmare.com denk ik :vaag: khoor wel niemnand klagen over : bohh wat een zweethok daar en bla bla O:)
 
opeens was t 7 uur... :/
maar wat heb ik genoten daar in t mecc!!! :respect::K
 
Uitspraak van actief op zondag 5 november 2006 om 14:19:
khoor wel niemnand klagen over : bohh wat een zweethok daar en bla bla

ik heb nergens last van gehad :P
 
nee ikke ook niet was lekker koel:D
 
Uitspraak van Prima. op zondag 5 november 2006 om 11:48:
Gecondoleerd vo­or de nabestaanden van de overleden jongen!!!

hoe weet jij dat zo zeker?? als dr 1 nokkie word afgevoerd hoeft ie niet gelijk dood tezijn altijd dat gelul daarover:/
Zeer goeie in de 2e zaal (Y)
Ontzettend genoten, sinds lange tijd weer eens een fatsoenlijk feest! (buiten de baggere prijzen)
:bier:
aagh alleen Mark N gemist op dit feest :D
blij dat ik niet ben geweest!!
 
Uitspraak van 8-bit Kid™ op zondag 5 november 2006 om 15:35:
blij dat ik niet ben geweest!!

verrassend
Echt super geamuseerd..
VIP was dit x echt super :P wodka ging er goed in :P
Op naar de volgende :D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 726, 2342}
goed geamuseerd:D..

was echt vet met die mense waar ik mee was:)..
vond het zeker wel relax feesje alleen dat kut geluid van zaal 1 ow. soms viel ook gedeelte van t geluid weg :S maar angerfist live was wel teee vet en the vizitor !!
Uitspraak van 8-bit Kid™ op zondag 5 november 2006 om 15:35:
alleen Mark N gemist op dit feest

en dan heb je nog niet veel gemist. 40 minuten op save draaien :S alosf die er niet echt zin in had. maar de laatste 20 minuten waren wel geil :K
 
Artiest Basztard
Zaal 1 vond ik trouwens ook veel te groot joh... Geluid was niet veel soeps, ben er verder niet geweest.

Zaal 2 had een fijn oppervlakte, heerlijk geluid en enkele vette acts waarvan Hellfish & Producer echt mijn hoogtepunt van de avond waren ! Ik had zelfs wat meer verwacht van Mark N, vond het een beetje te makkelijk gaan. Enzyme X & Manu le Malin trouwens ook vrij aardig :).

Moet wel zeggen dat het publiek me erg tegenviel vaak zeg... weinig middelvingers naar artiesten dat wel, maar erg charmant was 't niet.
 
was zeker weer een vet feessie
volgende keer weer :yes:
WAT EEN FEEST :kwijl: Ik ben in beide zalen veel geweest en ik vond het van begin tot einde vet :respect:

Alleen had zaal 1 iets kleiner gemogen(Y)
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op zondag 5 november 2006 om 10:39:
Mark N = Held

welke nrs draaide ie oa :) ? Was t meer recht toe recht aan beuken of d&b/hiphop shit á la Overcast :) ?

(zo fucking kut, komt ie n x in nl, is t gelijk in maastricht)
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 november 2006 om 14:49:
Gecondoleerd vo­or de nabestaanden van de overleden jongen!!!

diej jonge is springlevend want na un uur dattiej aafdraajend werd afgevoerd hadde we hem alweer aan de telefoon


dus lul geen bullshit
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 november 2006 om 16:36:
Moet wel zeggen dat het publiek me erg tegenviel vaak zeg...

vind ik niks gek de meeste lagen half dood tegen het hek aaan