Partyflock
 
Forumonderwerp · 865605
 
Artiest Mr. Ed
In de Agora, de voormalige Club-O, word weer eens Hardcore feessie georganiseerd.

Het feest zal beginnen om 12 uur en eindigen om 04 uur.

Das dus 16 uur lang knallen!!
De entree is gratis.

http://partyflock.nl/party/62859
laatste aanpassing
Uitspraak van RHEEZA op vrijdag 12 mei 2006 om 09:55:
Ik loop gewoon overal met me platentas naar binnen denken ze dat je komt draaien

Hahaha, tja das ook wel een idee. Al was Bonehead laatst op een feest in Leiden en moest er eerst nagevraagd worden aan de organisatie of hij wel echt dj was...
 
:') Het gaat ook weer heerlijk nergens over. :D Hahahaha. ;) Op naar het volgend feest HAARLEM!
 
Artiest Hungry
haarlem de gekste! :P

priipriii
Uitspraak van [023] PimRitsel op donderdag 11 mei 2006 om 22:48:
Je moet gewoon connecties hebben en zorgen dat je niet hoeft te betalen

Sommige mensen hebben moeite met het benaderen van mensen;)
Uitspraak van Orgenized Chaoz op vrijdag 12 mei 2006 om 13:36:
Sommige mensen hebben moeite met het benaderen van mensen

Zijn dat dezelfde mensen die naar Hardcore feesten gaan? In mijn optiek zijn de mensen die naar hardcorefeesten gaan nooit echt mensen die last hebben van hetgeen jij beschrijfd. Het lijkt mij juist dat als je bang bent om mensen te benaderen dat je dan ruimtes met veel mensen juist ontwijkt.

Ach ik heb gewoon schijt, doe wat in me op komt en merkt dan vanzelf wat de concequenties zijn. Uiteraard nadat ik wel eerst even een risicoanalyse gemaakt heb waarin ik mijn kansen inschat. ;)
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 12:07:
haarlem de gekste!

_O_ Helemaal verliefd op haarlem! :D
Uitspraak van [023] PimRitsel op vrijdag 12 mei 2006 om 14:02:
Zijn dat dezelfde mensen die naar Hardcore feesten gaan?

Ja, want op hc festen hebben ze een exuus om zwaar aan de drugs te gaan, waardoor ze opeens schijt hebben;)

Nu moet je dit natuurlijk allemaal niet te serieus op vatten he:P