Partyflock
 
Forumonderwerp · 844283

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest Mr Tom
Ik heb gezocht of hier al een topic over was maar zo te zien niet :)

Zijn hier veel house liefhebbers op PF ?

Zelf luister en draai ik veel House vooral deze soorten :
Latin-House , Tribal-House , Tech-House , Progressive-House en gewoon House :P

Als iets wilt posten over een nieuwe house plaat die goed is of een feest post het maar hier :)

Enkele releases van de afgelopen tijd die ik wel goed vond :

The Egg - Walk Around [Tocadisco Remix]
Erick E - Dj Booth
Franz Ferdinand - Do you want to [Eric kiddol Re-Edit]

En nog wel een paar :)

Als je house niks vind blijf aub uit dit topic ;)
Werkzaam bij {SHOWLIST location 89, 6278}
Artiest Stanley G.
Weet iemand een goede website (forum) of cliënt waar vandaan/waarmee house muziek (tech, electro, progressive, funky) te downloaden is?
E-mule vindt tegenwoordig weinig!
Maakt hier iemand gebruik van Soulseek (www.slsknet.org)?
Ik heb veel house tracks. met Sousleek kun je eenvoudig sharen (ook browsen in elkaars folders)
mijn soulseek username: yelnats
Artiest {SHOWLIST artist 42232, 47586}
De laatste paar weken ben ik nogal druk in de weer geweest met produceren. dus even in 1 post heel wat zooi posten!

Ten eerste. Alibi gaat uitkomen op MFL RECORDINGS (dj jose). Hierop komen 2-3 remixes te staan en verschillende mensen zijn bezig met een remix. Een snippet van alibi:


Verder ben ik met ginkel hard bezig geweest met een remix van de track: Leroy Styles - workbird/seabird. Deze kan je hier beluisteren:
[movie]http://www.youtube.com/watch?v=WAQ_fqQfyNk[movie] deze track krijgt al support van: Bobby Burns, The Partysquad, Lucky Charmes & More!!!!! We zijn met leroy styles aan het praten om misschien wat leuks voor elkaar te kunnen betekenen maar het loopt nogal vast! Leuk detail: zijn moeder had dit youtube filmpje eerder op zijn hyves gegooid dan dat wij hadden gedaan! Daarna had ze hem in haar blog gezet waarna hij is verwijderd na een dag....verdacht ;)

Als laatste ben ik met martijn bezig geweest om een geweldige track van the freemasons te remixen. De track "watchin" hebben wij onder handen genomen met als basis alleen de vocal. Deze track is (helaas) alleen te beluisteren op:
www.baramuda.hyves.nl
www.martijnvanginkel.hyves.nl

Ik moet zeggen, deze vakantie heb ik veel tijd gestoken in het maken van muziek. Als ik nu luister naar de tracks die ik hiervoor heb gemaakt, moet ik eerlijk zijn dat ik er niet helemaal stuk van ben! Mijn excuses dat ik over enthousiast heb gereageerd in verschillende topics!

vandaar even 2 oude nummers for free:
http://www.speedyshare.com/601979115.html
Baramuda - Snooze
Baramuda - Globetracker

Naast mijzelf hebben veel meer dj's hier last van. Ik heb mezelf geprobeerd aan te leren om te vertrouwen op de mening van een select of iig een klein groepje dj's en producers. Als je produceert probeer alleen het eindresultaat hier te posten en post niet 10x een update. Mensen raken hierop uitgekeken en raken geirriteerd. Als je iets maakt denk je SHIT dit is vet. Ik heb dit met alibi met ginkel 100x gehad. Als jullie 100x van dezelfde mensen moeten horen SHIT dit is vet wordt je gewoon geïrriteerd! Als je daarna versie 1 gaat luisteren denk je ook: shit dit is helemaal niet vet. daarom lieve kijkbuisvriendjes: post pas je shit als hij echt af is en ga af van de producers in je omgeving en niet van die op een forum!

genoeg geluld voor vandaag!

thanks you come again!

Bara

p.s. wie te lui is om alle tracks apart te beluisteren, je kan mijn liveset met een paar van de bovengenoemde tracks hier downloaden:
http://www.aftershockpromotions.com/download.php?view.424
laatste aanpassing door een beheerder
 
Erick E - Phreaker

Afrojack - Radioman
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 augustus 2008 om 11:41:
Afrojack - Radioman

idd.
Kwaliteit (y)
 
Randy Santino - Hydrogen (Original Mix) :p
Uitspraak van Schapeknaapje op maandag 25 augustus 2008 om 17:50:
Gisteren op City Dance Nijmegen draaiden zowel Sidney Samson als Gregor Salto een house remix van een bekend recent R&B/hiphop nummer. Weet alleen niet meer hoe dat nummer heet Iemand enig idee?

misschien nog vision deejays - Low
Uitspraak van DJ JJ^ op vrijdag 29 augustus 2008 om 00:25:
Melvin Reese & Greed 'n Pride - Lift U Up (Ryan Marciano & Sunnery James Remix)

is dit op 19th strandfeest, Noordwijk? daar ging 't iig los toen ze dit draaiden :)

oi

thnx, maar had hem al gevonden ;)

nee dit is niet in noordwijk, maar op white sundays, dishoek (vlissingen).. hier ging het ook aardig los :P
Werkzaam bij Partyflock
→ als beheerder
Wegens enorme inreuken op intellectuele eigendommen van diverse artiesten is dit topic gesloten.

Dit topic gaat niet heropent worden, want ook het downloaden van materiaal dat op illegale wijze verspreid wordt is niet toegestaan....tegenwoordig zelfs volgens de wet!