Partyflock
 
Forumonderwerp · 834925
­ Nederland
 
Heb zelf nauwelijks ervaring met harddrugs, maar heb 1 keer 2,5 blauwe pillen geslikt, met een mitsubischi teken erop. Na een paar uur spacerij keek ik naar mn vrienden en zag ineens dat ze allemaal een bril ophadden??! Iemand net zoiets meegemaakt? Het ging pas na een half uur weer weg.
 
Gimme soms MDA:P ik wil ze wel zien vliegen
Uitspraak van feestSlak op zondag 21 juni 2009 om 11:34:
Waren dat mitsu's of niet? Die zijn wel sterk maar heb er nog nooit op gehallucineerd. Eigenlijk nog nooit op MDMA.

Jep ik had van die licht blauwe mitshis. Maar van 1 ging ik altijd te hard, waso ok onervaren en ik doe het maar 1 x per 2/3 maanden dus zal daar wel aan liggen

Maar wel geweldig gevoel dat halluchineren :D
laatste aanpassing
Dan blijft het ook leuk, als je het met zulke tussenpozen doet.
Ja, heb t weleens. Na 2 blauwe mitsu's zag ik allemaal spinnen en bacteriën kruipen. Vond t nog mooi ook. Vannacht zag ik ook allemaal 'dingen' die er niet zijn, soort vervormingen van de werkelijkheid :P
 
Uitspraak van greenstreet op donderdag 18 juni 2009 om 13:41:
Vraag ik me ook af..
Ik heb van de 10 of 11 keer spacen nog maar 3 keer gehalluchineerd. Dat waren dan ook meteen de enige 3 keer dat ik een blauwe 3hoek op had Was in 2008 dus beetje jammer dat die 3hoeken (bijna) niet meer te krijgen zijn.
Ik zag dat alle mensen rood waren, echt iedereen hele potten verf over zich heen. Een andere kleur als rood zag ik niet bij mensen Was fucking bruut gewoon

Kwou dat ik 3 van de 11 keer ging hallucineren van die dingen. Maar weet je zeker dat het niet niet van die achterlijke heipalen met aandacht tekort waren die zichzelf tegenwoordig op hardcore feesten ondersmeren??
Uitspraak van feestSlak op zondag 21 juni 2009 om 19:48:
Dan blijft het ook leuk, als je het met zulke tussenpozen doet.

doe ik ook, 1-2-3 maanden ertussen. Ik hou ook altijd in mijn achterhoofd hoe kut de comdown is als ik er zin in heb. Dan weet ik dat het niet goed voor me is:P
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 juni 2009 om 12:39:
Maar weet je zeker dat het niet niet van die achterlijke heipalen met aandacht tekort waren die zichzelf tegenwoordig op hardcore feesten ondersmeren??

Whahaha neej want als je eigen kleren en armen ook ineens rood ziet, weet je dat het aan jou ligt :P K heb toen ook even moeten zitten op een bankje :P
was aan het nachtzwemmen, zag ineens overal mensen terwijl er natuurlijk geen andere mensen waren op ons na. :P en toen het meest bizare.. zoon lange eettafel uit een bertolli reclame waar ze lekker aan het eten waren


HOIHOI :D
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 juni 2009 om 16:52:
Gimme soms MDA ik wil ze wel zien vliegen

Ik verzeker je dat je keihard zult gaan trippen.
Ik heb nog nooit zoveel keiharde visuals gezien als op de MDA... tis maar wat je wilt :)
laatste aanpassing
dit weekend Na Goed M gebruikt te hebben..
Overal spinneweb op zien zitten wat Mooi glinsterde
Konijnen in de boxen zien huppelen bij Hellraiser :yes:
Nog nooit heel heftig gehad maar wel is wat dingetjes ja, dat ik me opeens kapot schrok omdat ik bijna in "de rivier" viel terwijl ik midde in een tuin stond zonder enig water ergens te bekennen.

Maar met pep... als je uiteindelijk heel wat uurtjes wakker bent...word je gewoon gek!:P ZWAKZINNIG!!!
Wolken die je zelf in elkaar kan zetten met puzzelstukjes en dat soort shit of vragen aan iemand: hu wat zij je daar nou?? waarop hij antwoordt: wtf ik zij helemaal niks:S

Leuk:D
laatste aanpassing
Uitspraak van *NG* op zondag 21 juni 2009 om 12:37:
gooi maar eens 500mg naar binnen, en of jij keihard gaat hallucineren :p

WIe zou dat nu ooit doen :) Ben dol op men Nitendo.. hehe
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 juni 2009 om 22:49:
hoe komt het dat je de ene keer wel kei hard hallucineert van pillen en andere keer weer niet?

Vraag ik mij ook af. Op de loveparade vorig jaar had ik 1 wappertje op, ongeveer 150/160 mg MDMA dus... En toen zag ik al brilletjes, een tracktor midden in het publiek en de poncho die mijn vriendin samengepropt onder haar arm had, leek voor mij een groot brood. En dat van maar 1 pilletje.

Normaal heb ik daar toch wel 300/400mg voor nodig, wil ik gaan hallucineren. Leuk was het wel :lol:
Heb wel eens gehad dat ik in mijn ooghoeken bij iedereen opgeblazen ballon hoofden zag.. En de ijzeren brilletjes en dranghekken uiteraard :p
 
Ik heb echt nog nooit gehallucineerd van XTC.. vind het ook wonderbaarlijk dat mensen dat soort dingen gaan zien..:/

Heb wel op een gegeven moment (vooral op after en in combinatie met g) dat ik het gevoel heb dat ik een bril op heb, maar dat heb ik dan niet..:S
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 14:59:
het gevoel heb dat ik een bril op heb

haha supervet he:P
heb dat een keer gehad dat iemand zij van ey heb jij een bril, toen ik erover ging nadenken begon ik het ook bij 3 mensen te zien haha echt geweldig leek net echt dat montuur enzo:P