Partyflock
 
Forumonderwerp · 910566
 
he zet hier de foto van je kindje als je die hebt natuurlijk
 
achja ieder heb ze eigen leven ze eigen keuzes..
 
Wilde het eigenlijk bij mijn ene reactie houden, maar kan de verleiding nu toch niet weerstaan.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 15:22:
ik heb ff in je album gekeken staan toch best wat feestjes in...

tja, hier heb ik eigenlijk geen woorden voor :-D Misschien wil je even aangeven hoeveel feestjes voor jou wel acceptabel is? Dan kunnen de dames daar vanaf nu rekening mee gaan houden ;-)

Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 2 november 2006 om 15:42:
ik vind het nogal ego als je zelf lekker elke maand n paar keer uitgaat.. inplaats iets leuks te hoeven doen met je kinderen!

misschien moet je even goed het topic lezen ;-) Dit zijn geen moeders die lekker week in week uit gaan feesten en onderstussen hun kinderen in verveling laten wegkwijnen.

Wat ik hier in een paar minuten over deze moeders lees is dat ze in een moeilijke situatie zitten omdat ze alleen zijn en/of kinderen hebben die meer zorg nodig hebben dan het gemiddelde kind. En dat is niet een bewuste keuze, dat is iets wat je overkomt en waar je het dan dus maar gewoon mee moet doen. Niks iets te kiezen, niks eigen schuld dikke bult. Facts of life, niet bij iedereen schijnt altijd de zon.

Ik denk dat ze wat afleiding in de vorm van een feestje prima kunnen gebruiken, sterker nog: heel hard nodig hebben. En ja dat kost geld. Krijg niet de indruk dat dat ten koste gaat van deze kinderen, voor zover ik dat kan inschatten.

Waarom altijd meteen veroordelen? Zo makkelijk om kritiek te leveren op iemand die je niet kent, op een situatie die je niet kent, en dat allemaal gebaseerd op 3 regels in een topic.

Erg jammer en erg zielig. Niet oordelen over situaties waar je geen moer vanaf weet.
 
@ Mo-zus
thnx (F)
en niks meer aan toe te voegen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 15:58:
En leuke dingen met je kids doen, kan ook in gewone speeltuinen met een tas broodjes en een pak drinken, ipv patat en ijsjes eten in een pretpark.

ja idd:yes:
als je ze maar genoeg aandacht geeft:yes:


Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 17:07:
Waarom altijd meteen veroordelen? Zo makkelijk om kritiek te leveren op iemand die je niet kent, op een situatie die je niet kent, en dat allemaal gebaseerd op 3 regels in een topic.

ik snap zowiezo niet waarom ze dit allemaal in een topic neer zet:no:
dat hoeft toch niet iedereen te weten, en ja dan krijgen mensen vooroordelen (Y)
 
*edit* zie ff lager
laatste aanpassing
 
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 2 november 2006 om 17:10:
ik snap zowiezo niet waarom ze dit allemaal in een topic neer zet
dat hoeft toch niet iedereen te weten, en ja dan krijgen mensen vooroordelen

Ik neem aan datje mij nu bedoeld :flower:

en vooroordelen hebben mensen toch al. Alleen is die vaak gebaseerd op verkeerde ideeën..en ik probeer alleen 'mijn' feiten neer te leggen in de hoop dat mensen geen vooroordeel meer hebben, maar een oordeel.
Ok, dat die niet altijd in mijn 'voordeel' zullen uitpakken is jammer ;) , maar ik heb er wel begrip voor.

Oordeel alleen als je alle feiten kent... dat is de reden dat ik alles hier neerknal.. Ik hoef me nergens voor te schamen, en dat doe ik dus ook niet :flower:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 17:21:
Ik neem aan datje mij nu bedoeld

nee partymamma
 
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 2 november 2006 om 17:24:
nee partymamma

YV!!!!! voor jou.... ;)
 
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 2 november 2006 om 17:10:
dat hoeft toch niet iedereen te weten, en ja dan krijgen mensen vooroordelen

dan ruim je ze juist uit de wereld
dat ik het erneer heb gezet is omdat er iemand werd aangevallen
en ik weet hoe moeilijk het is in zo'n situatie
en tegen dat vooringenomen gedrag en hokjesdenken daar moeten vrouwen zoals zij en ik dagelijks tegenop boksen en niet alleen op pf.
Ik ben heus de moeilijkste niet en sta ook open voor andere manieren van denken/ leven en doen.
Maar val dan niet iemand aan omdat diegene anders denkt/leeft of doet dan "jij" gewend bent

en met die jij bedoel ik niet jou persoonlijk hoor, maar alle mensen die oordelen zonder zich af te vragen wat er nou eigenlijk voor verhaal schuil gaat achter iemands manier van leven.

