Partyflock
 
Forumonderwerp · 856717
jankerig :-/
 
Werkzaam bij Partyflock
ik geef der een half jaar, en dan gaat ze achter Boris en Jamai aan
laatste aanpassing
niet echt heel boeiend :gaap:
Eerlijk is eerlijk, ze heb een mooiere stem als Floortje..
maar ze is zwanger.. ik kijk t vandaag voor t eerst.. maar toch dan toch beter Floortje ..

En bij alle Idols hebben degene die 2e waren, hadden meer succes dan degene die 1e waren
laatste aanpassing
donderd mij helemaal niks!!
kut idols
laatste aanpassing
Uitspraak van Kliff :nosmile: op zaterdag 11 maart 2006 om 22:56:
niet echt heel boeiend

Waarom reageer je dan..
vragen ze toch om!
laatste aanpassing
super dat ze gewonnen heeft na al dat gezeik!!! (Y)
zeker verdient wat een stem:cheer:
Ze was de beste van de avond (y)
Uitspraak van actief op zaterdag 11 maart 2006 om 22:55:
ik geef der een half jaar, en dan gaat ze achter Boris en Jamai aanlaatste aanpassing 11 maart 2006 22:55

Wie is Boris ?
 
ere wie ere toekomt...ze is gewoon de betere zangeres èn de betere entertainer (y)
 
Overigens...mooie ogen )-Diana-( ! (f)
 
entertainer zeker (y) hehe vandaag was ze zeker beter... heb slechtere performens van dr gezien
dat hele schijt idols boeit me niet(N)
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 23:10:
heb slechtere performens van dr gezien

Klopt, maar ze is dan ook groeiende..dat heeft iedereen kunnen zien. En daarmee is ze al iets voorbij Floortje gestevent waarbij Floortje eigenlijk constant is gebleven. En ik denk dat ze nog wel verder groeit....
 
:cheer: :cheer: :cheer::cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:


:d :d :d :d :d :d
 
ik denk dat t voordeel v. floortje haar stabiele factor is in deze sector. Rafaella kan erg wisselvallig zijn en we hebben indd gemerkt dat alle andere dingen die er om haar heen gebeuren ook in haar stem te horen zijn. Het liedjes wat ze net zong was in 1 woord geweldig omdat ze gewonnen had
laatste aanpassing
 
ONZIN weet je wel!!
Rafaela is super met dr debiele grappen en idd born 2 entertain :respect: vond dr knallen op t podium!Vind die Floortje maar een gemaakt hockeykutje (en nee,niks mis met hockey maar tis wel HET prototype ;-))met die nepsmile op dr smoelwerk :/ blegh...
ik vond dat hockey kutje het lekkerste, maar raffaella verdient het wel. hopen voor haar dat ze het langer volhoud als de vorige 2 winnaars 8)
Vind die Floortje maar een gemaakt hockeykutje (en nee,niks mis met hockey maar tis wel HET prototype )met die nepsmile op dr smoelwerk blegh...

Mee eens! Ik heb de laatste uitzendingen echt een hekel aan haar gekregen. Ze straalt een bepaalde walgelijke arrogantie uit waardoor mijn respect voor haar echt drastisch naar beneden gehaald is.

(Iemand al 'ns opgevallen hoe overdreven zij applaudiseert? :P)

Ben echt blij dat Rafaella heeft gewonnen!
laatste aanpassing
 
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 23:17:
Het liedjes wat ze net zong was in 1 woord geweldig omdat ze gewonnen had

"Right here, right now" ... dat komt denk ik ook nog beter je strot uit als je daar staat als winnende finalist ;)
Uitspraak van Riphor op zaterdag 11 maart 2006 om 23:23:
Ben echt blij dat Rafaella heeft gewonnen!

:yes: duidelijk de betere vanavond.. en na al dat gezeik om haar zwangerschap gun ik het haar gewoon meer dan die huppelkut floor (ook goede zangeres, maar net niet apart genoeg om idool 2006 te worden).

:cheer::cheer::cheer:

Uitspraak van Riphor op zaterdag 11 maart 2006 om 23:23:
(Iemand al 'ns opgevallen hoe overdreven zij applaudiseert? :p )

:yes: hahahaha 8)

:flower:
laatste aanpassing
 
Terecht!!!!
Kvond die Floortje maar nep..
Uitspraak van sassie(f) op zaterdag 11 maart 2006 om 23:18:
met die nepsmile op dr smoelwerk

:jaja: Helemaal mee eens!

Right Here Right Now.. Kreeg gewoon kippevel :$
 
ik ga jullie allen tegenspreken B) :

Floortje vind ik ''realer'' dan Rafaëla, ik ergerde me rot aan het overdreven gedoe van Raf, dat constante maar in the picture moeten zijn, en NEE dan heb ik t nie over de zwangerschap... vind haar gewoon ''too much'' :yes:

Daarbij vond ik de stem van Floortje stukken beter, maja.. ;)
laatste aanpassing
 
ik vind wel leuke dat ze gewonen heb verdient ze floortje komt er wel zonder idols
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 23:32:
ik ga jullie allen tegenspreken :

Floortje vind ik ''realer'' dan Rafaëla, ik ergerde me rot aan het overdreven gedoe van Raf, dat constante maar in the picture moeten zijn, en NEE dan heb ik t nie over de zwangerschap... vind haar gewoon ''too much''

Daarbij vond ik de stem van Floortje stukken beter, maja..

:jaja: helemaal mee eens (y)
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 23:35:
hoopte je moeder ook bij jou sukkel!

hahahaha
 
ik vind het jammer dat die herman niet zover is gekomen

daarna hek ook niet meer gekeken
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 23:42:
ik vind het jammer dat die herman niet zover is gekomen

daarna hek ook niet meer gekeken

:respect:
emmen de goeiste :cheer:


:S
ik vind het jammer dak hierin reageer :cry: