Partyflock
 
Forumonderwerp · 816201
 
*Heb zoek functie gebruikt maar nada!*

Hoe heb jij je eerste, pak em beet, 12 jaar ervaren?

Mijne was niet helemaal om naar huis te schrijven!
 
drugsloos
dus ook niet iets om over naar huis te schrijven!

nu mail ik elle lange mails!
laatste aanpassing
 
(Y)
 
kut.. ik moest naar een andere school en die kliek zat al 5 jaar samen dus werd vanaf dag 1 gepest.. maja.. ken gebeuren
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 00:47:
werd vanaf dag 1 gepest.. maja.. ken gebeuren

en ze zouden je nu moeten zien :flower:
zullen ze spijt hebben dan :knuffel:
 
tis eerder van mn 12e tot mn 17e dat niet zo geweldig ging ;)
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 00:56:
en ze zouden je nu moeten zien
zullen ze spijt hebben dan

(Y) echt wel!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 00:58:
tis eerder van mn 12e tot mn 17e dat niet zo geweldig ging

hiero ook
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 00:58:
tis eerder van mn 12e tot mn 17e dat niet zo geweldig ging

Uitspraak van kleine terrorist op donderdag 6 oktober 2005 om 01:20:
hiero ook

Wat ging er mis dan? Thuis? School?
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 00:56:
Uitspraak van Totmacher® a.K.a. SeentjuhEendjuh :dood: op donderdag 6 oktober 2005 om 00:47:
werd vanaf dag 1 gepest.. maja.. ken gebeuren

en ze zouden je nu moeten zien
zullen ze spijt hebben dan

Naja, niet echt.. ze lachen me nog steeds in mn face uit...
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 01:25:
Naja, niet echt.. ze lachen me nog steeds in mn face uit...

Helpt het als wij zeggen NO WAY!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 01:25:
Naja, niet echt.. ze lachen me nog steeds in mn face uit...

fuck hun :s
ze zijn gewoon jaloers
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 01:26:
Uitspraak van Totmacher® a.K.a. SeentjuhEendjuh :dood: op donderdag 6 oktober 2005 om 01:25:
Naja, niet echt.. ze lachen me nog steeds in mn face uit...

Helpt het als wij zeggen NO WAY!

ligt eraan.. no way what? :P
 
Uitspraak van kleine terrorist op donderdag 6 oktober 2005 om 01:24:
thuis en school
en alles erom heen

Sorry.....maar zie je enige verandering?
 
Uitspraak van kleine terrorist op donderdag 6 oktober 2005 om 01:27:
Uitspraak van Totmacher® a.K.a. SeentjuhEendjuh :dood: op donderdag 6 oktober 2005 om 01:25:
Naja, niet echt.. ze lachen me nog steeds in mn face uit...

fuck hun
ze zijn gewoon jaloerslaatste aanpassing 6 oktober 2005 01:27

Dat zeggen mensen standaard.. maar ik zie niet in waar ze jaloers op kunnen zijn
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 01:27:
no way what?

Dat Ricardo en ik zeggen dat je wel een mooie meid bent!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 01:27:
Dat zeggen mensen standaard.. maar ik zie niet in waar ze jaloers op kunnen zijn

de meeste mensen die pesten
doen et uit onzekerheid of
jaloersie


Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 01:27:
Sorry.....maar zie je enige verandering?

mwah niej eg
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 01:27:
maar ik zie niet in waar ze jaloers op kunnen zijn

dat zie jij zelf niet nee :no:
maar je heb een leuk bekkie ziet dr goed uit :flower:
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 01:29:
Dat Ricardo en ik zeggen dat je wel een mooie meid bent!

dat we het nog eens eens kennuh zijn :bier:
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 01:29:
Uitspraak van Totmacher® a.K.a. SeentjuhEendjuh :dood: op donderdag 6 oktober 2005 om 01:27:
no way what?

