Partyflock
 
Forumonderwerp · 876356
wat vonden jullie ervan?

btje nep
maar 1 zaal open
meer dan de helft van de dj's zijn niet gekomen
maar wel aan de deur gewoon 25 euro vragen :S
en de muntjes verhoogt van 2,00 naar 2,10

de sets die ik gehoord heb waren goed
maar feest komt niet in de buurt van mijn verwachtingen ervan :no:
idd.. het was wel een goed feestje het was hard :yes: en art of fighters was meesterlijk :respect: maar waarom de f*ck was er maar 1 zaal open??? Wat is de rede hiervan er hing ook een extreem agressieve sfeer verschillende opstootjes gezien. En dan nog iets over angerfist hij heeft meesterlijk afgesloten lekker hard.. maar wtf een arrogante gozer is dat zeg wou die niet eens een laatste plaat draaien en dan ook nog een beetje vreemde gebaren lopen maken :no: Maarja was wel geslaagd feestje vond ik nu de rede nog waarom maar 1 zaal open was :S En de wc was nu opeens 50 cent in plaats van gratis mja.. :S
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Psychisch op zaterdag 27 mei 2006 om 06:46:
vond ik nu de rede nog waarom maar 1 zaal open was

Die zal ik je wel vertellen... :D

Dit is niet de fout van Outland, Art of Dance wilde het zo hebben... Dat was iig geen goede keuze van ze.. Maar misschien een leer voor de volgende keer...
 
die fucking line up klopte voor geen meter:[
Ik vond het een zeer goed feest, wel raar dat er maar 1 zaal was. Maar ondanks dat was het een leuk feest!

Van de set van Mad Dog had ik wel iets meer verwacht, maar verder wel een leuke binnenkomer!

Het was ook gezellig met de bekenden en een aantal nieuwe mensen die ik ben tegengekomen!
Ben niet meer geweest, was pas om 0141h klaar met schilderen van een kamer en toen was er nog te weinig animo.. :/

Bovendien was 't leukste deel van de line-up tegen die tijd eigenlijk al geweest (althans volgens de time-table maar begrijp nu dus dat 't helemaal omgegooid is).

Achjaaaaa.. misschien vanavond maar ns een feestje opzoeken ergens :)
Echt BAGGER :/

Heb niet vaak dat ik blij ben dat een feestje is afgelopen, maar ws hier toch wel zo :X

Kom ik GVD voor die early-zaal, blijft ie dicht ... KUT Art of Dance :@

Ik was al geen fan van AOD, maar dit sloeg echt alles :/
Kon bij de ingang nog wel m'n naam + email achterlaten, en ze zouden daarmee wel contact opnemen, omdat ik aardig heb lopen klagen ...

Ach ja ... zal wel nix horen ... zo zijn ze dan ook wel weer :X
 
Zoals ik in een ander topic al postte,

ik kwam voor de Early Rave zaal, dat is waar ik 25 euro voor betaalde, niet voor de Present Hardcore... Voelde me dus ook zwaaaar genaaid dat de zaal dicht bleef (en zo verschrikkelijk rustig was het nog niet eens!)

Als je een kaartje koop ga je er toch vanuit dat je krijgt waar je voor betaald? (In mijn geval dus bijv Panic & Lars, Bass-D & King Matthew) Dat het dan in hun ogen te rustig is, is toch niet mijn probleem?

Ben er dus echt zwaar vertyfd van! Vond het écht zwaar onder de maat! Maarja wat doe je eraan he :/
 
Werkzaam bij Based on Logics
Uitspraak van OUWEGEK WAUZITEIT MTF [M.O.T.P.C.] op zaterdag 27 mei 2006 om 06:27:
btje nep
maar 1 zaal open
meer dan de helft van de dj's zijn niet gekomen
maar wel aan de deur gewoon 25 euro vragen
en de muntjes verhoogt van 2,00 naar 2,10

mja dat wel idd.. 25 euro wel beetje te duur en de muntjes..

maar wel gezellig geworden ! lekker los gegaan
Heb me prima vermaakt, maar als ik van te voren had geweten dat er maar 1 zaal open was geweest, was ik naar de Rodenburg gegaan.
Uitspraak van Phoolie op zaterdag 27 mei 2006 om 14:08:
Heb me prima vermaakt, maar als ik van te voren had geweten dat er maar 1 zaal open was geweest, was ik naar de Rodenburg gegaan.

had je moeten doen :p niet dat het daar zo druk was o;)
maar wel gezellig :p
heel goed vermaakt, maar wat een naaierij inderdaad!
Stond eigenlijk op de gastenlijst, maar volgens het wijf (ja, dat was het echt) bij de kassa stond ik er niet op en dat werd me ook met de meest chagerijnige bek mede gedeeld.

