Partyflock
 
Forumonderwerp · 853858
Zo luitjes, de kogel is door kerk...
Danvevalley heeft besloten hun datum te verplaatsen.

Kies jij voor Dance Valley of blijf je trouw aan Extrema Outdoor?
 
Extrema Outdoor! :yes:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 15:42:
Extrema Outdoor! :yes:

Gaan we nog samen :9
 
Uitspraak van m@rcowie op zaterdag 11 maart 2006 om 15:01:
wanneer is de love parade dan??

Tegelijk met Extrema ;)
Artiest {SHOWLIST artist 61113, 54585}
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 18:45:
Extrema was toch ook redelijk goed vertegenwoordigd hoor qua progressive het afgelopen jaar Fruitcakeskuh. 8 uur non stop daar in die tent gestaan. Jaar ervoor was nog beter. Laten we hopen op James Holden en Sander Kleinenberg dit jaar dan krijgen we 15 Juli better known as 'heaven on earth'

Aan de ene kant klopt het wel wat je zegt. De Dj´s die er waren waren niet verkeerd nee. Maar ik bedoelde meer de ruimte waar ze stonden te spelen. Een klein tentje met niet echt het geluid om goed uit je plaat te gaan vond ik. Er zat een beetje te weinig power in en dat vond ik het jaar daarvoor met j. holden en s. kleinenberg op het laatst ook.

En dat zie ik vaker bij grote feesten. ook bij Dancevalley indoor en innercity. Daar wordt dan een zaaltje gemaakt van gordijnen met een geluidssysteem waar ik niet echt vrolijk van word. Ik ga voor progressive liever naar een discotheek vanwege die reden.
 
Artiest Mitch Major
extrema!!!!gewoon brabandse gezeligheid op een top lokatie en tot in de puntjes goed geregeld.was zeker mijn hoogte punt in 2004 en 2005.
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 12:35:
gewoon brabandse gezeligheid

Juist, jij snapt het!! ;)
Uitspraak van Fruitcake op zaterdag 11 maart 2006 om 17:24:
De Dj´s die er waren waren niet verkeerd nee. Maar ik bedoelde meer de ruimte waar ze stonden te spelen.

Dit jaar krijgt de Progressive een nieuw gezicht, met meer sfeer en aanzien, en komt de Future Funk op een andere plek waar meer ruimte is.

(Volgens het Eindhovens Dagblad)
Uitspraak van 'N'Atty op maandag 13 maart 2006 om 17:49:
Dit jaar krijgt de Progressive een nieuw gezicht, met meer sfeer en aanzien, en komt de Future Funk op een andere plek waar meer ruimte is.

klopt, progressive zal weer goed vertegenwoordigt zijn! future funk wordt wat opgeschoven, zodat het op het smalle stuk beter doorloopt en er meer ruimte is voor de future funk! verder een vette secret area met leuke (wat alternatievere) verassingen.
t is dus extrema geworden:D
ach kunnen altijd nog op vrijdag naar dancevalley! :D
Ik ga 100% zeker naar Extrema Outdoor.
Betere sfeer... leukere mensen... Betere omgeving!!
Kortom beter feest!
Kheb het idee dat het toch wel weer snel gaat uitverkopen dit jaar ondanks alle concurrentie dus kga even snel mijn kaartje bemachtigen!

Kzie jullie daar!
 
Uitspraak van lijpelientje op maandag 13 maart 2006 om 20:28:
ach kunnen altijd nog op vrijdag naar dancevalley!

Mits je bereid bent weekend kaarten te kopen en 1 dag te gaan....
Op dit moment geven 2000 PF'ers aan dat ze naar DV gaan (afgelopen jaar zijn er 6300 PF'ers geweest). Met andere woorden, DV staat op circa 30%. De gemiddelde waardering voor DV 2005 was "Goed".

Op dit moment geven 3600 PF'ers aan dat ze naar EO gaan (afgelopen jaar zijn er 4150 PF'ers geweest). Met andere woorden EO staat op circa 85%. De gemiddelde waardering voor EO 2005 was "Geweldig".

EO 2006, daar zul je mij vinden!
Extrema for sure!

Daar ga ik al vanaf het begin naartoe :yes: op zich best fijn dat het op 1 dag valt daardoor wordt het hopelijk wat minder druk op Extrema, iets wat het feestje alleen maar ten goede komt (y)
Uitspraak van Branco op dinsdag 14 maart 2006 om 11:36:
Op dit moment geven 2000 PF'ers aan dat ze naar DV gaan (afgelopen jaar zijn er 6300 PF'ers geweest). Met andere woorden, DV staat op circa 30%. De gemiddelde waardering voor DV 2005 was "Goed".

Op dit moment geven 3600 PF'ers aan dat ze naar EO gaan (afgelopen jaar zijn er 4150 PF'ers geweest). Met andere woorden EO staat op circa 85%. De gemiddelde waardering voor EO 2005 was "Geweldig".

EO 2006, daar zul je mij vinden!

JUIST prima informatie!
Dit geeft toch wel wat aan lijkt me. Outdoor blijft stijf op 15 juli staan en laat zich niet uit het veld slaan. ECht heel top dus en ze kunnen mij daar dus echt verwachten!
Dance Valley move over for Extrema :woep:

:respect:
laatste aanpassing
 
extreem ha?

heb er echt reuze zin in :d

defqon 1 alleen dan op zijn soft
Ik wil eigenlijk ook wel een keer gaan, stom he ik woon er op een steenworp afstand vanaf maar ben er nog nooit geweest! hoor er zoveel goede verhalen over!!!
Heb die dag alleen een feest van mijn nicht die 30 wordt..maargoed dat is dus savonds en het is zonde natuurlijk om dan weg te moeten...dus ik zit nog te twijfelen...
komop

Extrema Outdoor natuurlijk!

:respect: :respect:
extrema staat al 6jaar op mn verlanglijstje maar komt er elk jaar maar niet van :$

misschien dit jaar,al zou het alleen maar om Zwemvalley te neten hehehe
Ik blijf DV trouw, ondanks de blubber vorig jaar was het weer werelds. Denk dat Extrema niet zo leuk is als het regent. DV daarintegen was TOP(Y)!.
Uitspraak van ==>Diets<== op woensdag 15 maart 2006 om 15:58:
Denk dat Extrema niet zo leuk is als het regent.

Extrema is zelfs leuk als het sneeuwt!
Uitspraak van SammyJo op woensdag 15 maart 2006 om 18:09:
Extrema is zelfs leuk als het sneeuwt!

+ storm + een orkaan + tsunami

zelfs DAN
Overdrijven is ook een vak, maar punt is gemaakt ;)
Extrema it is :cheer:
 
Artiest Matt van Wyk
Haha idd overdrijven IS een vak maar goed

Ik ga ook tig keer liever naar Outdoor. Dat meertje :) ergggg lekker als je het ff te warm hebt Zoiets is er bij DV niet.

Daarbij ik vind het echt heel zwak dat ze niet gewoon voor 1daags festival gaan bij DV BOEOEOE!

Maar extrema zullen ze niet inpakken

GO OUTDOOR!
Jaaa...heerlijk dat mini strandje! Elk jaar weer denk ik; *en dit jaar ga ik zwemmen!!!*

Nja... nmoet er nog steeds van komen, vind de muziek gewoon te geweldig om daarvoor eeeeven te stoppen met dansen ;)
Dat lijkt me duidelijk he..
Blijf trouw aan Extrema :cheer:
Extrema Rules!!!!
 
