Partyflock
 
Forumonderwerp · 905079

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.



Flyer designed by Sonic-XL, artwork by Mr. E

Zondag, de laatste of de eerste dag van de week, de dag van het vrij zijn, de dag van het chillen, voor sommige de dag om naar de kerk te gaan en het is natuurlijk ook al lang en bij velen bekend dat de zondag ook een heerlijke dag kan zijn om nog te gaan feesten. Het heeft gewoon iets speciaals, het feit dat je, meestal overdag al, ergens op heerlijke muziek aan het dansen of gewoon aan het chillen bent, binnen is het donker, maar buiten is er gewoon daglicht, de maandag is er bijna, maar voordat je weer begint aan de sleur van het doordeweekse leven ga je nog even helemaal los en ben je puur aan het genieten. Zalig is de zondag en nu komt Dawn of Dance dan ook met een feestje op de zondag; SunD.D.O.D.ay om je weekend af te sluiten met de lekkerste Harddance en misschien nog wel meer..... Van 16:00 tot 23:00 uur zal De Trappist haar deuren openen om de eerste editie van SunD.D.O.D.ay plaats te laten vinden, er was al een vaag idee om dit met een soort van thema te gaan doen en één van de DJ's die ook dit feest zal gaan draaien kwam met de suggestie of het leuk zou zijn om een keer een Classics editie te doen en zo werd SunD.D.O.D.ay Does Classics geboren.

22 oktober gaat het allemaal gebeuren met een line up die van een rustig begin langzaam zal opbouwen naar het hardere werk en gevuld met de platen die door de meesten herkend zullen worden over het algemeen wat dan gelijk een bepaald lekker sfeertje ook weer lijkt te creëren, everybody just loves Classics! Deze eerste editie van SunD.D.O.D.ay zullen de volgende DJ's de Trappist onveilig gaan maken met hun 'gouwe ouwen' en ervoor zorgen dat er zeven uur lang gedanst mag gaan worden en de week erna er nog vaak nagenoten zal worden bij het terugdenken aan de zondag ervoor. Laten we de zondag dan als de eerste dag van de week zien om de week op een wel hele goede manier te beginnen. Charly, Toyax, Sean C, X-Force, very special guest Rossi, BeNRG en The Dawn zullen je meenemen op een reis terug in de tijd met de trancy achtige platen, UK Hardhouse en de Hardtrance van toen.

Charly zal het eerste uur vullen met lekkere trance klassiekers, zoals hij al heeft laten horen op Costa del Culemborg en op het Free Festival dit jaar. 2006 is een goed jaar voor deze DJ die 14 oktober zijn debuut zal maken op Heat in Londen, waar hij een speciale back to back zal gaan doen met MvDJ, ook zijn debuut in Engeland, en Danny D. Charly stond al met verschillende grote namen op de line up, de Organ Donors, Fausto, Alex Kidd, Tom Harding, Tommy Pulse en Ed Real om er maar een paar te noemen, ook draait hij samen met Nazzz als Charly & Nazzz present Audio Sickness, een semi live set gevuld met waanzinnige trucs en mixtechnieken. Het begon ruim twee jaar geleden toen hij voor het eerst voor publiek op de I Love Hardhouse Talent Night stond en sindsdien heeft hij keihard gewerkt en schopte het zelfs tot de finale van Q-Factor en stond op Defqon.1 Festival en Q-BASE. Ook het produceren gaat deze 22 jarige jongeman uit Tiel goed af en ook op dit vlak werkte hij al samen met Nazzz wat onder andere de juweeltjes Dealing Drugs en Mutation, het anthem van HeartDance heeft opgeleverd.

Het tweede uur zal Toyax zijn plaats achter de decks innemen en verder gaan waar Charly gestopt is lekkere trance aangevuld met de ietwat stevigere tegen hardtrance aan platen. Deze 24 jarige DJ uit Haarlem heeft al een groot aantal feesten op zijn naam staan en zeker niet de minste, zo stond hij diverse keren in de Hemkade op onder andere Club Q-Base en meerdere Qlubtempo's, op Ultrashock, een groot festival met onder andere Luna, Armin van Buuren, Derb en Fausto en Pinksterpar-t Outdoor, ook heeft hij gedraaid op Fresh Fm Hardhouse generation. Toyax draait Oldschool, Trance en Hardtrance, maar is op dit moment meer bezig met de Classics en Hardtrance waar eigenlijk zijn echte roots liggen, hij heeft zijn eigen studio en is ook druk bezig met produceren.