Daarom maar een kaartje gekocht voor 25 euro, om erachter te komen dat er slechts 1 zaal open is...beetje jammer.

Vond de sets prima en ben zeker met the stunned guys compleet loos gegaan. Geluid alleen veel te fuckinghard...loop al de hele dag met een megapieptoon rond en ben niet de enige. Iedereen die ik rond een uur of half 6 voor de deur tegenkwam was zo doof als een kwartel. Hard ok, maar dit sloeg alles.

Ook triest dat de munten duurder zijn gemaakt, en er nu bordejs bij de wc hangen dat het 50 cent is...zoiets moet gewoon gratis zijn.

niettemin een supernacht gehad, want we hebben er uiteraard weer het beste van gemaakt ;)
had overigens panic gesms't, die was dus al vantevoren gecanceld...dus ze hebben dit echt wel aan zien komen.
 
Vond het een tegenvaller. Al helemaal qua muziek..­.ik merk dat (vooral die nieuwe) hardcore niet ech­t m'n ding meer is... ik hoopte dan ook op meerder­e zalen. >maar alleen de zaal met present hardcore­ was open.. :s Beetje jammer. Ik heb me verder goe­d weten te vermaken. Maar dat kwam meer door de m­ensen die er waren dan door de muziek. Eentonige eentonige schijtmuziek! :P
Het geluid viel ook wat tegen voor ministry begrippen (dit was trouwens de eerste keer dat ik er weer was sinds het Outland heet) beetje erg aan de schele kant... :/
Goed, al met al een leuk feestje om het af te leren. Voor mij geen hardcorefeesten meer. Tijd voor andere housestylen om te gaan ontdekken. :jaja:
 
Uitspraak van Psychisch op zaterdag 27 mei 2006 om 06:46:
Wat is de rede hiervan er hing ook een extreem agressieve sfeer

Hmmm op mij kwam de sfeer echt heel goed over juist!!


En de reden dat de andere zalen niet opengingen is natuurlijk gewoon dat er veel te weinig kaarten zijn verkocht..... ;)
tuurlijk, maar wees dan reeel en maak er 20 euro van aan de deur. Is maar 5 euro...maar komt toch anders over.
 
Denk dat het geluid iets is wat puur komt omdat zet het net ietsje te hard opengedraaid hebben, woensdag was ik d'r ook en toen nergens last van gehad ...

verder zelf een topfeest gehad, maar ik hecht dan ook geen waarde aan early rave e.d, het kan mij niet hard genoeg zijn (en dat was nu zeker het geval ... ;) )
 
Heb me prima vermaakt, maar als ik van te voren had geweten dat er maar 1 zaal open was geweest, was ik naar de Rodenburg gegaan.

Daar wilde wij ook eerst naartoe gegaan, maar uiteindelijk werd het toch Traxtorm... geen goede keuze nee... :/


Uitspraak van Bronco (YUP!) op zaterdag 27 mei 2006 om 15:05:
Ook triest dat de munten duurder zijn gemaakt, en er nu bordejs bij de wc hangen dat het 50 cent is...zoiets moet gewoon gratis zijn.

WC's moeten idd écht gratis. Iedereen moet plassen, dus waarom zou je het dan 50 cent gaan lopen maken? Het is toch niet echt iets waarvoor je kiest...plassen moet je gewoon op een gegeven moment.. :s
 
Uitspraak van Bronco (YUP!) op zaterdag 27 mei 2006 om 15:05:
had overigens panic gesms't, die was dus al vantevoren gecanceld...dus ze hebben dit echt wel aan zien komen.

Die was niet de enigste..

Uitspraak van *** Pol *** op zaterdag 27 mei 2006 om 15:30:
maar waarom zorg outland erdan wel voor dat je 30 min in de rij staat buiten echt terring bewaking!

