Partyflock
 
Forumonderwerp · 893781
 
3 november Erick Morillo in de Maassilo Rotterdam!!

Tevens is dit, naar alle waarschijnlijkheid, zijn laatste 'gig' van 2006 in Nederland. En de geruchten gaan zelfs dat Erick in 2007 een tandje terug zal schakelen en nog 'slechts' zijn vaste avonden in Ibiza en een aantal andere maandelijkse residenties zal doen. Zorg er dus voor dat jij zijn 'laatste' avond op Nederlandse bodem niet mist!

Entrance: €25,- ex fee

Ik ben erbij!! The God of House!
 
Leuk, leuk, leuk.. kijk er nu al naar uit :d
het kan namelijk zo zijn dat ze de super wow en de now open gooien en de now dus dicht laten.
 
Uitspraak van Lake op zondag 22 oktober 2006 om 15:06:
het kan namelijk zo zijn dat ze de super wow en de now open gooien en de now dus dicht laten.

Denk eigenlijk dat ze allebij de zalen open gooien.. en in de superwow als chill wordt gebruikt.
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 17:55:
Denk eigenlijk dat ze allebij de zalen open gooien.. en in de superwow als chill wordt gebruikt.

ik vind alles best, als ze de volume knop maar open gooien:P
 
Ik ben erg benieuwd of het nou echt zo bijzonder is, de meest gehypde DJ van dit moment....
 
vette shit :D
Nou hij is het hypen waard kenny kippenvel gewoon als je hoort draaien.
 
kenneth we gaan ut zien.. kheb iig veel gehoord over zijn manier van draaien.. die loops die hij maakt daar kan iedereen U tegen zeggen.. :lol:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 13:07:
Ik ben erg benieuwd of het nou echt zo bijzonder is, de meest gehypde DJ van dit moment....

Enigste wat ik vorige keer enorm vond tegen vallen was dat tie elke keer ze geluid uitgooide :S
Irriteerde me er een beetje aan! Hoop dat tie dat nu wat minder doet!
Hij is al zo'n 1,5 jaar een vd meest gevraagde DJ's. Resident op Ibiza op een woensdag in Pacha...dan moet je wel wat kunnen.... Kaartje gekocht :) dank voor de tips!

1 zaal 3 zalen of 2 zalen... als ie idd maar de volume knop opengooit :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 21:41:
dat tie elke keer ze geluid uitgooide

dat doet ie altijd..
om te kijken of zn groupies nog gewillig zijn

wel prima dj hoor maar ik ben bang dat het heeeel erg druk gaat worden (en bang dat ie troep als putyourhandsup gaat draaien) dus ik sla dit over en zie em wel weer in de pacha
 
Uitspraak van stefotronic op woensdag 25 oktober 2006 om 15:23:
en bang dat ie troep als putyourhandsup gaat draaien

ik hoop dat tie dat niet doet.. nummer heeft z'n tijd nu wel gehad!
dat nummer had zn tijd al gehad een week na de release
 
Uitspraak van stefotronic op woensdag 25 oktober 2006 om 23:55:
dat nummer had zn tijd al gehad een week na de release

8)
Precies. 't Is dat ik m'n kaartjes heb gehad, anders was ik misschien niet gegaan!
Zien het wel, verwacht er gewoon ff helemaal niks van, dan valt het vrijwel nooit tegen ;)
Sowieso vind ik Erick wel relaxt, maar ik zie het wel! :)
waarom alleen maar fixeren op één nummer??? Terwijl er een scala aan dj's staan met allemaal een eigen stijl? Waarbij Erick M de headliner is.

Beetje positiviteit is niet verkeerd hoor....;-)Maar goed als jullie een complete nacht willen laten afhangen van een plaat, is jullie ding en voor onze groningse vriend jij was toch allang niet van plan om te komen, toch?

Maar is altijd wel leuk om te lezen wat er allemaal in de koppies rond gaat en waarover gesproken wordt.

