Partyflock
 
Forumonderwerp · 907998

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Partypeepz,

Nou mensen, hier mijn theorie:

Technoboy wordt het zeker niet, aangezien B2S op 9 december een soort van XQ voor hem organiseert. Technoboy zit niet bij Q-Bookings, Zany daarentegen wel ;)

Ik kan bijna met zekerheid zeggen dat het XQ Zany het wordt. De vermoedelijke datum zal 27 januari zijn, waarom?

* Omdat alle XQ voor dj's zijn die bij Q-bookings zijn aangesloten. Plus het feit dat het altijd de laatste zaterdag van januari of eerste week van februari is.

* Omdat Reverze heeft zijn line-up bekend gemaakt. In die line-up komen, Donkeyrollers, Southstylers, Zany, DV8, Jowan, Tony, Showtek (Walt en Duro), Vince, Pavo en Tatanka niet voor. Heel toevallig?

Mij lijkt het duidelijk!

XQ-Zany 27-01-2006 :)

Jaja, het werd al verwacht, maar nu is het officieel. Zany krijgt zijn X-qlusive avond:

Het is slechts voorbehouden aan de grootste artiesten uit de hardere dancescene en op 27 januari 2007 is het de beurt aan de populaire DJ Zany om in de Heineken Music Hall een eigen X-Qlusive feest te geven.

In navolging van Dana, Luna, Pavo en The Prophet schaart de Eindhovenaar Raoul van Grinsven zich hiermee in het rijtje illustere dj’s dat op uitnodiging van Q-dance een 10 uur durende solo-avond mag hosten. Hoewel DJ Zany de spil van het evenement is, zal hij gedurende de nacht ter zijde worden gestaan door een groot aantal collega’s. In de Black Box staan een reeks spraakmakende live-optredens en dj-battles gepland, terwijl in de Blue Box zeven bevriende dj’s op het programma staan.

De uit de Brabantse lichtstad afkomstige Raoul van Grinsven begint zijn professionele muziekloopbaan als lid van de Shadowlands Terrorists, maar verruilt eind jaren 90 de hardcore in voor hardstyle. Binnen enkele jaren groeit Zany uit tot één van de meest spraakmakende artiesten van de hardere dance – inclusief zijn zijproject Donkey Rollers – schopt hij het tijdens de Dutch DJ Awards tot een prijzenswaardige tweede stek en wordt zijn in 2001 gestarte Fusion één van de succesvolste hardstylelabels van ons land. Hoewel dj/ producer/ labelbaas Raoul van Grinsven faam maakt als hardstyle-artiest, staat DJ Zany bekend om zijn diverse stijl die elementen uit de techno, hardtrance en oldschool bevat.

27 januari in de Heineken Music Hall: X-Qlusive – DJ Zany.
Kaarten zijn vanaf aanstaande zatedag verkrijgbaar via TicketOnline.nl en een week later, 25 november ook via alle filialen van TicketBox.
Hou voor meer informatie Q-dance.nl in de gaten.

Bron: q-dance.nl
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op vrijdag 20 oktober 2006 om 10:53:
XQ Zany het wordt. De vermoedelijke datum zal 27 januari zijn, waarom?

Dacht ik ook al.
Zou wel erg jammer zijn dat het gelijk met Reverze is.

Dan gaat XQ toch voor.
ik denk dat je vermoeden klopt, maar je theorie niet!

Als die datum al klopt dan kan het toeval zijn dat al die dj's niet geboekt zijn op reverze lijkt mij, en ten tweede kunnen dj's makkelijk meerdere boekingen op 1 dag doen!
Artiest {SHOWLIST artist 49113, 157317, 15263}
Ik ben wel in voor een XQ Zany (y)
het zou best eens kunnen
gewoon afwachten (y)
Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op vrijdag 20 oktober 2006 om 10:53:
De vermoedelijke datum zal 27 januari zijn, waarom?

Omdat het elk jaar rond die datum is :/
Uitspraak van Tjitse op vrijdag 20 oktober 2006 om 11:14:
Als die datum al klopt dan kan het toeval zijn dat al die dj's niet geboekt zijn op reverze lijkt mij, en ten tweede kunnen dj's makkelijk meerdere boekingen op 1 dag doen!