Dat Ricardo en ik zeggen dat je wel een mooie meid bent

Aww da's wel lief (maar ik denk niet dat ik dat ooit zelf zal geloven.. ik zie nog steeds dezelfde persoon die ik was toen ik gepest werd...)
 
mijn jeugd was echt ........ ken dr een boek over schrijven :d leuke dingen, minder leuke dingen , heb dr veel van geleerd in ieder geval :bier:
 
super! Heb nog steeds vrienden die ik op de basisschool ook al had :D
 
vet! veel doktertje gespeeld met meisjes uit de buurt, helaas gebeurd dat nu wat minder:(
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 01:32:
dat we het nog eens eens kennuh zijn

was dat niet zo dan? :bier:
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 01:31:
ik zie nog steeds dezelfde persoon die ik was toen ik gepest werd...)

het is niet leuk dat je gepest bent , maar vergeet niet waarom je gepest bent , je bent mischien anders en apart dan diegene die jou gepest hebben , en ze zouden liever ook apart en anders willen zijn , maar om dr bij te horen lopen ze met de kudde mee , en pesten ze die mensen . kinderen kunnen echt zo gemeen zijn tegen over elkaar , en als ze nou eens wisten wat voor ellende pesten teweeg kan brengen bij iemand :[
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 01:34:
vet! veel doktertje gespeeld met meisjes uit de buurt, helaas gebeurd dat nu wat minder

ODW......zegt genoeg loser!
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 01:34:
was dat niet zo dan?

we delen geen liefde voor engeland :p
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 01:35:
het is niet leuk dat je gepest bent , maar vergeet niet waarom je gepest bent , je bent mischien anders en apart dan diegene die jou gepest hebben , en ze zouden liever ook apart en anders willen zijn , maar om dr bij te horen lopen ze met de kudde mee , en pesten ze die mensen . kinderen kunnen echt zo gemeen zijn tegen over elkaar , en als ze nou eens wisten wat voor ellende pesten teweeg kan brengen bij iemand

:respect:
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 01:35:
Uitspraak van Totmacher® a.K.a. SeentjuhEendjuh :dood: op donderdag 6 oktober 2005 om 01:31:
ik zie nog steeds dezelfde persoon die ik was toen ik gepest werd...)

het is niet leuk dat je gepest bent , maar vergeet niet waarom je gepest bent , je bent mischien anders en apart dan diegene die jou gepest hebben , en ze zouden liever ook apart en anders willen zijn , maar om dr bij te horen lopen ze met de kudde mee , en pesten ze die mensen . kinderen kunnen echt zo gemeen zijn tegen over elkaar , en als ze nou eens wisten wat voor ellende pesten teweeg kan brengen bij iemand

Het was een christelijke school en mn paps is een metalhead.. dus ik ben al vanaf kleins af aan met die soort muziek in aanraking.. en ja.. kweet niet.. ik was ook heel druk want ik had echt heel erg adhd en mn ouders zijn best tegen medicijnen dus die wilde me geen ritalin laten voorschijven.. :S
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 01:37:
Het was een christelijke school en mn paps is een metalhead.. dus ik ben al vanaf kleins af aan met die soort muziek in aanraking.. en ja.. kweet niet.. ik was ook heel druk want ik had echt heel erg adhd en mn ouders zijn best tegen medicijnen dus die wilde me geen ritalin laten voorschijven..

ik vin t kut voor je , en begrijp dat je je eigendunk een beetje kwijt ben , maar ik kan niets anders zeggen dan dat dat echt nergens voor nodig is , meer kan ik nie doen voor je :no:
:flower:
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 01:39:
Uitspraak van Totmacher® a.K.a. SeentjuhEendjuh :dood: op donderdag 6 oktober 2005 om 01:37:
Het was een christelijke school en mn paps is een metalhead.. dus ik ben al vanaf kleins af aan met die soort muziek in aanraking.. en ja.. kweet niet.. ik was ook heel druk want ik had echt heel erg adhd en mn ouders zijn best tegen medicijnen dus die wilde me geen ritalin laten voorschijven..

ik vin t kut voor je , en begrijp dat je je eigendunk een beetje kwijt ben , maar ik kan niets anders zeggen dan dat dat echt nergens voor nodig is , meer kan ik nie doen voor je

Ik wou dat ik d'r geen last van had.. want heb extreem last van faalangst en soms ook mensenangst.. :S
 
heb je weleens hulp gezocht?
 
Bizar eigenlijk wat een impact dat heeft als iemand vroeger gepest is..... Superleuke meid van 19 die nu superonzeker is om dat ze in haar jeugd gepest is...

