Partyflock
 
Forumonderwerp · 827585
Aangezein hier veel topics worden geopend voor 1 soort pilletje of voor een stomme vraag van "heeft iemand ervaring met ..." dus ik dacht laten we een topic openen waar iedereen even een report geeft over een soort xtc pil die je ingenomen hebt! Maar laten we het wel realistisch houden en kom niet met grote onzin getallen van de hoeveelheid mg MDMA/MDEA/MDA.....
laatste aanpassing door een beheerder
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 mei 2007 om 14:56:
Doe nu al een tijdje capsules met puur 200mg mdma (getest) hoge dosis maar voor regelmatige gebruiker het beste wat er is. geen "koe-gedrag" geen gedraai met je ogen alleen grote kijkers en knalle!

geen gedraai met je ogen? je maakt zeker een grapje knuppel, dacht je dat het draaien van je ogen door de speed komt???
laatste aanpassing
 
:vaag:
laatste aanpassing
 
:vaag:

:cheer:
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 00:25:
Uitspraak van Prevolution op dinsdag 1 mei 2007 om 14:56:
Doe nu al een tijdje capsules met puur 200mg mdma (getest) hoge dosis maar voor regelmatige gebruiker het beste wat er is. geen "koe-gedrag" geen gedraai met je ogen alleen grote kijkers en knalle!

geen gedraai met je ogen? je maakt zeker een grapje knuppel, dacht je dat het draaien van je ogen door de speed komt???

Haha idd ja, als dat gedraai van je ogen ergens vandaan komt dan is het de MDMA wel!


er ligt een haar op je tafel!
 
Uitspraak van jackanapes op zondag 13 mei 2007 om 03:14:
er ligt een haar op je tafel!

en je hebt last van boktor in je hout
http://www.pillreports.com/index.php?page=region_home&region=2
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 03:44:
en je hebt last van boktor in je hout

8)
drugs are bad m'kay
gister blauwe mitsu's pfoe keb der 2 gehad laten het misschien niet de echte gaan ik ging hard man... zowiezo een goede pil kwam mg's
Uitspraak van Djerk op zondag 13 mei 2007 om 10:44:
gister blauwe mitsu's pfoe keb der 2

in eeen echte zit 180 mg mdma, dus aj dr 2 hebt gehad :O lijkt me wel heeel erg :X

2 weken geleden 2 witte hartjes vermalen in het drinken, ging wel lekker :)
 
Uitspraak van meneerr op maandag 14 mei 2007 om 17:48:
2 witte hartjes vermalen in het drinken

zijn dat van die ronde pillen met een hartje erin gedrukt? En hele lichte beige spikkels?


Uitspraak van meneerr op maandag 14 mei 2007 om 17:48:
ging wel lekker

Ja dat geloof ik wel 2 tegelijk en dan nog is vermalen, wordt het extra snel opgenomen :D
Uitspraak van Djerk op zondag 13 mei 2007 om 10:44:
misschien niet de echte

dat zei ik zelf ook al he :P maardan nog als der eens 130 inzat dan tikt het wel aardig aan.. de lasers kwamen in ieder geval uit de grond mijn drankjes bleven niet op de tafels staan en ik heb touwtje gesprongen ;)
ff een (niet onbelangrijk) vraagje..

woendag gaan we naar een feestje in gent
en ik heb 2 'tikkels' "besteld" voor dan.

maar aangezien we een beetje krap zitten met het vervoer moet ik mss rijden (ongeveer n uur).
hoelang blijven die dingen werken als ik een halve inneem? K heb verder nog nooit gebruikt, dus mss dat het hard🇪🇷 aankomt ofzo..?
is het verstandig om daarna nog naar huis te rijden?

iemand die me iets kan vertellen?
tis bij mij nooit fout gegaan maar ga ff na of het meer een speed pil is "engergie" of echte xtc dus met flink space gehalte zo jah dan zou ik rustig doseren. en een goed remedie als je echt wous gaat... suiker water 1 op 1 dus 1 liter water 1 liter suiker;)
zoiets als aquarius/extran dus..? (iig, iets wat flink zoet is)
mja, als t goed is krijg ik ze vnv, mss dat jullie dan beter weten wat t voor iets is :+
maar we nemen t ws rond 11u in, en het feest duurt tot 6uur, ben je dan al helemaal "op/down/futloos" of valt t allemaal wel mee? :)
laatste aanpassing
kan zo erg verschillen hier is echt geen touw aan vast te knopen.. afgelopen zondag na 2 mitsu's "niet de aller echte nee voordat ik dat gezeur weer krijg 130 mg mdma" tijdens het werk echt zwaar trill handen en moest gewoon af en toe met me kaak trekken dus zullen der nog wel wat restes in me lichaam hebben gezeten. Maar een pilletje kan zelfs per week verschillen, ligt eraan hoe jij je voelt, wel of niet gegeten, moe echt er is zoveel van invloed. Beste is beoordelen of je om 6 uur nog kan rijden en anders paar uur in auto slapen doen wij ook geregeld.
 
