Partyflock
 
Forumonderwerp · 862328
 
en hoe was het nou?

veel mensen wc papier meegenomen :devil:
Was echt super inderdaad!! Maar die hitte..
Op het einde werd echt heerlijk gedraaid! :bounce:
Ik heb me goed vermaakt :)
Warmte was wel een nadeel maar toen maar even de JUMP zaal wezen opzoeken waar het toch wel een stukkie minder warm was B)
Daarna weer terug naar de main en moet zeggen dat het vooraan wel een stuk minder warm was!

Geen vechtpartijen gezien gelukkig, wel zag ik opeens een stuk of 4 mensen van de beveiliging naar het gedeelte linksvoor rennen

Enneee, man o man.. die lasers :kwijl:
 
goed feest, alleen wc waren slecht geregeld en het was idd veelste warm! verder heb ik me zeker heel goed vermaakt!!
 
Was weer een super feest :) alleen boven was echt te warm, uiteindelijk rechts vooraan gaan staan, daar was de temperatuur perfect en de sfeer was ook (y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 11:39:
alleen wc waren slecht geregeld

je had ook je eigen wc papiper mee moeten nemen!




The advisor ;-)
Uitspraak van Robijntje! op maandag 3 april 2006 om 10:48:
Fucking gruwelijk

Ckrzzzz!! was egt un superfeest gek!!
Helemaal losgegaan :bounce: en de sfeer was ook prima

haha vond het ook geweldig om van bovenaf te zien hoe ineens het publiek zich tot de bodyguards bekeerde
toen de bodyguards iemand van de trap douwde
..haha en rennen dat die bodyguards deden!! LOSERS! ;-p
Uitspraak van kolle :x op zondag 2 april 2006 om 21:34:
nooit meer hardstyle voor mij

:yes: helemaal mee eens..
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 23:26:
het was echt SUPER!! haha

heb nog een filmpie gemaakt van de intro van de Alpha2:

http://s51.yousendit.com/d.aspx?id=0BZ5Y668D90AX1G6ABWXJ7M8BS

vette lasers!

Whahaa

hij is gruwelijk maatje... (Y)

ik ben ook nog in beeld O:)
Wat ik nog wel ff kwijt wil is dat de beveiliging zich tegen het einde van de avond echt kansloos gedroeg. :S
Ik moest om 5u flyeren maar omdat ze maar een poortje open hadden had t niej echt zin. Vervolgens wilden ze dat we met zn allen in de regen gingen flyeren. D8 t niej ;)
En later werden ze helemaal link op n gast diej alleen maar sleutels aan n vriend wilde geven diej nog binnen bleef... Als je niej tegen dit soort voorvallen kunt, word dan alsjeblieft geen beveiliging op zo'n feest :O
 
Wat een top locatie :) prima vermaakt. Dit vooral in de kleine zaal! Was idd te warm :/
goed feest!! :yes:!!

alleen hoop ik wel dat b2s heeft geleerd van de fout met blackmail en de hele vreemde timetable...

brennan heart laten openen en alpha twins als 3e :S... sorry hoor maar dat sloeg werkelijk nergens op....
Uitspraak van Iteq op maandag 3 april 2006 om 12:54:
brennan heart laten openen en alpha twins als 3e ... sorry hoor maar dat sloeg werkelijk nergens op....

Ik d8 al dat ik de enige was diej dat vond :/
Uitspraak van *RisS* op maandag 3 april 2006 om 12:57:
Ik d8 al dat ik de enige was diej dat vond

nee hoor!! en ik ken er nog een hoop die er net zo over denken, sterker nog die thuis zijn gebleven door de vage timetable!!
echt een TOP feest :bounce:
Uitspraak van Iteq op maandag 3 april 2006 om 12:59:
nee hoor!! en ik ken er nog een hoop die er net zo over denken, sterker nog die thuis zijn gebleven door de vage timetable!!

Als ik niej op de Gastenlijst stond was ik eveneens thuis gebleven :yes:
elukkig vond ik t uiteindelijk n leuk feestje
 
Uitspraak van Dikke_Tinus :honger: op maandag 3 april 2006 om 10:37:
Uitspraak van *!BreNNieJJ!* op zondag 2 april 2006 om 23:01:
Nee die jongen die een klap kreeg... werd door iedereen aangepakt... wist niet wat tie meemaakte aan zn gezicht te zien

Dat maakt die hele vechtpartij nog 100x triester... Ik mag hopen dat die hele groep met een tikkeltje meer geweld buiten is gewerkt door de security, en toen een geluidsdicht achterkamertje van wel érg dichtbij hebben gezien.

