Partyflock
 
Forumonderwerp · 897827
 
niet best wie heb het eens gebruikt?
 
Uitspraak van missy op woensdag 6 september 2006 om 18:28:
Bij dat monster zijn wel haar lippen al weggevreten En je kan zien dat haar tanden ook al verkleurd zijn enzo


Normaal ziet het er zo uit ja, maar na hoelang dat gebeurd weet ik niet

ze is gewoon bewerkt hoor
 
Hele prestatie als je zo beroerd komt uit te zien als hier op sommige afbeelding is te zien.. :S

Chrystal Meth :no:
 
Uitspraak van actief op donderdag 7 september 2006 om 23:49:
Hele prestatie als je zo beroerd komt uit te zien als hier op sommige afbeelding is te zien.. :S

wat zo'n vigagist niet allemaal kan he :D

weet nog bij de EHBO maakte ze een nep wond :D nou leek levens echt, nou van zulke top mensen zijn dat nu ook weer niet (f)
dus wat prof's en huppa een goede reclame tegen meth.
 
Uitspraak van stardust (k) op donderdag 31 augustus 2006 om 16:50:
zijn gewoon propoganda beelden....het word vooral in canada en amerika gebruikt en hun maken van een muis een olifant....ken genoeg mensen die het gebruikt hebben en er niet zo uit zien als het plaatje..net als met alle andere drugs..moet je uitkijken hoeveel en hoe vaak je iets neemt.

juist!! jij ziet het goed (F)
Ja joh photoshop, wat dramatische muziek, een dramashow als oprah, huilknikhuilpubliek en wat worst case scenaris achterelkaar geplakt en het nieuwe vooroordeel is geboren.
 
pfff en maar overdrijven he
 
altijd dat gezeik dat drugs slecht is
als dat zo zou zijn zou je op een gemiddeld house feest over de lijken moet stappen

en over de meth gezichten -> zo ga je r ook uitzien als je je niet meer verzorgd niet meer eet niet meer drinkt heb je geen drugs voor nodig

ik denk zelfs dat er van die computerspelletjes nerds er zo uit zien na een tijdje
 
Dat spul vreet gewoon heel je hersenen weg!
Is goed voor je... *ahum*ahum*
metha-amfetamine wordt gewoon bij de apotheek verkocht, maar daar heet het dexosyn
dexedrine, methedrine en benzedrine mogen ook gewoon voorgeschreven worden en die zooi is nog erger dan metha-amfetamine
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 13:44:
http://www.youtube.com/watch?v=02ngAsHRg4A&NR

Lekker spulletje hoor...
1 ding is zeker: je gaat er op den duur fantastisch van uit zien!!!

blijkbaar verandert amfetamine ook je botstructuur als ik dit filmpje zie, wat een bulshit
Lekker heb het een keer gesnoven. Jammer dat veel mensen geloven dat het slechter is als amfetamine. Want dat is bullshit. Je moet het gewoon vergelijke met amfetamine alleen lekkerder.

En van foto's die ze laten zien van hoe de mensen veranderen ervan is ook bull shit. Wie Spuiten & Slikken heeft gezien weet ook dat die zelfde foto's gebruikt zijn bij een campange over blowen 10 jaar geleden.
 
Uitspraak van Venlo-Hooligan op maandag 11 september 2006 om 16:01:
Lekker heb het een keer gesnoven. Jammer dat veel mensen geloven dat het slechter is als amfetamine. Want dat is bullshit. Je moet het gewoon vergelijke met amfetamine alleen lekkerder.

je zal bedoelen lekker verslavend...:yes:
Nou lekker/lekker... Vooral als je al die doorgesnoven koppies ziet...:yes:
Nah verslavend is het niet. Heb het nog maar een keer gedaan. En aan gewoone amfetamine ben ik ook niet verslaafd doe het maar af en toe. En nodig heb ik het niet, ook niet om wakker te blijven.

Alleen GHB is moeilijk om van af te blijven. Maar ook daar stop ik vast nog wel eens mee.
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 14:38:
pfff en maar overdrijven he
 
Uitspraak van Venlo-Hooligan op maandag 11 september 2006 om 16:22:
Nah verslavend is het niet. Heb het nog maar een keer gedaan. En aan gewoone amfetamine ben ik ook niet verslaafd doe het maar af en toe. En nodig heb ik het niet, ook niet om wakker te blijven.
Alleen GHB is moeilijk om van af te blijven. Maar ook daar stop ik vast nog wel eens mee

Ach ja dat zal best...
Ik begin dr gewoon helemaal niet aan... :)
Hoef nix in me neus of in me drankiej...
 
Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, hou zowiezo niet van drugs. heb wel eens een blowtje genomen maar that's it.
En ik heb op tv gezien dat het echt heel erg is Meth en zeer verslavend. :S
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 09:56:
Ach ja dat zal best...
Ik begin dr gewoon helemaal niet aan...
Hoef nix in me neus of in me drankiej...

Verstandig dat zeker. Plezier maak je immers zelf daar heb je geen drugs voor nodig.
Maar het blijft wel lekker :p
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 10:49:
Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, hou zowiezo niet van drugs. heb wel eens een blowtje genomen maar that's it.
En ik heb op tv gezien dat het echt heel erg is Meth en zeer verslavend.

Blijkbaar Spuiten & Slikken niet gezien. Het feit dat het zeer verslaven is, is BULL SHIT. Alleen als je het spuit en/of rookt wat hier in Nederland overigs weinig gebeurt. Alleen coke en/of heroine word hier regelmatig gerookt. Maar zelden gespoten.
goed zo kale en zo is ut maar net!;)
as je nix te doen heb bel me dan, Ga der goed aan worden van ut soeppie vandaag:P
Die invloeden van buitenaf over het kwade dat hier over gesproken wordt overheersd nog altijd.....maar los daarvan, ik heb mij onlangs laten vertellen door betrouwbare bron bij de grift dat het zo schaars op de 'markt' is in NL..
Hoewel ik toch wel vaker hier 'reports' hierover gelezen heb van partypeepz....
In Indonesie waar ik jaarlijks mijn zomer doorbreng is het makkelijk beschikbaar, maar naar mijn weten binnen mijn kringen is het ver te zoeken.....'helaas, maar waar??'
lekkerr boeie geef mij maar een joint