Voor degene die gaan Het wordt met een 'positieve'vibe echt een top nacht, voor degene die ergens anders heengaan heel veel plezier.

take care
ik fixeer niet op mijn nummer, ik zeg 'troep als',
dus ook dingen als rockin' en just trippin en al die cheese-house

en ik was idd niet van plan om te komen maar ik mag mn mening er toch over geven?

ik twijfel er ook geen moment over dat het wel een leuk feestje wordt, erick is toch erick..

maar dat over dat scala aan dj's met allemaal een eigen stijl is ook knap overdreven, zijn gewoon een zootje nederlandse dj's die je 2 keer per week overal kunt bewonderen en om nou ook te zeggen dat zij zo bijzonder, vernieuwend of mixtechnisch geweldig draaien, dat kun je ook wel achterwege laten.
en ik neem aan dat jij het hele zootje promoot?
had jij het dan niet een veel beter idee gevonden om naast erick ook nog wat anderen van subliminal te boeken zoals josé nunez, harry romero, behrouz ofzo, want dat zijn naar mijn mening veel en veel betere dj's dan een roog of erick e, en dan geef je mensen (meer) waar voor hun geld.
Erick zal denk niet aankomen met Rockin/putyourhandsup/trippin... mocht dat wel zo zijn dan... vindt ik dat onprofesioneel en teleurstellend. Maar daar gaan we niet van uit natuurlijk! Wordt gewoon een keihard feest.

Opzich mag ie Harry Romero en Jose Nunez thuislaten... heb ze al een paar keer meegemaakt maar niet echt geweldig...

Behrouz daarentegen had wel mogen komen... die man is echt top!

In ieder geval... bis freitag!
 
Artiest Tuur
Zal best een leuk feestje worden... Maar die set van La Rocca is echt gaar!
 
Me (L) Erick..!!
 
me 2 (l)
Ik kom ook effe kijken :)
 
Ich bin dabei!
 
Uitspraak van Robert Ferdinand op zondag 29 oktober 2006 om 17:14:
Erick zal denk niet aankomen met Rockin/putyourhandsup/trippin...

Als ie dat doet..hou ik hem vast en sla jij hem!
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 15:11:
Als ie dat doet..hou ik hem vast en sla jij hem!

Whaha.. waarschuw je me eerst.. Dat wil ik wel is zien :D
Werkzaam bij SoundKings
Artiest PD Marcos
heeeel fijntjes weer...ik word gewoon gebeld vandaag..heb ik gewoon 2kaartjes gewonnen.
Heel puik allemaal weer..
Lekker housen met Ome Morillo..Jiepaaa
Als iemand hem dan vast houdt sla ik hem wel ff, en om dan maar 2 vliegen in 1 klap te slaan sla ik hem met platenhoes van ....put your favorite song here....
 
Uitspraak van Robert Ferdinand op maandag 30 oktober 2006 om 19:39:
put your favorite song here....

Ik denk dat wij hier een deal hebben...
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2872, 1157}
Artiest TechnoJunkie
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 20:55:
Ziet er goed uit...

Jij ook...!! ;)
@ c2uwr
Uitspraak van stefotronic op zaterdag 28 oktober 2006 om 19:49:
had jij het dan niet een veel beter idee gevonden om naast erick ook nog wat anderen van subliminal te boeken zoals josé nunez, harry romero, behrouz ofzo, want dat zijn naar mijn mening veel en veel betere dj's dan een roog of erick e, en dan geef je mensen (meer) waar voor hun geld.