Ja heel triest is het! Heb nog een beetje last van mn rug auwww maar voor de rest nix aan over gehouden. Ik weet niet waarom die gasten mij moesten hebben. Ik denk dat ze gewoon zin hadden om iemand te klappe en dat ik voor hun een aantrekkelijk slachtoffer was. Ik heb geluk gehad dat er een groepje van de beveiliging snel in actie kwam! Toch was het een super feessie op naar de volgende, Oldschool Madness!
ps. wat een ranzige baklucht bij die eettentjes!
En een tip voor de sukkels die mensen uit het niets aanvallen:
Laat je opnemen in een inrichting of iets dergelijks. Zal jullie goed doen. mzl.
ik maak er altijd mn eigen feestje van, zo ook zaterdag 8)
overwachts toch gegaan, ook ik ging flyeren ghehe
het silverdome staat erom bekend dat het daar warm is, en dat was het deze keer weer idd.

werd erg goed gedraaid! hardstyle feestje was lang geleden voor mij. :respect: voor luna & pila, echt geweldig gedraaid!

sfeer was minder. weer typisch een feest waar je kijkt en bekeken wordt..
als er ook maar iemand begon te dansen stonden de mensen eromheen te kijken
heel irritant!

om 6uur gaan flyeren waar ik het handige nieuwe hoofddekstel aan het promoten was 8)
handsfree lopen met een dakje boven je hoofd.
echt geweldig hoe iedereen er aan mee deed!

al met al een super nacht!
 
Was echt SUPER feestje!! Wel warm..maar niet al te veel last van gehad gelukkig, ging toch wel los!!! Tijd ging veel te snel voorbij!
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 14:02:
Ja heel triest is het! Heb nog een beetje last van mn rug auwww maar voor de rest nix aan over gehouden. Ik weet niet waarom die gasten mij moesten hebben. Ik denk dat ze gewoon zin hadden om iemand te klappe en dat ik voor hun een aantrekkelijk slachtoffer was. Ik heb geluk gehad dat er een groepje van de beveiliging snel in actie kwam! Toch was het een super feessie op naar de volgende, Oldschool Madness!
ps. wat een ranzige baklucht bij die eettentjes!
En een tip voor de sukkels die mensen uit het niets aanvallen:
Laat je opnemen in een inrichting of iets dergelijks. Zal jullie goed doen. mzl.

Jij gooide toch van boven naar beneden drinken over een meisje heen ? En dat je dan door een paar man aangepakt word is wel minder natuurlijk ! Voor mij hoeft vechten op een feest uberhaupt niet !
 
Uitspraak van Don Lorenzo (V.L.C ) op maandag 3 april 2006 om 15:07:
Jij gooide toch van boven naar beneden drinken over een meisje heen ? En dat je dan door een paar man aangepakt word is wel minder natuurlijk ! Voor mij hoeft vechten op een feest uberhaupt niet !

Ik gooi niet met drinken, ik zuip het op, en die jongens kwamen van boven naar beneden zeilen en beukte iedereen aan de kant, links voor bij het podium rond 05h00. Dat met dat drinken over een meisje heen is een ander verhaal.
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 15:30:
Dat met dat drinken over een meisje heen is een ander verhaal.

ik zou ut ook niet rlx vinden als je expres drinken op iemand gooit.
Geweldig:cheer:

Super vermaakt, ondanks de warmte!!
 
Lekker stampen! Geweldig.. ging alleen zo snel voorbij:P
 
de warmte viel dit keer egt reuze meej
de vorige edities in ,t silverdome waren egt stukken erger
tis notabene een ijsbaan haha :D

er werd egt lekker gedraaid
leuke sfeer ,veel bekende
en het geluid :D (y)

enige minpunt
waar waren die Fucking extra treinen,die B2S beloofd had :/
heb ruim een uur staan wagten op die Trein :S
Uitspraak van Tini Tulpetaat op maandag 3 april 2006 om 15:35:
ik zou ut ook niet rlx vinden als je expres drinken op iemand gooit

weet je wat niet relaxt is, waarom maakt palladium hier speciaal een profiel voor aan :S
 
Artiest The Vanisher
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 14:02:
Ja heel triest is het! Heb nog een beetje last van mn rug auwww maar voor de rest nix aan over gehouden. Ik weet niet waarom die gasten mij moesten hebben. Ik denk dat ze gewoon zin hadden om iemand te klappe en dat ik voor hun een aantrekkelijk slachtoffer was. Ik heb geluk gehad dat er een groepje van de beveiliging snel in actie kwam!

Mijn verhaal want ik heb ook een klap gehad!


Ik liep naar voren en krijg en douw in mijn rug(rechts voorin) ,knal met mijn kop tegen iemand die voor me stond ,ik zeg gelijk dat ik dat niet deed en die kerel achter mij die mij dus douwde kreeg een klap en gelijk daarachter aan krijg ik ook nog een klap! Kon nog
net weg komen!En ik denk dat het toen erger is geworden!
Ik naar de security om te zeggen dat ik klap had gehad ben daarna maar doorgelopen want had geen zin aan verder gezeur!
Security er gelijk heen en verder heb ik ff me oog gedept met water en verder gefeest!

Voor de rest heb ik het super gehad!
Er werd vet gedraait !
Wel warm maar goed !
De sfeer werd alleen hoe later hoe minder!
Voor de rest zeker voor herhaling vatbaar!
:P
 
In 1 woord samengevat TOPFEEST

Hardstyle is niet echt men ding maar heb me echt goed vermaakt :yes: :bounce:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 01:03:
veel mensen wc papier meegenomen

Wij kwamen echt iemand tegen die wc papier had meegenomen, haha!!!