Derde DJ van de avond is Sean C die ook al op D.D.O.D. - Just Come draaide en het publiek overdonderde met zijn pure UK Hardhouse stijl, velen waanden zich in London op een van de vele geweldige feesten die daar elk weekend plaatsvinden tijdens de set van deze 25 jarige DJ uit Den Haag. Zijn grootste liefde in de muziek is de UK Hardhouse en die liefde is ook duidelijk te merken in zijn draaien, hij draait inmiddels drie jaar en is resident op de Move! feesten in Delft. Op SunD.D.O.D.ay zal hij zijn beste UK Hardhouse klassiekers ten gehore gaan brengen om je een uur lang van de ene heerlijke plaat in de andere te laten vallen.

Na Sean C is het tijd voor X-Force, deze, eveneens uit Den Haag afkomstige DJ heeft al een behoorlijke staat van dienst, zo stond hij onder andere al meerdere keren op High Quality in de Melkweg, op UKXX in de Matrixx, op Round Bass en op NRG Flash, ook draaide hij op diverse grote festivals zoals Impulz Festival 2005, Gigadance, Summerdance en het Freestyle Festival. Hij stond al samen op de line up met namen als JP, Fausto, Rossi, Tommy Pulse en internationale namen als Organ Donors, Andy Farley, Tom Harding, Lisa Lashes, Lab4, Technikal en Yoji Biomehanika om er maar even een paar te noemen. Ook stond hij februari dit jaar al op Dawn of Dance’s eigen HeartDance en of het nou openen of later op de avond is X-Force draait het allemaal.

Van acht tot negen is het tijd voor BeNRG, de DJ die met het idee kwam om een Classics editie te doen en hij zal dan ook luidruchtig laten horen welke Classics hij nou het allerlekkerste vindt. BeNRG draait al een jaar of tien en heeft zich in het verleden al meerdere keren bewezen op onder andere Eye on the future, in de Trance Buddha, Club 114 en tal van underground feestjes. Op D.D.O.D. meets Hardhouse RevolutionSecond Coming van mei dit jaar verpletterde hij de aanwezige partypeople met zijn energieke back to back set samen met C-Real en tot de allerlaatste minuut bleven de mensen dansen.

De ‘very special guest’ van deze avond, Rossi, is om negen uur aan de beurt om het dak eraf te laten gaan met zijn Classics set, één van de residents van High Quality waar hij al regelmatig de sterren van de hemel draaide. Daarnaast draaide hij op Dance Valley 2005, Harder Mach, I Love Hardhouse vs Protocol, 4 Elements, ForeCast, Impulz Festival 2005 (in- en outdoor), Nightlive, Beachbop en op Tidy Summer Camp in Engeland en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Tegenwoordig draait Rossi alleen nog maar Classics, zoals hij ook deed, niet zo heel lang geleden op Wooferland. Dawn of Dance is dan ook verschrikkelijk blij en trots dat hij, voor de tweede keer, wil komen draaien.

Hekkensluiter van deze eerste SunD.D.O.D.ay is The Dawn, resident en oprichter van Dawn of Dance. Deze keer zal zij dus niet gaan openen, maar sluiten met wat tegenwoordig vaak Early Hardstyle wordt genoemd. Wat The Dawn betreft: Hardtrance zoals je van 2001 tot 2003 veel hoorde, Scot Project, Cosmic Gate, Profound, DJ Isaac, alle platen waar ze ooit compleet uit haar dak op ging in de toenmalige Item elk weekend weer. Op die plek was het waar haar liefde voor de harde en snelle doch melodieuze Dance muziek werd geboren, de tijd waar ze toen, in 2002, Turntable Junky van Profound op plaat kocht in de Groove Connection, terwijl ze geeneens draaide of zelfs maar een platenspeler had.

Ook MC Budha zal op SunD.D.O.D.ay Does Classics van zich laten horen en tussen het af- en aankondingingen van de verschillende DJ's weer voor het nodige kippenvel zal zorgen wanneer hij zijn Wicked story of Harddance vertelt, non-stop till you drop!

De entree bedraagt 3 EUR, inclusief één gratis bier/wijn of frisdrank. Het maximum aantal mensen voor café de Trappist 100 man, dus zou je willen langskomen, stuur dan een mailtje naar info@dawnofdance.com om teleurstellingen te voorkomen. Voor meer informatie kan je de site van Dawn of Dance www.dawnofdance.com bezoeken.