Nou kom op die organisatie doet echt wel goede dingen de line up van maassilo is gewoon erg vet. Overigens hebben ze op 17 november dj gregory staan en op 16 dec Harry choo choo romero maar dat is in de thalia Lounge. Eindelijk weer eens een organisatie die grote namen naar rotterdam haalt ;-)
laatste aanpassing
ik zeg ook niet dat de organisatie geen goeie dingen doet, ik zeg alleen dat ik het slimmer had gevonden als ze wat meer van subliminal hadden geboekt en wat minder nederlandse dj's aangezien je die ieder weekend overal al kunt zien.

en wel netjes van ze dat ze gregory en romero boeken, ondergewaardeerde djs in nl met superskills
@ C2uwr... :respect: :respect: :respect:
laatste aanpassing
 
Ah its gonne be fun ;)
 
Heb der al zin in! :D
 
Uitspraak van stefotronic op dinsdag 31 oktober 2006 om 19:25:
ik het slimmer had gevonden als ze wat meer van subliminal hadden geboekt en wat minder nederlandse dj's aangezien je die ieder weekend overal al kunt zien.

zeker! en daar heb ik vandaag 28,25 voor betaald!
(y) denk het wel..:d
 
Nog liefhebbers voor een kaartje?
20 euro mag je hem hebben :)
 
Hell yeah nog een daggie :woeptidoe:
Who gives a damn? Het wordt een leuk feestje morgen...heb er zin in!
Hoelang gaat morillo draaien morgen
 
Ja, inderdaad!
Hoe zit het met de time-table?
Ja idd ik hoop ook dat roog voor morillo staat want dat was in bloomingdale prima bevallen want roog na morillo met alle respect vind ik gewoon niks.
 
Ik heb Roog nog nooit na Morillo horen draaien... ik heb er ook niet echt behoefte aan inderdaad ;)
ja ik wel in de Powerzone en geloof me dat was echt niks.In bloomingdale draaide hij voor Morillo en toen draaide hij een van zijn beste sets in Nederland geweldig was tie toen. Kijk roog kan je natuurlijk niet vergelijken met morillo moeten we ook niet doen. Roog is gewoon meesters in wat hij doet. Maar ik vind dat zijn sound beter tot zijn recht komt voor Morillo. En dan mag die chris rox tot het einde lekker rammen ;).
 
als ze 't een beetje goed aanpakken doen ze 't volgende:

Roog: 23:00 / 01:00
Morillo: 01:00 / 04:00
Chris: 04:00 / 06:00

:)
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 12:23:
Roog: 23:00 / 01:00
Morillo: 01:00 / 04:00
Chris: 04:00 / 06:00

Daar kan ik wel mee leven (Y)

Maar word die time-table helemaal niet bekend gemaakt van te voren, of iets?
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 12:46:
Maar word die time-table helemaal niet bekend gemaakt van te voren, of iets?laatste aanpassing 3 november 2006 12:47

Denk 't niet .. doen ze haast nooit, nou gaat het ''we geven de kleine jongens ook een kans om voor publiek te draaien'' verhaal niet op hier, omdat het allemaal gevestigde namen zijn in de house scene maar oke :)

9 van de 10x is er geen time-table
 
Nouja, ik zie het vanavond allemaal wel :)

Maar ik wil Roog nog wel ff horen draaien, dus moet niet te laat gaan :gaap:

Heb er zin in, in ieder geval B)
Artiest Joseph
Gematigd enthousiasme hier op het forum!

Potverdilleme mensen: Nog een uurtje of anderhalf werken en dan is het weekend en er staat ons vanavond een heerlijke avondje housen te wachten!!!

GAAT GOED KOMEN VANAVOND!!!
 
Uitspraak van DeKrijt op vrijdag 3 november 2006 om 15:29:
Gematigd enthousiasme hier op het forum!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 12:54:
Heb er zin in, in ieder geval B)

B)

Ik heb er zeker wel zin in. In mijn geval zit het zo. Ik heb Erick alleen nog maar een keer of 2 op Ibiza horen draaien... daar vond ik het echt geweldig :respect:
Één van de beste avonden van mijn vakantie.

Ik hoop niet dat ie nu hier van die 'boeren'plaatjes gaat draaien... maar het zal ongetwijfeld evengoed geweldig worden :D