Niets mis met de bewaking, snap niet waar je je zo druk om maakt, die mannen doen hun uiterste best!
Wil weleens zien hoe je gaat reageren als je helemaal de cholera wordt geslagen, en hun hulp nodig hebt.. Dan praat je niet meer zo, dan ben je ze dankbaar dat ze je helpen...
laatste aanpassing door een beheerder
 
De portiers vond ik ook wel meevallen...

Maar dat over de wc...het is toch gewoon zo... 50 cent gaat toch nergens over voor één bezoekje aan het toilet?
 
Uitspraak van *** Pol *** op zaterdag 27 mei 2006 om 15:42:
er dan 30 min wachtrij terwijl het binnen rustig is ?

Omdat ze juist willen dat je niet met hordes tegelijk naar binnen valt, met dat geduw enzo...
Snap dat dan man!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 15:43:
Omdat ze juist willen dat je niet met hordes tegelijk naar binnen valt, met dat geduw enzo...
Snap dat dan man!!

en wat dan als 't drukker was geweest ?
sta je minstens een uur in de rij :S
 
Uitspraak van *** Pol *** op zaterdag 27 mei 2006 om 15:42:
waarom staat er dan 30 min wachtrij terwijl het binnen rustig is ?

Omdat ze mensen in kleine groepjes naar binnen laten gaan om te fouileren, je weet wel voor ieders veiligheid bijv.
 
Uitspraak van *** Pol *** op zaterdag 27 mei 2006 om 15:44:
en wat dan als 't drukker was geweest ?
sta je minstens een uur in de rij

Ja dus???
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 15:45:
Ja dus???

beetje lang vindt je niet ?
ik ga niet na een feest om lang in de rij te staan, hoeft nergens, zelf niet op echte grote feesten. dus als ze beter aan pakken hoeft het zeker niet bij outland
 
Uitspraak van *** Pol *** op zaterdag 27 mei 2006 om 15:49:
ik ga niet na een feest om lang in de rij te staan, hoeft nergens, zelf niet op echte grote feesten.

Onzin, gebeurd op de meeste feesten hoor.
 
Uitspraak van *** Pol *** op zaterdag 27 mei 2006 om 15:49:
beetje lang vindt je niet ?

Het is maar net wat je voor je eigen veiligheid over hebt.
Uitspraak van *** Pol *** op zaterdag 27 mei 2006 om 15:49:
ik ga niet na een feest om lang in de rij te staan, hoeft nergens

Nou, dan heb jij niet de feestjes gehad die ik heb meegemaakt!!
Uitspraak van *** Pol *** op zaterdag 27 mei 2006 om 15:49:
dus als ze beter aan pakken hoeft het zeker niet bij outland

Das jou mening, ik ben tevreden over de bewaking daar.
 
was weer vet feest, heb genoten van de dj's en ik vond het geneens zo erg dat die andere zalen dicht gingen vooral omdat vince nosfie etc gewoon in zaal 1 draaide:D

security vonk tegenvallen...geneens zozeer bij de ingang maar vooral omdat ik van die kerel verdomme nergens mocht gaan zitten...mja ga me daar verder niet aan ergeren

en mensen die zeiken over muntjes/toilet?? OMFG ga eens naar een groter feest daar ist nog duurder...
Wat een baggerfeest zeg!
Heb me met mn vrienden en vriendinnen wel vermaakt, maar dat was alles....
We hebben Neophyte nog even bekeken (waar ik wel een béétje los kwam) en zijn toen naar huis gegaan. Echt te triest :jaja:

Ik vroeg het nog aan een uitsmijter waarom die twee andere zalen nog niet open waren (was rond 1 uur) en die rende echt zowat weg met de mededeling dat hij er allemaal niks vanaf wist.

Mijn vriend was echt des duivels en heeft in de auto terug alleen maar zitten vloeken hoe zonde dit van zijn geld was :(
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 16:01:
vooral omdat ik van die kerel verdomme nergens mocht gaan zitten...

Je mocht niet in de gangen rondhangen..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 16:01:
en mensen die zeiken over muntjes/toilet?? OMFG ga eens naar een groter feest daar ist nog duurder...

je meent het...

dus daarom moet je alles maar voor zoete koek slikken? Goede redenatie.
 
Uitspraak van Bronco (YUP!) op zaterdag 27 mei 2006 om 16:19:
dus daarom moet je alles maar voor zoete koek slikken?