De draaitijden van SunD.D.O.D.ay Does Classics nog even op een rij:

16:00 – 17:00 Charly
17:00 – 18:00 Toyax
18:00 – 19:00 Sean C
19:00 – 20:00 X-Force
20:00 – 21:00 BeNRG
21:00 – 22:00 Rossi
22:00 – 23:00 The Dawn

Upcoming events of DDOD

D.D.O.D. - Blessed Angels 3d of November at Café De Trappist
D.D.O.D. in Overdrive - 2 Year Anniversary 8th of December at Café De Trappist
SPECIAL LONG EDITION!!!!



We take no prisoners... We only convert......


Former editions of DDOD

DDOD - Dance 2 The Dawn
DDOD 2 - New Year's Bang
DDOD Meets UK Hardgrooves - Chapter 1
DDOD 3 - Lucid Acid
DDOD 4 - Fairy Wicked
DDOD Meets UK Hardgrooves- Chapter 2
DDOD 5 - Divine Harddance
DDOD 6 - Twisted Dawn
DDOD 7 - Angeldust.
DDOD Meets UK Hardgrooves - Chapter 3
DDOD 8 - Disturbed Dreams
DDOD - In Overdrive 12 Hour Renegade
DDOD - New Beginnings
DDOD Meets Hardhouse Revolution- First Impression
DDOD - Lost In Love
DDOD - Just Come
DDOD Meets Hardhouse Revolution - Second Coming
DDOD Borderline Presents Out Of The Blue
DDOD - Sacred Of Summer
DDOD Borderline Invites UK Hardgrooves The UK Reunion
DDOD - Flower Fantastic
DDOD Presents Blue Friday
DDOD - HeartBlood
D.D.O.D. Meets Hardhouse Revolution - Third Pleasure
D.D.O.D. – Thunder & Consolation


The Dawn Of Harddance Has Begun

Waar is Café de Trappist?



Vanaf het Leidseplein, als je dan de Melkweg rechts hebt, ga je naar links de grotere weg af, waar onder andere de trams zeven en tien rijden.
Deze weg loop je af totdat je aan je rechterkant het Rijksmuseum ziet, dan sla je de weg recht tegenover deze poort in (met de rug naar het Rijksmuseum gezien). Daar zit ook een eetcafe aan de overkant dat Hans en Grietje heet.
Voor de gracht nog ga je meteen naar links de Zieseniskade op dan heb je eerst een restaurantje en daarnaast is de Trappist
Thanx voor het linkje, maar er staat dat het een setje van Andy Whitby en Cally Cage is?

Niet dat ik dat erg vind, maar heb liever Gaz :yes:
Zal die andere link ook eens checken
ok
laatste aanpassing
Uitspraak van -jaho- op zondag 22 oktober 2006 om 04:36:
http://www.filefactory.com/file/127c62/

cd2 Tidy trax,Gaz west-classics

gaat dit over de nieuwe cd van Gaz West of is het een oudje???
laatste aanpassing
Denk niet dat het de nieuwe cd is :no:

Maar gewoon een setje

Denk ook wel dat als het de cd zou zijn, ik Jaho even zou vragen om de link te verwijderen
Vind dat namelijk wel een cd die je gewoon moet kopen om de artiest te steunen :)

Mensen joehoe de hoehoe

Heb zin in vanmiddag al ben ik een beetje gaar nog van afgelopen nacht en gisteren overdag

Zometeen maar eens lekker douchen

Heb ook oneglovelijk vaag gedroomd over op een boot zitten (hahaha besef me nu dat het de boot naar Engeland was) maar er waren allemaal enge dingen aan boord en hij zonk ook een aantal keer (ja weet ook niet hoe dat meerdere keren kan, maar ja twas een droom he ;p) en ik raakte mijn koffer of tas de hele tijd kwijt :roflol:

:roflol: dat was natuurlijk nog het verwerken van het weekendje naar Londen van vorige week :roflol:
Bollocks!:@ klote openbaarvervoer:nocheer: moet ik over 1 uur weg om op tyd aanwezig te zijn. klote zondagsdienstregelingen!
naar huis is geen punt als ik de laatste bus niet mist maar ik heb gewoon geen zin om 1 uur in a´dam rond te lopen met een labtop by me.
Dan kom je toch mijn kant uit suffie?
Moeten we alleen ff wat eerder richting de Trappist omdat we dan lopend gaan :)
Neem dan wel de fiets aan de hand mee :)

Pffffff douchen! ik heb volgens mij een heel klein katertje, die witte wijntjes waren erg lekker gisteren :9
Ik ben al rond 3 uur op het leidseplein, bus stopt(schijnt) by het Leidseplein en zoniet dan stopt hij weer bij de marnixstraat by europarking.