:no:
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 01:41:
heb je weleens hulp gezocht?

Ja.. en toen lieten die lijers me in de steek.. pfff :S
ik heb 't niet op die zielenknijpers


Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 oktober 2005 om 01:43:
Bizar eigenlijk wat een impact dat heeft als iemand vroeger gepest is..... Superleuke meid van 19 die nu superonzeker is om dat ze in haar jeugd gepest is...

De wereld is hard... Het blijft je gewoon je hele leven bij..
laatste aanpassing
 
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 oktober 2005 om 01:43:
Bizar eigenlijk wat een impact dat heeft als iemand vroeger gepest is.....

ja echt man , ik zag laatst een docu dr over op discovery ofzo , kinderen zijn in de ontwikkeling en worden gewoon geestelijk en lichamelijk gemarteld door leeftijdsgenootjes . dat kan echt een flinke impact hebben op die mensen , ik heb nooit meegedaan aan pesterijen :no: gelukkig maar , maar een kind die dat wel zou doen ziet op dat moment ook niet wat die doet en wat de schade dr van kan zijn , een simpel je mag niet pesten van ouders of leraren is niet voldoende , ze zouden dr wat dieper op in moeten gaan vind ik op scholen bijv , en thuis
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 01:47:
De wereld is hard...

Tsja, daar hoor je pas later achter te komen... Niet in je jeugd :no:
 
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 oktober 2005 om 01:50:
Tsja, daar hoor je pas later achter te komen... Niet in je jeugd

Eigenlijk wel ja, maarja sommigen mogen helaas niet van hun jeugd genieten
 
:yes: maar helaas werkt het niet zo:/
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 01:53:
maar helaas werkt het niet zo

Tsja, het is net wat Ricardo zegt:
maar een kind die dat wel zou doen ziet op dat moment ook niet wat die doet en wat de schade dr van kan zijn

Ik weet niet of je toen al naar de schoolleiding bent gegaan ofzo maar eigenlijk moeten die zoiets oplossen...
 
Genoeg ontdekt...

Pff...
:x
Slechts 12 jaar maar... :O

Eeuwige Jeugd , Feesten Volop :D
 
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 oktober 2005 om 01:57:
Ik weet niet of je toen al naar de schoolleiding bent gegaan ofzo maar eigenlijk moeten die zoiets oplossen...

Ze hebben er niets aan gedaan.. het werd toen alleen maar erger..
 
Waarom lees je je pb's niet? Voel mij een beetje niet serieus genomen!
Vaak kan een schoolleiding niets doen, kinderen zijn de meest wrede mensenlijke wezens op aarde, krijg je met een onderontwikkeld geweten (kinderen blijven kinderen). Waar zou de schoolleiding in godsnaam moeten beginnen?

Als ze dan merken dat de schoolleiding geen macht heeft, ja dan is het hek helemaal van de dam.

Je bent trouwens een leuke meid hoor, en als je dat nu eens 20 keer per dag voor de spiegel tegen jezelf herhaald. Dan kan dat nog best wel eens effect hebben. *het klinkt ongelofelijk debiel maar het werkt wel*

Verder zijn niet alle hulpverleners bagger, maar daar overtuig ik je toch niet van.
 
Uitspraak van Grim-R op donderdag 6 oktober 2005 om 02:14:
Verder zijn niet alle hulpverleners bagger, maar daar overtuig ik je toch niet van.

:respect:
 
Uitspraak van Grim-R op donderdag 6 oktober 2005 om 02:14:
Waar zou de schoolleiding in godsnaam moeten beginnen?

Bij de ouders van de pesters....en vol blijven houden net als het spiegelverhaal :)Dan kan dat nog best wel eens effect hebben.;)
 
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 oktober 2005 om 02:19:
het spiegelverhaal Dan kan dat nog best wel eens effect hebben.

Was dat maar waar GF :/ Ik heb te maken met ouders die geplaatst zijn bij ons en "zulke lieve kindertjes" zijn terwijl ze.......laat maar!
 
ok :D
 
Maar ff OT:

Ik heb echt een shit jeugd meegemaakt maar ben er 300% sterker uitgekomen!
 
[Mamsie] drugsloos
dus ook niet iets om over naar huis te schrijven!

nu mail ik elle lange mails!

:o