Uitspraak van Judas :[ op dinsdag 15 mei 2007 om 17:26:
hoelang blijven die dingen werken als ik een halve inneem? K heb verder nog nooit gebruikt, dus mss dat het hard🇪🇷 aankomt ofzo..?
is het verstandig om daarna nog naar huis te rijden?

nee (y)
tis sowieso niet verstandig en al helemaal niet na je eerste keer :vaag:
daarnaast is de eerste keer een ervaring die je nooit meer zal hebben dus ik raad je aan het meteen goed te doen :yes:
laatste aanpassing
oke, thnx :)

toch maar ff iemand regelen die gaat rijden :P
Uitspraak van Judas :[ op dinsdag 15 mei 2007 om 17:39:
zoiets als aquarius/extran dus..? (iig, iets wat flink zoet is)

Dat ga je dan echt niet lekker vinden:P
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 11 mei 2007 om 14:17:
Uitspraak van Liq op vrijdag 11 mei 2007 om 13:31:
2-cb pillen die geven een hallucinatie en een speedy effect.

dat zie je laatste tijd ook nie veel meer tog?

Lig dr een beetje aan... als je goed zoekt is alles te vinden ;):P

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 15:58:
Uitspraak van St-0ny op vrijdag 11 mei 2007 om 14:17:
dat zie je laatste tijd ook nie veel meer tog?

Nee idd.. zijn moelijker te krijgen en kosten per pil ook 10,- ongeveer.

En jij wordt keihard genaaid :P jezus 10 eu :)
laatste aanpassing
 
Als ik pillen op heb is red bull ook zo smerig :dood: bah bah

verder dit weekend rode xjes gehad, kut kut kut pillen totaal geen effect
Artiest Mannie
rode xjes ja had ik laatst ook werd er gaar en vaag van maar niet het bekende effect
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2007 om 17:23:
Als ik pillen op heb is red bull ook zo smerig

ik vind dan alles smerig.. en de dag erna ook.. :dood:
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2007 om 21:45:
ik vind dan alles smerig.. en de dag erna ook..

ja idd lastig :(
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2007 om 21:45:
en de dag erna

lekker aan de vla...
jup, vla yogurht alles wat vloeibaar is vindt ik lekker "btw iemand de dag erna ook weleens last van afters... soort blaas in de mond waar je je wang hebt kapot gebeten ?? ik nl wel tering dingen
..
laatste aanpassing
Uitspraak van Djerk op zaterdag 19 mei 2007 om 01:24:
jup, vla yogurht alles wat vloeibaar is vindt ik lekker "btw iemand de dag erna ook weleens last van afters... soort blaas in de mond waar je je wang hebt kapot gebeten ?? ik nl wel tering dingen

heeft me vriendin vaak, en een maatje van me ook... die staan lekker als een koe te herkauwen de hele avond :P

ik heb dr gelukkig nooit last van gehad B)
Uitspraak van Judas :[ op dinsdag 15 mei 2007 om 17:26:
ff een (niet onbelangrijk) vraagje..

woendag gaan we naar een feestje in gent
en ik heb 2 'tikkels' "besteld" voor dan.

maar aangezien we een beetje krap zitten met het vervoer moet ik mss rijden (ongeveer n uur).
hoelang blijven die dingen werken als ik een halve inneem? K heb verder nog nooit gebruikt, dus mss dat het hard🇪🇷 aankomt ofzo..?
is het verstandig om daarna nog naar huis te rijden?

iemand die me iets kan vertellen?