Eerst ff een bad nemen mischien voel ik dan meer uitgeslapen.
Ooh, maar denk dat Arno en Dave er al zijn rond kwart over drie al, dus dan hoef je niet rond te lopen met je lap top :no:

Douchen heeft bij mij wel ff geholpen :cheer:

Nu nog gaan bedenken wat ik aan ga doen :s Echt wat een ramp is dat toch elke keer :s
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 22 oktober 2006 om 12:59:
Denk ook wel dat als het de cd zou zijn, ik Jaho even zou vragen om de link te verwijderen
Vind dat namelijk wel een cd die je gewoon moet kopen om de artiest te steunen

als ze die cd's is normaal zouden prijzen dan zou ik er misschien over na denken om het origineel te kopen
aan de andere kant heb je wel wat als je de cd koopt
Ja en het belangrijkste, je steunt de artiest die de cd gemaakt heeft

Pffff wist je nog dat ze zeiden dat cd's uiteindelijk dezelfde prijs als platen zouden worden.... Now that never happened
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 22 oktober 2006 om 14:23:
Ja en het belangrijkste, je steunt de artiest die de cd gemaakt heeft

ik denk dat de meeste wel goed in de slappe was zitten
dus steun ik ze wel als ik naar een live optereden ga
[quote element=message id=27205961]ik denk dat de meeste wel goed in de slappe was zitten
dus steun ik ze wel als ik naar een live optereden ga[/quote

Ben ik helemaal mee eens
het was weer hartstikke gezellig :cheer:

daantje (L)
Het was zekers gezellig :cheer:
Uitspraak van Kroks op zondag 22 oktober 2006 om 14:37:
ik denk dat de meeste wel goed in de slappe was zitten
dus steun ik ze wel als ik naar een live optereden ga

Uitspraak van -jaho- op zondag 22 oktober 2006 om 18:18:
ik denk dat de meeste wel goed in de slappe was zitten
dus steun ik ze wel als ik naar een live optereden ga[/quote

Ben ik helemaal mee eens

ehm....
Als een artiest ook veel boekingen heeft zal ie wel zijn brood ermee kunnen verdienen, dus ten dele heb je wel een punt
Maar vergis je niet in het feit dat je als producer van Dance muziek wel veel mazzel moet hebben wil je daarvan je brood kunnen verdienen en daarom koop ik zo een cd wel in het echie
Dank zij het downloaden van cd's is wel bijna de muziekindustrie op zijn gat gegaan en dan ben je al helemaal niet blij :no:
Dus ik heb er met liefde die 15 a 20 eurootjes voor over die keer dat er zo een vette cd als die van Gaz West uitkomt, maar ja ieder zijn mening he :)

ANYWAYS

Bout tonight
Sjongejongejonge, wat heb ik weer genoten, wat is er een heerlijke muziek voorbij gekomen :lief:

Charel opende echt ZO LEKKER heerlijke swingende classics (die remix met Rescue me echt :respect: )
Toyax ook heerlijke trance/hardtrance classics, hele set met een grijns op mijn gezicht gestaan :)
Sean Caesar super gedraaid ook, helemaal goed
X-Force echt GEWELDIG, de echte klassiekers voor HQ gevoel van vroeger, wat een vette platen
BeNRG ging verder waar X-Force gebleven was, echte hardhouse :lief:
Rossi was helaAS VERHINDERd door een knieblessure opgelopen bij het voetballen, hij vond het vreselijk dat ie het niet zou gaan redden, maar super dat Raven en Nazzz zo sportief waren om op stel en sprong een uurtje in te vallen, snel bij Nazzz thuis cd's en platen gehaald en hoppatee gaan met als resultaat een errug lekker setje, goed gedaan gozers

Hoop dat jullie mijn setje ook konden waarderen met de vroegere hardtrance knallers, Scot Project, Organ Donors, S.H.O.K.K., Profound, alle platen waar ik uit op mijn dak ging in de Item vroeger en Don't You Want My Lovin mocht wat mij betreft ook niet ontbreken :)

Robson super dat je de microfoon wederom in de hand nam :lief: Het blijft zo speciaal om een stem die ik vroeger op HQ hoorde dan op een DDOD hoor, kippevel