Nee, maar in dit geval moet je klagen bij AOD, die hebben hun werk niet goed gedaan en mensen iets beloofd wat ze niet na gingen komen.
En nogmaals wat maken die paar centen voor de toilet uit op een hele avond?
Zo'n persoon aan de kassa kan er ook niets aan doen dat bijv. een Guestlist niet klopt.
Ik heb begrepen dat AOD al lang van te voren wist dat de kelder niet beschikbaar was maar als ze daar toch reclame mee gaan maken :(
 
Kut, meer woorden maak ik er niet aan vuil...

Hoe ken je AoD eigenlijk bereiken met dit soort dingen, want dit pik ik echt niet...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 15:35:
Iedereen moet plassen, dus waarom zou je het dan 50 cent gaan lopen maken?

Daarom doen ze het juist lijkt mij ;)

Ik ben blij dat ik toch niet ben gegaan als ik het zo allemaal eens lees :p
 
Uitspraak van actief op zaterdag 27 mei 2006 om 16:49:
Kut, meer woorden maak ik er niet aan vuil...

Hoe ken je AoD eigenlijk bereiken met dit soort dingen, want dit pik ik echt niet...

idd, ben ik ook wel benieuwd naar..
 
Uitspraak van actief op zaterdag 27 mei 2006 om 16:49:
Hoe ken je AoD eigenlijk bereiken met dit soort dingen, want dit pik ik echt niet...

Email: info@artofdance.nl

Site: http://www.artofdance.nl
Adres: Almere
Post adres: Postbus 1643
1300 BP
Almere
 
Als ik zo die reacties lees, denk ik niet dat het aan mij lag dus. Ik hardcore gewoon helemaal zat te zijn waardoor het zo'n kutfeest was voor mij... Maar er vonden er dus wel meer dat er erg veel van hetzelfde gedraaid werd en veel afgezaagde meuk dat geen reet aan was?:P
nou ik vond t een super feessie:D
en de nieuwe line up had ik ook geen moeite mee:P


Uitspraak van OUWEGEK WAUZITEIT MTF [M.O.T.P.C.] op zaterdag 27 mei 2006 om 06:27:
en de muntjes verhoogt van 2,00 naar 2,10

maarre de muntjes zijn nu 2,20;)
 
Ja ;)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 16:34:
Nee, maar in dit geval moet je klagen bij AOD, die hebben hun werk niet goed gedaan en mensen iets beloofd wat ze niet na gingen komen.
En nogmaals wat maken die paar centen voor de toilet uit op een hele avond?
Zo'n persoon aan de kassa kan er ook niets aan doen dat bijv. een Guestlist niet klopt.
Ik heb begrepen dat AOD al lang van te voren wist dat de kelder niet beschikbaar was maar als ze daar toch reclame mee gaan maken

ja, maar dit topic gaat toch over traxtorm, dus mag ik daar mijn ongenoegen uiten ;)
En de manier waarop iemand achter de kassa zit, scheelt natuurlijk wel. Dit ging nergens over. Zo iemand is toch het 1e uithangbord van een organisatie.

En ik heb het altijd belachelijk gevonden dat een wc geld kost. Een paar weken geleden was het namelijk wel gratis bij outland. Maar goed, laten we daar over ophouden.

Het gaat om traxtorm :P
Ik vind de nieuwe hardcore style juist beter en harder, ik zeg maar zo des te harder des te beter er was continu een gruwelijke bas soms iets te hard zelfs maar het was zeker niet te zacht. Van mij mogen er meer van zulke feestjes volgen, nu alleen die piep toon nog weg uit me oor weg en alles is ok, Ik vind wel vreemd dat outland opeens zo heeft besloten die 2 zalen dicht te gooien, want er was genoeg volk en ik had het idee dat er juist mensen weg gingen omdat de zalen niet open zijn jammer.. ohja en je kon wel degelijk een vrijkaartje krijgen voor de volgende keer er lag zo een formulier daar bij de uitgang dat je kon invullen met de tekst : Wij willen early rave.. en dan moest je je email adres ofzo invullen, maarja ik zag geen pen en had het boeide me eigenlijk niet zo veel dus ben maar gewoon :rot: naar huis gegaan =\
laatste aanpassing
AOD style natuurlijk
vorige week met titans hetzelfde