De werking van MDMA is over het algemeen 4-6 uur en blijft zo'n 3 dagen in je lichaam. Als de stof is uitgewerkt na 6 uur, betekent dit niet dat je zomaar veilig in de auto kunt stappen. Je lichaam heeft veel extra energie verbruikt en is daardoor erg moe (dit staat los van of je kunt slapen of niet, je hebt gewoon weinig energie in je lichaam). Je reactievermogen bijvoorbeeld is hierdoor ook verminderd. Deelnemen aan het verkeer blijft gevaarlijk, ook nadat de drugs is uitgewerkt. Aan te raden is om, zoals je ook gedaan hebt, iemand te regelen die nuchter blijft. Een stuk veiliger, voor jou en voor je mede-weggebruikers (stel je veroorzaakt een ongeluk en er zit nog drugs in je lichaam(3 dagen) dan ben je flink de klos!)pvd
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Unity.nl op dinsdag 22 mei 2007 om 12:20:
De werking van MDMA is over het algemeen 4-6 uur

dus stel je gaat naar een feest van 8 uur, dan heb je meerdere pillen nodig om weer vol gas te kunnen gaan?
of je neemt 2x een halve ;)
haha
 
Uitspraak van Judas :[ op dinsdag 15 mei 2007 om 17:26:
maar aangezien we een beetje krap zitten met het vervoer moet ik mss rijden (ongeveer n uur).
hoelang blijven die dingen werken als ik een halve inneem? K heb verder nog nooit gebruikt, dus mss dat het hard🇪🇷 aankomt ofzo..?
is het verstandig om daarna nog naar huis te rijden?

je bent echt te DOM voor woorden als je daarna naar huis gaat rijden... alsof het zomaar uit je bloed gaat, vorige keer was iedereen op een zondag nog aan het klapperkaken, ik had op een maandag(!) nog steeds grote kijkers...
laatste aanpassing
 
Boeiend man.. je kan prima rijden met die schijfjes op gewoon beetje rustig aan doen.
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 mei 2007 om 14:51:
Boeiend man.. je kan prima rijden met die schijfjes op gewoon beetje rustig aan doen

nou ik zou dat nooit kunnen, ga allemaal dingen zien die er niet zijn, raak de weg kwijt op een stuk van 20 meter etc etc
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 mei 2007 om 13:57:
dus stel je gaat naar een feest van 8 uur, dan heb je meerdere pillen nodig om weer vol gas te kunnen gaan?

trieste grap, respectloos tegenover unitydrugs.
Groene kersjes sijn lekkerste op dit moment !!! Helemaal losss Free your mind !!!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Sparkling Paul op woensdag 23 mei 2007 om 17:59:
trieste grap, respectloos tegenover unitydrugs.

:S huh grap? ik maakte helemaal geen grap sukkel
iemand ervaring met rode mishu's??

je hoort wel altijd over blauwe en witte heb ik ook al eens gehad maar rode nog niet..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 18:56:
huh grap? ik maakte helemaal geen grap sukkel

ok dan is het goed!
Uitspraak van Vfreaky op donderdag 10 mei 2007 om 18:14:
kan nu aan witte ying-yang's komen... iemand ervaring mee??

jah ik heb er ervaring mee van 1 voel je nix 2 gaat wel dus het is nix je moet gwoon van 1 goed vaag worden anders is het zooi
Uitspraak van AnneMijntje op vrijdag 11 mei 2007 om 15:49:
nu roze dollartjes in omloop omgeving tilburg

die had ik eergistere op in bladel bij vriendinnetje thuis!
zijn echt superrr, was echt knetter spacy!!!!!

die roze dollars die je in bladel op had ware da geen roze jodesteren ? zow ver da ik weet zijn die er nog nie in bladel
 
Groene kersjes:) zijn binne wordt hopelijk knallen op emporium....en de rest van de feesten:D weet iemand nog hoeveel er in zit aantal mg?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 mei 2007 om 16:14:
weet iemand nog hoeveel er in zit aantal mg?

schijnt rond de 168 :O :O hoorde wel dat het knallers zijn, maar 168... hmm doubt it

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=6898
zatrdag nieuwe uitproberen.
witte met grijze spikkels, zien er smerig uit :s
omega tekentje, zijn niet erg dik.

iemand toevallig al bekend mee????
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 mei 2007 om 23:12:
nou ik zou dat nooit kunnen, ga allemaal dingen zien die er niet zijn, raak de weg kwijt op een stuk van 20 meter etc etc

Ik rij ook meestal nog als ik er een paar gehad heb, maar ik wacht dan wel tot ze (ver) uitgewerkt zijn. Zoals ik vaker een sms'je probeer te typen als ik er vol op zit moet ik echt niet proberen te gaan autorijden... dat komt nooit goed!
 
ik ben kk knoepr nu
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 mei 2007 om 03:44:
ik ben kk knoepr nu

knoepr?
laatste aanpassing
Uitspraak van Mannie op woensdag 23 mei 2007 om 19:28:
iemand ervaring met rode mishu's??

ze zijn goed bevallen.
7,5 op de schaal van mannie