Voor een heleboel mensen is het tegenwoordig echt niet zo makkelijk om hun hoofd boven water te houden
en daarmee bedoel ik vooral de intolerantie die op dit moment zo erg overheerst in nederland.
Als je vragen hebt PB me maar, ik ga nhier niet meer over lopen discuseren.

(F)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 17:27:
Maar val dan niet iemand aan omdat diegene anders denkt/leeft of doet dan "jij" gewend bent

oh dat doe ik ook helemaal niet hoor:no:
maar wat ik gelezen had stond ik wel even van te kijken.. ik had dus niet door dat je je kinderen maar 1 keer in de 8 weken ziet:no:

maar ik dacht als je je kinderen gewoon regelmatig ziet, zou het gewoon super triest zijn als je jezelf voortrekt qua feesten enzo, snapje??:)

ik vind het dan wel knap hoe je het doet, alleen ik zie je wel vaker in topics dat je er zo apart over praat.. maar nu weet ik het verhaal erachter dan.. want je krijgt op partyflock vaak commentaar op je manier van doen en laten:yes:


Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 17:27:
Voor een heleboel mensen is het tegenwoordig echt niet zo makkelijk om hun hoofd boven water te houden

ja dat is ook zo.. ik weet er alles van, mijn ouders gaan scheiden en mijn moeder moet ineens 20 uur meer gaan werken om 3 kinderen te kunnen voeden en een onderdak te kunnen geven (Y)
en dat terwijl ze ook nog allimentatie krijgt
 
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 2 november 2006 om 17:44:
k had dus niet door dat je je kinderen maar 1 keer in de 8 weken ziet

kleine correctie, ik heb ze 1 keert per 8 weken thuis, ik zie ze wel vaker hoor.
om de 4 weken komen ze thuis Of ik ga naar hun, en dan om en om . Ik kan ze niet allebei tegelijk thuis hebben nl.
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 2 november 2006 om 17:44:
alleen ik zie je wel vaker in topics dat je er zo apart over praat.. maar nu weet ik het verhaal erachter dan..

kijk en dat bedoel ik nou
als mensen weten wat er achter zit dan denken ze ineens een stuk anders
Bij Jootje is vergelijkbaar.
en t doet me zoveel pijn om te zien dat iemand die zoveel doet voor haar kinderen en ook zoveel laat voor dr kinderen, dat zo iemand aangevallen word op dr manier van leven.

Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 2 november 2006 om 17:44:
ja dat is ook zo.. ik weet er alles van, mijn ouders gaan scheiden en mijn moeder moet ineens 20 uur meer gaan werken om 3 kinderen te kunnen voeden en een onderdak te kunnen geven
en dat terwijl ze ook nog allimentatie krijgt

Dan wens ik jou moeder toe wat ik alle mansen in zo'n situatie toewens:
een heleboel mensen om dr heen die verder kijken dan de buitenkant en heel veel sterkte in de tijd die komen gaat (F)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 2 november 2006 om 17:44:
alleen ik zie je wel vaker in topics dat je er zo apart over praat

vooroordeel


Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 2 november 2006 om 17:44:
ik vind het dan wel knap hoe je het doet

Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 2 november 2006 om 17:44:
maar nu weet ik het verhaal erachter dan..

oordeel :flower:

Dank je wel voor je moeite een beetje interesse te tonen HMC


Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 17:51:
kijk en dat bedoel ik nou
als mensen weten wat er achter zit dan denken ze ineens een stuk anders
Bij Jootje is vergelijkbaar.
en t doet me zoveel pijn om te zien dat iemand die zoveel doet voor haar kinderen en ook zoveel laat voor dr kinderen, dat zo iemand aangevallen word op dr manier van leven.