Feestje was super, Heb echt echt enorm naar mijn zin gehad. Muziek was goed en lekker hard, vond het idd alleen onwijs warm, maar dat kwam vast ook door het springen!

T was weer een gek feesie op een top locatie!
 
Uitspraak van Whit-ney op maandag 3 april 2006 om 16:30:
weet je wat niet relaxt is, waarom maakt palladium hier speciaal een profiel voor aan

???
Uitspraak van Whit-ney op maandag 3 april 2006 om 16:30:
weet je wat niet relaxt is, waarom maakt palladium hier speciaal een profiel voor aan

Omdat ik als niet-lid mijn verhaal niet had kunnen plaatsen op partyflock. En nu dus wel.


Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 16:57:
Kon nog
net weg komen!

Mooiii dat je nog net kon weg komme!
 
Uitspraak van _faab_ op zondag 2 april 2006 om 18:03:
jammer is dat heh, dat mensen niet gewoon normaal kunnen doen. een paar van die gabbers die maar lopen te pogoën en de rest een beetje lastig loopt te vallen. ga lekker naar een hardCORE feest en ga daar ff lekker mensen lastig vallen.

dit slaat nergens op :/
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 17:15:
Mooiii dat je nog net kon weg komme!

ik weet niet of jij daarop het moment ook was!

was geloof ik tijdens tatanka!
Ik snap het zo ie zo niet waarom mensen met drinken moeten gooien slaat toch helemaal nergens op..ga lekker uit om te feesten en geen ruzie te zoeken..
Uitspraak van Depsie op maandag 3 april 2006 om 17:07:
Wij kwamen echt iemand tegen die wc papier had meegenomen, haha!!!

Feestje was super, Heb echt echt enorm naar mijn zin gehad. Muziek was goed en lekker hard, vond het idd alleen onwijs warm, maar dat kwam vast ook door het springen!

T was weer een gek feesie op een top locatie

Haha dat was die gast uit Schiedam in het begin.. was een top feestje Deb
Werkzaam bij Team Delta Events
Artiest {SHOWLIST artist 28279, 38227}
Weet iemand waar ik die CD van Hardbass kan Downen!!!!!
 
topfeessie,
beetje te warm maar dat mocht de pret niet drukken
werd echt gruwelijk gedraaid met als uitschieter tatanka en blackmail
volgende zeker aanwezig weer
 
Het was een topfeestje :bounce:
Goed feessie hoor
was echt een SUPERsfeertje

wat een geluid in dat Silverdome zegt. Blijft echt heerlijk :D
en wat waren we met veel bekenden en een grote groep DAMN.

vond Blackmail en Tatanka een klein beetje tegenvallen
Voor Alpha Twins, Zany en The Prophet :respect:

Voor iedereen die ik ken/tegen kwam TOPfeessie :flower:
Uitspraak van Miss Veertje op maandag 3 april 2006 om 18:24:
vond Blackmail en Tatanka een klein beetje tegenvallen

Vond je?
Tatanka draaide echt TOP!!
Artiest {SHOWLIST artist 71435, 34474, 42576}
was gewoon een super feest:D

Tantanka was zeker TOP en blackmail na ongeveer 20min ook super!!
 
volop perfect feest:D kwam er in de auto achter dat ik er eigenlijk niets op aan had te merken:P hardstyle met BASS!!!
 
Komen er ook live set's???

TATANKA :respect: :bounce:
laatste aanpassing
uhmz, nou staan er al 2 serie fotos op flock, maar marko heeft toch ook nog fotos gemaakt
 
in een woord geweldig alleen een beetje te warm
Artiest {SHOWLIST artist 78798, 42805}
Uitspraak van Miss Veertje op maandag 3 april 2006 om 18:24:
vond Blackmail en Tatanka een klein beetje tegenvallen

blackmail hebbie gelijk in
tatanka was de held van de avond!:D
Uitspraak van Iteq op maandag 3 april 2006 om 12:59:
nee hoor!! en ik ken er nog een hoop die er net zo over denken, sterker nog die thuis zijn gebleven door de vage timetable!!

nou jaaaaa.... dat vind ik vreeemd wat maakt dat nou uit??? feest = feest!!!
ik vnd het super!!! goed geluid ook!!! en heb niet eens gemerkt wie nou wie was wie er stond te draaien vond ze allemaal super!!!
 
Kben op een gegeven moment op de foto gezet door 1 of andere site, heb wel een kaartje gekregen maar weer kwijt geraakt.. :S
Iemand enig idee welke dat geweest kan zijn? Het was iig niet van partyflock, en volgens mij ook niet van technolusion.com...
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 15:30:
Ik gooi niet met drinken, ik zuip het op, en die jongens kwamen van boven naar beneden zeilen en beukte iedereen aan de kant, links voor bij het podium rond 05h00

ja daar stond ik tussen!!! wist niet wat me overkwam... wel lekker de ruimte om te dansen daarna :D bedankt he!!! (y)