Een deel van de line-up van DV zou toch gister bekend gemaakt worden? Nou kzie nog niks :/

Ach maakt ook niks uit, kga toch naar Extrema :9

:cheer:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 08:55:
Een deel van de line-up van DV zou toch gister bekend gemaakt worden? Nou kzie nog niks

Beetje jammer inderdaad....:/


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 08:55:
Ach maakt ook niks uit, kga toch naar Extrema

Tja, je gaat echt wat missen!(maar wat!?) Beetje jammer ook hoor he ;)
laatste aanpassing
Zeker Dance valley!!!!:cheer:

Extrema was helemaal niks vorig jaar :no:
 
Uitspraak van Envy(k) op dinsdag 21 maart 2006 om 14:51:
Extrema was helemaal niks vorig jaar

uh? :/ Extrema was het beste feest van 2005 wat mij betreft. Geen moeilijke keuze dus: dit jaar weer Extrema!!
Uitspraak van Envy(k) op dinsdag 21 maart 2006 om 14:51:
Extrema was helemaal niks vorig jaar

Daar zijn de meningen over verdeeld - het was mijn topfeest van vorig jaar!! (moet bekennen dat dat mede kwam door het weer en het feit dat ik mijn 1e keer :xtc: daar beleefde.) ;-)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Miss Chievous op dinsdag 21 maart 2006 om 15:28:
mijn 1e keer

Ach gut... je eerste keer? ;)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 13:13:
Tja, je gaat echt wat missen!(maar wat!?) Beetje jammer ook hoor he

Ik baal ook hoor dat ik DV moet missen :(
Maar mijn voorkeur gaat gewoon naar Extrema, ongeacht de line-up ;) Als DV nou voor de vrijdag ook losse kaarten zou verkopen had ik beide meegepakt maar ja...eigen schuld :9
Weet wel dat Paco Osuna komt op DV, dus dat vindt ik wel relaxt
Zit aan een weekendje Dancevalley te denken, lekker van vrijdag tot zondag chillen en dan de maandag daarna ook nog es op vakantie!...weet alleen niet of er animo is bij mn mates maar ik wil toch wel graag gaan!
Ik ga voor de Loveparade !!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 08:55:
Ach maakt ook niks uit, kga toch naar Extrema

Precies, ongeacht de line-up... Extrema :cheer:
 
Extrema , aquabest is om de hoek!!
 
Zeker Extrema!! Genieten vorig jaar!
Berlijn is 1 groot extreme dance city dus gaan we daar heen.
 
Uitspraak van bloesem op woensdag 22 maart 2006 om 20:54:
Precies, ongeacht de line-up... Extrema

Wij gaan weer feestje bouwen he, op Extrema..
Net als vorig jaar :cheer:
Echt wel Extrema dus, no doubt about it!
4 keer slechte ervaringen op DV, 4 keer goede ervaringen op Extrema. Plus de sfeer is veel beter en kleiner dan het massale van DV. Locatie van DV is het enige waarin DV een streepie voor heeft op Extrema.
Verder absoluut niets!
Duidelijk dus, voor echt een topfeest ga ik naar Best deze zomer...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 20:13:
Wij gaan weer feestje bouwen he, op Extrema..
Net als vorig jaar

:yes:
 
Love Parade (y)
Dance Valley! natuurlijk!

The Prodigy komt namelijk :D :bounce:
Veel plezier op Extrema mensen!
Vorig jaar is Extrema zo onwijs tegengevallen dat de keuze voor mij echt niet moeilijk is: Dance Valley :cheer:

De locatie, de sfeer, de vette line-up tot nu toe elk jaar, alles is altijd (Y).

Nu moet alleen nog het weer ff meezitten :D

Uitspraak van Branco op dinsdag 14 maart 2006 om 11:36:
Op dit moment geven 2000 PF'ers aan dat ze naar DV gaan (afgelopen jaar zijn er 6300 PF'ers geweest). Met andere woorden, DV staat op circa 30%. De gemiddelde waardering voor DV 2005 was "Goed".

Op dit moment geven 3600 PF'ers aan dat ze naar EO gaan (afgelopen jaar zijn er 4150 PF'ers geweest). Met andere woorden EO staat op circa 85%. De gemiddelde waardering voor EO 2005 was "Geweldig".

Dit heeft ook zeker weten heel erg met het weer te maken gehad. Als het zulk kutweer op Extrema was geweest had die ook echt geen "geweldig" gekregen en zouden er ook een stuk minder mensen naar toe gegaan zijn.
Dat heb je nou eenmaal met festivals, het weer bepaalt een heleboel.
laatste aanpassing