Dank je wel :flower:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 17:58:
vooroordeel

als ik zeg dat ik dat ZIE, is dat toch geen vooroordeel??:vaag:

maarja ik ben blij dat het bij mij niet zo gaat..
kinderbescherming is wel langs geweest, omdat ik minderjarig ben, maar ze vonden me een goeie moeder en loesje mog bij mij blijven, ik word zelfs meerderjarig verklaard.. :) ben daar dus blij om :flower:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 2 november 2006 om 17:59:
minderjarig

moet meerderjarig zijn neem ik aan?

en als je op zo'n leeftijd toch de moed op kunt brengen om je kleine zelf op te voeden daar heb ik dan weer :respect: voor
 
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 2 november 2006 om 17:59:
als ik zeg dat ik dat ZIE, is dat toch geen vooroordeel??

nee.. je interpreteerd hetgene dat je ziet ;) en dan kan het in je gedachten wel een vooroordeel worden

ander voorbeeld: je ZIET rode veters in iemand schoenen DUS zal het wel een nazi zijn ...snap je wat ik bedoel??
( nou hoop ik niet dat ik hier weer op aangevallen wordt...het is maar een voorbeeld he!! (K) )
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 18:03:
en als je op zo'n leeftijd toch de moed op kunt brengen om je kleine zelf op te voeden daar heb ik dan weer voor

ik ook!!! :jaja:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 18:03:
moet meerderjarig zijn neem ik aan?

haha ja ik heb het aangepast:flower:


Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 18:03:
( nou hoop ik niet dat ik hier weer op aangevallen wordt...het is maar een voorbeeld he!! )

ik weet het;)
 
een kind krijgen is makkelijk er voor zorgen eht moeilijkst...maar als je sterk in j schoenen staat kan iedereen de eigen kind opvoeden..dan maar niet feesten enso.. je bent er zelf uiteindlijk bijgeweest... dus ook verantwoordelijk voor zijn... maar vaak de mensen die hun kind verwaarlozen zitten zich niet lekekr in hun vel of gebruiken drugs...
ik wil echt ff zeggen dat k respect heb voor partymamma en jootje :flower: je kiest niet altijd voor situaties, ze overkomen je.
verder wil ik nog ff kwijt dat mijn vader toen ik klein was altijd moest werken, en wij gingen dus haast nooit naar pretparken ofzo. gewoon omdat mijn vader zelfs s weekends moest werken! en ik ben daar echt niet slechter van geworden! efteling ben ik dan miss maar 1 x geweest toen ik klein was, maar ik kan nu ik ouder ben toch gewoon die schade inhalen?
ik wil nog ff kwijt dat liefde krijgen van je ouder( s) veel belangrijker is dan pretparken etc! want wat heb je aan spullen of uitjes als je geen liefde krijgt thuis? en dat krijgen die kids van jootje en partymamma echt wel :flower:
laatste aanpassing
 
thnx
maar ik weet dat er nog veel meer zo zijn als jootje en ik hier op pf

en die durven of willen niks zeggen omdat ze bang zijn voor de reacties.
Ik hou me mond iig niet meer dicht:D
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 19:57:
Ik hou me mond iig niet meer dicht

goedzo (y)



met een lekker vuil bekkie :D:D:D
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 19:57:
maar ik weet dat er nog veel meer zo zijn als jootje en ik hier op pf en die durven of willen niks zeggen omdat ze bang zijn voor de reacties.

Zo...echt wel!!
Maar dat bedoelde ik net ook met: Ik schaam me er niet meer voor.
Want daarmee doe ik te kort aan mezelf, en aan mn kids. En dat is veel erger dan een keer niet naar de Efteling oid, waar je vaak genoeg ook nog eens een uur in de rij staat voor een attraktie ;) Gezellig he? met 5 kids een uur wachten?? Nee, laat mij maar lekker een dagje naar een natuurgebiedje gaan en een balletje trappen met de jongens (Y)
Uitspraak van VageJetje op donderdag 2 november 2006 om 20:06:
met een lekker vuil bekkie

hee... hij heeft een schoon gezicht!! :X :lol:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 20:06:
hee... hij heeft een schoon gezicht!!

hihi rotbek
 
ik wil even zeggen dat ik heel veel respect heb voor jullie (partymamma en jootje)
ik heb zelf 3 kinderen en ben 24 wij hebben het ook niet breed dus ik weet hoe het werkt.
ik heb ook zelf ervoor gekozen om kinderen te nemen en ja oke de eerste was ook door de antibiotica maar de 2de was heel bewust heel toevallig werd dit een tweeling tja het gebeurt je he!
ik ben er dol gelukkig mee en ik vind dat kinderen een geschenk zijn en ik weet ok dat als je van je kinderen houdt en ze liefde geeft ze geen pretpark en dure cadeaus nodig hebben mijn oudste is gelukkiger met een paar o\autootjes waar je misschien 3 euro voor betaal dan dat ik iets heel groots en duurs koop want dan kijkt hij er twee tellen naar en dan vind ie het al niet meer boeiend.
en het uitgaan moet ook kunnen op ze tijd dat heb je nodig of je moet zo'n as the world turn moeder worden die alleen maar depri op de bank zit en helemaal geen eigen leven meer hebt , maar goed ieder ze eigen keus
 
maar goed plaats effe leuke foto s dan haha
 
laatste aanpassing
<=== ok hier dan mijn 2de wondertje Levi (4 weken)


Moet de andere foto's nog online zetten dus deze is met de cam gemaakt.
 
Jeetje wat zijn sommige mensen hard zeg :S..
De meeste mensen die hier lullig tegen anderen mensen gaan lopen doen hebben zelf zeker of GEEN kinderen, Of GELD zat ??

Ik heb een zoontje van 22 maanden, heb het niet breed maar ik vind wel dat ik en mn vriend zo nu en dan uit moeten kunnen gaan, ons mannetje gaat dan lekker naar zn tante en oom of Opa en Oma, en dat is voor hem al een geweldig dagje uit !!!!!!!
En geloof me veel kinderen kan je een stuk blijer maken met een weekendje naar Opa en Oma dan elke maand naar een pretpark te gaan !!!!!

En over : Je was 19 en je had een keus kunnen maken ?!?!?! Sommige mensen vinden dat ze geen KEUS hebben omdat het GVD (Sorry O:) ) Moord is abortus...

Ik was 17 toen mijn kleine man ter wereld kwam en ik heb er geen seconde over nagedacht : "Je had een keus" Want die had ik gewoon niet voor mijn gevoel en dat boeide me geen fuck !! Ik ben zelf zwanger geraakt, had ik maar een condoom of de pil moeten gebruiken, niet gedaan dus eigen schuld !

Maar spijt zal ik er nooit van krijgen !!!!!

Hierbij nog een mooie foto van mijn kleine kereltje :D:D

 
Aah, wat een lief bekkie!
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 18:37:
een kind krijgen is makkelijk er voor zorgen eht moeilijkst...maar als je sterk in j schoenen staat kan iedereen de eigen kind opvoeden..dan maar niet feesten enso.. je bent er zelf uiteindlijk bijgeweest... dus ook verantwoordelijk voor zijn... maar vaak de mensen die hun kind verwaarlozen zitten zich niet lekekr in hun vel of gebruiken drugs...

je kan je kind altijd nog aan Madonna verkopen (y)
laatste aanpassing
 


Mijn kleine wijffie Shirley!
Ik heb er zelf geen maar deze van mijn vriendin is mijn allerliefste! (L)
laatste aanpassing
Wat een schatjes zeg !!:D
 
Uitspraak van Boosaardig :[ op maandag 6 november 2006 om 19:40:
Wat een schatjes zeg !!:D

Ja echt he :D Allemaal leuke kindertjes :jaja:
Maar ik wacht nog een paar jaar :D
 
[albumelement=2250929]{element is niet toegankelijk}
Mijn zoontje 8 maanden
 
Wat een schatjes allemaal!


Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 19:49:
Mijn zoontje 8 maanden

Geweldige foto, dat koppie :D
de jongste,Dominic, een paar maanden oud :D


en de oudste, Philippe, ook een paar maanden oud :D




ze zijn nu inmiddels volwassen kerels :P :D
 
Mijn dochtertje Joëlla (L)

Hahaha, wat een schattig meisje :) Al een hele Diva haha
 
Uitspraak van Boosaardig :[ op vrijdag 10 november 2006 om 21:29:
Hahaha, wat een schattig meisje Al een hele Diva haha

Thanx (F) Ja ze gedraagt zich soms ook al echt als een diva ;) Nee het is echt een lieverd (L)
 
Wat een leuke kindjes allemaal (L)
 
hihihi onze moppie's


Anouk(L)(L)Nikita(L)(L)
laatste aanpassing
ff Thijs weer spammen:






en de mooiste van de serie:


:)

meer foto's in m'n album