Heb je gelijk in maar de afstand Amsterdam - Antwerpen is best pittig en aangezien de genoemde dj's toch zowat allemaal toppers zijn (en dus op de beste tijden draaien) zullen ze dat niet gaan halen.

Uitspraak van ENROC op vrijdag 20 oktober 2006 om 11:05:
Zou wel erg jammer zijn dat het gelijk met Reverze is.

Dan gaat XQ toch voor

:yes:


:respect: X-Qlusive :respect:




*denkt weer terug aan X-Qlusive Holland vs Italy* (L)
Je vermoeden zal best kloppen echter de onderbouwing met Reverze zie ik ook niet zo. Zou niet weten wat 95% van de dj's die je noemt op het als Jump-betitelde Reverze zouden moeten ;)
Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op vrijdag 20 oktober 2006 om 10:53:
Ik kan bijna met zekerheid zeggen dat het XQ Zany het wordt.

Dat roep ik al sinds XQ The Prophet afgelopen jaar :lol:
Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op vrijdag 20 oktober 2006 om 10:53:
XQ-Zany 27-01-2006 :)

idd ik denk het ook! Wel jammer want Reverze heeft ook lekkere line-up, maar het zal dan toch XQ worden.. HMH & Zany :Respect:
Uitspraak van J Q R D I :banana: op vrijdag 20 oktober 2006 om 11:37:
Heb je gelijk in maar de afstand Amsterdam - Antwerpen is best pittig en aangezien de genoemde dj's toch zowat allemaal toppers zijn (en dus op de beste tijden draaien) zullen ze dat niet gaan halen.

ja maar ze kunnen niet allemaal op de beste tijd draaien he :)
Wie van Reverze zou er dan nog meer op QX komen, alleen the Prophet denk ik.
De rest heeft niet zo veel met Zany.
 
Uitspraak van Gus Klabanus op vrijdag 20 oktober 2006 om 12:01:
Zou niet weten wat 95% van de dj's die je noemt op het als Jump-betitelde Reverze zouden moeten

Muziekstijlen
hardcore, harddance, hardhouse, hardstyle, hardtrance, jump, oldschool, schranz, techno

O:)
Uitspraak van J Q R D I :banana: op vrijdag 20 oktober 2006 om 11:37:
*denkt weer terug aan X-Qlusive Holland vs Italy*

haa zwijmelt weer terug idd :yes:

XQ Zany, Cant wait, word een verplicht nummertje:bounce:
Ik mis trouwens nog een optrede in je lijst :P

Fusion production team :D:D

En the pitcher eigenlijk ook
laatste aanpassing
We zullen zien.
lijkt me idd een vrij logisch vermoeden...
En zou het idd ook wel erg fijn vinden als het daadwerkelijk zo blijkt te zijn :D
 
ow ow dat zou wel het ultime genot zijn of niet dan:D
Wist al dat hij dit feest zou geven :yes: :P
Hoorde dat van hem al persoonlijk vorige week Zaterdag @ Addicted 2 Bazz :D maar ziet er goed uit :respect: ...
Uitspraak van ENROC op vrijdag 20 oktober 2006 om 11:05:
Dan gaat XQ toch voor.

:jaja:

Knallen in de HMH :D
Uitspraak van MarkB op vrijdag 20 oktober 2006 om 17:20:
Knallen in de HMH

:bounce:

:respect: Q-dance :bounce: HMH :cheer: Zany :REspect:
Uitspraak van Xerenetox op vrijdag 20 oktober 2006 om 17:00:
Wist al dat hij dit feest zou geven :yes: :P
Hoorde dat van hem al persoonlijk vorige week Zaterdag @ Addicted 2 Bazz :D maar ziet er goed uit :respect: ...

als het al klopt wat je zegt zal hij 't leuk vinden dat je dat hier nog even herhaald (n)
 
Zany:respect: Hij heeft zeker wel een xqlusive verdient:yes: HMH (L) Zany
X-Qlusive :kwijl:
tot nou toe allemaal geweest maar holland vs italy was echt de vetste gaafste en :bounce:
en Zany heeft het ook verdiend hoor :respect:
laatste aanpassing
als ze slim zijn maken ze t snel bekend anders zijn al veel mensen van plan om naar reverze te gaan... (Qrime time is al wel bekend dus jah...)
Ondanks dat het hardstyle is ga ik er miss toch wel heen,
laatste 2 editie's ook geweest en die zijn me (Y) bevallen
 
Uitspraak van Caspèr du Rouge op woensdag 25 oktober 2006 om 14:08:
maken ze t snel bekend

he he laat ze een beetje de spanning opbouwen;)
zou wel effe dik wezen xq zany
Uitspraak van Dennis1987 op woensdag 25 oktober 2006 om 20:38:
zou wel effe dik wezen xq zany

zkr weten, vind het tog een van de sterkste djs op het moment :yes: weet iig zkr dat ik aanwazig zal zijn
lijkt me dik feest worde!!!
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 25 oktober 2006 om 20:18:
he he laat ze een beetje de spanning opbouwen

spanning in de vorm van line up is (Y) maarjah als ze de datum nie bekend maken zullen veel mensen al iets anders hebben gepland :P (Y)
 
ach de echte fans reorganiseren alles dan wel zo dat ze kost wa kost aanwezig zijn denk je niet?
 
:cheer:
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 26 oktober 2006 om 13:26:
ach de echte fans reorganiseren alles dan wel zo dat ze kost wa kost aanwezig zijn denk je niet?

jah klopt ook wel maar wel balen als je net een kaartje hebt voor reverze of je maten die minder fan zijn ;p die dan nie meej willen maar naar reverze willen... DUZZZ
 
dan heb je pech:9
maar eh jij vermaakt je toch overal wel?
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 26 oktober 2006 om 21:05:
dan heb je pech
maar eh jij vermaakt je toch overal wel?

Jah zeker :P tuurlijk B) maarjah je moet ook vervoer hebben natuurlijk :P en ik heb geen zin om weer te rijden ;p
Uitspraak van Tjitse op vrijdag 20 oktober 2006 om 11:14:
Als die datum al klopt dan kan het toeval zijn dat al die dj's niet geboekt zijn op reverze lijkt mij, en ten tweede kunnen dj's makkelijk meerdere boekingen op 1 dag doen

ja maar voor zon avond blijf je tog wel als je een dj bent is XQ Zany dan dan gebeuren er miss tog wel andere dingen
m,aar m iss ga ik er wel heen zal we; vet zijn
Uitspraak van Caspèr du Rouge op zaterdag 28 oktober 2006 om 18:23:
maarjah je moet ook vervoer hebben natuurlijk

lekker met de trein gaan (y)

Heerlijk X-Qlusive nu alweer zin in :cheer:
Uitspraak van Ava op zaterdag 28 oktober 2006 om 19:11:
lekker met de trein gaan

Heerlijk X-Qlusive nu alweer zin in

nouja als jullie er ook weer zijn vermaak ik me idd prima :P gheghe en idd trein :P
Bring it on.

Denk dat je wel gelijk hebt. Dacht ook al vanaf de vorige X-Qlusive dat het Zany zou gaan worden.

In ieder geval haal ik hiervoor zowieso mn kaartje op de eerste dag!
Uitspraak van Caspèr du Rouge op zaterdag 28 oktober 2006 om 19:36:
nouja als jullie er ook weer zijn vermaak ik me idd prima

zo gezellig he ;) :cheer:


Uitspraak van chrizzle op zaterdag 28 oktober 2006 om 20:25:
Denk dat je wel gelijk hebt.

Het is zo.. :jaja: wordt gezellig brabants feestje :P
vermaak me prima hoor als jullie in de buurt zijn :P ook als jullie dat nie zijn :P maar toch :D Hoop t echt Southstylers Fusionproductionteam DONKEY ROLLERS jowan ect ect :lief:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4456, 2124}
Artiest {SHOWLIST artist 68299, 89019}
Als dit komt ben ik zeker van de partij
Ik zet m vast met potlood in mn agenda.. :) 100% aanwezig, desnoods ga ik alleen :P

Uitspraak van Ava op zaterdag 28 oktober 2006 om 23:27:
brabants feestje
Mag ik ook wel komen dan? O:)