Verder alle partypeople :respect: dat jullie erbij waren op deze eerste editie van SunD.D.O.D.ay in de Trappist en ik hoop dat jullie deze week nog vaak met een glimlach aan je zondag zullen terugdenken. :)
Hopelijk zullen we het in de toekomst nog een keertje op een zondag doen

Arno, Dave en Bas Thanx again and again :lief:

Hopelijk tot ziens op de volgende D.D.O.D. op 3 november

We take no prisoners...... We only convert
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij Wijgevenfeestjes
Artiest BeNRG
Charel en Toyax, niet echt gehoord ivm laat binnenkomen, maar I'll bet it was rocking!
Sean----> de overgang van TDV The Dawn naar TDV Are you all ready was echt Superduper!
X-Force--->altijd goed!(volgende keer nog steeds bij jou thuis)
Ik zelf-------> iets teveel mee laten slepen met de crossfader, maar again de tijd van me leven! Een uurtje is zo voorbij when you're having fun!
Nazzz en Raven----->Meer energie zal je nooit meer ergens zien! (y)
Danielle------> Over Classics gesproken.........superdoeper!
 
Wat mij betreft, een vervolg kan niet uitblijven!!!
Jammer als je denkt vrij te zijn moet je toch werken balen!!!!
Gelukkig niet zo heel laat gemaakt maar als ik niet zo dom geweest was om me te verkijken had ik wel even een biertje minder moeten drinken!!

Goed ben nu een uurtje te laat ga er dan ook maar snel vandoor

DDOD was weer top, leuk iedereen nog even gezien te hebben (L)
laatste aanpassing
:gaap: Goodmorning everyone

Heb me dus ook verslapen :x Maar ja kan gebeuren
Volgende keer dus vroeger naar bed denk ik zo maar o:)

Nu wel ff beetje wakker worden met koffie enzooi shoobedoo wap waaaa

Een nieuwe week, nieuwe ronde, nieuwe kansen hoppatee en ben vrijdag al lekker vrij dus een kort weekje :cheer:

Ik heb zin in sushi :roflol: :roflol: o:)

Wat was het leuk en lekker gisteren zeg :lief:
Jammer dat ik me niet zo goed voelde, waardoor ik er ook niet echt in kwam. Maar de muziekjes waren weer heerlijk :yes:
Altijd vervelend als je je niet lekker voelt :nocheer:
Hoop dat je beetje al opgeknapt bent en de volgende keer dan dubbel zoveel dansen ;p

Ik heb even een algemeen vraagje aan de bezoekers van DDOD:

Zouden jullie het er voor over hebben om een keer een hogere entree te betalen als er een soort van special edition van DDOD zou komen met een wel heel speciale gast DJ die echt uit een heel ver land zou moeten komen?
als je de entree niet gelijk met 97 euro omhoog gooit :P
Ligt er maar net aan wie die dj is en aan welke hoogte van de entree.

Voor Pienaar ofzo heb ik wel een extra knaak over. ;p
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 23 oktober 2006 om 10:44:
Zouden jullie het er voor over hebben om een keer een hogere entree te betalen als er een soort van special edition van DDOD zou komen met een wel heel speciale gast DJ die echt uit een heel ver land zou moeten komen?

Ik zou er geen probleem mee hebben hoor. DDOD is altijd al een super goedkoop feestje geweest. Een keertje wat extra betalen voor een speciale editie heb ik geen probleem mee
Uitspraak van Bumblebee (L) op maandag 23 oktober 2006 om 10:54:
als je de entree niet gelijk met 97 euro omhoog gooit

:roflol:


Uitspraak van LIBOH op maandag 23 oktober 2006 om 10:59:
Ligt er maar net aan wie die dj is en aan welke hoogte van de entree.

Moet wel beetje betaalbaar blijven dat sowieso


Uitspraak van LIBOH op maandag 23 oktober 2006 om 10:59:
Voor Pienaar ofzo heb ik wel een extra knaak over.

Wie weet hoef je voor hem geeneens meer te betalen o:) ;)

Maarruh de DJ die ik bedoel komt dus echt van nog veel verder.....

Uitspraak van Wubinator op maandag 23 oktober 2006 om 11:01:
Ik zou er geen probleem mee hebben hoor. DDOD is altijd al een super goedkoop feestje geweest. Een keertje wat extra betalen voor een speciale editie heb ik geen probleem mee

(y) :):)
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 23 oktober 2006 om 11:23:
Wie weet hoef je voor hem geeneens meer te betalen

Sweet!

Uitspraak van Wubinator op maandag 23 oktober 2006 om 11:01:
Ik zou er geen probleem mee hebben hoor. DDOD is altijd al een super goedkoop feestje geweest. Een keertje wat extra betalen voor een speciale editie heb ik geen probleem mee

(y)
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 23 oktober 2006 om 00:34:
die remix met Rescue me echt

Whahaha ja die heb ik dankzij DJ Jean zelfs :$ Hij draaide m een jaar of 6 geleden in Van Diepen's Dance Department, heb echt iets van 2 jaar gezocht voordat ik m gevonden heb, erg dik nummer :yes:

Was leuk feestje, hulde voor de invallers van Rossi :D INJECTED WITH A POISON!!!!
:cheer: ook weer thuis:cheer: nouja, soort pauze dus nog steeds niet aan slapen toegekomen. gelijk door van het station naar me werk:nocheer: en volgens my heb ik me eerste politiefoto gemaakt afgelopen nacht :s
laatste aanpassing
BUDHAAAA!!! Wat heb je allemaal gedaan?
laatse bus en dan nog eens laatste trein gemist. toen was me accu van me mobiel leeg:frusty: heb ik uit verveling maar z´n een foto gemaakt bij z´n fotopashokje toen maar naar leiden gegaan om via het spoor naar huis te lopen maar begon te regenen. daar haakte ik dus ook snel vanaf en dus maar besloten om een nachtbezoekje te brengen aan een oud bekende persoon in leiden. en daarvandaan, gelijk de eerste trein richting alphen gepakt. 10 minuten was ik maar ff thuis en toen gelijk maar door me werk. Hart voor de zaak! had liever me nest opgezocht maarja.
laatste aanpassing
Ik hoop dat ik eerder naar huis mag en zoniet dan kunnen ze allemaal naar de klote lopen!
Uitspraak van Wubinator op maandag 23 oktober 2006 om 11:01:
DDOD is altijd al een super goedkoop feestje geweest

Schrale donder!! Dus daarom ga je er heen ::roflol: ;p
 
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op maandag 23 oktober 2006 om 12:26:
laatse bus en dan nog eens laatste trein gemist. toen was me accu van me mobiel leeg heb ik uit verveling maar z´n een foto gemaakt bij z´n fotopashokje toen maar naar leiden gegaan om via het spoor naar huis te lopen maar begon te regenen. daar haakte ik dus ook snel vanaf en dus maar besloten om een nachtbezoekje te brengen aan een oud bekende persoon in leiden. en daarvandaan, gelijk de eerste trein richting alphen gepakt. 10 minuten was ik maar ff thuis en toen gelijk maar door me werk. Hart voor de zaak! had liever me nest opgezocht maarja

De olijke avonturen van Budha
 
Gezelligheid kent geen tijd, anders had je je bus nog wel gehaald! :D
Dat is de 'Conspiracy theory' van de Lucky cats:



Leg ik je komend weekend wel uit op de after..uitgelezen gelegenheid ervoor ;-)
Wat een heerlijk feessie weer gister, echt Genieten met een hoofdletter G. Kan me ook niet herinneren ooit op zondag naar een hardhousefeest te zijn geweest, maar voor deze klassieke editie maakte The Happy Few graag een uitzondering :) Tis tenslotte onze favoriete stijl! Leuk om de echte die hards weer te zien en heerlijk om zo binnen te vallen tijdens de intro van Sean met Bang to the beat! Superset ook met de typische Sean Sound! X-Force maakte het zoals verwacht helemaal af met de heerlijke gouwe ouwe HQ kletsers! Gelukkig was het niet al te druk, hadden we meer ruimte om te springen :cheer:
De sappies vloeiden rijkelijk en de sfeer zat er goed in! Respect to the DJ's, Daan, De Trappist en Da Silva......brought back some GREAT memories! Volgende keer de Melkweg kapen voor een avondje klassieke muziek :)
Thx 2 all!!!
En da pics? Op www.thfdance.nl ?
Artiest Raven
Rush rush rush rush :P ?
Uitspraak van MJL op maandag 23 oktober 2006 om 16:24:
Dat is de 'Conspiracy theory' van de Lucky cats:

Leg ik je komend weekend wel uit op de after..uitgelezen gelegenheid ervoor

Is goed hou ik je aan!
Uitspraak van MJL op maandag 23 oktober 2006 om 16:37:
En da pics? Op www.thfdance.nl ?

Zijn er mee bezig, hebben er niet zoveel (batterijen leeg), maar ze zijn wel leuk! Houd de site maar in de gaten...