Partyflock
 
Forumonderwerp · 909790

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Wat gaan we doen? Thunderdome of Nightmare Indoor? :-)
Nee geen Nightmare voor mij hoor! wat een mindere line up, thunderdome is egt veel beter! Mehja...

ieder zijn mening :D
laatste aanpassing
allebei! :D
Uitspraak van Alet op woensdag 22 november 2006 om 18:35:
Dat jij toevallig slechte ervaringen hebt wil niet zeggen dat anderen dat ook hebben.
Veel mensen vonden vorig jaar ook tegen vallen, maar wow wat heb ik me ontzettend goed vermaakt zeker bij Bodylotion.

Nightmare is mijn feestje en voor mij valt het nooit tegen ik vermaak me altijd prima, ik ken veel mensen, de muziek is super, en het is een kwartier lopen vanaf mijn huis, lekker chillen dus.

Ik zal geen editie meer missen van Nightmare, dus ik ben gewoon dit keer weer van de partij, en idd ik zou mensen aanbevelen naar Nightmare te gaan, het is daar altijd leuk, maar je moet het zelf ook wel leuk maken. Als je gaat staan te mokken de hele avond van: "Oh wat is het decor lelijk" en "Oh wat is de muziek veel te zacht" en "Oh wat een vervelende mensen hier" ja dan zal je idd geen leuke avond hebben.

de waarheid ligt natuurlijk in het midden he ;) Tuurlijk moet je sfeer zelf maken, maar vechtpartij na vechtpartij is ook niet leuk meer natuurlijk ;) Wel een van de slechtste feesten qua sfeer waar ik geweest ben. Ik heb me trouwens vorig jaar ook zeker vermaakt vooral bij bodylotion inderdaad. Als er dit jaar iemand mee wilt ben ik zeker van de partij :)
 
Thunderdome!! :bounce:

Maar misschien dat ik ook wel weer naar Nightmare ga, ook al viel vorig best wel tegen.. :(
 
Beide!! :bounce:
Uitspraak van Knaller :bier: op donderdag 23 november 2006 om 13:41:
maar vechtpartij na vechtpartij is ook niet leuk meer natuurlijk Wel een van de slechtste feesten qua sfeer waar ik geweest ben

Kijk dat is zo grappig, maar ik ben nu twee keer indoor geweest van de drie en één keer outdoor van de twee maar ik heb geen enkele vechtpartij gezien. Ik denk dat de één gewoon geluk heeft en niks mee maakt en de ander lijtk het wel aan te trekken en ziet de ene na de andere vechtpartij.

Uitspraak van Knaller :bier: op donderdag 23 november 2006 om 13:41:
Als er dit jaar iemand mee wilt ben ik zeker van de partij

Ach joh, dr hoeft niemand mee, je bent nooit alleen ;)
laatste aanpassing
Ik ben 2 jaar geleden bij Nightmare geweest in Ahoy, was wel heel erg vet (Y), maar ben nog nooit op Thunderdome geweest , en zit ook echt te twijfelen wat ik dit jaar ga doen :s
Thunderdoooooooooooooooooooooooooooooome.... daarna nightmare kan niet kiezen tja
 
over een weekje thunderdome
100% Nightmare! :jaja:

Thunderdome special op 29 november in Studio 80 te Amsterdam! Gratis entree!
Artiest {SHOWLIST artist 1068, 115740}
Makkelijke vraag natuurlijk...er gaat niets! boven Thunderdome...!!!
 
