Partyflock
 
Forumonderwerp · 903997
 
Werkzaam bij Vier
Planet Rose, Doornroosje, heeft de Planet Rose avonden van november bekend gemaakt:

11 november:
Planet Rose invites Inmotion

line up:
Grote zaal: Shinedoe (Intacto, 100% Pure) + 2000 and One (100% Pure, Cocoon) + Sleeparchive - live (Zzz, d) + Erik Gray
Kleine zaal: Dave Ellesmere (Kanzleramt, Remote Area) + Melon (Ratio?, Kompakt) + Davy Brandts (So much love to give)

leuk om mijn verjaardag te vieren met deze line up:jaja:

18 november:
Planet Rose Special
'Rotterdam takes over!'

line up:
Grote zaal: Benny Rodrigues - 5 hours set (Ovum, Underwater) + Jay Samuel (Gnius)
Kleine zaal: Warren Fellow (Smoke Records, Underwater) + Taras (Soundamentalism) + Swan (Soundamentalism) + VJ Slof

5 uur lang Benny R!

25 november:
Planet Rose Special
'The Green Armchair Album Tour'

Grote zaal: Agoria (Different, fr) + Jesse Rose (Dubsided, Freerange, uk) + Pure (Tresor)
Kleine zaal: Hosted by Delsin feat. Quince - live (Delsin, Ovum) + Newworldaquarium (Delsin) + Peel Seamus (Delsin) + VJ Slof

oftewel:
weer 3 weken lang genietmogelijheden in roosje;)
laatste aanpassing
Uitspraak van tiesniewies op dinsdag 28 november 2006 om 22:54:
idd wazig dat ze t dan album tour noeme

Awakenings was ook wel te doen! ;P
Uitspraak van tiesniewies op woensdag 29 november 2006 om 13:37:
niks doen

Ik ben al 2,5 maanden "lui" geweest! (d.w.z. geen feestjes bezoeken 8)) ;)
damn dat is wel erg lang, ik laat gewoon af en toe een weekendje lopen of 2 weekendjes haha
Uitspraak van tiesniewies op woensdag 29 november 2006 om 14:04:
damn dat is wel erg lang, ik laat gewoon af en toe een weekendje lopen of 2 weekendjes haha

Ik had ook last van afkickverschijnselen.. Heb toch de nodige feestjes bezocht afgelopen jaar, alsmede afters meegemaakt om u tegen te zeggen! Mis het wel enorm.. :cry:
je gaat nou toch wel weer
Uitspraak van tiesniewies op woensdag 29 november 2006 om 15:07:
je gaat nou toch wel weer

Nog een klein maandje rust.. ;)