Zoals elk jaar weer TTHHUUNNDDEERRDDOOMMEE :respect:
De Nachtmerrie: volgend jaar misschien weer buiten de deur ;)
nightmare
 
:cheer: nightmare :roflol:
duidelijk thunderdome hou niet zo van nachtmerries! ;)
 
Uitspraak van dr macabre op zaterdag 25 november 2006 om 16:14:
thunderdom

zwaar baggerfeest )vind ik dan) plus nightmare rol ik zo naar huis toe:bier:
 
vorig jaar besloten om voortaan standaart naar thunderdome en nightmare outdoor te gaan
Heb iig onze Nightmare kaartjes binnen, hopelijk is er nog wat geld over om van de week Thunderdome kaartjes te kopen.
thunderdome..........:yes:

heb er erg veel zin in!!!!:xtc::P
Uitspraak van Alet op donderdag 23 november 2006 om 18:47:
Kijk dat is zo grappig, maar ik ben nu twee keer indoor geweest van de drie en één keer outdoor van de twee maar ik heb geen enkele vechtpartij gezien. Ik denk dat de één gewoon geluk heeft en niks mee maakt en de ander lijtk het wel aan te trekken en ziet de ene na de andere vechtpartij.

ja kijk het is maar net was je ziet, bij partyraiser in amsterdam had ik weer geen vechten gezien terwijl andere de ene na de andere hadden gezien. Soms zit het mee, soms tegen :P
 
Thunderdome !!!
dan gaan we weer ff helemaal LOSSSS Whoeiii
 
zeer waarschijnlijk toch beide :)
 
Uitspraak van Alet op donderdag 23 november 2006 om 18:47:
Kijk dat is zo grappig, maar ik ben nu twee keer indoor geweest van de drie en één keer outdoor van de twee maar ik heb geen enkele vechtpartij gezien. Ik denk dat de één gewoon geluk heeft en niks mee maakt en de ander lijtk het wel aan te trekken en ziet de ene na de andere vechtpartij.

Ik ben naar alle edities geweest sinds the legend returns, en ik heb op elke nightmare wel 1 of meerdere vechtpartijen gezien!! En ik trek dat niet aan, je bent gewoon op de verkeerde plek op de verkeerde moment!! Jammer dat dit steeds moet gebeuren, want er hangt dan toch gelijk een andere sfeer. En je kijkt meer om je heen voor het geval het weer uit de hand loopt. Dit is inderdaad een min punt van de nightmare feesten!!
Maar ik ben wel weer aanwezig!!
laatste aanpassing
Nightmare :yes:
 
Geen nachtmerrie voor mij....dan kanb ik niet slapen :vaag:
ik ga voor nightmare. ben vorig jaar naar thunderdome geweest, maar het viel mij toch tegen, word me eerste nachtmerrie!!!!
Ik lig juist nu met een amandel en longonsteking op bed, vrees dus dat het dit jaar idd alleen Nightmare wordt.
Uitspraak van Alet op woensdag 29 november 2006 om 15:40:
Ik lig juist nu met een amandel en longonsteking op bed, vrees dus dat het dit jaar idd alleen Nightmare wordt.

Dan wens ik je sterkte en zorg er maar voor dat je voldoende energie hebt voor Nightmare! :)
Alle 2 :yes:
ik ga ook naar alle 2 :D uiteindelijk
THUNDERDOME.. :bounce:
 
Uitspraak van Mark*NL* op vrijdag 1 december 2006 om 11:12:
THUNDERDOME..
 
Nightmare JAAAAAAA !!!!!!
Thunderdome én Nightmare :D
Ik ben gelukkig weer beter (hulde aan penicilline) en mijn vriend komt net aanzetten met Thunderdome kaartjes, dus dan word het toch beide.

Uitspraak van Hellfire op woensdag 29 november 2006 om 16:10:
an wens ik je sterkte en zorg er maar voor dat je voldoende energie hebt voor Nightmare!

En bedankt nog btw :)
 
:bounce: ! ThunderDome ! :bounce:
Beide feesten.

Alle 2 de feesten niet van elkaar te onderscheiden.

Heb er iig. veel zin in.
 
Uitspraak van Stoethaspel op vrijdag 1 december 2006 om 19:07:
Thunderdome én Nightmare

:jaja: ik ook maar eerst vanavond ff goed los bij thunderdome en dan over 2 weken goed los bij nightmare:bounce::bounce::bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 67496, 34533, 169299, 45920}
Nightmare....
 
vanaaaaaaaaaaaaaf THUNDERDOME :jaja:
 
nightmare :cheer: